Prikazujem rezultate 1 do 17 od 17

Tema: Rađenje kalkulatora za igre

  1. #1

    Rađenje kalkulatora za igre

    Evo pa da napokon negdje predstavim svoju ideju. Znači ja nisam programer , hmm, i nemislim biti .

    Neka nova igra izađe i vi za nju napravite kalkulator.
    Šta kalkulator znači , pa ako ste igrali ogame igru znali biste , ali ako ne.

    To bi bio program koji bi vam govorio šta bi se desilo u igri da ste to i to napravili.

    Znači u taj program upišete podatke o vašem sadašnjem avataru, sad govorim o wow-u primjer. .
    Upišete podatke o vašem avataru i o protivničkom avataru , pritisnete begin i sada vam kalkulator da izvještaj o borbi , kako bi prošla. Tko bi pobijedio a tko ne.

    Pošto u igri wow , je trenutno aktualan arena system , napravite kalkulator za 2vs2 , 3vs3 igrača dobro skužili ste.
    Za ovakav stil 2vs2 , 3vs3 5vs5, napravite 3D okruženje područija (arena) u kojima će igrač moći igrati sa obadvijema stranama timova, imati će opciju da postavlja koja će se klasa charactera boriti protiv koje, kakve iteme će pojedina klasa imati i koji će im talenti biti.
    Ovakav program bi uvelike pomogao pri taktiziranju u wow igri , u tim pvp arena borbama i uvidio na nedostatke pojedinih timova protiv drugih

    Eto to je samo jedan primjer . Nezaboravite da wow igra oko 7 milja igrača. ccc

  2. #2
    Senior Member Small step for mankind
    Datum registracije
    Nov 2006
    Lokacija
    Svinjski anus
    Postova
    2.707
    Krasna ideja,samo naprijed!Nek ti se iskusniji ljudi poput bureka jave pošto se ne kužim u takve stvari.
    Ljudi koji je film o nekom liku s maskom koje je zamrznit oko tisuću godina onda oživi i kao oni su u svemiru onda on kolje cijelu posadu broda pa prezivjeli bjeze pa ga ubiju pa maska padne u vodu ovi su misli da je meteor ali su stavili masku i

  3. #3
    Daj ubij se kiflom ... ( ozbiljno, da )

  4. #4
    Senior Member My way or the highway
    Datum registracije
    Feb 2007
    Lokacija
    Dwarf Fortress
    Postova
    8.343
    To bi bilo kompliciranije od izrade vremeplova
    jer kako ces ti znat koje ce spellove ko koristiti ko ce koga napadati
    onda postoji critical pa dodge milijun malih stvari koje bi pravi programerski tim tesko napravio
    zato

    Daj ubij se kiflom ... ( ozbiljno, da )
    I dreamt I was in a painting with ponies. It was... nice.

  5. #5
    Administrator My way or the highway
    Datum registracije
    Mar 2006
    Lokacija
    Uncanny Valley
    Postova
    9.450
    Sve je bilo OK dok nisi rekao "U 3D okružju"... Ako to napraviš u 3D okružju, to nije kalkulator, to je igra.
    Postoje primjeri svega osim ovog "real-time 3D" kalkulatora. Recimo, GWFreaks i The Edge za Guildwars nude potpune opcije sukoba timova pod tvojom kontrolom, no ne u stvarnom vremenu, nego sa kalkulacijama i kvazi-turnovima, bez pozicijske taktike itd.
    Najbrži pištolj Policije Okusa. Može da pogodi sve od bilo gdje. Također piše i poeziju.

  6. #6
    Senior Member Master Blaster
    Datum registracije
    Feb 2006
    Postova
    4.862
    hmm bilo bi tu puno
    Code:
    if
    if
    if
    if

  7. #7
    Senior Member Giant leap for forum
    Datum registracije
    Oct 2006
    Lokacija
    Hostile universe
    Postova
    3.468
    Nemoguća misija. Da bi takvo nešto napravio, vrlo vjerovatno bi morao imati pristup kodu igre za koju hoćeš praviti "kalkulator", jer drugačije teško da bi saznao sve pojedinosti koje ti trebaju da vijerno repliciraš neki sukob u igri. Jedno je OGame sa nekoliko vrsta brodova i nekoliko tehnologija i u kom se bitke odvijaju na poteze. Sasvim drugo je neka real-time igra u 3D prostoru u kome svaki igrač može zauzeti praktično beskonačan broj pozicija na terenu, gdje imaš hiljade itema, stotine skillova i spellova i koječega. Kao što Boz reče, samo još dodaš kontrole na tastaturu i miša i imaš igru.

  8. #8
    Senior Member Lord of The Fleas [_[_[Sk8man]_]_]'s Avatar
    Datum registracije
    Jun 2006
    Lokacija
    pred komfjutorom
    Postova
    444
    Mozda bi to bilo moguce za neku ultrajednpostavnu igru, ali i to je upitno.(Za
    WoW SIGURNO NE!!!). Ili bi se to mozda moglo napravit za neku jednostavniju turn-based igru, ali opet kazem Mozda. Za tako nesto bi trebalo imati puno, puno programerskog iskustva.
    God, you can suck my coc.

  9. #9
    Senior Member Small step for mankind
    Datum registracije
    Jan 2006
    Lokacija
    Skrit v morju
    Postova
    2.721
    Pa za neku strategiju (cak i real time) bi bilo moguce napraviti jedan takav "kalkulator" koji uzima u obzir kolicinu jedinica, njihovu snagu/izdrzljivost i na kraju izbaci postotak. Naravno, igrac bi dobio cistu statistiku, nema rijeci o kvaliteti taktike.

    Nije da vidim neku svrhu ovoga u igri.
    there is no god to punish us

  10. #10
    Ja sam vam dao ideju ?? . Sad ako želite vi je razradite .
    Kažem nisam programer , pa nemam pojma šta je sve potrebno.

    Napravite onda kalkulator samo za karaktere u igri ??. Znači ubacite podatke lvl charactera , koje iteme ima, talente , koje poteze napada da napravi u određenom vremenu i tako da izračunate koliko taj character može
    štete (damage) napraviti.


    Ili ako želite promijeniti naziv kaklkulator u nešto drugo .

  11. #11
    Senior Member My way or the highway
    Datum registracije
    Feb 2007
    Lokacija
    Dwarf Fortress
    Postova
    8.343
    = Citat = Izvorno postao DrunkyDuck
    Pa za neku strategiju (cak i real time) bi bilo moguce napraviti jedan takav "kalkulator" koji uzima u obzir kolicinu jedinica, njihovu snagu/izdrzljivost i na kraju izbaci postotak. Naravno, igrac bi dobio cistu statistiku, nema rijeci o kvaliteti taktike.
    itor
    Nije da vidim neku svrhu ovoga u igri.
    znam o taktici jednom sam igrao EaW i sa tri corellian corvete odbranio se od nekoliko acclamatora i tartan patrol cruisera (imo sam i stanicu)
    I dreamt I was in a painting with ponies. It was... nice.

  12. #12
    Senior Member Giant leap for forum
    Datum registracije
    Oct 2006
    Lokacija
    Hostile universe
    Postova
    3.468
    = Citat = Izvorno postao Vennas
    Ja sam vam dao ideju ?? . Sad ako želite vi je razradite .
    Vrijeđa me što prema tvom postu ispada da se mi nikada ne bi sjetili toga i da si nam baš ti trebao da nam daš ideju... kao da si neko otkriće napravio. Mi se nismo ni hvatali te ideje zato što znamo da je nepraktična/neizvediva/neisplativa. Ali nvm, možda nekad budeš imao i neku dobru ideju...

  13. #13
    Senior Member It lives by night
    Datum registracije
    Dec 2005
    Lokacija
    pogledaj na GPRS-u
    Postova
    594
    ja sam napravio jednom kalkulator za borbu u heroesima 3, ok je funkcionirao, mogao si unesti gotovo sve stavke za nekog monstera(kolko ih ima, napad, obrana) i onda bi izračunao koliko je monsteru ostalo hp i koliko komada ih je uopće preživjelo.

  14. #14
    = Citat = Izvorno postao Burek_fr0m_SPACE
    = Citat = Izvorno postao Vennas
    Ja sam vam dao ideju ?? . Sad ako želite vi je razradite .
    Vrijeđa me što prema tvom postu ispada da se mi nikada ne bi sjetili toga i da si nam baš ti trebao da nam daš ideju... kao da si neko otkriće napravio. Mi se nismo ni hvatali te ideje zato što znamo da je nepraktična/neizvediva/neisplativa. Ali nvm, možda nekad budeš imao i neku dobru ideju...

    Pa napisao sam bio upitinke. lol

    Kalkulatori već postoje samo to još za wow.

  15. #15
    Senior Member Small step for mankind
    Datum registracije
    Jan 2006
    Lokacija
    Skrit v morju
    Postova
    2.721
    A kako bi ti taj kalkulator ubacio u sucelje igre?
    there is no god to punish us

  16. #16
    Senior Member Giant leap for forum
    Datum registracije
    Oct 2006
    Lokacija
    Hostile universe
    Postova
    3.468
    Kalkulatori obično i ne idu baš u sučelje igre... ne znam ni na šta tačno misliš pod tim. Ali napravim vam ja kalkulator za Auru u roku od 5 min...

  17. #17
    Senior Member Small step for mankind
    Datum registracije
    Jan 2006
    Lokacija
    Skrit v morju
    Postova
    2.721
    Htio sam reci, kako taj kalkulator ubaciti u WoW? Tako da postane dio GUI-a igre i da sam vadi podatke o likovima u igri. I ne bi li to igra prepoznala kao haxanje?

    Mogao bi on biti i eksterni (alt+tab), ali, ne vidim mu puno svrhe kad bi igrac morao rucno upisivati sve podatke.
    there is no god to punish us

Slične teme

  1. Anketa! - Stare igre vs nove igre!
    By Forengner in forum Oldies But Goldies
    Odgovora: 8
    Posljednji post: 10-06-2011, 00:31
  2. Rađenje igre
    By Horus in forum Programiranje i izrada igara
    Odgovora: 15
    Posljednji post: 16-08-2007, 23:01

Pravila postanja

  • Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove
  • Ne možeš slati privitke
  • Ne možeš mijenjati svoje postove
  •