PDA

Pogledaj cijelu verziju : WoW Igraci



v4MP1r3
15-01-2006, 01:26
Ovo je topic iskljucivo namjenjen popisu igraca, dakle ako imate lika, napisite njegovo ime ovdje da se vidi kolko vas ima ;;DD


(sve ostalo ce se smatrati spamom)

D.E.M.O.
15-01-2006, 01:27
JA (D.E.M.O.)

eRw!n
15-01-2006, 01:36
eRwOtrEs
i NIje sTvAR o JAcinI negO o FINoći [imam 2 akonta]

M4mut
15-01-2006, 12:18
server Executus

lvl 12 Night Elf Druid

(počeo prije par dana)

ime lika Makillamut

:boohoo:

Imothep
15-01-2006, 16:17
Darksorrow

Skeletore Undead Rogue lvl23

dEmEnTeD
15-01-2006, 17:38
Tehnički nebih trebao postat ovdje jer još nisam igrač ali za desetak dana mi stiže igra pa bi se mogao ubrojat i moj glas.

P.S.: Bio bih zahvalan ako bi mi tko na pm mogao poslati na kojem serveru mi je najbolje počet igrat s obzirom da sam početnik.

Kefa
15-01-2006, 17:58
Nick: Durus
Class: Shaman (lvl 60)
Server: Shattered Hand
Guild: Vindication
(Pogledajte link kod commenta za vise detalja :))

- - - -

Nick: Duros
Class: Hunter (lvl 20) :P
Server: Kor'Gall
Guild: -

I jos par altova na par drugih servera na kojima bas ne igram.

Creative
16-01-2006, 15:31
Paladin - Creative
lvl 60
human
Hellscream
Cro Cops

Priest - Elementar
lvl 29
human
Hellscream
Wings Of Glory

Mage - Silverlatex
lvl 29
human
Hellscream
Cro Cops

Warrior - Gunblade
lvl 24
tauren
Hellscream
Cro Legion

Imothep
16-01-2006, 21:18
Molio bi moda da ovu temu premjesti u MMORPG podforum. Hvala

The-Borg
26-01-2006, 01:09
evo i mene..

Server Ballnazar..
main char

human
Master seargent Antonias lvl 60 mage..
tailoring and skinning 300

Smokythepot "night elf" lvl 11 druid..alchemy and herb 150
Drolja lvl 6 "night elf" rogue (frend)
Hacker lvl 11 "gnome" warlock ...mining and engeniering

Guild nam je Cro ARMY... ima nas par opicenih ludih...
... BTW igra li jos tko na ballnazaru..
/w me,.......

Shadowhell
26-01-2006, 11:47
A ja mislio da sam već započeo takvu temu...