Log in

Pogledaj cijelu verziju : Dishonored



Stranica : 1 [2]

weird1
20-10-2012, 23:05
Bas sam neki dan preso, igra nije losa moze se zabavit igrajuci je. I stvarno radi na slabijim konfiguracijama. Ja sam je igrao na high sa a6 3670k i integrusom koju taj proc ima ati 6530hd . doduse 17" monitor pa je reza 1024x768.

Istina je da pola skillova upotrijebis jednom ili nijednom kao i pola oruzja, ja sam igrao kao stealth sa low chaos ubijao svega par ljudi po misiji pa gun i bombe cak ni crossbow osim onaj sa strelicama za uspavljivanje prakticki nisam ni upotrijebio(mozda negdje jednom"... neznam, bombe nisam 100%).
od skilova sam stalno koristio onaj vision i fast move ostalo slabo i nikako.
AI je poprilicno glup i prelagano se suljati okolo dolazit protivnicima s ledja i uspavat ih, malo je nerealsticno.
Eto primjerice nek imas dva strazara par metara udaljenih ti mozes "udavit (uspavat)" onog iza bez da ovaj ispred ista cuje ili reagira. (dok u stvarnost... ne treba komentirat pa da makar prdne dok ga gusis morao bi se ovaj strazar ispred okrenuti pogotovo strazari uzbunjeni na opasnosti).
Ili recimo kad ubijes onog high overseer-a na pocetku nema tu neke uzbune i dalje se mozes suljat iza svakog strazara i ubijat ih s ledja oni samo nastave svoju rutinu, zapravu prave uzbune u igri nema i kad te vide smire se jako brzo ako pobjegnes (sto je lagano) i nastave s rutinom.
fast move ce te spasiti cak i kad si u kutu, a strazar ide prema tebi samo ispalis u trenutku kad se okrece prema tebi i ni ne skuzi te, a prosao si mu pored nosa, a ako imas onaj skill za zaustavit vrijeme igras igru kao da imas god mod. Ides gdje god hoces radis sto god hoces.

Igra je lagana najvise zbog AI-a i mozda prejakih skilova? ili je to samo slab AI i malo kratka(dobro danas se igre i prave da se zavrse u jedan dan pa to i nije vise nesto sto treba posebno isticat), ali se moze dobro zabavit.

Primjerice kad se suljas i izbjegavas ubijanje, a nesto trazis onda to zna biti naprorno, ali posto je igra lagana bez problema napravis quick save predjes u "ja rambo sam protiv svih mod" pobijes sve kao od sale i nakon sto uklonis sve protivnike u miru pregledas nivo gdje se sta skriva pa quick load nazad na stealth, ali naravno tocno znas gdje je tko od likova koje trazis ili gdje je sta od itema :) a pobit sve je lagano(macujes se s 4 ili 5 strazara i sve pobijes bez da dropas i malo healtha, potove po nivoima jedva da sam ikad i kupio jer sam ih slabo koristio pa se brzo skupi max broj potova)

Bartuc
20-10-2012, 23:08
Nisam probao non leathal pristup... kad uspavaš lika, da li se probudi ili ostane spavati do kraja misije kao u Thiefu?

weird1
20-10-2012, 23:14
ostane spavat do sudnjeg dana.
Zabavljo sam se i ja sa ubijanjem kao sto sam rekao nekad je tesko naci nekog ili nesto kad se suljas okolo. Recimo ona dva brata u onoj javnoj kuci tamo sam prvo istrazio gdje je tko i kako ih sredit. Npr onog brata skroz dolje u bath house samo onaj ventil odvrnes i para ga ubije,ona dva strazara nisam ni uspavao ni nista samo sam se prosuljao do ventila, a onog gore na zadnjem katu sam nozem i uspavao sam jednog strazara sa samosterlom i strelicom za uspavljivanje, ali da sam se suljao isao od sobe do sobe tesko je jer treba sve provjerit neznas gdje je tko, a suljas se. Onda rambo pristup prvo, a onda fino gustas i sneakas se do mete. Realno tko ide na stealth mission 1 protiv recimo neznam 30 strazara bez da zna gdje mu je tocno meta i bez da je upoznat s lokacijom(sobama u zgradi katovima, prolazima kako do kud doci itd). Ono lutat izmedju bez informacija a neki si assasin nije bas logicno. Tocne informacije, neki plan pa tek onda u akciju sneak and kill zabavno je jer prodjes oba stila. Zanimljivo je da i onaj rewire tool nisam koristio jer onda light wall ubija strazare, a ja gledam da kill count bude sto manji.

Ili kad smo kod stvari onaj nivo na pocetku kad zamjenis otrov sto je onaj high overseer stavio onom casniku(officiru) sto te ona zena zamolila da ga postedis. Na tom nivou nisam mogao naci onu skrivenu sobu. Cak i kad sam ih sve pobio mucio sam se dok je nisam nasao. Da sam se samo suljao gore dolje tamo vamo a neznas gdje je izgubio bih sve zivce.
Treba citat i knjige i ona pisma cesto tamo zna biti korisnih stvari. Recimo tocan nacin kako do sobe se moze nac sad neznam dali iz pisma ili knjige, ali bude u mission notes.

Bartuc
20-10-2012, 23:45
Igra je dosta bogata sa tim pristupom ubojstvima. Dobro je slušati razgovore između straže, posluge, civila i sl., od njih saznaš sve što trebaš, nivoi često imaju mapu koju možeš pogledati, ali je nemreš nositi sa sobom no dovoljno da imaš sliku gdje je meta. Recimo ti burazi, do oba se može doći sa fasade, kroz prozor :D

Na koju foru zaobiđeš ubojstvo Lady Boyle da bi dobio Zero Kills ačivment!?

Za buraze si recimo mogao...

...unajmiti one mafijaše iz destilerije da ih otmu i "spreme na sigurno", velikog bossa si mogao posramiti tak da mu ukradeš sa remena torbicu, a on je kao master assassin itd., ...

...ali za Lady nisam našao nikakvu alternativu!?

weird1
20-10-2012, 23:54
@bartuc
onda nisi pricao sa svima. Ima jedan lik koji ti pridje i kaze: znam zbog cega si ovdje bla bla uglavnom on ti garantira da ako je odvedes u podrum uspavas onesvijestis da ce je on odvesti i da je nikada vise neces vidjeti on je unutra na zabavi u jednoj od soba onak mracna soba

Bartuc
21-10-2012, 09:08
Da, to sam propustio. Igru ću preći ziher još par puta i na sve mile načine, samo da dođe na -75% :D

Aerial
21-10-2012, 09:29
Otkud Bartuc znas da je na source engineu?l


@KidA, vidi se iz aviona da je Source, buš skužio kad pokreneš :D

Pričate o Dishonoredu?
Unreal 3 ^^

StormCr0w
21-10-2012, 09:33
Nema šanse da je sors.

Bartuc
21-10-2012, 12:45
Ili wikipedija laže, ili su napravili čuda od Unreal 3 enginea :D

Deadwalker
21-10-2012, 12:58
Naučite koristiti Google

http://www.unrealengine.com/showcase/dishonored/

Chieftain
21-10-2012, 13:22
Nije nitko primjetio dok se ulazi u igru prek cijelog ekrana di piše "Powered by Unreal engine"? :D

StormCr0w
21-10-2012, 13:23
Svi lupaju ESC.

Bartuc
21-10-2012, 13:38
Baš :D

Onda moja greška, igra mi je prštala Source na sve strane. Svaka čast Unreal engineu, rula :D

Aerial
21-10-2012, 14:19
Heart je zakon :D
Tek sam malo prije skužio da ako naciljaš osobu i stisneš heart da ima nekakav background za reći o njima, čak i ako su nekakvi nebitni NPC <3

Xero
21-10-2012, 14:20
Srce je carica.

StormCr0w
21-10-2012, 14:33
Tko se ne bi osjećao zadovoljno kad pobjedi ovakvu igru.

f1oR4BL62f8&feature=related

Aerial
21-10-2012, 16:41
Mislim da si od karabaša naučio krivu definiciju riječi "igra" ^^

Chieftain
22-10-2012, 17:25
Kraj je sranje.

Aerial
22-10-2012, 17:57
Holy shit, Boyle Estate je vrh dizajna :O

Aerial
23-10-2012, 18:25
H_vW55TsANA

je*eš stealth :D

1:05 :pray:

cham3leon
23-10-2012, 19:00
1:05 :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Najbolji potez koji sam ikad vidio u nekoj igri

Aral
23-10-2012, 20:14
Haha, zakon!

Deadwalker
23-10-2012, 20:18
Epic :D

Bartuc
23-10-2012, 20:27
GOTY :D :pray:

W3DR4N
23-10-2012, 21:45
Još uvijek 0/10. Možda i najodbojnija igra ikad.

Windwalker
23-10-2012, 23:20
Jel već imaš platinum trofej?

W3DR4N
23-10-2012, 23:58
Nije još na redu.

Aerial
24-10-2012, 12:09
Završio malo prije na high chaos. Pokušao sam biti stealthy cijelo vrijeme, ali uglavnom je to na kraju rezultiralo sa 30+ mrtvaca :D

Kraj je malo... zbrzan :S

GODSKILLER
26-10-2012, 00:01
Kad je konkurencija sranje onda se i manje sranje proglašava GOTY

StormCr0w
26-10-2012, 05:53
Ja sam prešao na klanje nožovima. Blinkam im se s leđa i režem grkljane tako da ću vjerojatno imat najgori kraj (nisam još nikog ostavio živim osim kvest likova).

Bartuc
26-10-2012, 09:06
Ja sam prešao na klanje nožovima. Blinkam im se s leđa i režem grkljane tako da ću vjerojatno imat najgori kraj (nisam još nikog ostavio živim osim kvest likova).

Tak sam ja igrao, klao i civile i neprijatelje... sve. Totalni gušt.

Xero
26-10-2012, 09:10
Njabovi nesofisticirani.

Arbiter of Change
26-10-2012, 11:30
Uskoro stiže prvi DLC, a preostali iduće godine.
http://www.eurogamer.net/articles/2012- ... ena-battle (http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-25-first-dishonored-dlc-has-a-wave-based-arena-battle)

Dishonored: Dunwall City Trials releases in December for £3.99 / €4.99 or 400 Microsoft Points simultaneously on PC, PlayStation 3 and Xbox 360.

It includes 10 challenge maps each with 10 distinct trials designed to test your combat, stealth and mobility skills. These trials include an arena battle against waves of enemy AI, drop assassinations and a race against the clock. There are new achievements and trophies and a global online leaderboard.

baldrick_
26-10-2012, 15:44
ja ne ubijam samo zene i decu

Aerial
26-10-2012, 18:33
In case you 'aven't 'erd it, ya drunkin bloody sailor, predobra stvar ^__^

LlkYz6Il4JM

Sgt. Bull
26-10-2012, 18:49
Nope.gif

qGyPuey-1Jw

hansi
26-10-2012, 18:50
HEt2XdN_TbQ&feature=fvwrel

StormCr0w
26-10-2012, 18:51
Mene ta pjesma podsjeća na Sucker Punch. Ne Drunken Sailer nego Whaler.

Aerial
26-10-2012, 18:56
Nope.gif

link ti ne radi

Hvala na linku za originalnu pjesmu, poslužiti će retardiranim ljudima koji to ne mogu sami shvatiti.

W1k1n6
05-11-2012, 09:39
Kraj je sranje.

Da, mogli su se potruditi da za kraj moraš ubiti/proći nešto monumentalno i nakon toga da se odvrti malo složenija animacija. Ali krajevi su boljka skoro svih igara u zadnjih 10 godina pa jebga.

cham3leon
11-11-2012, 14:54
Evo moj kratki osvrt na Dishonored sad kad sam ga prešao.

Uglavnom, rekao bih da sam dobro procijenio kad sam rekao da će igra biti dobar proizvod, ali ne remek djelo. Kupili su Antonova i onog drugog i zadali im da ponove ono po čemu su poznati, samo da to sada izgleda novo i drugačije, ali svejedno privlačno iz istih razloga. To su ovi i napravili, igra je ispala sasvim kvalitetna, ali radi se o međunarodnom projektu u koji je ulupano užasno mnogo para i na njemu je radilo užasno mnogo ljudi tako da na kraju nitko nije unio dušu u igru iz ovog ili onog razloga. Jedna od "sitnica" koja jako bode u oko jest kako tobožnju fikcionalnu inačicu Londona nastanjuju ljudi koji u 99% slučajeva govore američki engleski što se ne uklapa u viktorijanski imidž koji igra pokušava postići. Možda je to namjerno zbog kakve političke korektnosti ili nečega, možda nisu mogli nabaviti dovoljno glumaca iz Engleske, ili im je bilo preskupo ili watever.

Da se razumijemo, svijet nije radi toga loš, samo što je možda mogao biti... opipljiviji. Inače je sve u redu, i čak je detaljnije nego što sam mislio. Whalepunk je prejeben setting i stvarno ima maštovitih detalja. Rekao bih zapravo da je to jedan od najjačih aduta ove igre. Ne bih ga nazvao neviđeno originalnim jer je sa tim poluapokaliptičnim izgledom i miksom starinskog i futurističkog definitivno u istoj košari sa HL2 i ostalim postapokaliptičnim shooterima koji HL2 uzimaju kao temeljni uzor već pola desetljeća, ali mora se priznati da su stvarno izvukli dovoljno maštovitosti da u tom fazonu pokažu nešto dovoljno originalno i novo. Veliki plus.

Ono što je još bolje u igri je gameplay i osjećaj kontroliranja lika iz prvog lica koji je genijalan. Iako inače bičam po pogledu iz prvog lica u kojem se ne vidi tijelo lika što je po meni glupava i zastarjela praksa, ovdje to nisam ni primijetio od awesomenessa igrivosti. Svaki doskok uzrokuje da lik malo poklekne, penjanje uvijek radi lijepo i nikad ne fulaš rub za koji se želiš primiti, uklizivanje je čisti sex, penjanje po lancima također, ono, zaletiš se na lanac, skočiš i lik se automatski primi, lanac se zaljulja i ti skupa s njime dok se penješ. I to sve funkcionira totalno fluidno i bez ikakvih frustrirajućih zapinjanja, propadanja i sličnog. mačevanje je isto sasvim dovoljno dobro za ovakav tip igre i nije nikako istina da je dovoljno hodati unatrag, to možda u nekim rijetkim slučajevima pomogne, ali vrlo rijetko. Magija i itema ima relativno malo, ali ih se da fino iskombinirati i igrati vrlo kreativno. Mislim da nema boljeg dokaza od onih videa koji su već bili linkani u ovoj temi.
Problemi u segmentu gameplaya su ti stražari koji ne vide ništa iznad sebe ni pored sebe, iako to ne čini stealth katastrofalnim, ali smeta, da. Isto tako, pošto za sve postoje alternativni putovi, umjesto da idete deaktivirati neki Wall of Light ili nešto da možete proći, obično će biti i neki zaobilazni put, i to vjerojatno preko krovova ili kroz kakvu šahtu, i taj put je često toliko lakši da u novom replayu nitko normalan ne bi više išao bilo kojim drugim putem.
Zbog toga je možda nasilan prelazak puno zabavniji od stealthanja, ali i to ovisi o igraču. Ako je igrač dovoljno kreativan da se sjeti uklizati ispod stola i postaviti springrazor, bit će awesome, a ako se ne sjeti ništa drugo nego blokirati i udarati s mačem i usput pucati iz kubure, neće biti mnogo zabavnije od prosječnog FPS-a ili možda akcijskog RPG-a.
Ima i nešto randomizacije, odnosno misija u kojima su mete i ciljevi na random lokacijama što bi trebalo povećati replay value, ali iznimno je žalosno što sam izbrojao svega 2 takve misije.

Najveći minus je što je igra totalno kratka i nedorečena. Kraj je totalno bezvezan i odsječen, kao da im je naglo nestalo inspiracije za nove događaje. Na kraju će se svaki igrač pitati "Šta? To je to? Tu priča završava? WTF?"
Općenito je priča loša i jeftina, prepuna prežvakanih i dosadnih klišeja, uglavnom nezanimljivih dijaloga i likova. Sve se također vrti oko osvete, ali igrač nikad ne dobije baš nikakvu motivaciju da se nekome osveti jer je priča i na tom pitanju nekako nespretno nagurana. Mislim da mi je priča i najveće razočaranje.

Sve u svemu, Dishonored je fantastična first person igra sa izvrsnom akcijom, izvrsnim settingom, ali sa kratkom i slabom pričom koja uz još neke dijelove igre izgleda po mjeri krojena za Doritos & MtnDew dio tržišta.


Ocjena: 7/10 - Would play again

Čisto za referencu, to je kod mene dosta visoka ocjena.

Arbiter of Change
11-11-2012, 15:04
Imamo temu za recenzije. Usamljenu. :(

Sonic_Moronic
11-11-2012, 15:13
Iako inače bičam po pogledu iz prvog lica u kojem se ne vidi tijelo lika što je po meni glupava i zastarjela praksa
Nigga you serious?

StormCr0w
11-11-2012, 15:20
Ane jebote, umrem od smijeha svaki put kad pogledam dole i ne vidim si noge.

cham3leon
11-11-2012, 15:26
Imamo temu za recenzije. Usamljenu. :(

Mislio sam da će bit kraće nego što je ispalo :(

Deadwalker
11-11-2012, 16:43
Thx na osvrtu. Ovo za gameplay i dizajn uglavnom sam čuo pohvale, no za priču nisam mislio da su toliko fejlali. Šteta.

cham3leon
11-11-2012, 21:02
Da, zaboravio sam još nadodati da su mape premale. Stvarno ima dosta načina da uđeš nekamo, ali sve je to nagurano u vrlo malen prostor.

Systematic Reverse
19-11-2012, 11:46
eto i ja odigrah nešto nakon dugo vremena, odlučio se na ovu igru.

uglavnom se slažem sa svime što je cham3leon rekao.

dobar osvrt.

W3DR4N
21-11-2012, 15:01
Y8mK97qN02k

:pray: :pray: :pray:

Sonic_Moronic
21-11-2012, 16:01
Savršeno :pray:

Windwalker
21-11-2012, 20:20
Ni sličan glas.

Sonic_Moronic
22-11-2012, 12:49
dFKylgGk73I

Arbiter of Change
28-11-2012, 20:33
Prodalo se dovoljno kopija, Bethesda zadovoljna i nova franšiza je stvorena. Yay, nastavci.
http://www.destructoid.com/bethesda-dis ... 9407.phtml (http://www.destructoid.com/bethesda-dishonored-sales-exceeding-expectations--239407.phtml)

"I can tell you that Dishonored is far exceeding our sales expectations, which is especially cool considering it’s new IP facing a host of well-established franchises this quarter," said PR chief Pete Hines. "We did terrific numbers again this past weekend, both in stores and on Steam, where Dishonored was listed as the #1 selling title over the holiday weekend. And Dishonored has really sold well overseas.

hansi
28-11-2012, 20:49
može.

cham3leon
28-11-2012, 20:53
U nastavku želim:

-Veće levele sa više randomizacije
-Više misija
-Dobru priču koju nije napisalo desetogodišnje dijete te ne nalikuje pričama iz modernih holivudskih treševa.

Drugo sve je sporedno.

Aerial
28-11-2012, 21:39
-Dobru priču koju nije napisalo desetogodišnje dijete te ne nalikuje pričama iz modernih holivudskih treševa.

huh?

Fuckface
02-12-2012, 14:00
Igra mi se u globalu svidjela.

Atmosfera je odlična, dizajn, stil, you name it.
Prve dvije misije su mi zakon, prva being točno ono kakvu sam igru želio da bude.

Ali kasnije postane repetitivno. Nema ništa raznolikosti. Jako je linearno, tipa pređi preko onog mosta. Imaš 2-3 puta, svi u istom smjeru i na princip onoga što smo već vidjeli u ranijim misijama.
Po meni, igra bi bila savršena da je mapa veća i da se može ''području interesa'' pristupiti sa svake strane, da na svakoj ima neki drugčiji challenge. Tipa, recimo da je neka palača u pitanju. S jedne strane se moraš verati po zidovima na kojima su stražari, s druge se moraš šuljati kroz one električne gateove, kako god se zovu, s treće je pristup s ulice ili podzemlja koje je puno weepera.

Ali ne, nego je pretvori se u štakora i prođi kroz rupu ili rewireaj gate. I tako je do kraja igre. A o priči neću ni pričati.

baldrick_
02-12-2012, 16:25
pa, zar i nije tako sto se "podrucja interesa" tice?

Fuckface
02-12-2012, 16:39
Nije. Možeš doći samo s jedne strane, ali na par raznih načina koji su uvijek isti kroz igru. Jedino mi je prva misija imala ono nešto, kad si mogao odlutati okolo po gradu (i naletjeti na side misije) i doći s više strana.

cham3leon
02-12-2012, 17:16
Istina, prva misija je bila nekako najbogatija raznim opcijama. Kao da su nakon 3 misije izgubili volju za radit igru.

Mirogamemasta
06-12-2012, 19:48
Revenge solves everything!
PPg8qKIbIYU

StormCr0w
09-01-2013, 15:51
Ulaze li ubojstva main quest meta u non lethal rating?

cham3leon
09-01-2013, 15:54
Yup. Svaku metu možeš riješit na non lethal način.

StormCr0w
09-01-2013, 17:34
Skužio sam. Campbell žigosan :)

cham3leon
09-01-2013, 17:45
Ja sam do sada samo Campbella riješio na nonlethal način i poslije sam ga sreo u drugom dijelu igre. Možda sve likove tako možeš ponovo srest. Nadam se da nisam spoilao.

StormCr0w
09-01-2013, 19:50
Vjerojatno ne možeš jer
ako poštediš Pendletone Slackjaw im obrije glave, odreže jezike i pošalje na rad u vlastiti kamenolom.

Ali možda se varam. Tek sam riješio Golden Cat.

StormCr0w
11-01-2013, 17:29
Došao sam do Campbella :)

Izdali su me, vratio sam gear i pomogao Blakeu i preživjelima u onoj razrušenoj kući. Ovaj dio je dvostruko teži od ostatka igre, izazovno je prelaziti non lethal + ghost s milijardu tallboya i reflektora okolo.
Baš me zanima kako će bit na sljedećem prelasku s 0% preživjelih, pun grad weepera krvavih :(

StormCr0w
12-01-2013, 16:58
Prešao. No kills + Ghost. Nisam dobio ačivment :(

Hepi end. Kraj i nije jako loš, bičali su po njemu toliko da sam pomislio da je na razini ME3. Da je malo bolje objašnjeno i da nisu prešli direktno na cutscene bilo bi u redu.

Maloki
19-01-2013, 22:06
Završio.

Fin gameplay, blesava i predvidljiva priča. Dobio low chaos kraj, živo me zanima kakav će kraj uzeti kao canon (vjerujem da će bit modificirani low chaos u smislu da Corvo napusti carstvo), ako će uopće bit direct sequel u kojem se igra sa Corvom.

Btw Stormcrow, vjerojatno su ti štakori pojeli nekog onesvještenog neprijatelja i zazvonio je neki alarm u pozadini.

Aral
19-01-2013, 22:29
Ja sam isto pred krajem negdje, polu stealth, ak ne ide onda klanje na sve strane, barem za prvi prolazak. Uživam.

Maloki
19-01-2013, 22:32
Ma prelagano je igrat i na stealth, nema baš nijedan dio di bi mogo baš jako zaglibit. Jedino ako ti se baš neda :)

StormCr0w
20-01-2013, 08:26
Btw Stormcrow, vjerojatno su ti štakori pojeli nekog onesvještenog neprijatelja i zazvonio je neki alarm u pozadini.

Za svaku misiju mi je check na Shadow i 0 kills. Čitao sam po forumima i kažu ljudi da je zbugan ačivment.

Arbiter of Change
06-07-2013, 21:23
Dishonored bi mogao dobiti nastavak što se tiče Bethesde.
http://www.ign.com/articles/2013/07/03/ ... ge-sequels (http://www.ign.com/articles/2013/07/03/bethesda-on-potential-dishonored-rage-sequels)

Last year, Bethesda VP of PR and marketing Pete Hines called Dishonored a “new franchise,” noting at the time that it was “far exceeding our sales expectations.” In an interview at E3, IGN asked Hines if Bethesda still sees a future in the series, plus how big of a priority it is for the publisher moving forward.

“In general, we try not to wade into anything as a one-off in the first place,” Hines told IGN, “so yeah, for sure. The success of that game and how proud Arkane is of it and what goes on at any studio when they put out something like that and all the ideas that are coming out, certainly it’s something that we feel is a franchise.”

StormCr0w
06-07-2013, 21:33
Bolja grafika + gameplay jedinice + dobar AI i rulaće.

Bartuc
06-07-2013, 21:34
Samo AI da poprave je dovoljno za GOTY :D

cham3leon
07-07-2013, 18:28
Ja najprije očem bolju i dužu priču i veće mape da bi to stvarno nalikovalo na Deus-astu igru, tek zatim bolji AI, odnosno samo prošireni field of vision. Gameplay ovakav kakav je je savršen.

W3DR4N
07-07-2013, 18:47
Ja želim da ne izađe.

Arbiter of Change
16-07-2013, 17:21
Stiže drugi story i istovremeno zadnji DLC za Dishonored koji će služiti kao direktni nastavak za Knife of Dunwall DLC.
http://www.joystiq.com/2013/07/16/disho ... unch-date/ (http://www.joystiq.com/2013/07/16/dishonored-the-brigmore-witches-casts-august-launch-date/)

SDishonored's "The Brigmore Witches" will conclude the game's downloadable content plans on August 13 (August 14 for PS3 in Europe). This DLC picks up where the previous add-on pack, "The Knife of Dunwall," left off. The assassin Daud has found Delilah and will come to terms with betrayal, feuding factions and the Brigmore Witches via liberal application of an edged weapon.

crnisokol
16-07-2013, 17:26
nadam se da onda slijedi ''Complete Pack'' il nešt slično 8)

Aerial
16-07-2013, 17:58
Jel ti DLC-evi imaju kakav direktan nastavak na main story ili da ih ignoriram?

cham3leon
16-07-2013, 18:04
I da li su šta bolji od main storyja?

StormCr0w
16-07-2013, 18:06
Ignoriraj kao i sve dlc-eve ikad.

Aerial
16-07-2013, 22:52
Upravo tako.
DLC? not even once.

Bartuc
17-07-2013, 06:59
Pa ova knife of dunval se isplati odigrati posto te stavi u perspektivu assassina koji je kokno caricu.

Xero
17-07-2013, 06:59
SPOJLER!

Bartuc
17-07-2013, 09:23
Kakav spoiler jebote, ubiju caricu u tutorialu, druga minuta igre, prva cutscena!?!?!??!

Ajde dodo i na ovo spoiler, ali uopće nije spoiler, lol :D

mravojed20
17-07-2013, 09:56
:twisted: :(

Sickmanno1
17-07-2013, 10:24
kakav spojler, pa to je u opisu DLC-a na steamu : D

Bartuc
17-07-2013, 11:36
Hahha, fakat, prva rečenica koja opisuje DLC :D :D


The Knife of Dunwall take on the role of Daud, the legendary assassin who killed the Empress.