Prikazujem rezultate 1 do 14 od 14

Tema: Spellforce 2 + Ekspanzije

Moderator Fight fire with fire Deadwalker's Avatar
    Datum registracije
    Jun 2007

Spellforce 2 + Ekspanzije

je tko igrao tu igru? Danas mi je frend to donesel pa sam pocel malo igrat. Cini mi se ok ta mjesavina rpg-a i rts-a, barem do sada kaj sam malo igral. Jedino mi se prica cini malo plitkom...Sjecam se bil je beta-shock u jednom pcplay-u. Ak me pamcenje dobro služi nisu bas nahvalili igru...
    "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."

Re: Spellforce 2 Shadow Wars

Dobio uz grafičku...SP mi je bio pre dosadan,dok sam MP/skirmish malo igrao(2,3 bitke)....nije me nešto zabavila...

Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Jun 2008

Presao sam igru i mogu rec da nije losa.
    Dosta dug SP i dosta sadrzajna igra, samo ponekad zna da smara.

Ali svakako preporucujem da odigrate ako vec niste.

Senior Member Respawned sorcerer
    Datum registracije
    Jun 2008

uopce nije dug SP za jedan RPG
    AMD Athlon X2 6000+ 3,0GHz/HDD Seagate 320 GB/Saphire X800/Unknown 400W/Kingmax 2GB DDR2/MB GIGABYTE GA-MA770 DS3/Miš Speedlink za 40kn/Samsung 2223NW

Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Nov 2008

igra je malo jednolična, brzo dosadi. igro sam je dva tjedna, i nije mi se dalo više , multyplayer nije bog zna što

Postati ću ovdje da ne otvaram novu temu. Spellforce: Faith in Destiny je odgođen na neodređeno vrijeme uslijed JoWood-ove financijske krize. Dayum.
    http://www.rpgwatch.com/show/newsbit?newsbit=16986

Senior Member Ninja hurdle
    Datum registracije
    Jun 2006

Shadow wars je ok. Osobno mi je bio bolji prvi dio spellforcea s ekspanzijama, al ni ovo uopće nije loše. Izdrži dok ne dođeš do Sevenkeepsa, tad postaje zanimljivije. Dosta referenci na prvu igru,ništa jako bitno ali zgodno za lore.

Naravno da se sad nemre mjerit sa starcraftom, al to je ipak 5 godina stara igra.

Revive skoro godinu dana kasnije - Faith in Destiny ekspanzija za Spellforce 2 ipak stiže.
    http://www.rpgwatch.com/show/newsbit?newsbit=19245
    The development of SpellForce 2: Faith in Destiny being developed under the guidance of DreamCatcher, the Canadian subsidiary of JoWooD, could neither fulfil our high quality standards in some departments nor the expectations of the community. Therefore, we decided to recruit an experienced development team, which would comprehensively revamp several segments of the game in order to ensure a wonderful SpellForce gaming experience

Moderator Fight fire with fire Deadwalker's Avatar
    Datum registracije
    Jun 2007

Re: Spellforce 2 + Ekspanzije

Isssss, više se ni ne sjećam kada sam točno igrao dvojku, iako mi je ostala u lijepom sjećanju.
    "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."

Moderator Fight fire with fire sickpetey's Avatar
    Datum registracije
    Mar 2010

Brijem da meni cd-i od igre vise i ne rade

Malo informacija o FiD. Sad je standalone izgleda.
    http://worthplaying.com/article/2012/5/24/news/86174/
    Designed as a standalone extension to “SpellForce 2”, the game will pick up on the predecessor's story set in the well-known SpellForce fantasy universe. A multitude of new features, among them new units, buildings, spells and missions have been added in order to meet the high expectations towards a SpellForce add-on. The add-on’s story revolves around a mysterious force threatening the SpellForce world Eo. Playing as a powerful hero, you will help the Shaikan forge an alliance with others in order to oppose the rising threat and end the danger that threatens entire world!

Key Features:

Numerous breath-taking, intricately designed missions
    The Avatar can now ride dragons
    Meet new NPC characters and old friends: Professor Twiddle returns – and with him some of the SpellForce Series’ best-known characters, as well as brand-new story figures.
    A completely new race threatening the fate of Eo
    New environments, buildings and units
    New spells and units offering a wide variety of tactical options

Senior Member Small step for mankind
    Datum registracije
    Dec 2005

Kako loše

Senior Member Ninja hurdle
    Datum registracije
    Jun 2006

Argument "čudo je što je igra uopće izašla", koji se može vidjeti na službenom forumu, nije ni približno dovoljan za objasnit kakvo je razočaranje FiD.

5 mapa, priča nikakva, puna neobjašnjenog, završava cliffhangerom, a s obzirom na nevolje ovog nastavka, sve se bojim dal će uopće biti slijedećeg dakle čemu nedovršenost...

Na kraju jednostavno premalo, pogotovo jer se koristi isti engine još od S2. A s njim dolaze i neki blesavi problemi koje nisu riješili u već evo trećem nastavku.

Najavili su novu ekspanziju koja je opet standalone - Demons of the Past. Trebala bi biti zadnja i dovesti priču kraju.
    http://forum.spellforce.com/showthread.php?t=68889
    Following on from previous add-on Faith In Destiny, players can now conclude their journey with Demons Of The Past where the fate of Eo rests in the players’ hands. Along the way players will meet old and new faces – will they be of help or hindrance?

“Demons Of The Past is the final add-on for SpellForce 2. We’ve gone all-out to ensure it’ll be a fulfilling and conclusive end to the ever-popular series. The compelling story will make players want to fight to save the world of Eo from evil,” said Gennaro Giani, Localization and Production Manager at Nordic Games and also Nordic's first internally bred SpellForce nerd. “Fans of the SpellForce series are amongst the most involved and motivated. With the new content we’ve tried to make sure it has exactly that unique and magic SpellForce feel to it.”

Slične teme

1. Men of War + Ekspanzije
    By bezimeni in forum Gaming općenito
    Odgovora: 18
    Posljednji post: 14-05-2012, 13:33
  2. Spellforce 2: shadow wars
    By skuki in forum Gaming općenito
    Odgovora: 5
    Posljednji post: 07-12-2006, 22:10

Pravila postanja

• Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove