Tema: Guild Wars 2

Re: Guild Wars 2

A da craftaš?

Senior Member Small step for mankind Gothmog's Avatar
    Datum registracije
    Apr 2006

= Citat = Izvorno postao Carp
    Jebeni Vyesheslav i njegovi turreti mrtvi.

I nemam srece s gearom. Lvl 30 sam, a imam lvl 10 iteme na sebi. Nista mi light armora nije dropalo od lvla 14, NISTA!
    Kupuj gear sa karmom kod heart NPC-a?

M5A97 R2.0//FX6300@3,8GHz//CM Hyper 212 Evo//Kingmax 8GB RAM//F3 1TB//ATI ASUS R9 280 3GB DDR5//Chieftec 550W//Thermaltake Soprano//Dell U2312HM 23"//Logitech G11//Razer Diamondback

Senior Member Lock'n'Load
    Datum registracije
    Aug 2009

Nemoj više kupovat obične armore. Pričekaj do levela 35 i kupi armor kod cultural armorsmitha.

Senior Member Giant leap for forum Wolfwrath's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2006

= Citat = Izvorno postao T1N1
    Nemoj više kupovat obične armore. Pričekaj do levela 35 i kupi armor kod cultural armorsmitha.
    This. Ukupno ce te kostat skoro 3 g, ali isplati se. Jebeno izgleda, dobri statovi.
    Consciousness: that annoying time between naps.

Senior Member My way or the highway
    Datum registracije
    Jun 2007

A lvl 30 sam i imam 1 gold, sumnjam da cu do 35 imat 3.

I dali karma poeni sluze samo za kupovanje kod tih sa questovima ili ce poslje sluzit za jos nesto?
    || Intel® Core™ i5-4570 @ 3.2 GHz || nVIDIA GeForce GTX260 || ASUS H87m Plus MBO || 2x4GB Corsair Vengeance @ 1600 MHz || OCZ ZT 750 Fully Modular PSU ||

Senior Member Fight fire with fire Aerial's Avatar
    Datum registracije
    May 2006

ffs tražim divljač za pobiti da skupim nešto leathera za craftanje torbe....

ubijem dolyaka, dropa kopita
    ubijem srnu, dropa meso
    Ne možeš postati tako brzo iza zadnjeg posta kojeg si postao/la.

Datum registracije
    Jun 2007

Jel se isplati kupovat lvl 30 armore kod pvp vendora?
    || Intel® Core™ i5-4570 @ 3.2 GHz || nVIDIA GeForce GTX260 || ASUS H87m Plus MBO || 2x4GB Corsair Vengeance @ 1600 MHz || OCZ ZT 750 Fully Modular PSU ||

Datum registracije
    May 2006

= Citat = Izvorno postao Kid A
    Pa digitalno ne moze postat na fejs, duh
    Evo samo da potvrdim admirovo proročanstvo

Datum registracije
    Feb 2006

= Citat = Izvorno postao Carp
    Jel se isplati kupovat lvl 30 armore kod pvp vendora?
    Za karmu? Bolje štedi. Na 35 možeš kupiti cultural armor za obične pare koji će te pokriti daljnjih 10 lvla, a na lvl 40 možeš kupiti Cultural weapone i Ebonhearth weapon za karmu, koji su zbilja jako dobri.

Datum registracije
    Jun 2007

Vec sam uzeo. 3 golda necu skupit do 35, a na 30-om sam imao oko 7.5k karme, tako da mi nije bio problem. Lakse farmat karmu nego golde :/

Senior Member No Mercy Worthaur's Avatar
    Datum registracije
    Nov 2005

Good old friends

Datum registracije
    Jun 2007

Senior Member Respawned sorcerer
    Datum registracije
    Jun 2009

cool outfit

Senior Member Lock'n'Load
    Datum registracije
    Aug 2009

Zašto je Mistfire Wolf zaključan iako je u prvom redu elite skillova?

Datum registracije
    Nov 2005

Dobis ga na lvl 30 ako si uzeo deluxe ili collectors edition

Status report.
    http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comm ... august_29/
    Account securityS- We're seeing an uptick in reports of account theft and attempted account theft. We believe hackers are using databases of email addresses and passwords stolen from other games and web sites, and pre-existing trojan horses, to search for matching Guild Wars 2 accounts which they attempt to compromise. To prevent this, we have temporarily disabled the "reset password" feature, and we're working to bring email authentication online. To protect yourself, please ensure that you use a unique password for Guild Wars 2 that you don't use for any other game, email account, forum or web account.

Email authenticationS- Email authentication is a feature that notifies you if someone tries to log into your account from a location you've never logged in from before. Thus, even if someone guesses your game password, he can't log in unless he also guesses your email account password. You can make email authentication even more secure by using an email provider that supports two-factor authentication, such as Google[1]Sor Yahoo[2]S, and taking advantage of that. We're currently preparing email authentication and intend to deploy it in a phased rollout, starting on Thursday, August 30.

Parties, guilds, etc.S- Parties, guilds, and other social features are periodically failing. This causes issues such as party members not appearing on the map, and party members not staying in the same overflow servers as they travel between maps. This happens particularly during times of peak usage. We're working to fix related problems and mitigate this issue with each subsequent update.

WorldsS- Many worlds are filling up. We're keeping the number of worlds constrained so that worlds stay well populated even after the initial surge of high concurrency. However, we will add worlds as necessary. As of Wednesday, August 30, all German language worlds are full and all French language worlds are at high usage, so we're adding two new German language worlds and one new French language world.

Overflow worldsS- During this initial surge of high concurrency, and especially while many characters are low-level and thus playing in the same starting areas, it's common for players to be directed to overflow maps. If you want to play with a friend, but you’re not on the same overflow map, you can form a party together, then right-click on your friend's portrait in the party list and click "join". Note that this functionality is sometimes intermittently unavailable due to the "parties, guilds, etc." issues noted above.

Trading PostS- We're working to bring the Trading Post back online. To help test, we've temporarily made it available to a random 15% of players, while we work to resolve remaining capacity constraints that will allow us to open it to everyone.

In-game mail - We detected a potential abuse of the in-game mail system and have temporarily disabled in-game mail to prevent any such abuse. We'll reenable it soon, hopefully in tonight's update.

BottingS- We'll start substantial banning of bots on Wednesday, August 29. Since we're currently seeing widespread casual, unsophisticated botting, we will start with 72-hour bans for first offenses. In the coming days, as we address the casual botting problem, we plan to switch to our normal policy of permanently banning anyone who runs a bot.

ForumsS- Our most important priority at the moment is to ensure that the game runs stably and flawlessly. So as to not create additional demand on our infrastructure and on our programming team, we made the decision not to open the forums until the initial mass influx of players has calmed down a bit.

Next software updatesS- The next update of the game server and back-end server software will take place tonight at midnight Seattle time. The game may be unavailable for approximately 20-60 minutes while we perform the update. We expect this update to have fixes for email authentication and in-game mail. Our continued work on the Trading Post is not tied to game updates, so we will continue to test Trading Post updates throughout the day.

Datum registracije
    Jun 2007

Ne kuzim ovo s majlovima, ja sam primio, i vidio da je mail autentican, promjenio PW i sve je radilo.

I, odradio sam AC. Dobio brdo itema, ali nista vrijedno za mene, dobio neki sigil koji, navodno, dosta vrijedi pa cu vidit ocu ga prodat ili cu ga sacuvat ^^

Senior Member Giant leap for forum FaTaL_mRkvA's Avatar
    Datum registracije
    Apr 2006

Da budem direktan,

jel ova igra isto overhajpano sranje ko D3 koje ce dosadit za stotinjak sati igranja, ili ce se moci igrati tisuce sati ko i GW1? Mislim znam i meni i svima na forumu je D3 prvih tjedan-dva bio savrsenstvo, ali eto ako je netko zamijetio zas bi igra mogla suxat slobodno recite

Pitam jer razmišljam o kupnji a nije mi baš svejedno dati tolko para kak sam dao za D3 pa da se opet zbediram
    (usporedujem ih jer je oko obje igre bio ogroman hajp^^)

EDIT: i ako jeste na nekom, na kojem ste serveru? Ili bar vecina vas ili neki friendly guild?

Datum registracije
    Feb 2006

= Citat = Izvorno postao FaTaL_mRkvA
    dosadit za stotinjak sati igranja
    lol. To je i dalje bolje nego 95% igara.
    Osobno,ne usudim se na ovo odgovoriti, pošto vezano za mmo-e ljudi imaju različite kriterije, a još nisam vidio end game ni kako ce to izgledati.

Nego, zna li netko ima li negdje karma, cultural, ili bilo kakav posebni prodavač za lvl 50 opremu?

Datum registracije
    Jun 2007

Probaj po onim startnim velikim gradovima, kao sto je Hoelbrak, pa imas karma merche, mislim da sam kod njih vidio.

Datum registracije
    Apr 2006

A neznam WoW i GW su mi bile predobre igre i da imam ekipu za njih igro bi ih i dan danas, a GW2 je navodno bolji od obje tak da jbg izgleda da kupujem^^

Datum registracije
    Jun 2007

e slusajte, ako nekom treba nekog armora, pm me u igri. Ocu se rijesit svega, nesto ide djabe, a nesto jebiga za koji novcic. CarP.3402 je za kontakt.

Datum registracije
    Nov 2005

Definitino najbolji MMO, bez pretjerivanja.
    Sad sam na 80 i za cultural armor mi treba cca 130g rofl

Datum registracije
    Jun 2007

Kako ti tako brzo lvlas? :S

Datum registracije
    Apr 2006

Ako kupim igru online, na onom sajtu buy.guildwars2.com, kolko dugo treba dok mogu pocet igrat, tj. dok dobijem key i to?

Datum registracije
    Nov 2005

A trebo bi odma, al imaju poteskoca sa serverim tak da neznam

@carp 70h igre mi je trebalo do 80, nekih 40% mape explorano, dinamic eventovi daju najvise expa a kasnije i mobovi daju mnogo

Datum registracije
    Jun 2007

Ja imam 48 sati i na 34om sam. 20% explorano. Ah, bolje mi ovako, vise cu igru upoznat.

Od 75 doso do 97.

Datum registracije
    May 2006

Btw, "deposit collectibles" je nešto najbolje ikad

Datum registracije
    Apr 2006

Mozda je glupo pitanje, ali kolko sam skuzio u PvPu i dungeonima svima se poveca level i pojacaju itemi tak da budu jednaki u svemu i ravnopravni i to, mislim sve je to ljepo da u PvPu skill znaci a ne grindanje, al opet sto se onda moze postici?

Nemojte me shvatiti ko da pljujem po igri jer nemam pojma o njoj, samo mi nije jasno koji je cilj skupljanja opreme i svega ako ce uvijek svi biti jednaki? 99% sam siguran nisam dobro shvatio taj dio, ali jel moze netko pojasnit malo?

Datum registracije
    Jun 2007

U PvP-u ti samo maksaju HP i podignu ti dmg na onoliko koliko bi imao na lvl 80.

Slične teme

1. Guild Wars
    By SnowFlake in forum Pljuvačnica
    Odgovora: 34
    Posljednji post: 24-10-2007, 14:30

Pravila postanja

• Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove
  • Ne možeš slati privitke
  • Ne možeš mijenjati svoje postove
  •