znam da pocetnik u cpp nebi bio od velike koristi, ali mogu pokusati pomoci s najjednostavnijim stvarima... to bi mi bilo odlicno iskustvo i skola...
Ljudi...se sjećate onog rpg-a kojeg sam počeo radit, onaj koji vam se jako svidio. E pa dobra vijest je što se nastavlje na njegovoj izradi punom parom.
Al za punu paru mi treba ljudi voljnih sudjelovati u timu.
1. Modeler
2. Artist
3. Koji programer
4. Čovjek za zvukove/muziku (možda)
5. level dizajner
6. story dizajner
Ajde javljajte se znam da vas ima i da želite raditi na rpg-u.
Temelji igre su udareni i sad treba krenuti ostalo raditi.
Ajmo svi na okup.
Screenovi::
..
.
Novi screenovi dolje na str....
znam da pocetnik u cpp nebi bio od velike koristi, ali mogu pokusati pomoci s najjednostavnijim stvarima... to bi mi bilo odlicno iskustvo i skola...
Eto rikla mi je klavijatura, ali ako uspijem skupit lovu i kupim uskoro budem vam ja nes odsvirao
Nemam nist protiv, osim, odite na pusti otok pa se tamo medusobno mnozite i kotite kolko god vas volja
I sta onda kada se namnoze
je,namnozit ce se. rode ce nosit male pedere i pederi ce sadit gej polja kupusa.
ej cerberi Sovdje. zaboravio sam password i sad ću se javljati sa ovog accounta. molio bih admina ili moderatora da me kontaktira u svezi ovoga. nema šanse da se sjetim zaporke probao sam sve moguće kombinacije koje sam prije stavljao. neznam dali će mi poslati moju zaporku, vidit ćemo. ako trebam se dokazati drage volje budem.
nego ajde sad da vam kažem novosti::
features:
1. promijenjivi dan/noć...zalazak zvijezde
2. kiša, snijeg, munje ++++zvukovi
3. realna reflekcija vode (nema u demo-u)
4. rijeke(nema u demo-u još)
5. oblaci (zavise o vremenu)
6. itd.
možda vam se dogodi bug pa vam nema neba (nema zvijezdane , danjske , noćne teksture možda oko buga)
http://www.croman.freehoxt.comSpod download -> Patria
A person who asks a question is a fool for five minutes, a person who doesn't ask is a fool forever
lijepo .. ima neki gumb za reset da ne moram izlazit pa ulazit u igru ?
The candle flame gutters. Its little pool of light trembles. Darkness gathers. The demons begin to stir.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
ŠIRI SA MNOM LJUBAV Cherry!
Cerberi je. Novi demo je tu:
1. nebo
2. riješeni neki bugovi
3. nemogu se sad sjetiti ali će te vidjeti
http://www.croman.freehoxt.com
sva tri file-a skinite te iz trećeg file-a kopirajte sve u folder koji se kreira nakon extrakcije prva dva file-a.
BTW tim broji desetak članova. Jel još tko zainteresiran???
A person who asks a question is a fool for five minutes, a person who doesn't ask is a fool forever
pa klikni na sliku i biti će ti veća verzija pa onda klikni opet i bit će još veća
odlicno izgleda! samo naprijed
evo da smao pohvalim covjeka koji stoji iza ovoga.
svaka ti cast vjerujem da i puno vremena utrosavas na projekt.
sto se tice izmjene dana i noci, putujucih oblaka, kishe i slicno nemoj se previse zamarat time za pocetak osim ako bas zelis istrazivati i to kako se radi.
mislio sma mozda da ubacis pokoji ogromni planet onako blijedicasti kao da malo poprimi fantasy stil igra kad se pogleda u nebo i slicno(sprajtom se to da bro rjesit)
volio bih sudjelovat napravit nekoliko kuca, ili cijelo neko mini selce, glavnog lika ili slicno, oruzje etc ali moje predavanje je tek kao sto sma ti rekao tek pocelo animiranje bipeda, rigid body-a i bonesa. na kraju nam dolazi mapiranje i teksturiranje pa ako za par mjeseci jos uvijek bude ovaj program koji radis napredovao javit cu ti se pa ako budes zainteresiran dprinjeti projektu.
usput uskoro zavrsavam jedan projekt za web portfolio..
lubanja sa vatrenim jezikom i pomalo hitech cijevima.
jel znas mozda raditi sa .obj datotekama?
recimo zato sto za otvaranje usta i izlaz jezikao kao bič bi ti islo kao animacija pa me zanima osim toga koliko kompleksan lik smije biti?
i da li bi znao napravit da lubanja lebdi onako malcice gore dolje kad stoji u mjestu?
pa eto imao bi prve neprijatelja..umjesto impova lubanje kao u dungeon siege samo sa jezikom koji kao bič služi!
čuj barathrum ako znaš modelirati kuće sela i to, pridruži se odmah
edit: hmmm...lubanja? znam više manje sa .obj. ajde pošalji mi na mail ak u fazi da se može implementirati
znam al nece ti imat texturu jer nismo jos ucili unwrap a nemogu sve stic i vjezbat i ucit i radit za sebe i jos sad ovo..zato sam rekao malo po malo. jer moram bit u koraku sa predavanjem. za sljedece moram izmodelirati shaku sto bolje jer radimo animaciju shake sa rigid bodiejm iduci put.Izvorno postao cerberi
znam texturirat za animaciju i slicno al neznam za igre a ako ti teksturiram kao za animaciju teksture ti se nece odrzati izvan 3ds maxa.
ok. onda se čujemo kad budeš spreman i u mogućnosti modelirati. i hvala na podršci
jos nemoze... moram josh zube i celjust donju napravit i cijevi...radim je vec 30-tak sati ali to je high poly zato pitam koje je ogranicenje poligona po modelu.Izvorno postao cerberi
trebam jos zube napravit, donju celjust, puknuce na lijevom djelu lubanje, mozak, hight tech cijevi kao rogove spojene na kanister i jezik..
ova sredisnja crta na lubanji se nece vidjet.
to sma smao mirror napravi da se vidi cijela lubanja a ne samo jedna strana.
vec sada ima dosta detalja na njoj i kao sto rekoh high poly je.
racunam da cu je za 2 tjedna zavrsiti prekjucer sam poceo.
razlog je smao nemam dovoljno vremena da duze radim nesto izvan vidokruga nastave.
oko 5-6 tisuća poligona bi bilo dovoljno u igri za glavnog lika. ovaj na slikama/demou ima 600-700 poligona
dobar si ti modeler. ajde nadji što prije vremena pa mi javi na mail da si u mogućnosti ući u tim.
npIzvorno postao cerberi
ova lubanja ima malcice vishe...al nije problem smanjit poligone jer na nju je bacen meshsmooth da mi da privid kako to izgleda u high poly. inace radim u low poly pa to je nekih pa do 500 poligona ce biti pa cu smao smooth na poligone bacit da ti ne uzima memoriju bezveze.
Likovi u igri ne bi smjeli imati vise od 1500 poligona, a dalo bi se srezati i do 1000 (uz upotrebu normal mapa). Pogotovo ako je rijec o jednostavnim siluetama.
there is no god to punish us
ja samo cekam da bureq iskomentira ovo
ovaj lik koji je sad u demou ima oko 700-800 poligona i užasan je. 2000-3000 poligona kako ti kažeš bi bilo dovoljno mislim. naravno shaderi se upotrebljavaju.
BTW Burek je reko da će nešto reći o Projektu kad se vrati sa cafe-a milsim.
Izvorno postao ˘˘˘˘Angel˘˘˘˘I dalje mi nije jasno zašto neke ljude toliko interesuje moj komentar... kao da će šta pametno čuti Niti sam mnogo šta vidio, niti mnogo znam o projektu, niti je sam projekat dovoljno daleko stigao (koliko vidim bar) za neko detaljno mišljenje. Gledajući screenshote i čitajući postove, pada mi na pamet mnogo više pitanja nego kritika. Npr, je li i ovo rađeno u Game Studio-u? Kakav se programski jezik koristi? Šta je od materijala na screenshotima tvoje? (texture, modeli, itd.) Da li će svijet igre biti "neprekidan" ili razbijen na "mape"? (poput Fable-a, npr.) I, ponajvažnije, kakvi su planovi? Imaš li viziju kako bi to trebalo izgledati kad se završi? Jer to je stvar oko koje sam se ja vjerovatno i ponajviše zahebao sa svojom Aurom (osim gadnog odabira programskog jezika) - nisam imao plan za gotovu igru, tako da je sva sila tehnike koju sam konstruisao (a ima je mnogo više nego što se čini, vjerujte mi) ostala upotrijebljenja u par tech-demoa koje sam napravio. Do nečega što se može nazvati igrom nikada nije ni stigla. Probaj izbjeći tu "neugodnost". I moram reći da mi se sviđa što se između dva posta sa screenshotima jasno vidi neki napredak (smjena dana i noći, weather) - nadam se da ćeš zadržati tempo. Sve u svemu, bilo bi lijepo da napišeš malo detaljniji opis cijelog projekta, jer će to zanimati i publiku i eventualne saradnike.Izvorno postao cerberi
Pa ti si burek (kad sam došao na forum prvi put vidio sam da te svi poštuju pa sam shvatio da si jedan od onih koji znaju) ...
Radjeno je u tzv. 3d GameStudio-u al neka vas ne vara naziv. To nije ni približno slično kao creatori(FPS itd.). On se zove tak jer je u njemu i modelarski i level editor te skript editor. Engine se zove A7. Jezik je unikatan (napravljen za A7) i zove se c-script. Jako je sličan c++-u, a podržava i DLL-ove iz c++-a.
Onaj glavni lik je posuđen sa zajednice engine-a dok se ne napravi pravi gl. lik (moći ćete ga odjevati, opremati, kosa, lice, boja skina)...moguće je i znam kako se radi.
Dobar dio "vremena" je preradjen iz MM environment projekta koji sam dobio na besplatno korištenje i preradu. Tereni će biti veliki ali sumnjam da će biti sve jedan svijet. Morat će biti barem na par dijelova prepolovljen, još vam kažem detalje. Teren kreiram u Terragenu, EarthSculptoru itd. Sky Cube-ove u Terragenu pa ih spajam u irfanview-u.
Kad se završi izgledati će kao film 300, i bolje... hmm, da bar, a možda. Imam da viziju otprilike, oko priče i radnje još ima posla te je pomoć dobrodošla.
Inače tim sad broji 12 članova.
Evo jučer i danas cijeli dan dizajniram najobičniji node pathfinding (ne, ne pratim tut pa kopiram nego iz glave) tako da neće biti baš savršen u slijedećem demou. Isto tako slijedeći demo će imati svog prvog npc-a te implementiran taj osnovni AI.
Patria na latinskom znači domovina...
Roflovao sam se kada sam vidio naziv, jer ga dijeli sa jednim lokalnim trešom od televizije... =)Izvorno postao cerberi
Node pathfinding? Malo sam zarđao s terminologijom... to bi trebao biti sistem zasnovan na waypointima? Ako je tako, koliko će gusti biti i hoće li se ručno postavljati ili će biti automatski generisani?
Ja sam imao prilično "čupav" pathfinding u Auri. Bio je baziran na raycastingu (lično moje rješenje... na koje ne bih trebao biti previše ponosan). U teoriji, rješenje bi trebalo dobro raditi... ali u praksi sam morao napraviti poveći trade-off između preciznosti i performansi, tako da se svako malo događalo da likovi "štucaju", zaglavljuju se i sl. Pogotovo u collisionu sa drugim likovima. Užas.
Osim toga, je li prostor u igri particioniran radi bržen pronalaženja "okoliša" pri collision testovima i pathfindingu? Ako jeste, je li mreža 2D ili 3D? Koristiš li BSP, quad,i oct ili kd drveće?
node pathfinding je kad postaviš nodove po levelu te skripta generira jedan file sa svim mogućim pathovima. te onda računicom dobiješ najbrži put (do toga nisam još stigao). mreža će biti 3d, a koristim bsp tree. malo je preteško da igra sama postavlja nodove(nezna di treba) pa se postavi oko 100 nodova manualno i to je to. ostalo skripta radi. e sad, problem je u tome što kad napravim pathfinding neće uspjevati zaobilaziti dinamične objekte (likovi, novonastale prepreke) jer su svi putevi generirani prije pokretanja igre. to još moram nekako riješiti.
Da, na isto smo mislili... node == waypoint, u ovom slučaju. Što se tiče postavljanja nodeova, mislim da nije preteško automatizovati proces. Ako si u mogućnosti, postuj jednu heightmapu i raspored nodeova na njoj, čisto da vidim kako bi to trebalo izgledati. A što se dinamičnih objekata tiče, tu se trebaš osloniti na BSP da pokupiš sve objekte u blizini i ručno provjeriš hoće li se sudariti, te ako se sudaraju, dodaj još jedan node na listu; ovako nekako...Izvorno postao cerberi
Gdje bi žuta linija bila duga, recimo : (poluprečnik lika + poluprečnik prepreke) * 2
Takođe, možda bi bilo dobro u ovakvom slučaju signalizirati liku koji "smeta" (ako je inteligentno biće u pitanju) da se i sam proba skloniti s puta, ako ništa drugo ne radi, na suprotnu stranu od strane obilaženja. Istina, ja ovdje i dalje pričam o 2D pathfindingu, ali ako ne planiraš imati neke kompleksne višespratne levele, mislim da možeš proći i s 2D pathfindingom uz par trikova za posebne slučajeve. Uglavnom, razmisli dobro o algoritmu prije nego li kreneš u implementaciju, jer ne želiš gubiti vrijeme i živce na nečemu o čemu nisi dovoljno razmislio, srsly.
Pošto ovdje ima puno programera trebao bi mi netko ko se razumije u visualno c++, vb programiranje. Trebao bi napraviti start screen sa start (pokreće eksterni .exe file), exit (izlazi), i options (fullscreeen, video depth, resolution, clip/fog distance za sad) buttone. Ovi iz optionsa bi se spremali u text file kao npr.
opcije:
fullscreen = 0/1 video depth = 16/32 resolution = 800/1024/12../14../16.. clip/fog distance = 500-20000
text file:
1 32 1024 600 -> ovako bi izgledao text file(bez zareza samo razmaci).
Tko se javlja za taj posao? To se napravi u jednom danu(par sati) samo što meni ne ide to visualno prog.
mogu ja, javi na msnu ili na pp
The candle flame gutters. Its little pool of light trembles. Darkness gathers. The demons begin to stir.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
ŠIRI SA MNOM LJUBAV Cherry!
da .. zato sam pitao dali ima neka tipka za resetIzvorno postao Hellboy
The candle flame gutters. Its little pool of light trembles. Darkness gathers. The demons begin to stir.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
ŠIRI SA MNOM LJUBAV Cherry!