Pogledaj cijelu verziju : The Witcher 3: Wild Hunt
Stranica :
1
2
3
[
4]
5
6
7
Weky želi zaboravit svoju mini recenziju za jedinicu i ocjenu od 97/100 koja se tu negdje skriva po forumu ;)
Da, koja je nekog navukla da to kupi. Al jedinica je još bila ok igra, ali ona dvojka je žešći krš.
Ak ništa drugo barem bi moglo i na konzolama raditi.
rejndjer
18-06-2014, 16:35
onaj link koji je vedran linko samo dokazuje da nitko nemože hejtat witcher 1 i 2
Deadwalker
18-06-2014, 16:58
Weky želi zaboravit svoju mini recenziju za jedinicu i ocjenu od 97/100 koja se tu negdje skriva po forumu ;)
I Mass Effect 2 koji je dobio 95.
:eyebrows:
Jel se netko sjeća onog zvuka vađenja dalekozora u Stalkeru? Onak počneš igru, jedva se oporaviš od onog masakriranja engleskog jezika onog tipa u bunkeru i kreneš laganini van i taman pred vratima frajer izvadi dalekozor.
Al ono, to vađenje dalekozora je popraćenom zvukom kao da je netko zalio beton vodom i onda krenuo lopatom strugati po tome.
Tko tako vadi dalekozor i iz čega? Ne znam, to je predmet od kile-kile i po i ono, ako ti je u đepu ili gdje već, izvadiš ga i ne proizvodi nikakve zvukove. U tom potezu brzinom ruke ide kroz zrak i ne probija brzinu zvuka.
Al ne, laganini izlaziš iz bunkera i ono, neočekivano, ŠHHŠHŠHGŠŠHŠGHŠGHŠŠHŠHG. Evo dalekozora! Ako to nije bio breaking point da direkt stisnem Alt-F4 ne znam zašto sam se silio igrati još pet minuta iza toga.
https://www.youtube.com/watch?v=_mP6yYPPKLM
:D
7:28
https://www.youtube.com/watch?v=pY6V6IhE7Xk
Kvragu, sad mi se igra a nemam vremena ovo odigrati još jednom.
To ne bi poželio ni smrtnom neprijatelju, svima poznatom Marijanoviću.
Duke v2.0
19-06-2014, 10:18
Ja sam odustao od ovog zadnjeg pokušaja igranja prvog Stalkera zato jer je zmuljani drek u alpha fazi razvoja, pa sam instalirao Call of Pripyat bez modova koji je navodno "najstabilniji", i onaj AI suboraca koji pucaju u prazno, stoje ukopani na mjestu i vrte se u krug već na jebeno prvoj misiji je sasvim dovoljan razlog za uninstall. Najgori FPS serijal ikad.
To ti je tako kad želiš igru mrzit. Ja takve stvari uopće ne primjećujem ako mi ostatak igre rula. Ali isto tako primjećujem najgore sitnice ako je igra drek.
Duke v2.0
19-06-2014, 10:52
Upravo suprotno, želim ju volit. Ali u tih prvih 20 min je bilo i pop-upa i čudnog trzakanja i par bugova, neda mi se prolazit kroz ta stranja čitavu igru.
Duke v2.0
19-06-2014, 11:22
Znamo da nisi, već si rekao.
crnisokol
19-06-2014, 12:22
To ti je tako kad želiš igru mrzit. Ja takve stvari uopće ne primjećujem ako mi ostatak igre rula. Ali isto tako primjećujem najgore sitnice ako je igra drek.
ja pak baš suprotno, ako je igra odlična onda se dijelovi koji ne valjaju posebno ističu i smetaju me..makar mogu ja to zanemariti ali bude mi žao što nisu sve odradili na istom vrhunskom nivou...
Ja ako vidim da mi suborci stoje i pucaju u prazno nastavim normalno igrat, ono, jebe mi se. Da je tip igre gdje su suborci bitni nešto smetalo bi, ali u Stalkeru me baš brige hoće zbuggani trčat u zid.
IGoR_2803
19-06-2014, 12:52
kupi novi PC...
crnisokol
19-06-2014, 13:05
kupi novi PC...
jer nabavkom najnovijih i najskupljih komponenti svi bugovi u svim igrama ikad će ti nestati :cool:
Izgubljeni_v2.0
19-06-2014, 14:18
Ovo što je Duke naveo je gamebreaking bug, a ne nešto što ne primjetiš. Mislim razbijeni AI je automatski gamebreaking za bilo koju igru. Jedno je kad je AI loš ili dobar i slično, a drugo kad uopće ne funkcionira.
Pridružujem se "kakvi game-breaking bugovi?" kampu. Prešao sam Pripyat prošle godine i nisam imao nikakvih problema.
mravojed20
19-06-2014, 14:40
Ni ja.
STALKER igre su apsolutno enormne, ako se inače dobar AI zgliča povremeno to ne bi trebao nikome biti big deal, da se zgliča u jednom CoD e onda bi popizdio al ovako.. Game breaking je kad ne možeš nastaviti niti završiti igru, a ne kad se neprijatelj zabije u zid ili zapne za neki predmet pa trza, koji vam je.
Vi ne znate igrat tako da se AI zbrejka. Vi zapravo igrate kao AI. Da pokušavate igrati taktički, polako na zadnjoj težini vidjeli bi kako se igra brejka.
Ja ne kuzim ove ljude koji moraju doci i napisat kako nikad nisu imali bugova. Kao da je to nesto relevantno
Ok, super. I sta sad?
Kao da citam na netu kad netko napise da ne razumije hejt prema GFWL-u jer je njemu/njoj radio savrseno. Kao da to ponistava tisuce i tisuce slucajeva di ljudi nisu mogli redeemati key, javljalo im invalid, javljalo da je vec iskoristen iako si napravio novi acc prije 5 minuta, nece da starta online itd itd
Ali hej, ti nisi imao problema pa je sve to nebitno
Deadwalker
19-06-2014, 15:22
Relevantno koliko i oni koji su imali (Iako, mravojed je imao prilično dobar point).
Ja ne kužim zapravo zašto netko ima potrebu "branit igru" od Wekyjevog trolanja.
Najgori dio STALKERA je onaj lik koji non stop ponavlja "Get out of here stalker" sa najgorim naglaskon ikad, kad uđeš u neki hangar ili šta već.
Taj lik je najboli dio gaminga.
Ni ja.
STALKER igre su apsolutno enormne, ako se inače dobar AI zgliča povremeno to ne bi trebao nikome biti big deal, da se zgliča u jednom CoD e onda bi popizdio al ovako.. Game breaking je kad ne možeš nastaviti niti završiti igru, a ne kad se neprijatelj zabije u zid ili zapne za neki predmet pa trza, koji vam je.
Gamebreaking bug u Stalkeru je kad klikneš Finish na installeru.
Duke v2.0
19-06-2014, 17:04
Gamebreaking bug u Stalkeru je kad klikneš Finish na installeru.
A ujedno i najbolji trenutak igre.
https://www.youtube.com/watch?v=bcYppAs6ZdI
Ako ništa drugo, jedini koji nije zglitchan.
Meni se čini da ste vi igrali PS3 verziju kad imate tolike bugove.
Ta igra je apsolutno enormna da ne ide u konzolu.
PC master race :p. Konzolašima je igra preteška.
Duke v2.0
19-06-2014, 21:05
Samo kaj ja konzolu nemam već 10 godina, al ajde :D
cham3leon
19-06-2014, 21:28
Ili farming simulator.
Bolje WOT, možeš jako pucati na neprijatelja.
Ali farming simulator su napravili njemci pa mora valjat.
cham3leon
19-06-2014, 21:42
Ali farming simulator su napravili njemci pa mora valjat.
Zavisi. Ako se s nečim ne možeš vratiti u Hercegovinu i biti faca, onda praktički niti nije njemačko.
Nakon ovih poplava i imati Farming Simulator na xboxu je kriterij za biti faca u određenim selima.
se isplati kupit Witcher2 za 4€ nisam nikad igrao witchere
IGoR_2803
20-06-2014, 08:18
Ja ne kuzim ove ljude koji moraju doci i napisat kako nikad nisu imali bugova. Kao da je to nesto relevantno
Ok, super. I sta sad?
Kao da citam na netu kad netko napise da ne razumije hejt prema GFWL-u jer je njemu/njoj radio savrseno. Kao da to ponistava tisuce i tisuce slucajeva di ljudi nisu mogli redeemati key, javljalo im invalid, javljalo da je vec iskoristen iako si napravio novi acc prije 5 minuta, nece da starta online itd itd
Ali hej, ti nisi imao problema pa je sve to nebitno
a kako je kurac relevantno to što ste ti i desetak drugih klinaca tu na forumu imali "gejm-brejking" bug... rekao sam vam više, posložite si kompove pa ih nećete imati...
Mirogamemasta
20-06-2014, 08:29
:rotfl:
Uglavnom.... jebali vas bugovi. Pogotovo AI bug, brate svaka sandbox igra ih ima. Pokažite mi sandbox igru koja nema AI bug da je odmah idem igrati.
Tu ste se našli diskutirati i plakati, buhuhhu frajer se okreće na mjestu, ovo-ono. Kad tako nešto vidiš nasmiješ se, upucaš ga i ideš dalje. U ostalom nisu se svi NPC-jevi zbugali pa da baš ne možeš igrati. Baš ste picajzle...
I ja bih volio da takvih bugova nema, ali baš da ću prekinuti igru zbog toga...nikada.
cham3leon
20-06-2014, 08:33
@Igor: Ti valjda prevodiš sve igre u kompletan asemblerski kod i šalješ ih ručno u memoriju bez OS-a kad ti hardver toliko utječe na ponašanje igre.
Ne nego satalker nema ni jedan jedini značajniji bug u igri, pogotovo ne neki koji bi smetao. Za jednu tako otvorenu igru, za jednu tako nelinearnu igru, za jednu tako taktički slobodnu igru, za jednu igru slobodnu po pitanju različitih opcija igra ima neočekivano malo bugova. GTA naslovi npr imaju desatk puta više bugova a daleko su zatvorenije i taktički siromašnije igre.
Duke v2.0
20-06-2014, 09:09
Joj da me nemoj jebat sa slobodom i taktikom, sastoji se od tog da kupiš poluatomatsku pušku s optikom i silencerom i sve snajpaš iz daljine. Stalker je jako jednostavna igra.
@IGoR_2803 Ti si budala od čovjeka, neznam kaj da ti drugo velim :D
STALKER nije sandbox igra. I pretpostavljam da ak se nekome često događaju ti problemi s AI-em onda nema ni neke potrebe za taktiziranjem. Pretjerujete i jedni i drugi. STALKER je dobar, ali ostavlja dojam poludovršenosti u nekim dijelovima. Kraj.
Joj da me nemoj jebat sa slobodom i taktikom, sastoji se od tog da kupiš poluatomatsku pušku s optikom i silencerom i sve snajpaš iz daljine. Stalker je jako jednostavna igra.
Tebi je igra preteška.
Taj argument pali samo za Dark Souls.
Systematic Reverse
20-06-2014, 13:40
se isplati kupit Witcher2 za 4€ nisam nikad igrao witchere
kup'.
jebeš tih 30kn.
ja sam si jučer uzeo i prvi i drugi witcher. (prvi dođe tipa 2€)
STALKER nije sandbox igra. I pretpostavljam da ak se nekome često događaju ti problemi s AI-em onda nema ni neke potrebe za taktiziranjem. Pretjerujete i jedni i drugi. STALKER je dobar, ali ostavlja dojam poludovršenosti u nekim dijelovima. Kraj.
Meni je to bio najveći problem, baš se vidi da igra nije dovršena.
Svaki put kad bih vidio vozilo sjetio bih se da je to alpha.
Duke v2.0
20-06-2014, 15:27
prljavi konzolašu hurr durr
Složi si PC pa ti neće bit alpha, hehehehe
Vidim da su na ovoj Steam trades stranici u ponudi Witcher 3 keyevi za 10 TF keyeva. Znači nekih 17 eura za W3. To je sve legalno i ok ili se može desiti neko sr*nje kasnije?
Mislim da je jedino bitno iz koje je regije gift, inače je najobičniji trade. Ti njemu ključeve, on tebi gift.
Windwalker
30-06-2014, 18:26
Pogled(sluš)ajte, cool je:
http://www.youtube.com/watch?v=c0trGRJs_IU
rejndjer
01-07-2014, 10:00
pjesma me ostavlja totalno ravnodušnim, ali što se videa tiče, pa jedno pol tih scena nisam vidio :/
Arbiter of Change
01-07-2014, 18:21
Šta radite, CDPR? Šta radite? Bar je samo mobile igra ako ništa drugo, ali zašto MOBA od svega mogućega? :(
http://thewitcher.com/twba
https://www.youtube.com/watch?v=eCAIOxBS3b4
Deadwalker
01-07-2014, 20:12
Tog MOBA govna ima već na svakom koraku :(
crnisokol
01-07-2014, 20:42
oprostit ću im sve samo nek Witcher 3 rula :cool:
P.S.
i onaj Cyberpunk poslije...
dota 2 i lol su jedine relevantne dota-like igre i niti jedna druga nije, niti ce u bliskoj buducnosti bit igriva i vrijedna paznje. smite je smece, heroes of the storm ce bit smece, ona lotr igra je smece, demigod je imao potencijala, HoN je propao, ostale pizdarije nisu ni vrijedne spomena. zasto uopce pokusavaju.
cyberpunk ce bit najbolja igra ikad
Wedran: Logično je da se najsmećastiji developer ide okušati u najsmećastijem žanru.
Mene ovo (MOBA hypetrain) podsjeca na ono kad stariji ljudi zele pokazat mladima kak su i dalje relevantni i kul pa krenu radit stvari koje mladi smatraju kul.
cham3leon
02-07-2014, 08:53
Kao da Linkin Park pređe na dubstep zvuk, recimo.
Znam neke ljude koji igraju LoL, ali ti isti se smiju na le epik memeove, demotivational postere i ostali trećerazredni fejsbuk humor, tako da je vjerojatno smeće.
Wedran: Logično je da se najsmećastiji developer ide okušati u najsmećastijem žanru.
Meni je žao jer vidim da CDPR fakat ima potencijala, ali dok rade usmrđene igre, neće se pomaknuti s mrtve točke.
Witcher je prešmokljanska igra. Cyberpunk isto tako smrdi. Moba je najgora ideja ikad.
Zašto ne naprave nešto kul i trendi. Neku akcijsku avanturu. Znam da još uvijek nisu na toj razini, ali nek bar pokušaju. Ako neće prvi put uspjeti, druga, treća igra bi mogle biti ok.
mravojed20
02-07-2014, 10:10
Kul i trendi. :D joooooooooooooj :D
Pa već me iritira što europski devovi uvijek nešto kompliciraju i prave se pametni. Misle da rade bolje, a rade žešći šrot. Npr. Stalker i Metro koji se furaju na neki realizam, knjižni predložak, a na kraju je gameplay kanta, priča šund i sve skupa je neigrivo loše.
Rula mi primjer njemačkog Yagera. Ne kompliciraju i rade ono što se treba raditi. Yager je kao igra rulala, Spec Ops je rulao i sad će Dead Island 2 rulati jer ga radi Yager, a ne nesposobni proizvođači bugova Techland. I sad su najavili kompetitivnu PC igru Dreadnought, ali nije mrtva Moba, nego dogfighter koji izgleda zbilja dobro.
Tebi je SC Blacklist dobar, a govoriš da je gameplay u Metrou kanta :)
I sam Witcher je školski primjer tog europskog kompliciranja.
Sam dev nema blage veze kakav tip RPG-a želi.
Prvi je tipični CRPG, drugi je nekakav linearni akcijski RPG, treći je open world.
Kakvo je to plesanje kroz žanrove u jednom serijalu unutar samo par godina izdavanja.
Jedan nastavak nema veze s drugim.
Windwalker
02-07-2014, 10:47
Nema to veze, kad svaki rula, a teći bi mogo najviše.
Prvi je tipični CRPG, drugi je nekakav linearni akcijski RPG, treći je open world.
Kakvo je to plesanje kroz žanrove u jednom serijalu unutar samo par godina izdavanja.
Jedan nastavak nema veze s drugim.
Prvi je šta je, drugi je prvi s poboljšanom grafikom i borbom, treći je drugi s open worldom (tehnički i žanrovski gledano).
Nikakvo plesanje ne vidim. Samo (tehnički) napredak u skladu s financijskim mogućnostima developera.
Vedran je u pravu, Witcher je poprilično razbacan.
Alkemija je u oba nastavka beskorisna, nedovoljno iskorištena.
Ima svega par napitaka koje koristiš i to samo u par questova gdje su ti napitci neophodni.
Uz to ne možeš ih maznut bilo kad nego samo dok meditiraš, a kad možeš meditirat je u dvojci bilo toliko nasumično da sam jednostavno u potpunosti ignorirao napitke.
Razvoj lika (levelanje) je glupavo napravljeno.
U dvojci sam nakon nekog vremena samo počeo bez razmišljanja bacati pointove u odabranu granu.
Isti sustav levelanja kao u Darksiders 2 lol, samo kaj u Witcheru 2 imaš tri grane.
Druga oružja su besmislena.
Možeš imat razne daggere, sjekire i slične gluposti ali pored OP mačeva jednostavno nemaju smisla.
Mačevi su također nedovoljno dorađeni.
I dok mogu shvatit zašto je srebrni mač puno bolji od čeličnog u borbi protiv čudovišta, zašto je srebrni mač neefikasan protiv ljudi?
Witcher ima puno krasnih stvari - zanimljiv setting i likove, veliku mogućnost izbora i "odraslu" priču.
Nažalost sav gameplay je nekako zbrda zdola jer su htjeli naprabit RPG, a ustvari bi akcijska avantura bio puno bolji žanr.
rejndjer
02-07-2014, 13:15
zašto neko argumentima pokušava dokazat wedranu da je u krivu. to bi bilo kao da ja lokalnom velečasnom idem govorit kako nema boga.
Deadwalker
02-07-2014, 13:25
Ono što vi zovete "razbacanost" i "nema identitet", ja vidim kao evoluciju igre i sazrijevanje developera. Witcher im je bio prvi ozbiljniji projekt, Witcher 2 prva igra koju su napravili na vlastitom engineu. Propusta je bilo, al' dok nešto radiš, probaš pa vidiš jel' funkcionira stvar ili ne (tj. sviđa li se ljudima ili ne). Gameplay mi je u jedinici bio meh, dvojka je otišla u pravom smjeru, al' trebalo je tu još dosta peglanja formule. Sviđaju mi se najavljene promjene u trećem dijelu, brijem da će igra imati mnogo manje propusta i mnogo više konzistentnosti. Witcher naravno nikada nije bio RPG po definiciji, al' ako želiš napraviti takvo "story iskustvo", određeni kompromisi su nužni.
Weky bi da svaka igra bude akcijska avantura s fancy animacijama jer smo u 21. stoljeću i 2D je zlo.
Dobra usporedba bi bio Dragon's Dogma. On ima svoje probleme. Prema Witcheru je priča trula, likovi površni i svijet je malen i jednoličan. Ali je gameplay puno razrađeniji i takav gameplay bi Witcheru bio pun pogodak. Svaki lov na većeg monstera je avantura za sebe, a u Witcheru, iako si lovac na čudovišta, sve je to nekako meh i kao Geralt se osjećaš skriplano.
Ali ovo što Maloki piše je trend koji ja kao vodeći svjetski stručnjak gaming industrije nazivam "jedan žanr". O tome bi se čak mogao raspisati u drugoj temi ako će mi se dati.
Deadwalker
02-07-2014, 13:43
Pa ako se ne varam najavili su gameplay promjene koje idu u tom smjeru - monsteri koje ne možeš ubiti dok ne dođeš do određenog levela, mnogo više istraživanja dok ne dođeš do detalja o monsteru (gdje se nalazi, kako izgleda, koje su mu snage / slabosti itd.), izazovnija borba s mnogo manje "rolla", razrađenije posljedice ako ga ubiješ / ne ubiješ i sl. Ovo bi u biti trebao biti prvi Witcher gdje ćeš se zbilja osjećati kao Witcher, ako naravno dostave obećano.
Dobra usporedba bi bio Dragon's Dogma. On ima svoje probleme. Prema Witcheru je priča trula, likovi površni i svijet je malen i jednoličan. Ali je gameplay puno razrađeniji i takav gameplay bi Witcheru bio pun pogodak. Svaki lov na većeg monstera je avantura za sebe, a u Witcheru, iako si lovac na čudovišta, sve je to nekako meh i kao Geralt se osjećaš skriplano.
Ali ovo što Maloki piše je trend koji ja kao vodeći svjetski stručnjak gaming industrije nazivam "jedan žanr". O tome bi se čak mogao raspisati u drugoj temi ako će mi se dati.
Ja bi s guštom to čitao.
Pa ako se ne varam najavili su gameplay promjene koje idu u tom smjeru - 1. monsteri koje ne možeš ubiti dok ne dođeš do određenog levela, 2. mnogo više istraživanja dok ne dođeš do detalja o monsteru (gdje se nalazi, kako izgleda, koje su mu snage / slabosti itd.), 3. izazovnija borba s mnogo manje "rolla", 4. razrađenije posljedice ako ga ubiješ / ne ubiješ i sl. Ovo bi u biti trebao biti prvi Witcher gdje ćeš se zbilja osjećati kao Witcher, ako naravno dostave obećano.
1. zvuči skriplano - ako se ja namjerim na monstera koji je uber jak, ako imam skilla, moram ga moći pobijediti, a ne da me igra umjetno ograniči
2. zvuči skriplano - ako je već open world i ja zazujim u šumu i pronađem ga i satrem, ajde bok, nema nikakvog questa i istraživanja, a ne da se stvori kad ja pročitam knjigu lol. Ok mi je da ti veli ovaj monster je slab na vatru, al opet, ako sam barbar koji ne istražuje o monsteru, idem i koljem sve pred sobom pa tak i njega. Nepotrebno kompliciranje o kojem pričam.
3. zvuči skriplano - opet ti navodim primjer DD gdje je borba protiv griffona prava poslastica kad frajer poleti s tobom dok se držiš za njega i mlatiš ga. Baš ono, igra postavi neke nove temelje za velike monstere u RPG-ovima i opet svi po starom jer su nesposobni napraviti borbu zanimljivom. Evo, ja imam manje rolla i doći ću do protivnika i lupiti ga lol.
4. zvuči skriplano - da, narušit ćeš ekosistem nekog područja.
Witcher je od početka trebao biti monster hunter igra i oko toga fokusirati radnju i gameplay, a ne oko političkih intriga i tih gluposti. Skroz fulana igra od ideje prije deset godina.
Windwalker
02-07-2014, 14:04
Kolko god da je Dragon's Dogma zabavna, Witcher je bolja igra.
Deadwalker
02-07-2014, 14:06
Mislio sam nešto komentirati, al' odustao nakon ovog zaključka.
Witcher je od početka trebao biti monster hunter igra i oko toga fokusirati radnju i gameplay, a ne oko političkih intriga i tih gluposti. Skroz fulana igra od ideje prije deset godina.
Pa kaj nije tak. Daj zabrij, frajera uzgoje u epruveti i šopaju gljivama idućih dvadeset godina da bi klao čudovišta, a frajer rješava meksičke sapunice na dvoru.
Deadwalker
02-07-2014, 14:18
Ispravak ranijeg posta:
Sve bi igre trebale biti akcijske avanture, svi RPG-evi Dark Souls.
Takav sam i ja dojam dobio čitajući mu postove.
Ispravak ranijeg posta:
Sve bi igre trebale biti akcijske avanture, svi RPG-evi Dark Souls.
Ne, nego će sve akcijske avanture (uključujući RPG i FPS) postati "jedan žanr" za kojeg će se kreditirati Rockstar, ali dio zasluga će pripasti Bethesdi i Ubisoftu.
Bože sveti zamisli tog horora. Svaka igra bi trajala 200 sati, od kojih bi 180 bilo dosadne mini igre i skupljane collectiblesa. To ne bi ni najgorem neprijatelju poželio.
cham3leon
02-07-2014, 14:42
Misliš open world? Top lel. Tendencija za guranjem open worlda u sve igre koje postoje je počela nakon što je GTA 3 postao hit. Od tada do danas je prošlo skoro desetljeće i pol i svejedno nitko nije još uspješno implementirao koncept open worlda u igre koje ga nisu otprije imale. Oni normalni ni ne pokušavaju. Normalno da će oni najutjecajniji papani u Ubisoftu i dalje vikati da treba open-worlda jer u nekim igrama funkcionira, ali ga nikad neće uspješno implementirati.
Nije open-world, niti je sandbox. Baš se sustavno razvija novi žanr.
Deadwalker
02-07-2014, 15:17
Bio sam ironičan.
Al' slobodno opiši u opširnijem postu to što misliš, malo konkretnih argumenata i to.
cham3leon
02-07-2014, 15:26
>wedran
>konkretni argumenti
Duke v2.0
02-07-2014, 15:27
lol, pa u ovoj temi su mu svi na mjestu.
Jeben mu je argument da je gameplay u Metrou kanta ili da europljani uvijek nešto kompliciraju oko igara. Što to uopće znači?
Bolje mu leze provokatorski one-lineri, ovako kad stane obrazlagati sav se pogubi u proturjecnostima i nista mu nema smisla.
crnisokol
07-08-2014, 20:34
The Witcher Adventure Game Closed Beta keyjevi su poslani na mail...
dobio dva, budem sutra isprobao...ak ima netko da hoće key nek se javi porukom
https://www.youtube.com/watch?v=ZUamHfdoSyc&list=PLf-QZNCg8OAZAwCtzcHw552F7O38kg9N0
rejndjer
13-08-2014, 10:39
game of the forever
Ja ne kužim. Kaj su zvali balerinu da radi motion capture za tu očajnu mehaniku borbe?
Windwalker
13-08-2014, 12:35
Najbolja igra ikad.
Glazba u ovom kratkom videu bolja nego u cijelom Witcheru 2.
Jedino je Geraltova faca jadna.
Systematic Reverse
13-08-2014, 13:08
game of the forever
qft.
mravojed20
14-08-2014, 08:09
Glazba je bila baš mljac u videu. I močvara izgleda prekul. Borba je više manje ko i prije.
game of the forever
Lol. Izlazi iste godine kad i Bloodborne, tak da Witcher neće dobiti ni igru godine, a čak ni RPG godine. Poljaci će ostat suhog.
Deadwalker
14-08-2014, 12:43
To si također rekao kada je bio najavljen Dark Souls 2.
Da, pa su odgodili Witchera za iduću godinu da bi imali šanse, ali opet nemaju. Da ne rade čobanske igre, skoro bi mi ih bilo žao.
Deadwalker
14-08-2014, 13:30
Hehe
Windwalker
14-08-2014, 14:02
A j... ga, bit će druga igra godine.
Tak to ide u životu.
rejndjer
14-08-2014, 22:33
neznam što je taj bloodborne, ali već mi po imenu zvuči ko neko gej izdrkavanje.
The Witcher 3 će sigurno biti jako dobra igra, no tu godinu izlaze još i Bloodborne, Arkham Knight, Uncharted 4 i MGS V tako da je konkurencija za GOTY opaka.
Bloodborne, MGS V i AK previše kompliciraju. Kako je UNC 4 poštena akcijska igra iz trećeg lica takve bi i sve trebale bit. Poljaci, smećec, čoban, hartavi, kompliciranje, najgore ikad.
I rest my case
Sad stiže razdoblje s hrpom igara i treba svašta kupit.
Prvo ću sad sljedeći mjesec kupit Destiny koji će po defaultu rulat ko Beta. To igram cca mjesec-dva, taman do CoD-a koji će također rulat. Prošli je bio malo smećast, al ovaj izgleda jebeno.
To mi je taman do Božića kad imam više vremena, pa ću vidjeti što je pokupilo dobre ocjene, pa si to ubodem, npr. Lords of the Fallen ak će biti dobar ili The Evil Within. Taman da me drži oko zimskog godišnjeg do prvog mjeseca. Alien izgleda kul, ali igra već sad izgleda bolesno dosadno i kupit ću tek kad bude 100 kuna. Ako i ove dvije budu loše, onda kupim neki default s kojim nemreš fulat, kao što su AC: Unity ili Far Cry 4. Igre za koje znaš da su loše, ali bar imaju hrpu sadržaja i hrpu igrača.
Kad dođe 2015., ubodem si Order koji će također po defaultu rulat. Za Witcher ne znam, kupim ako ne bude ničeg drugog. Znam da će igra u početku biti bugoviti clusterfuck i da će trebati hrpa patcheva i standardni Enhanced Edition da to dovedu u red.
Windwalker
15-08-2014, 18:10
Samo će Bloodborne biti bolji od Witchera 3.
Ovo ostalo ni blizu.
rejndjer
16-08-2014, 16:11
weki jel radiš još uvijek kao wannabe recenzent za nekoga? ako da, veselim se tvojoj recenziji i ovog nastavka witchera kojem ćeš standardno dat 97 ocjenu.
Deadwalker
16-08-2014, 16:16
Pa oko bugova i tehničke nesređenosti nije ništa krivo rekao, iako sam ja uvijek imao tu sreću pa nisam imao većih problema. Da nisam toliki fenboj, pričekao bi EE verziju, al' jbg.
Dajte ljudima sansu , mozda bude ispoliranije nego sto ocekujete.
Jedini bug na kojeg sam ja naišao je užasna optimizacija.
Deadwalker
16-08-2014, 16:57
Ja s time nekim čudom nisam nikad imao problema. Znam da je xarabasu igra žešće trokirala.
Windwalker
16-08-2014, 18:04
Sad rade direktno i za konzole pa će svemu ozbiljnije pristupiti jer se očekuje veća razina kvalitete po defaultu.
Prije kad je išlo samo za PC bilo je lako - na vam takvo kakvo je, ionako će vas 90% piratizirat pa će to biti beta test da kasnije izdamo kvalitetniju igru u obliku EE (koja je defaultna za konzolu u slučaju W2).
Witcher je ionako tip trećeklasne igre koju ne kupuješ prije 75% popusta na Steamu.
Mene smeta u ovim gameplay videima kak mu kosa prolazi kroz armor.
I kak frajer ima jednaku pozu trčanja bez obzira na nagib terena. Al kak velim, trećerazredna igra.
Deadwalker
16-08-2014, 18:46
Jbg, samo je jedan Rockstar.
Windwalker
16-08-2014, 19:20
Jbg, samo je jedan Rockstar.
Yep, kralj dosade.
Mene smeta šta nije akcijska avantura iz trećeg lica, sa lijepim animacijama i maksimalno 10 sati trajanja. Nešto ka Uncharted recimo. Nekako mi previše kompliciraju čobani. Smećec.
Windwalker
17-08-2014, 00:07
Inače me baš i ne zanimaju stripovi prema igrama, jer su većinom money-grab bedastoće bez duše, ali u slučaju Witchera napravio sam iznimku, jer je ionako nastao prema književnom predlošku pa i strip može ispasti sasvim solidan.
I je. Svidio mi se. Strip je u biti jedan standalone veći sidequest.
Priča u potpunosti u stilu Witchera, zanimljivi likovi i monsteri, atmosferičan crtež.
Preporuka fanovima igre, ali i ljubiteljima fantasy avantura i stripova kao što su Conan, Solomon Kane i Hellboy.
Pročitao sam ga u digitalnom obliku, ali sigurno kupujem u TPB izdanju kad dođe.
http://d2lzb5v10mb0lj.cloudfront.net/covers/600/24/24218.jpg
rejndjer
17-08-2014, 02:31
meni je najgore kod ovog witcher priča. nonstop nešto pričaju. to nema smisla. to treba maknut. kakva su to sranja. akcija akcija, ništa nego akcije. treba bit minimalizam ko u dark souls to je prava umjestnost.
ovih zadnjih par strana je losije nego najlosiji tred na /v/-ju
odvratno
Ja strpljivo iscekujem Witcher MOBA-u. To ce valjat , a ne ovo smece.
Wicther ima previše pričanja i borbe. Trojka treba bit samo jebanje kao Bonetown. To je prava umjetnost.
Igra će biti čobanski smećec poljskih nesposobnih narkomana. Da bi igra bila dobra mora ju raditi japanac.
Ili Balkanac pravi muškarac.
Windwalker
19-08-2014, 16:53
To se traži.
Puno mističnije i uvrnutije od dvojke, koja je previše LOTR+GOT+DA.
IGoR_2803
19-08-2014, 20:09
Witcher je ionako tip trećeklasne igre koju ne kupuješ prije 75% popusta na Steamu.
kaže čovjek koji jedva čeka da kupi novi COD...
I rest my case...
Šali se , uzbudjen je ko ostatak ljudova.
Mirogamemasta
19-08-2014, 23:37
Muzika je čisto savršenstvo. Sve me trnci prolaze...
Vidim da je taktika ostala ista... udri dva-tri puta i skok u natrag, malo se začini koji put sa magijom i to je to...
A questovi su creepy as fuck... jedva čekam...
rejndjer
20-08-2014, 07:49
meni je čak sranje što je borba preslična(prema videu, skoro ista?) dvojci. Prije par mjeseci su govorili kako će combat bit nešto novo i divlje i kul.
Horny Devil
20-08-2014, 10:22
Najbolja igra ikad.
Systematic Reverse
20-08-2014, 10:56
Ane.
Deadwalker
20-08-2014, 15:10
meni je čak sranje što je borba preslična(prema videu, skoro ista?) dvojci. Prije par mjeseci su govorili kako će combat bit nešto novo i divlje i kul.
Izbacili su roll i sredili kameru, dovoljno upgrejda za mene. Nisam još vidio jedino kako block sada funkcionira i što je s vigorom.
Duke v2.0
20-08-2014, 22:05
Izbacili su roll ? Nisam gledao ovaj novi video, ali u onom od pred koji tjedan ima i rolanja i sidestepanja :-?
Ima nekakav sidestep kao u Bloodbornu samo manje op.
Meni nekako zbrzano izgleda combat. Kao da na jedan pritisak tipke Geralt napravi 3-4 zamaha. A i onaj sidestep ili šta već izgleda nespretno, ka da ća past na guzicu svaki put.
Deadwalker
21-08-2014, 10:31
Izbacili su roll ? Nisam gledao ovaj novi video, ali u onom od pred koji tjedan ima i rolanja i sidestepanja :-?
Nisam još do sada vidio roll, osim ako mi je negdje promaknulo. Koliko znam, sidestep je zamjena za roll što mi je mnogo bolje i imerzivnije rješenje od beskonačnog bacanja po zemlji.
Ja bi tija da block ima smisla ovaj put. U duji je bija totalno nepotreban jer je rollanje bilo puno efikasnije. Da su recimo stavili staminu pa da rollanje troši masu, a block nešto sitno, to bi bilo super i ne bi se baca na svaki zamah neprijatelja.
Windwalker
21-08-2014, 12:03
Ajmo mu još dati štit i heavy armor!
Deadwalker
21-08-2014, 12:08
Ja bi tija da block ima smisla ovaj put. U duji je bija totalno nepotreban jer je rollanje bilo puno efikasnije. Da su recimo stavili staminu pa da rollanje troši masu, a block nešto sitno, to bi bilo super i ne bi se baca na svaki zamah neprijatelja.
Konstatno rolanje nije potrebno. Postoje counteri, s time da se uz malo taktiziranja zamkama i signovima može puno toga napraviti.
U dvojci su hitboxovi bili dosta sjebani pa su te mogli udarit i dok rollaš. Još, ako je na početku igre pa ti rade 200% damagea kad te udare u leđa.
Deadwalker
21-08-2014, 12:38
Istina. Zato je ona borba sa zmajem na kraju bila pomalo iritantna, barem na dark težini.
Samo stojiš na sredini i udariš ga dva puta strong attackom kad sleti. Za 25 sekundi ga tako možeš ubit. Ja sam probavao dodgeat, bacat noževe koristit signove i umro sam 157 puta dok nisam na jutubu vidio ovu taktiku sa strong attackom.
Konstatno rolanje nije potrebno. Postoje counteri, s time da se uz malo taktiziranja zamkama i signovima može puno toga napraviti.
Ali counteri su totalno nepotrebni naspram rollanja. Baš nijednom nisan pomislija kako bi možda bolje bilo probat counterat nego rollat.
Deadwalker
21-08-2014, 13:21
@Xero
Skužio na kraju, doduše taktika mi je bila nešto drugačija pa je fajt bio malo duži. Al u cjelini nije mi se baš dopala ta borba, previše skriptiranosti je bilo.
@Falus
Možda, no s rollom samo izbjegneš udarac, dok s counterom napraviš odmah i damage. Meni je bio koristan. Rollanje te hit & run taktika je najjednostavnija i nepotrebno odužuje borbu.
Riposte je bio jako dobar za one naporne likoe sa štitovima. Odmah im pola healtha uzme.
Deadwalker
21-08-2014, 15:00
To + skretanje strijela.
Divota.
Windwalker
21-08-2014, 17:22
Borba sa zmajem je najgori boss fight ikada igdje ikada.
Samo sam stajao kraj glave i bezveze ga lupao i umro je, bez da sam se morao pomaknuti i bez da mi je išta oduzeo.
I ne, nije bio bug.
Pa o tome ja i Dead pričamo.
Windwalker
21-08-2014, 17:32
Al vi ste igrali na Dark pa sam mislil da te tamo možda i može ozljedit kad si umro tolko puta.
Ja sam ovo na Normal iz prve. Mislim, očekujem barem neki normalni izazov, no apsolutno ništa.
Čak je i u vražjem DA:O borba sa zmajem bila, jel, borba.
Nek se ugledaju na Dragon's Dogmu kak final dragon boss fight treba izgledat.
crnisokol
21-08-2014, 20:19
općenito igra postane laganica nakon prvog chaptera što mi je i glavna zamjerka Witcheru...nek samo to poprave u Wild Huntu i ja zadovoljan
Prvi chapter traje 15 minuta.
Windwalker
21-08-2014, 20:46
Haha.
Ne, ok, na normal su me uspjeli gangrapeat protivnici čak i u nekom kasnijem chapteru.
Al čovjek bi očekivao da će mi zadnji šef barem nešto oduzet. Ili da će se uopće pomaknut.
Bolje da su složili skriptirani fight-puzzle kao onaj prvi šef s krakovima, nego ovo.
Tamo bar moraš nešto izbjeći tu i tamo, malo potrčati i popesti se nekamo.
Evo, ovo je vrhunska sekvenca borbe sa zmajem i tako nešto očekujem u svakoj igri koja ima zmaja koji je final boss i akcijski je rpg.
https://www.youtube.com/watch?v=zK3zT4VJcTc
(S tim da ovo nije pravi final boss, jer igra ima još i poduži epilog. Također, ima i jednog zmaja koji je milijardu puta teži od ovog, al taj je opcionalan.)
Duke v2.0
21-08-2014, 22:16
Koliko znam, sidestep je zamjena za roll što mi je mnogo bolje i imerzivnije rješenje od beskonačnog bacanja po zemlji.
Slažem se. Samo da još težina bude konzistentna kroz cijelu igru, ispoliraju hitboxove i bit će jeben combat.
rejndjer
22-08-2014, 00:17
najteži fajt u witcher 2 je sa onim konjem u 3. chapteru što ima onaj štap kojim nonstop baca fireballove, ko je njega ubio na dark taj je faca.
Najteži fajt u Witcher 2 je probijati se kroz one smećaste nepregledne izbornike inventorya, questova, craftanja i ostalog. A da ne spomenem najgoru stvar u igrama ikad, a to je ona meditacija.
Deadwalker
22-08-2014, 08:37
Slažem se. Samo da još težina bude konzistentna kroz cijelu igru, ispoliraju hitboxove i bit će jeben combat.
Koliko znam, trojka neće imati skaliranu težinu, nego će jednostavno biti dijelovi igre koje nećeš moći riješiti dok dovoljno ne razviješ lika. Nešto kao u Fallout: New Vegasu gdje ne želiš ići kroz teritorij Deathclawsa prije 30-tog levela. Hitboxovi su u dvojci bili grozni, nadam se da su to sredili kako treba.
I dobro kaže Weky za inventar - fakat je bio loš. Čudan za miš, grozan za kontroler. Ovaj novi obećava, vidjet ćemo.
Takav koncept leveliranja težine mi je užasno zastario a igru mi automatski zgadi. Znači igra te pusti na određeno područje ali te tamo umlate ko zeca jer nisi dovoljno grindao lika do tog dijela. Po meni debelo korak unatrag. Protivnici moraju biti jednako teški, a težinu dozirati njihovim brojem. Mogu im se i dodadavati određeni oklopi uz naravno ubacivanje nekih beštija, životinja i sl. Znači na početku kada si slab da se mučiš sa jednim/dvojicom a kasnije kada se nabildaš neka te napadnu 3/4. Bossove totalno izbaciti. Također debilni sustav star dvadeset godina.
Deadwalker
22-08-2014, 09:40
Eh.
Ja bi još izbacio i kompas kao što ga nije bilo u old skul RPG-evima pa da moraš temeljem opisa lokacija tražiti gdje je koja beštija otprilike. Ovo pričanje s ljudima dok ti opisuju "big evil" je dodano reda redi budući da je sve doslovce nacrtano, da ne sponjem specijalni "witcher vision". Ubija žešće imerziju.
Meni je uvijek bolje rješenje dok težina nije skalirana jer je nekako osjećaj exploringa puno bolji, a tu je i osjećaj "straha" jer ne znaš kakva te beštija može zaskočiti i samljeti ako nisi dovoljno pripremljen. Sasvim mi je ok ideja da nešto ne možeš ubiti ako nemaš određenu opremu ili skillove jer time cijeli sustav role-playa dobiva na težini.
Skalirana težina u prijevodu znači nema neugodnih iznenađenja. I kul je osjećaj dok u kasnijoj fazi razvoja lika najobičnije mobove ubijaš iz šale - imaš bolji feeling da si došao do razine gdje ti je teško pronaći ravnopravnog suparnika što je opet dobro jer mi ide na jetra dok imam najbolju opremu i hrpu skillova te trebam trošiti energiju na obične peasante samo zato jer im je sustav digao hp i damage u nebesa.
I dalje mi se to ne sviđa, ali kužim te. Po meni igrač uvijek mora imati šansu u igri, ako te umlate kao zeca samo zato jer nisi ovo ili ono, fuj. Tako im je valjda najjednostavnije za napraviti igru...ne samo njima nego svima koji koriste takav koncept kao i koncept bossova. Čista skriptnost koja je već i Bogu dosadna. Hebalo ih više takvo skriptiranje u skoro svim RPG igrama, sve je to na isti kalup. Znaš da bu ovaj mahao čekićem ovak i onak, ti se zrolaš onda u suprotno pa ga mazneš u leđa....i onda ti ego porate kako si sam sebi pametan. Nek se više nabiju sa konceptom pogrešaka i promašaja.
Vidi se da nisi Dark Souls igrao. Meni nije jasno ovo žaljene na inventory. Još nisam naišao na igru u kojoj bi mi UI bio nekakva ozbiljna mana.
Mirogamemasta
22-08-2014, 10:05
Šta sad fali boss fajtovima. Boss fajtevi su dobri, samo da su različiti jedan od drugog, da svaki boss imaju drugačiju mehaniku i način na koji ga možeš pobjediti...
Meni je uvijek bolje rješenje dok težina nije skalirana jer je nekako osjećaj exploringa puno bolji, a tu je i osjećaj "straha" jer ne znaš kakva te beštija može zaskočiti i samljeti ako nisi dovoljno pripremljen. Sasvim mi je ok ideja da nešto ne možeš ubiti ako nemaš određenu opremu ili skillove jer time cijeli sustav role-playa dobiva na težini.
Evo baš sam zapeo u Arcanumu kod kanalizacije, nekakve lvl. 12 beštije, a ja bio lvl. 8. Nema druge nego izaći van i riješavati druge questove, pa se poslije vratiti. Kao da je to neki problem....
Bokte svi kukate za taj kompas, a znate da se to neće dogoditi... nego fakat, koja je to igra bez kompasa, zbilja bih želio znati. Čak i Arcanum ti u 50% slučajeva odmah daje lokaciju...
Ja bi još izbacio i kompas kao što ga nije bilo u old skul RPG-evima pa da moraš temeljem opisa lokacija tražiti gdje je koja beštija otprilike. Ovo pričanje s ljudima dok ti opisuju "big evil" je dodano reda redi budući da je sve doslovce nacrtano, da ne sponjem specijalni "witcher vision". Ubija žešće imerziju.
Ne, imerziju ubijaju skriptirani eventi. Baš me zanima fajt sa griffinom u vezi toga i da li je moguće boriti se protiv njega na nekoj drugoj lokaciji osim vrha one planine...
Tracking sustav je odličan, jer upravo je to Witcherova specijalizacija. Tracking down monsters and killing them...
Deadwalker
22-08-2014, 10:13
Nisam ni rekao da ne ubijaju (štoviše, bičao sam po zmaju iz W2), samo bi mi bilo bolje bez još nekih modernih pomagala. Malo više da igrači koriste mozak, snašli bi se i bez kompasa. Witcher vision još mogu prežvakati kao specijalizaciju, iako je očito kako je riječ o focus fori koju koristi svaka moderna akcijska igra.
I ne kužim zašto Griffin kao boss bi trebao biti na nekoj drugoj lokaciji. Njegove "low verzije" vjerojatno jesu.
Mirogamemasta
22-08-2014, 11:12
Ma mislim na to da bi bilo dobro kad bi ha mogao namatiti sa srnom ili nećim da se spusti kod neke šume ili nešto, pa baciš mrežu na njega da ne može letititi ili da ga možemo onesposobiti u sred leta prije nego on dođe do svoje planine. (Malo teže pošto witcher ne koristi luk i strijelu, a griffin zbilja previsoko leti. XD) Uglavnom želio bih kad bi imali opciju da ga možemo namamiti na neki drugi teren pa da se sa njim borimo na nekoj drugoj lokaciji.
Nije ovo Deer Hunter 2014.
Deadwalker
22-08-2014, 11:24
rofl
Brijem da ima neki simulator :D
http://store.steampowered.com/app/253710/
Taj Hunter je prekrasna i odlična igra.
rejndjer
23-08-2014, 01:15
samo neka priča bude na razini prethodnika i sve će bit za 11
Mirogamemasta
25-08-2014, 23:38
https://www.youtube.com/watch?v=EhgHj2Eu34s#t=55
Četiri vrste izbjegavanja napada. Ajd, može. (Među njima je i rolanje. :) )
NOOOOOOOO. Nema gnomova. Zaštooo? :P
Risen 3 ima gnomove. Samo jedan od razloga zašto je bolji od Witchera.
http://www.ign.com/articles/2014/10/24/the-witcher-3-opening-cinematic-is-absolutely-epic
Za plakanje.
Glazba rula, ali dvojka mi je imala ipak zanimljiviji opening cinematic.
Da, koji je dobila kroz patch. Koji jebeni amaterizam rofl.
A ovo nije loše za jedan poljski drek. 4/10
Windwalker
24-10-2014, 21:14
LOL
Jedan od boljih cinematica ikad.
(Inače, Wedran, pa ti nisi odigrao dobru igru još od platiniranja TLOU Remastered. What's up with that?)
Deadwalker
25-10-2014, 09:01
GG cinematic, no onaj intro za W2 ipak mi je bolji. Al' kako kaže Hex, glazba rula skroz.
Ovaj je daleko bolji trailer, i atmosfera i glazba su super.
Windwalker
25-10-2014, 10:30
Meni je W2 intro najgori od sva 3, što ne znači da je imalo loš.
rejndjer
25-10-2014, 15:06
ja se nesjećam witcher 2 introa, sjećam se samo da je jedinica imala ono o strigi, brijem da sam si u dvojci odmah ugasio intro cinematice i sranja.
ja se nesjećam witcher 2 introa, sjećam se samo da je jedinica imala ono o strigi, brijem da sam si u dvojci odmah ugasio intro cinematice i sranja.
Dvojka je dobila intro sa Extended Editionom ili kak već se zvalo. Letho dođe na brod i razbije kralja i njegovu stražu ko pichke. Možda ne toliko atmosferično ko ovaj od trojke, ali meni puno više zanimljiviji kao uvod u igru.
Windwalker
25-10-2014, 17:18
ja se nesjećam witcher 2 introa, sjećam se samo da je jedinica imala ono o strigi, brijem da sam si u dvojci odmah ugasio intro cinematice i sranja.
Pretpostavljam da si preskakao i sav dijalog i cutscene, kao svaki pravi razmaženi desetogodišnjak.
Pretpostavljam da si preskakao i sav dijalog i cutscene, kao svaki pravi razmaženi desetogodišnjak.
Teško te shvatiti ozbiljno kad imaš Skyrim u sigu.
Windwalker
25-10-2014, 18:28
A kaj vas dvojica intelektualaca imate u sigovima, lol.
Nemaju Skyrim, bar toliko je sigurno.
Windwalker
25-10-2014, 18:59
Sorry, Mr. Destiny.
rejndjer
25-10-2014, 19:35
Pretpostavljam da si preskakao i sav dijalog i cutscene, kao svaki pravi razmaženi desetogodišnjak.
pa baš jesi hehehehe
Wildlife Park 3 je puno bolja igra od Skyrima.
crnisokol
26-10-2014, 09:43
normalno da je, a jučer si valjda saznao da uopće i postoji :D
Izgubljeni_v2.0
26-10-2014, 14:24
Daleko najbolji forum. :cry:
Windwalker
28-11-2014, 10:31
Odlična vijest!
Witcher dobiva novi strip u izdanju Dark Horsea.
Zvat će se Fox Children i izlazi par mjeseci nakon igre.
Pisac i crtač ostaju isti te se nadam jednakoj kvaliteti kao što je imao House of Glass, ako ne i boljoj.
Radnja će biti na brodu, što mi se čini dosta zanimljivo.
Izvor:
http://www.darkhorse.com/Blog/1886/nycc-2014-announce-witcher-returns-second-series-f
http://images.darkhorse.com/darkhorse/index_images/blog/witcherfox.jpg
Ja sam mislio da je to crtalo kakvo dijete, pa da će do drugog stripa malo odrasti i naučiti crtati. Koji je ovo bog? Tko takve gadosti uopće može gledati?
Windwalker
28-11-2014, 18:31
LOL
A nisu svi Ferri, jbga.
Deadwalker
06-12-2014, 08:35
http://youtu.be/Jk3Sn_RwrMI
Nadam se da je drugi igrivi lik koji spominju Ciri, a ne Yennefer.
Fakat mi se neda nakon par desetaka sati privikavat na igranje sa mageom.
Nisam znao da će biti još jedan igrivi lik. To samo u nekim dijelovima igre ili neki posebni mod šta već? Pretpostavljam da će biti Yennefer pošto sa preorderom dobiješ alternative look za nju. Neće mi smetati privikavanje ako combat bude dobar.
To su sinoć potvrdili da će biti drugi igrivi lik, pretpostavljam da neki određeni dio igre.
Možda bude kao u Arkham City, gdje sa Catwoman igraš određeni dio igre i onda se na kraju možeš prebacivati na nju.
Windwalker
06-12-2014, 11:43
Najbolja igra ikad!
rejndjer
06-12-2014, 14:19
najbolja igra ikad.
Duke v2.0
06-12-2014, 14:57
lol daj se skubicirajte malo, bit će zbugirani neoptimizirani drekec dok ne izađe enhanced edition, a poslije tog vjerojatno samo vrlo dobra igra kao i ova dva prije njega.
Deadwalker
06-12-2014, 15:03
Ne znam jel' to do videa ili će u final releaseu biti downgrade grafike.
S obzirom da izlazi na konzole vrlo vjerojatno.
Grafika je stvarno lošija nego prije i animacije su nekako ukočene. Ne znan jel tako i prije bilo, ali ono kad bijelokosa ženka trči kroz šumu je meh.
Sad izgleda ko prethodnik ak ne i gore. Bumo vidli...
To su sinoć potvrdili da će biti drugi igrivi lik, pretpostavljam da neki određeni dio igre.
Možda bude kao u Arkham City, gdje sa Catwoman igraš određeni dio igre i onda se na kraju možeš prebacivati na nju.
Pa i u dvojci si igrao sa drugim likovim na kratko.
rejndjer
07-12-2014, 12:18
lol daj se skubicirajte malo, bit će zbugirani neoptimizirani drekec dok ne izađe enhanced edition, a poslije tog vjerojatno samo vrlo dobra igra kao i ova dva prije njega.
lol daj ti reci koja ti je to najbolja igra ikad, pa da ti mi kažemo kako je drekec
Pa i u dvojci si igrao sa drugim likovim na kratko.
Podsjeti me.
Henselt/Stennis i Pederski Elf/Roche. I Kingslayeri.
Ne sjećam se da si imao kontrolu nad njima.
Ne vjerujem da bi to posebno najavljivali da se opet svede na 5 minuta igre. Bome je meni trebalo da se sjetim gdje točno u dvojci ne igraš kao Geralt. Toliko o značajnosti toga.
Pa kad imate loše pamćenje.
Deadwalker
07-12-2014, 14:14
Prilično sam uvjeren da će to biti Ciri - za igranje s mageom trebalo bi produkcijski mnogo toga napraviti da to bude kako treba.
To im je super odluka. Sad mogu imat Ciri seks scene.
rejndjer
07-12-2014, 22:25
najbolja igra ikad
Duke v2.0
07-12-2014, 22:29
lol daj ti reci koja ti je to najbolja igra ikad, pa da ti mi kažemo kako je drekec
Tvoja mama.
Duke v2.0
07-12-2014, 22:29
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/276/747/bf9.gif
Prilično sam uvjeren da će to biti Ciri - za igranje s mageom trebalo bi produkcijski mnogo toga napraviti da to bude kako treba.
Za što CDPR nije sposoban.
Daj duke šta je ovo. Sam sebi crnce stavljaš.
Duke v2.0
07-12-2014, 23:30
Ma malo mi je dosadno bilo pa eto.
Bar si prave crnce koristio.
cham3leon
08-12-2014, 09:25
Ne možeš sam sebi crnce summonat, to je ispod svake razine časti.
rejndjer
08-12-2014, 10:11
šokiran sam...
http://forums.cdprojektred.com/threads/32650-Witcher-3-Wild-Hunt-is-Most-Anticipated-Game-new-trailer-released!/page4
komentar devova što se tiče "lošeg" izgleda trailera
Deadwalker
08-12-2014, 17:44
I evo odgode.
The Witcher 3: Wild Hunt delayed three months to May 19, 2015 (http://www.polygon.com/2014/12/8/7353489/the-witcher-3-delay-release-date)
crnisokol
08-12-2014, 17:47
što se mene tiče, nek si samo uzmu vremena koliko im treba...
Windwalker
08-12-2014, 18:28
Fuuuu...
A mislio sam PS4 nabavit do veljače za Witchera.
No nema veze, više vremena za zaostatke odigrat.
IGoR_2803
09-12-2014, 07:59
Fak... a već napravio preorder... ali dobro, barem ću imati dosta vremena za gta 5 krajem siječnja i tijekom veljače... a i prvi i drugi dio witchera želim odigrat još jednom prije trojke...
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.