Pa dobro, u Videotekama ga vode kao autobiografski, ali i snimljen je zbog EMINEMOVOG ŽIVOTA (teškog)!To mi je jedan od najdražih filmova!
8mile nije ni po čemu autobiografski, možda ima neke paralele s eminemovim životom, al nije autobiografijaIzvorno postao goGAMERo
Izvorno postao Praetorian the Wise
Pa dobro, u Videotekama ga vode kao autobiografski, ali i snimljen je zbog EMINEMOVOG ŽIVOTA (teškog)!To mi je jedan od najdražih filmova!
Nije bas autobiografski, al ajd.Izvorno postao goGAMERo
Inace, kolko god ovo mozda idiotski od mene zvucalo, al 8 Mile je iznenadjujuce dobar film.
Film je stvarno hebeno dobar, i dan danas mi stoji na kompu, i rad svaki dan pogledam kraj i 29 min filma! ( 18 %)
meni osobno je 8mile bezveze, nije da vrijeđam, jebi ga
al rap battle-ovi su mi zakon na tom filmu
Izvorno postao Praetorian the Wise
1.Balkanski Špijun
2.KO TO TAMO PEVA
3.Maratonci trče poćasni krug
4.Konan1
5:Rambo 1
6.Alien Svi djelovi
7.Predator 1
8.Dobar loš zao
9.Za šaku dolara.
10.Za šaku dinamita.
11.Ples s vukovima.
12.Bad Taste
13.Apokalipsa Danas
Q9550-Oc (3.3ghz), Lan Party X48-T3RS,4gige DDR3 Patriot Viper Extreme 1900mhz,Saphire HD4870 X2,Frotron 1010w,Seagate 750GB,
Samsung SyMaster 203b 20inch
Voziii miško! ...kako je taj film legendaran...Izvorno postao BINUX
Ma to su Kultni filmovi takve komedije mi Hrvati nećemo nikad napravit.Izvorno postao hanzaplast
Ko to tamo peva,Bakanski špijun,Maratonci trće poćasni krug.
Inaće sva tri su od istog režisera.
A što se tiće filma KO TO TAMO PEVA taj film je pobrao 15 nagrada razno raznih od khana.
Q9550-Oc (3.3ghz), Lan Party X48-T3RS,4gige DDR3 Patriot Viper Extreme 1900mhz,Saphire HD4870 X2,Frotron 1010w,Seagate 750GB,
Samsung SyMaster 203b 20inch
da medju vrstama nije navedena cista bolestina...
dakle jeli itko gledao..
1. Dead Alive
2. Bad Taste
Oba dva by Peter Jackson u mladim danima xD
takodjer
3. House of 1000 corpses
By Rob Zombie
1. Saving Private Ryan
2.serija Oz
3.SAW
4.SAW II
5.Black Hawk Down
6. We Were Soldiers
7.Dead Alive
1.serija Gang of brothers
2.serija OZ
3.LOTR
4.HP
5.bilo sta vezano za WWII
6.nema ga
1. The Matrix triologija
2. LOTR triologija
3. Van Helsing
4. King Kong
5. Rio Bravo(zašto ti nema westerna u anketi?)
?????????????????????????????????????
NEMAM IDJEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meni su Carpenterovi filmovi najbolji (Duhovi Marsa, Vampiri .......) , onako sa elemeentima trasha ali sa dozo straha , vampira (ili vukodlaka) itd...
kakav je saw 2? xDIzvorno postao LeftY
i sta kazes na dead alive xD?
jedni od najboljih... ( meni naravno )
The Hitchhikers Guide to Galaxy
Saving private Ryan
Ronin
The Last Samurai
F&F
Pirates of the Caribbean
Equilibrium
Matrix ( al sam prvi dio... ... ajd... doro... i drugi dio moze nekak proc... ... al trojka je cisto sranje )
Rules of Engagement
Biker Boyz
Ice Age
Jarhead
Constantine
Hoodwinked
Madagascar
Apocalipse Now Redux
Behind Enemy Lines
Enemy at the dorstep ( neprijatelj pred vratima )
filmove sam nabrajo kak sam ih se prisjecal... a ne po tome koji je bolji...
01. lotr trilogija
02. Ice age
03. shrek 1
04. shrek 2
05. the whole nine yards
06. the whole ten yards
07. lethal weapon svi
08. die hard svi
09. svi s jennifer aniston
10. johnny english
Matrix saboravih staviti medju najdraze ali samo prvi dio druga dva suxsaju pogotovo kraj trilogije koji debility
Well, as long as it's interesting.
1. Hellsing 1-13 (ne Van helsing)
14. LOTR (uzimam kao jedan film)
15. SW (opet uzimam kao jedan film)
16. Underworld
17. Van Hellsing
18. Blade
nastavlja se sa vampirskim i SF
preferiram sljedeće filmove: shrek, ice age, madagaskar, lion king, tarzan, lilo &stich, bugs, ...
a od ostalih filmova volim SF komedije sa elementima drame i akcije.
i nemam nista protiv cro filmova:kako je poceo rat na mom otoku, maršal, sto je muskarac bez brkova, ...
http://www.OneGame.tk ----> u izgradnji [mozda zauvijek :'(]
...::: One day, OneGame :::...
1. LOTR trilogija
2.MAtrix trilogija
3.Figh club
4.Ben Hour
5.Underworld
6.Star Wars:Revenge of The Sith
itd ....
da ne idem dalj uglavnom da vam kažem filmovi se ocijenjuju većinom po tome koliko drugi kažu da je dobar i uvjere vas ili nabace toliko komercijala na film da vas uvjere da mora bit dobar ljudi tak da niste ni vidle neke dobre filmove koji nisu toko komercijalni ,ali su zakon ajde dobro većinu boljih filmova ste gledali ,al sam kažem osim toga ima dost likova koji su nabasali na akciju i neće ništ drugo nema veze s tim šta nitko ne zna glumit šta nitko nema pojma o tuči šta.......... itd ,ali uglavnom filmovi su mi velika ljubav ,ali sam kažem činjenice su činjenice
deathpheonix
Najviše gledam trilere, akcijske i komedije, ovisi za šta mi dođe gušt.
Najbolji filmovi:
1.LoTR trilogija
2.Mothomanova proročanstva
3.Saw
4.Madagaskar - neki kažu da je djetinjast, ali meni je presmiješan
5.Saving Private Ryan
6.Deseta stepenica
7.Mrtav Ladan
8.Stealth
9.Bore Lee-eve filmove - morate priznati da je tip legenda
Added: 2 months 13 days 21 hours 21 mins ago
Updated: 37 years 8 months 17 days 19 hours 31 mins ago - može
vidim da ppl luduju za ovim filmovima s "umjetnom" tehnologijom, ocu reci efektima i to...a sto je s GLUMOM itd?
BUH (valjam se po podu)... to vise ne sljaka ;;PP
kad se sve zborji, onaj Neo... KiJana Reeves (il kako god) uopce ne glumi dobro, njemu se samo posrecilo da dobije dobru ulogu...
Cheap, but not as cheap as your girlfriend.
I'm so goth I don't drink coffee, I drink goffee.
Daklem da se i ja pridružim:
No.1 (undisputed champion): Hero
No.2: K-Pax(radnja i gluma Kevina Spaceya)
No.3: Crouching Tiger,Hidden Dragon (prelijepe scene)
No.4: Green Mile(odlična glumačka postava i radnja)
No.5: Training Day (Denzel i Ethan )
Slijede:
We were soldiers(Gibson je jedan od najkvalitetnijih glumaca danas,naravno uz Jacka Nicholsona),Shichinin no samurai[7 samuraja](iako je film, jaako star meni je zaakon,Kurosawa ),To kill a mocking bird(Gregory Peck rulz),LOTR trilogija(glazba je odlična),The Good the Bad and the Ugly(najbolji revolveraški obračun ikad),Ice Age(vjeverica ),,Saving private Ryan(čisto zbog Tom Hanksa), Svi Monty Pythoni,Kum 1,Sin city,Forrest Gump(Run Forrest! Run!...),Black Hawk down....
Ima toga još dosta ali su ovi najbolji
Alexi worships the dark lord, but Alexi is dislexic, so he sold his soul to "Santa"
www.me2everyone.com/134777
Ajd da onda i ja izlistam par naj filmova za mene:
Spašavanje vojnika Ryana
Full metal jacket
Mrak film 3
Forest Gump, Kocka 2 - Hiperkocka, Ne budi zao..., Chucky - prva 2;to je jeben film,ko klinac sam srao u gaće gledajući ga Gušteri, neku večej je bio neki film Jeepers Creepers, sasvim solidno me održo budnim do nekih pol 3...Solidan film.Ima ih još dosta...
A kaj se serija tiče:Oz, X files, Prijatelji
A.C.A.B.
Josip Kuže 6.11.2006: "Svatko ide putem svog života, na rastanku srce kaže: Ja ću se vratiti..." Joža, hvala ti za sve...
A di je Battlestar Galactica?
Tanka crvena linija to je film ali kod nas ga nema na DVDu ako bilo tko zna gdje ga nabaviti samo da nije neka narudzba iz vana nek javi.
LOTR rules