Stranica 1 od 20 12311 ... PosljednjiPosljednji
Prikazujem rezultate 1 do 30 od 581

Tema: TES Modovi - Ponuda i Potražnja

TES Modovi - Ponuda i Potražnja

Napravio sam popis i naveo citate nekoliko vodiča za modove kad su Morrowind i Oblivion u pitanju.

S iznimkom jednoga koji nudi download kompilaciju svih modova koje koristi, ostali većinom samo navode koji su modovi potrebni i eventualno linkaju na njih. Također je važno dodati da su ovo gotovo ekskluzivno modovi za poboljšanje vizualnoga dojma igaraS(prvenstveno tako da možete staviti sami svoje modove za mijenjanje mehanika u igri) tako da će vam trebati komp mali jači od onog koji je preporučen za samu vanilla (ne modiranu) igru. Za Oblivion samo jedan modularni polu-vodič jer za sada nema ničega kompletnog poput ovih par za Morrowind. Vodiči i kompilacije će biti dodane kad i ako se pojave, ali slobodno me PM-ajte ako nađete neke.

Također, svi vodiči su više-manje up to dateSsa informacijama i modovima koje koriste.

MORROWIND

SHIT JUST GOT REAL aka Knots' Morrowind Guide
    This has been a long time in coming, but I've finally decided to get off my ass and set this up for the people who have been asking me about this shit. This is a step-by-step guide on how to get your copy of Morrowind looking and running the best that it can.
    Brorrowind
    Brorrowind is a collection of graphical mods for The Elder Scrolls III: Morrowind. I put together this collection with the purpose of bundling all these mods into a single, easy to install package while removing most of the hassle associated with downloading and installing them individually.
    Morrowind 2011 Compedium ModS+ Guide
    A massive mod compendium called Morrowind 2011 that brings gorgeous, up-to-date graphics to the classic 2002 Elder Scrolls RPG is now available.
    Morrowind Expanded
    Who is this guide for? Those seeking a better game experience. But one that stays close to Bethesda’s original vision. This website is meant as a guide for those who are installing and playing the videogame The Elder Scrolls III: Morrowind, nearly a decade after the game’s release.
    Morrowind OverhaulS+ Morrowind Overhaul - Game Experience
    Basically MO is a “compilation” of the best mods out there, packed together with care for detail and user-friendliness. In fact you will be able to install hundreds of beautiful mods at once, with a simple installer designed by us with simplicity in mind.Another thing that I have to mention is the attention to create something that keeps the Morrowind’s feeling intact. That’s why we tried to choose only the mods that were really well made and faithful to the original colours and environment.

---

The Morrowind Overhaul - Game Experience pack is, as you can imagine, the second pack of the Morrowind Overhaul Project. MGSO took care of the graphics and sounds part, but what's up with the rest? Here it is, this second pack aims to enhance *everything* else in the game:

- Gameplay
    - Atmosphere
    - Contents
    - Quests
    - And much more...
    Morrowind Rebirth
    Morrowind Rebirth should not be confused with the Morrowind Overhaul Project. The Morrowind Overhaul Project is a large collection of graphical mods by many diffrent authors, merged into a single "big-mod". Morrowind Rebirth on the otherhand is a mod that I've made myself, with some small exceptions. It does include some graphical elements like Vurt's Trees & a bunch of resources, but it's not a compilation. Morrowind Rebirth is not a graphical replacer (besides those mentioned) & it will not replace or alter the landscape throughout the entire island as of yet.

Morrowind Rebirth is a huge mod that will transform Vvardenfell into something very special, a world full with detail & life. This is the first part of Morrowind Rebirth, that will offer a big overhaul to the Ascadian Isles, parts of Bitter Coast & parts of West Gash. More areas will see a transformation in the months to come! The following cities have been reworked: Caldera, Balmora, Suran, Dren Plantation, Pelagiad, Ebonheart & Seyda Neen. More cities & landscape edits will follow in future updates.

OBLIVION

bg's list of base mods
    Now a list with every great mod doesn't go into the tenthousands, but is still very large. I'm not trying to recreate that. Instead with this list I'm trying to list the areas of Oblivion that most needing improvements, like for example the horrible user interface. So what you're getting here is a list to start from. A list of "base" mods for a better gameplay experience.
    SHIT JUST GOT REAL aka Knots' Oblivion Guide
    Well, here it is. The Morrowind guide was focused on graphics, and while there will be some of that for Oblivion, a lot of the mods listed here will be more focused on tweaking the flow of the game. We'll be gutting Oblivion's leveled creatures system, changing the way you get around Cyrodil, and altering the way some NPCs behave. If something in this guide does not sound 'right for you', simply skip it! The overall goal is to create an 'Oblivion' that not only looks beautiful, but is more immersive, too.
    FCOM SuperPack
    This is not just a compilation, a bunch of monds collected and offered in a mere package. This an expansion, and every mod is a component, fully tested and tweaked in order to perfectly stick with the final game experience. All mods added are intended mainly for immersion, realism and roleplaying, I will not add content for content's sake mods like fancy body / location replacers / non-lore-friendly quests and funny companions. I've even forced myself to keep just few more than 100 Esps actived, so stability is assured.

Senior Member Nuke me please Imothep's Avatar
    Datum registracije
    Dec 2005
    YES!

Suckin up all you can, suckin up all you can suck.
    Workin up under my patience like a little tick.
    Fat little parasite.

Senior Member Small step for mankind
    Datum registracije
    Dec 2005
    skidam...

nek neko nabaci screen

Senior Member Master Blaster
    Datum registracije
    Jan 2006
    Ima jedan odličan mod na http://www.planetelderscrolls.com, koji u igru ubacuje skoro sva legendarna oružja iz Morrowinda, Ice Blade of Monarch, Chrysamerem, Lord's Mail....... I super je to što ćete se ustvari dobro pomučit da dođete do njih jer su NPC-evi koji ih imaju od lvl 30- 80!
    U igri je i Dragonbone Armor(kompletan set) ali se ne spominje lokacija, dok za ove prije u knjizi ''Tamrielic Lore'' su dodani i hintovi gdje se nalaze...

Added: 2 months 13 days 21 hours 21 mins ago
    Updated: 37 years 8 months 17 days 19 hours 31 mins ago - može

Datum registracije
    Jan 2006
    Evo za one koji su skinuli mod koji sam naveo iznad (zove se 300_Tamrielic Artifacts), Dragonbone Armor vam je u Anga Ruinu...

iz Crovortexa

Bethesda Softworks je objavila da planira izdati novi addon za svoj nedavno izašli RPG, The Elder Scrolls IV: Oblivion.
    Novi addon se zove Mehrunes' Razor, a zainteresirani će ga moći kupiti preko stranice Oblivion Downloads po cijeni od $2.99. Radnja ovog questa se odvija u novom dungeonu, najvećem u cijeloj igri, u kojem zli čarobnjak pokušava doći do Deadric artifakta znanog kao Mehrunes' Razor. Ovaj artifakt ima sposobnost instantnog ubijanja neprijatelja, a čarobnjak ga planira iskoristiti za svrgavanje carstva. Uz quest će doći i 17 novih magic itemsa, te nove books, notes i journals.

Jupi!!!!

Senior Member It lives by night ewok's Avatar
    Datum registracije
    Jan 2006
    = Citat = Izvorno postao hanzaplast
    iz Crovortexa

Bethesda Softworks je objavila da planira izdati novi addon za svoj nedavno izašli RPG, The Elder Scrolls IV: Oblivion.
    Novi addon se zove Mehrunes' Razor, a zainteresirani će ga moći kupiti preko stranice Oblivion Downloads po cijeni od $2.99. Radnja ovog questa se odvija u novom dungeonu, najvećem u cijeloj igri, u kojem zli čarobnjak pokušava doći do Deadric artifakta znanog kao Mehrunes' Razor. Ovaj artifakt ima sposobnost instantnog ubijanja neprijatelja, a čarobnjak ga planira iskoristiti za svrgavanje carstva. Uz quest će doći i 17 novih magic itemsa, te nove books, notes i journals.

Jupi!!!!
    što obožavam te dungeone

Senior Member My way or the highway
    Datum registracije
    Nov 2005
    nabavit ću taj plungin kao i sve prethodne

Datum registracije
    Apr 2006
    ja sam sve nabavio

= Citat = Izvorno postao Kenyi
    ja sam sve nabavio
    me2,wizards tower owna

Datum registracije
    Jan 2006
    = Citat = Izvorno postao Prince-Artas
    isto ko i ja

evo,bas sam presel Thieves den,jos moram nabavit Mehrunes razor

Datum registracije
    Nov 2005
    = Citat = Izvorno postao hanzaplast
    evo,bas sam presel Thieves den,jos moram nabavit Mehrunes razor
    još nije došao koliko znam. svaki dan provjeravam

Datum registracije
    Jan 2006
    = Citat = Izvorno postao Prince-Artas
    još nije došao koliko znam. svaki dan provjeravam
    aj javi kad stigne...

Senior Member Respawned sorcerer
    Datum registracije
    Dec 2005
    mehrunes' razor je vani i košta 2.99$
    Start wearing purple for me nOOOOOOoooooooooooowwwwwwww.

Datum registracije
    Nov 2005
    imam ga ali ga još nisam probao

ja ga isto imam,ali nikak da installiram hebeni patch,a ne radi bez patcha

Datum registracije
    Nov 2005
    patch se ne može instalirat ako je igra krekana. moraš reinstalirat

Moderator Giant leap for forum
    Datum registracije
    Jan 2006
    E to su vam te male zackoljice...

Senior Member It lives by night
    Datum registracije
    Jun 2006
    nego ja sam skinuo onaj mod oldblivion, i sad mi konfa vrti oblivion bez problema e sad mogu li ja imati vise modova snimljenih na oblivionu ili samo jedan?????

Senior Member Small step for mankind Glass's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2006
    Ukoliko se ne "kolju" međusobno možeš ih imati koliko god hoćeš.

Senior Member Nuke me please Orla's Avatar
    Datum registracije
    Jul 2006
    evo moda koji je najkvalitetniji od onih na koje sam naisao:

http://planetelderscrolls.gamespy.co...comment_page=1

I je li netko možda zna za neki mod koji daje unique bow ili tako nesto ,jer mi je lik strijelac,a nema bas mnogo posebnih lukova u igri općenito

Junior Member Plants Vs Zombies
    Datum registracije
    Jul 2006
    jel triba imat original da se mogu imat modovi?
    Tko vrijedi leti
    Tko leti vrijedi
    Tko ne leti ne vrijedi

Senior Member Respawned sorcerer Fencing_LORD's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2006
    Negdje između planeta zemlje, Tamriela i Međuzemlja
    [quote=Lunatic_777]
    = Citat = Izvorno postao "Prince-Artas":1g3vxise
    isto ko i ja [/quote:1g3vxise]

a JEL SE SMIJE ZNAT AKO SI GA NABAVIO (POŠALJI MI pp AKO JE ONO ŠTO MISLIM DA JE...)
    Metal Up Your Ass \m/

Senior Member It lives by night
    Datum registracije
    Feb 2006
    = Citat = Izvorno postao Stormcrow
    nego ja sam skinuo onaj mod oldblivion, i sad mi konfa vrti oblivion bez problema e sad mogu li ja imati vise modova snimljenih na oblivionu ili samo jedan?????
    Oldblivion je mod, a ono o čemu govorimo su pluginovi, a pluginova možeš imati koliko hoćeš, ako ti računalo to može podržati. Kažem zato što imaju neki modovi koji utječu na npr. AI(umjetna inteligencija) pa ti proc više radi i to ti usporava cijeli Oblivion.

Senior Member It lives by night S4MUR41's Avatar
    Datum registracije
    Jan 2006
    e jel mi moze netko dat link za ovaj mod koji stormcrow spominje... ... ... ovaj da mi konfa lakse vrti oblivion... ... ^^

Datum registracije
    Nov 2005
    Izašao je novi plungin The Vile Lair. Radi se o nekom vampiru koji se priključio dark broderhoodu sa željom da sve njegove članove pretvori u vampire. ima toga još na

http://obliviondownloads.com/StoreCatal ... tegoryId=1

tu ga možete i kupiti (moš mislit )

Senior Member It lives by night S4MUR41's Avatar
    Datum registracije
    Jan 2006
    e skinul sam oldblivion i udem u igru sve normalno... i kad mi se zloada sve mi crno... ... ... (al sam izbriso oldblivion i sad mi je sve normalno)

samo ke mi se slika zna pretvorit u cetiri trokuta il mi se znaju pokazivat kricavo zelene tockice (kvadratici tocnije)

Slične teme

1. Fallout Modovi - Ponuda i Potražnja
    By Bara in forum The Elder Scrolls & Fallout
    Odgovora: 51
    Posljednji post: 07-03-2013, 16:08
  2. Ponuda Vip pretplate
    By The Boz in forum Mobilno
    Odgovora: 25
    Posljednji post: 02-02-2010, 22:15
  3. Ponuda
    By M4mut in forum World Of Warcraft
    Odgovora: 1