Log in

Pogledaj cijelu verziju : Splinter Cell: Double Agent



Stranica : 1 [2]

Nightyx
07-01-2007, 10:25
to i ja kažem :wink: sami su sebe sjebali hardwerskim zahtjevima, da su ostavili iste onakve, te istu grafiku i dan danas bi bila odlična.

goGAMERo
07-01-2007, 11:34
igro sam al....hardwerska glad...jebote pa nemrem igru igrat na 20 fpsa¨! (dobro cod sam mogo^^)

I meni je slično, ali sam stavio rezu na 800 x 600 pa je mnogo, mnogo igrivije, a opet grafika je i više nego dobra...

Ali mi nije jasna ova politika oko detalja u demou, koji quratz uopće postoji ono standard...?

IgGy
07-01-2007, 12:15
E sad sto se tice 8800, u tome i je stvar, naime SC:DA neSpodrzava 8800 (pise ti na kutiji koje kartice) i frend koj ju ima, dobiva nekakve zbugirane slike (kao da su texture razvucene npr. sa Sama posvuda po ekranu) a okolina mu se ne prikazuje

Podrzava. Treba samo skinut posljednje drivere (97.44) i problem s geometrijom je rijesen.

Sto se neprikazivanja okoline tice, imao sam slican problem sa 7800. Naime, zahvaljujuci savrsenoj optimizaciji direktnog porta s konzole, igra ne podrzava forsiranje antialiasinga i anisotropic filteringa u control panelu graficke kartice.
Da bi rijesio problem, AA i AF je potrebno stavit na "Application-Controlled".

Teon
08-01-2007, 17:33
OK, lol, znaci da u biti next-gen konzole nemogu prikazivat bolju grafiku nego PC (ko da to nismo znali) al nas PC-jase konverzija sve zezne :-x

IgGy
08-01-2007, 17:39
OK, lol, znaci da u biti next-gen konzole nemogu prikazivat bolju grafiku nego PC (ko da to nismo znali) al nas PC-jase konverzija sve zezne :-x

ma sto se geometrije tice, prije je problem do nvidije i njihovih drivera, negoli do lose konverzije.

no sto se neprikazivanja okoline i jos gomile bugova tice, jebiga, XNA je potpuno nov proizvod, tako da i programerima treba malo treninga.