Vidi rezultate ankete: Kako vam se čini Patria do sad?

Glasači
23. Ne možeš glasati u ovoj anketi
  • Impresivno

    4 17,39%
  • Odlično

    6 26,09%
  • Vrlo dobro

    5 21,74%
  • Osrednje

    2 8,70%
  • Može proći

    4 17,39%
  • Ne valja

    2 8,70%
Stranica 1 od 2 12 PosljednjiPosljednji
Prikazujem rezultate 1 do 30 od 54

Tema: Patria

  1. #1
    Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Aug 2007
    Postova
    494

    Patria

    Ljudi...se sjećate onog rpg-a kojeg sam počeo radit, onaj koji vam se jako svidio. E pa dobra vijest je što se nastavlje na njegovoj izradi punom parom.
    Al za punu paru mi treba ljudi voljnih sudjelovati u timu.

    1. Modeler
    2. Artist
    3. Koji programer
    4. Čovjek za zvukove/muziku (možda)
    5. level dizajner
    6. story dizajner

    Ajde javljajte se znam da vas ima i da želite raditi na rpg-u.
    Temelji igre su udareni i sad treba krenuti ostalo raditi.
    Ajmo svi na okup.

    Screenovi::

    ..
    .

    Novi screenovi dolje na str....

  2. #2
    Senior Member It lives by night
    Datum registracije
    Sep 2007
    Lokacija
    ne znam T.T
    Postova
    544
    znam da pocetnik u cpp nebi bio od velike koristi, ali mogu pokusati pomoci s najjednostavnijim stvarima... to bi mi bilo odlicno iskustvo i skola...

  3. #3
    Senior Member Giant leap for forum
    Datum registracije
    Jan 2006
    Postova
    3.866
    Eto rikla mi je klavijatura, ali ako uspijem skupit lovu i kupim uskoro budem vam ja nes odsvirao
    Nemam nist protiv, osim, odite na pusti otok pa se tamo medusobno mnozite i kotite kolko god vas volja
    I sta onda kada se namnoze
    je,namnozit ce se. rode ce nosit male pedere i pederi ce sadit gej polja kupusa.

  4. #4
    Senior Member It lives by night Iron Storm's Avatar
    Datum registracije
    Oct 2007
    Lokacija
    Sacred Sky
    Postova
    589
    Hmm... paše ti VB 2005? Mogao bih malo onda naučiti više o programiranju 3D igara pa da mogu s frendom vlastitu igru programirati (space fightning). Ako ništa, moj će pervezni mozak smisliti neku priču (pišem priču za W3 TFT kampanju koju ću sam kreirati).

  5. #5
    ej cerberi Sovdje. zaboravio sam password i sad ću se javljati sa ovog accounta. molio bih admina ili moderatora da me kontaktira u svezi ovoga. nema šanse da se sjetim zaporke probao sam sve moguće kombinacije koje sam prije stavljao. neznam dali će mi poslati moju zaporku, vidit ćemo. ako trebam se dokazati drage volje budem.

    nego ajde sad da vam kažem novosti::

    features:
    1. promijenjivi dan/noć...zalazak zvijezde
    2. kiša, snijeg, munje ++++zvukovi
    3. realna reflekcija vode (nema u demo-u)
    4. rijeke(nema u demo-u još)
    5. oblaci (zavise o vremenu)
    6. itd.

    možda vam se dogodi bug pa vam nema neba (nema zvijezdane , danjske , noćne teksture možda oko buga)

    http://www.croman.freehoxt.comSpod download -> Patria
    A person who asks a question is a fool for five minutes, a person who doesn't ask is a fool forever

  6. #6
    Senior Member Master Blaster
    Datum registracije
    Nov 2005
    Lokacija
    Zadar
    Postova
    4.028
    lijepo .. ima neki gumb za reset da ne moram izlazit pa ulazit u igru ?
    The candle flame gutters. Its little pool of light trembles. Darkness gathers. The demons begin to stir.
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    ŠIRI SA MNOM LJUBAV Cherry!

  7. #7
    Cerberi je. Novi demo je tu:

    1. nebo
    2. riješeni neki bugovi
    3. nemogu se sad sjetiti ali će te vidjeti

    http://www.croman.freehoxt.com

    sva tri file-a skinite te iz trećeg file-a kopirajte sve u folder koji se kreira nakon extrakcije prva dva file-a.

    BTW tim broji desetak članova. Jel još tko zainteresiran???
    A person who asks a question is a fool for five minutes, a person who doesn't ask is a fool forever

  8. #8
    Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Aug 2007
    Postova
    494
    evo uspio sam skužiti password. skidajte demo...

    screenshots iz novog dema::

    ..
    ..
    ..


    slinite...

  9. #9
    Senior Member My way or the highway
    Datum registracije
    Dec 2006
    Lokacija
    Behind the blue eyes
    Postova
    7.757
    Bolje upload na photobucket ili imageshack da vidimo u vecem izdanju

  10. #10
    Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Aug 2007
    Postova
    494
    pa klikni na sliku i biti će ti veća verzija pa onda klikni opet i bit će još veća

  11. #11
    Senior Member It lives by night
    Datum registracije
    Sep 2007
    Lokacija
    ne znam T.T
    Postova
    544
    odlicno izgleda! samo naprijed

  12. #12
    Senior Member Ninja hurdle
    Datum registracije
    Feb 2006
    Lokacija
    Osijek
    Postova
    936
    evo da smao pohvalim covjeka koji stoji iza ovoga.
    svaka ti cast vjerujem da i puno vremena utrosavas na projekt.

    sto se tice izmjene dana i noci, putujucih oblaka, kishe i slicno nemoj se previse zamarat time za pocetak osim ako bas zelis istrazivati i to kako se radi.

    mislio sma mozda da ubacis pokoji ogromni planet onako blijedicasti kao da malo poprimi fantasy stil igra kad se pogleda u nebo i slicno(sprajtom se to da bro rjesit)

    volio bih sudjelovat napravit nekoliko kuca, ili cijelo neko mini selce, glavnog lika ili slicno, oruzje etc ali moje predavanje je tek kao sto sma ti rekao tek pocelo animiranje bipeda, rigid body-a i bonesa. na kraju nam dolazi mapiranje i teksturiranje pa ako za par mjeseci jos uvijek bude ovaj program koji radis napredovao javit cu ti se pa ako budes zainteresiran dprinjeti projektu.

    usput uskoro zavrsavam jedan projekt za web portfolio..

    lubanja sa vatrenim jezikom i pomalo hitech cijevima.
    jel znas mozda raditi sa .obj datotekama?
    recimo zato sto za otvaranje usta i izlaz jezikao kao bič bi ti islo kao animacija pa me zanima osim toga koliko kompleksan lik smije biti?
    i da li bi znao napravit da lubanja lebdi onako malcice gore dolje kad stoji u mjestu?

    pa eto imao bi prve neprijatelja..umjesto impova lubanje kao u dungeon siege samo sa jezikom koji kao bič služi!

  13. #13
    Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Aug 2007
    Postova
    494
    čuj barathrum ako znaš modelirati kuće sela i to, pridruži se odmah

    edit: hmmm...lubanja? znam više manje sa .obj. ajde pošalji mi na mail ak u fazi da se može implementirati

  14. #14
    Senior Member Ninja hurdle
    Datum registracije
    Feb 2006
    Lokacija
    Osijek
    Postova
    936
    = Citat = Izvorno postao cerberi
    čuj barathrum ako znaš modelirati kuće sela i to, pridruži se odmah
    znam al nece ti imat texturu jer nismo jos ucili unwrap a nemogu sve stic i vjezbat i ucit i radit za sebe i jos sad ovo..zato sam rekao malo po malo. jer moram bit u koraku sa predavanjem. za sljedece moram izmodelirati shaku sto bolje jer radimo animaciju shake sa rigid bodiejm iduci put.
    znam texturirat za animaciju i slicno al neznam za igre a ako ti teksturiram kao za animaciju teksture ti se nece odrzati izvan 3ds maxa.

  15. #15
    Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Aug 2007
    Postova
    494
    ok. onda se čujemo kad budeš spreman i u mogućnosti modelirati. i hvala na podršci

  16. #16
    Senior Member Ninja hurdle
    Datum registracije
    Feb 2006
    Lokacija
    Osijek
    Postova
    936
    = Citat = Izvorno postao cerberi
    čuj barathrum ako znaš modelirati kuće sela i to, pridruži se odmah

    edit: hmmm...lubanja? znam više manje sa .obj. ajde pošalji mi na mail ak u fazi da se može implementirati
    jos nemoze... moram josh zube i celjust donju napravit i cijevi...radim je vec 30-tak sati ali to je high poly zato pitam koje je ogranicenje poligona po modelu.



    trebam jos zube napravit, donju celjust, puknuce na lijevom djelu lubanje, mozak, hight tech cijevi kao rogove spojene na kanister i jezik..

    ova sredisnja crta na lubanji se nece vidjet.
    to sma smao mirror napravi da se vidi cijela lubanja a ne samo jedna strana.
    vec sada ima dosta detalja na njoj i kao sto rekoh high poly je.
    racunam da cu je za 2 tjedna zavrsiti prekjucer sam poceo.
    razlog je smao nemam dovoljno vremena da duze radim nesto izvan vidokruga nastave.

  17. #17
    Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Aug 2007
    Postova
    494
    oko 5-6 tisuća poligona bi bilo dovoljno u igri za glavnog lika. ovaj na slikama/demou ima 600-700 poligona

    dobar si ti modeler. ajde nadji što prije vremena pa mi javi na mail da si u mogućnosti ući u tim.

  18. #18
    Senior Member Ninja hurdle
    Datum registracije
    Feb 2006
    Lokacija
    Osijek
    Postova
    936
    = Citat = Izvorno postao cerberi
    oko 5-6 tisuća poligona bi bilo dovoljno u igri za glavnog lika. ovaj na slikama/demou ima 600-700 poligona

    dobar si ti modeler. ajde nadji što prije vremena pa mi javi na mail da si u mogućnosti ući u tim.
    np

    ova lubanja ima malcice vishe...al nije problem smanjit poligone jer na nju je bacen meshsmooth da mi da privid kako to izgleda u high poly. inace radim u low poly pa to je nekih pa do 500 poligona ce biti pa cu smao smooth na poligone bacit da ti ne uzima memoriju bezveze.

  19. #19
    Senior Member Small step for mankind
    Datum registracije
    Jan 2006
    Lokacija
    Skrit v morju
    Postova
    2.721
    Likovi u igri ne bi smjeli imati vise od 1500 poligona, a dalo bi se srezati i do 1000 (uz upotrebu normal mapa). Pogotovo ako je rijec o jednostavnim siluetama.
    there is no god to punish us

  20. #20
    Senior Member It lives by night
    Datum registracije
    Sep 2007
    Lokacija
    ne znam T.T
    Postova
    544
    ja samo cekam da bureq iskomentira ovo

  21. #21
    Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Aug 2007
    Postova
    494
    ovaj lik koji je sad u demou ima oko 700-800 poligona i užasan je. 2000-3000 poligona kako ti kažeš bi bilo dovoljno mislim. naravno shaderi se upotrebljavaju.

    BTW Burek je reko da će nešto reći o Projektu kad se vrati sa cafe-a milsim.

  22. #22
    Senior Member Giant leap for forum
    Datum registracije
    Oct 2006
    Lokacija
    Hostile universe
    Postova
    3.468
    = Citat = Izvorno postao ˘˘˘˘Angel˘˘˘˘
    ja samo cekam da bureq iskomentira ovo
    = Citat = Izvorno postao cerberi
    BTW Burek je reko da će nešto reći o Projektu kad se vrati sa cafe-a milsim.
    I dalje mi nije jasno zašto neke ljude toliko interesuje moj komentar... kao da će šta pametno čuti Niti sam mnogo šta vidio, niti mnogo znam o projektu, niti je sam projekat dovoljno daleko stigao (koliko vidim bar) za neko detaljno mišljenje. Gledajući screenshote i čitajući postove, pada mi na pamet mnogo više pitanja nego kritika. Npr, je li i ovo rađeno u Game Studio-u? Kakav se programski jezik koristi? Šta je od materijala na screenshotima tvoje? (texture, modeli, itd.) Da li će svijet igre biti "neprekidan" ili razbijen na "mape"? (poput Fable-a, npr.) I, ponajvažnije, kakvi su planovi? Imaš li viziju kako bi to trebalo izgledati kad se završi? Jer to je stvar oko koje sam se ja vjerovatno i ponajviše zahebao sa svojom Aurom (osim gadnog odabira programskog jezika) - nisam imao plan za gotovu igru, tako da je sva sila tehnike koju sam konstruisao (a ima je mnogo više nego što se čini, vjerujte mi) ostala upotrijebljenja u par tech-demoa koje sam napravio. Do nečega što se može nazvati igrom nikada nije ni stigla. Probaj izbjeći tu "neugodnost". I moram reći da mi se sviđa što se između dva posta sa screenshotima jasno vidi neki napredak (smjena dana i noći, weather) - nadam se da ćeš zadržati tempo. Sve u svemu, bilo bi lijepo da napišeš malo detaljniji opis cijelog projekta, jer će to zanimati i publiku i eventualne saradnike.

  23. #23
    Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Aug 2007
    Postova
    494
    Pa ti si burek (kad sam došao na forum prvi put vidio sam da te svi poštuju pa sam shvatio da si jedan od onih koji znaju) ...
    Radjeno je u tzv. 3d GameStudio-u al neka vas ne vara naziv. To nije ni približno slično kao creatori(FPS itd.). On se zove tak jer je u njemu i modelarski i level editor te skript editor. Engine se zove A7. Jezik je unikatan (napravljen za A7) i zove se c-script. Jako je sličan c++-u, a podržava i DLL-ove iz c++-a.
    Onaj glavni lik je posuđen sa zajednice engine-a dok se ne napravi pravi gl. lik (moći ćete ga odjevati, opremati, kosa, lice, boja skina)...moguće je i znam kako se radi.
    Dobar dio "vremena" je preradjen iz MM environment projekta koji sam dobio na besplatno korištenje i preradu. Tereni će biti veliki ali sumnjam da će biti sve jedan svijet. Morat će biti barem na par dijelova prepolovljen, još vam kažem detalje. Teren kreiram u Terragenu, EarthSculptoru itd. Sky Cube-ove u Terragenu pa ih spajam u irfanview-u.
    Kad se završi izgledati će kao film 300, i bolje... hmm, da bar, a možda. Imam da viziju otprilike, oko priče i radnje još ima posla te je pomoć dobrodošla.
    Inače tim sad broji 12 članova.
    Evo jučer i danas cijeli dan dizajniram najobičniji node pathfinding (ne, ne pratim tut pa kopiram nego iz glave) tako da neće biti baš savršen u slijedećem demou. Isto tako slijedeći demo će imati svog prvog npc-a te implementiran taj osnovni AI.
    Patria na latinskom znači domovina...

  24. #24
    Senior Member Giant leap for forum
    Datum registracije
    Oct 2006
    Lokacija
    Hostile universe
    Postova
    3.468
    = Citat = Izvorno postao cerberi
    Patria na latinskom znači domovina...
    Roflovao sam se kada sam vidio naziv, jer ga dijeli sa jednim lokalnim trešom od televizije... =)

    Node pathfinding? Malo sam zarđao s terminologijom... to bi trebao biti sistem zasnovan na waypointima? Ako je tako, koliko će gusti biti i hoće li se ručno postavljati ili će biti automatski generisani?

    Ja sam imao prilično "čupav" pathfinding u Auri. Bio je baziran na raycastingu (lično moje rješenje... na koje ne bih trebao biti previše ponosan). U teoriji, rješenje bi trebalo dobro raditi... ali u praksi sam morao napraviti poveći trade-off između preciznosti i performansi, tako da se svako malo događalo da likovi "štucaju", zaglavljuju se i sl. Pogotovo u collisionu sa drugim likovima. Užas.

    Osim toga, je li prostor u igri particioniran radi bržen pronalaženja "okoliša" pri collision testovima i pathfindingu? Ako jeste, je li mreža 2D ili 3D? Koristiš li BSP, quad,i oct ili kd drveće?

  25. #25
    Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Aug 2007
    Postova
    494
    node pathfinding je kad postaviš nodove po levelu te skripta generira jedan file sa svim mogućim pathovima. te onda računicom dobiješ najbrži put (do toga nisam još stigao). mreža će biti 3d, a koristim bsp tree. malo je preteško da igra sama postavlja nodove(nezna di treba) pa se postavi oko 100 nodova manualno i to je to. ostalo skripta radi. e sad, problem je u tome što kad napravim pathfinding neće uspjevati zaobilaziti dinamične objekte (likovi, novonastale prepreke) jer su svi putevi generirani prije pokretanja igre. to još moram nekako riješiti.

  26. #26
    Senior Member Giant leap for forum
    Datum registracije
    Oct 2006
    Lokacija
    Hostile universe
    Postova
    3.468
    = Citat = Izvorno postao cerberi
    node pathfinding je kad postaviš nodove po levelu te skripta generira jedan file sa svim mogućim pathovima. te onda računicom dobiješ najbrži put (do toga nisam još stigao). mreža će biti 3d, a koristim bsp tree. malo je preteško da igra sama postavlja nodove(nezna di treba) pa se postavi oko 100 nodova manualno i to je to. ostalo skripta radi. e sad, problem je u tome što kad napravim pathfinding neće uspjevati zaobilaziti dinamične objekte (likovi, novonastale prepreke) jer su svi putevi generirani prije pokretanja igre. to još moram nekako riješiti.
    Da, na isto smo mislili... node == waypoint, u ovom slučaju. Što se tiče postavljanja nodeova, mislim da nije preteško automatizovati proces. Ako si u mogućnosti, postuj jednu heightmapu i raspored nodeova na njoj, čisto da vidim kako bi to trebalo izgledati. A što se dinamičnih objekata tiče, tu se trebaš osloniti na BSP da pokupiš sve objekte u blizini i ručno provjeriš hoće li se sudariti, te ako se sudaraju, dodaj još jedan node na listu; ovako nekako...



    Gdje bi žuta linija bila duga, recimo : (poluprečnik lika + poluprečnik prepreke) * 2

    Takođe, možda bi bilo dobro u ovakvom slučaju signalizirati liku koji "smeta" (ako je inteligentno biće u pitanju) da se i sam proba skloniti s puta, ako ništa drugo ne radi, na suprotnu stranu od strane obilaženja. Istina, ja ovdje i dalje pričam o 2D pathfindingu, ali ako ne planiraš imati neke kompleksne višespratne levele, mislim da možeš proći i s 2D pathfindingom uz par trikova za posebne slučajeve. Uglavnom, razmisli dobro o algoritmu prije nego li kreneš u implementaciju, jer ne želiš gubiti vrijeme i živce na nečemu o čemu nisi dovoljno razmislio, srsly.

  27. #27
    Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Aug 2007
    Postova
    494
    Pošto ovdje ima puno programera trebao bi mi netko ko se razumije u visualno c++, vb programiranje. Trebao bi napraviti start screen sa start (pokreće eksterni .exe file), exit (izlazi), i options (fullscreeen, video depth, resolution, clip/fog distance za sad) buttone. Ovi iz optionsa bi se spremali u text file kao npr.

    opcije:
    fullscreen = 0/1 video depth = 16/32 resolution = 800/1024/12../14../16.. clip/fog distance = 500-20000

    text file:
    1 32 1024 600 -> ovako bi izgledao text file(bez zareza samo razmaci).

    Tko se javlja za taj posao? To se napravi u jednom danu(par sati) samo što meni ne ide to visualno prog.

  28. #28
    Senior Member Master Blaster
    Datum registracije
    Nov 2005
    Lokacija
    Zadar
    Postova
    4.028
    mogu ja, javi na msnu ili na pp
    The candle flame gutters. Its little pool of light trembles. Darkness gathers. The demons begin to stir.
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    ŠIRI SA MNOM LJUBAV Cherry!

  29. #29
    Senior Member It lives by night Iron Storm's Avatar
    Datum registracije
    Oct 2007
    Lokacija
    Sacred Sky
    Postova
    589
    = Citat = Izvorno postao cerberi
    Pošto ovdje ima puno programera trebao bi mi netko ko se razumije u visualno c++, vb programiranje. Trebao bi napraviti start screen sa start (pokreće eksterni .exe file), exit (izlazi), i options (fullscreeen, video depth, resolution, clip/fog distance za sad) buttone. Ovi iz optionsa bi se spremali u text file kao npr.

    opcije:
    fullscreen = 0/1 video depth = 16/32 resolution = 800/1024/12../14../16.. clip/fog distance = 500-20000

    text file:
    1 32 1024 600 -> ovako bi izgledao text file(bez zareza samo razmaci).

    Tko se javlja za taj posao? To se napravi u jednom danu(par sati) samo što meni ne ide to visualno prog.
    Već si meni dao taj posao i počeo sam ga raditi. Ne mogu brzo raditi jer imam popodne školu, ali će to do ovog vikenda biti gotovo.

  30. #30
    Senior Member Master Blaster
    Datum registracije
    Nov 2005
    Lokacija
    Zadar
    Postova
    4.028
    = Citat = Izvorno postao Hellboy
    ne znam el tko dosad primjetio ali imaš bug sa onim jarkom na početku - ako upadneš u njega, nećeš se izvući van... iako je plitak... samo ostaneš visjeti u zraku...
    da .. zato sam pitao dali ima neka tipka za reset
    The candle flame gutters. Its little pool of light trembles. Darkness gathers. The demons begin to stir.
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    ŠIRI SA MNOM LJUBAV Cherry!

Pravila postanja

  • Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove
  • Ne možeš slati privitke
  • Ne možeš mijenjati svoje postove
  •