Stranica 1 od 2 12 PosljednjiPosljednji
Prikazujem rezultate 1 do 30 od 58

Tema: 9/11 mysteries.

Senior Member My way or the highway
    Datum registracije
    Apr 2006

9/11 mysteries.

Sve otkriveno le film: http://www.tv-links.co.uk/link.do/4/180 ... 7547/28434

fino zamisljeno lose odradjeno ameri.
    http://www.tv-links.co.uk/show.do/4/1805Sako vam ne radi prvi link ,ovaj drugi radi sigurno.

Senior Member My way or the highway Neven <R>'s Avatar
    Datum registracije
    Nov 2005
    Dobro da nam nisi ispričao o čemu se radi, jer nam se svima da gledati film od 1h 30 min.

Senior Member Small step for mankind
    Datum registracije
    Sep 2006
    kad bi mogao nac, rekao bi dojam

Datum registracije
    Apr 2006
    necu da pokvarim uzitak ipak odgledajte prvih 20 minuta,tamo imate sve o tome kako je nemoguce srusit onako nesto s avionom,sve cinjenice,podzemne eksplozije,i zadnjih 10 minuta otkrivaju zasto su to uradili.

Senior Member Master Blaster
    Datum registracije
    Nov 2005
    gg keno.

multimedia .
    tarmi rićmi

Datum registracije
    Apr 2006
    ajd eto stavi u multimediju Ado,stavio sam u alt f4 jer je vise posjeceniji al eto nek ti bude .

Senior Member You have been warned flander's Avatar
    Datum registracije
    Jan 2006
    odgledam svih sat i pol filma ak platiš paket

Senior Member Respawned sorcerer Om3G@'s Avatar
    Datum registracije
    Dec 2005
    = Citat = Izvorno postao Kenyi
    necu da pokvarim uzitak ipak odgledajte prvih 20 minuta,tamo imate sve o tome kako je nemoguce srusit onako nesto s avionom,sve cinjenice,podzemne eksplozije,i zadnjih 10 minuta otkrivaju zasto su to uradili.
    Pogledao sam to. Zanimljiv dokumentarac.

Datum registracije
    Jan 2006
    Postao sam nesto slicno par dana ranije u youtube thread:

Teroristicki napad na PentagonS[3MB]

Eto, za jednogigabajtaše.
    there is no god to punish us

Senior Member Respawned sorcerer
    Datum registracije
    Dec 2006
    E to sam gledao prije!! Creepy!
    THIS IS NOT A JOKE!! YOU ARE A 999,999,999th VISITOR!!! CLICK HERE TO CLAIM!!!!!!!111oneoneon

Datum registracije
    Nov 2005
    Aha, to je ono kad teoretičari zavjera koriste kvazi argumente.

Senior Member No Mercy Lord Jambrek's Avatar
    Datum registracije
    Oct 2006
    E Kenyi, ti si car, isuse koji odlichan site, fenomenalno, puno hvala na ovom.

Kad bum imal vremena, onda pogledam taj 9/11, upravo gledam Episode I
    Mislio sam da sam lud, ali glasovi u glavi su mi rekli da nisam!

Datum registracije
    Nov 2005
    The idea that the planes did not destroy the towers is so prevalent that the U.S. National Institute of Standards and Technology (NIST) released a detailed scientific explanation to refute the claim.

NIST studied the collapse for three years, using 200 technical experts -- from the institute itself, the private sector and the academic world. Together, they surveyed a massive amount of data, including videos of the collapse, eyewitnesses accounts and 236 steel fragments.

According to the institute's findings, the towers collapsed for two reasons:

First, the impact of the planes damaged the buildings' structural integrity. The south tower was hit second but was the first to collapse, because Flight 175 hit the building's corner, creating a major imbalance. Flight 11 hit the middle of the north tower, leaving the corners in far better shape.

Second, in some areas of the towers, burning jet fuel increased air temperatures to as much as 1,000 degrees Celsius. The intense heat added stress to already weakened floors, which sagged inward and added weight to the support columns.

When conspiracy theorists argue the jet fuel was not hot enough to melt the towers' steel columns, they are correct. But the towers did not collapse because the steel melted, they collapsed because the columns, already damaged by the jetliners' collision, softened and warped under the heat, until they buckled and the floors collapsed.

The planes also broke water pipes connecting the emergency water sprinkler systems. But even if the sprinklers had worked after the planes hit, they would have done little to lessen the severity of so much burning jet fuel, spread over an estimated 40,000 square feet.

As for why the buildings fell so quickly, the answer is simple: when the top floors collapsed, they carried so much weight that the lower floors absolutely could not resist the force.

As Thomas Eager, a professor of materials science at MIT, told the Washington Post: "At first, I thought it was amazing that the buildings would come down in their own footprints. Then I realized that it wasn't that amazing -- it's the only way a building that weighs a million tons and is 95 percent air can come down."

When eyewitnesses claim to have heard explosions prior to the collapse, those were just the sounds of a massive building contorting and crushing anything inside. And flashes of light that seemed to indicate bombs detonating were not explosions. They were pockets of airs being forced out of windows as the sagging floors pushed downward.
    *zijev*

Datum registracije
    Dec 2006
    Jedna rečenica: Maddox is NOT your friend.

Sukeri

Senior Member Lord of The Fleas mehekek's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2007
    sta mislite sta je to udarilo pentagon???

Datum registracije
    Nov 2005
    Avion
    The American Society of Civil Engineers (ASCE) examined the Pentagon damage between September 2001 and April 2002. When the group's investigators arrived at the scene, much of the material and wreckage had already been removed as workers struggled to keep the outer ring from collapsing. This is why photographs show very little wreckage.

But ASCE still had access to crucial evidence like eyewitness accounts, original architectural plans and subsequent renovation designs, and information on what materials were used in the building.

The group was able to determine the actual size of the hole before the building collapsed, by simply looking at which support columns were broken after the plane hit. ASCE measured the hole at 27.5 metres in diameter.

According to Boeing, the measurements of a Boeing 757's wingspan is about 38 metres, while the body's exterior width is 3.7 metres.

According to the ASCE report, neither wing actually penetrated the building, because they were damaged before the plane hit the outer facade. Flight 77 hit the ground before the Pentagon, and much of its left wing likely ripped off or was badly damaged. When it crashed into the building, the other wing shattered on impact, along with the front of the plane.

It was actually the rear body of the plane that passed through the building, after the front opened up a hole. What continued into the Pentagon after the impact were the end sections of the fuselage and the landing-gear -- heavy equipment that must necessarily be durable enough to carry tons of steel as the plane touches down on a runway. The black box, also located near the back of the plane, was recovered from deep inside the building.

The plane also hit a section of the Pentagon that had recently undergone renovations, to make the walls even more blast resistant, along with the windows.

But stronger proof is the forensic evidence that identified 64 people aboard Flight 77, linking DNA of the victims' remains to DNA samples given by family members. Even the hijackers' remains were found, close to where the plane hit the outer wall because they were presumably near the front.

Administrator God from the machine
    Datum registracije
    Mar 2007
    maddox car )))
    [center:chmelrcv][/center:chmelrcv]
    [center:chmelrcv]BITCH, IT IS 5:30![/center:chmelrcv]

-kazem ti, nisu sredeni.

Senior Member Small step for mankind NiX4tHeG@M3R's Avatar
    Datum registracije
    Aug 2006
    kolko jedan film oduzme mb?? idem gledat 300

Administrator My way or the highway
    Datum registracije
    Mar 2006
    Gledao Loose Change. Gledao In Plane Sight. Plakao nad minutama života koje nikad neću dobiti nazad.
    Ajde shvatite da oni te knjige PRODAJU! A dokazi su smiješni!
    Najbrži pištolj Policije Okusa. Može da pogodi sve od bilo gdje. Također piše i poeziju.

Senior Member Respawned sorcerer
    Datum registracije
    Dec 2006
    = Citat = Izvorno postao The Boz
    Gledao Loose Change. Gledao In Plane Sight. Plakao nad minutama života koje nikad neću dobiti nazad.
    Ajde shvatite da oni te knjige PRODAJU! A dokazi su smiješni!
    Mda, zašto nitko nevjeruje Bushu!! Pa ipak je on jedan uzoran i otmjen precjednik koji nema niti jednu fleku u svojoj karijeri!!

THIS IS NOT A JOKE!! YOU ARE A 999,999,999th VISITOR!!! CLICK HERE TO CLAIM!!!!!!!111oneoneon

Datum registracije
    Dec 2005
    Mene su ti dokumentarci dodatno zbunili. Jednostavno ne znam sto da mislim.

Senior Member Master Blaster
    Datum registracije
    Jan 2006
    Ja znam, bez obzira ne sve to, ja mislim da je Bush kretenčina kojom upravlja njegov stari i milijarderske korporacije, tj. manjina koja upravlja vecinom i tocka.

Added: 2 months 13 days 21 hours 21 mins ago
    Updated: 37 years 8 months 17 days 19 hours 31 mins ago - može

Datum registracije
    Nov 2005
    Pa fkors kad Bush nije sposoban voziti Segway i jesti perece. (i to ne u isto vrijeme)

Senior Member Lord of The Fleas Voldemort's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2006
    = Citat = Izvorno postao mehekek
    Gledao samo jos prije onaj film od 1h i 30 min. Mislim da to sto se dogodilo jest ,udar na Pentagon nije bio udarac boinga nego udarac manje letjelice i jos prouzrokovana šteta je od eksploziva kojeg su postavili agenti (pod tim mislim agenti teroristicke skupine) unutar bijele kuce,a za twinse siguran sam da su 2 boinga udarila ali nisu mogli srušiti tornjeve što je i film dokazao nepobitnim cinjenicama.Sumnja je da je u trenutku udara netko aktivirao ogromne količine eksploziva unutar temelja tornjeva...

Datum registracije
    Dec 2005
    = Citat = Izvorno postao Voldemort
    = Citat = Izvorno postao mehekek
    Gledao samo jos prije onaj film od 1h i 30 min. Mislim da to sto se dogodilo jest ,udar na Pentagon nije bio udarac boinga nego udarac manje letjelice i jos prouzrokovana šteta je od eksploziva kojeg su postavili agenti (pod tim mislim agenti teroristicke skupine) unutar bijele kuce,a za twinse siguran sam da su 2 boinga udarila ali nisu mogli srušiti tornjeve što je i film dokazao nepobitnim cinjenicama.Sumnja je da je u trenutku udara netko aktivirao ogromne količine eksploziva unutar temelja tornjeva...
    Ja sam u dokumentarcu vidio da je ono sto je udarilo u Pentagon bila neka raketa. Jer motor koji su nasli lici na rakete koje koriste neki lovci.

Senior Member Lord of The Fleas mehekek's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2007
    idem ga sad skinut! cici se opasno!

Senior Member Respawned sorcerer Black Hawk Down's Avatar
    Datum registracije
    Mar 2007
    Evo jedne logičke činjenice.
    Jedan boeing 747 se zaleti u pentagon,napunjen gorivom,uništi zidove i ubi hrpe ljudi,a gle ovo obični prozor ne pukne,a ono 5 metara od mjesta gdje je "avion".
    Sada recite da je to normalno.
    Molim da mi nitko ne šalje privatne poruke.
    (uvijek se od njih uznemirim)
    http://www.youtube.com/watch?v=puVmKfCw ... ed&search=

Administrator God from the machine
    Datum registracije
    Mar 2007
    = Citat = Izvorno postao Black Hawk Down
    ubi hrpe ljudi
    tjekom napada na pentagon nitko nije stradao jer se avion, navodno slučajno, zabio u dio zgrade koji se renovirao.
    [center:chmelrcv][/center:chmelrcv]
    [center:chmelrcv]BITCH, IT IS 5:30![/center:chmelrcv]

-kazem ti, nisu sredeni.

bil je vec link cini mi se...gledah...ono,interesantno napravljeno ali nije me bas nekaj uvjerilo.a to da je bush retardus,to stoji.cak brijem da bi on bil sposoban za takve pizdarije

SaORVHigg4o

Senior Member Respawned sorcerer Black Hawk Down's Avatar
    Datum registracije
    Mar 2007
    [quote=McPingvin_v2.0]
    = Citat = Izvorno postao "Black Hawk Down":1ty01fsq
    ubi hrpe ljudi
    tjekom napada na pentagon nitko nije stradao jer se avion, navodno slučajno, zabio u dio zgrade koji se renovirao.[/quote:1ty01fsq]

E imaš pravo,oni ljudi u avionu su se teleportirali.
    Molim da mi nitko ne šalje privatne poruke.
    (uvijek se od njih uznemirim)
    http://www.youtube.com/watch?v=puVmKfCw ... ed&search=

Pravila postanja

• Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove
  • Ne možeš slati privitke
  • Ne možeš mijenjati svoje postove
  •