PDA

Pogledaj cijelu verziju : Kako krenuti s programiranjem?



T1N1
19-12-2010, 21:20
Kao što vidite iz naslova zanima me kako krenuti s osnovnim programiranjem.
Potpuni sam početnik, jedino kaj znam su osnovne komande u Logu.
U prvom sam razredu srednje škole a mislim se upisati na neki fakultet koji ima veze s IT-em i sveukpnim programiranjem.
Fala vam unaprijed!
:D

Nee Joe
19-12-2010, 21:41
Kao prvo- kreni JAKO puno učit. Znači, bez dobrih ocjena i priprema za maturu nećeš ništa upisati. Sve sa programiranjem zapravo počinje u 2. razredu, ali dobro je znati i prije 2. razreda dosta toga, ako želiš da ti lakše bude kasnije. Prvo prouči malo osnovne programske jezike koji se najviše koriste i koji su najviše traženi (C, Pascal....). Odaberi jedan (pretpostavljam da ćete raditi u C-u) i uči osnove- formate, varijable, komande, upisivanje komanda, inicijalizaciju, deklariranje.... Kad cijelu osnovu svladaš, programiranje će ti postati mačji kašalj i onda će tvoja mašta doći do izražaja. Sretno :thumbs2:

Anarion.Umarth
19-12-2010, 21:45
Zapravo ti je, barem po mome, najbolje uzeti neku zbirku riješenih zadataka za c++ (ima ih za matematičku gimnaziju, za ostale ne znam) i kreni programirati, od suhoparnog učenja nećeš daleko. Nađeš problem, pogledaš kako je to u primjeru riješeno, pokušaš shvatit.
Nemoj očekivati da ćeš išta teže riješiti iz prve i da ti neće veći dio vremena probleme raditi točke zarezi, tipfeleri i sl., jer to je sastavni dio programiranja.
I sretno!

T1N1
19-12-2010, 21:54
Problem je u mojoj školi (jezična gimnazija) kaj u prvom razredu uopće nemamo informatiku tako da bi sve trebao učiti od doma.
Još uvijek ne kužim s čim bi trebao početi: s C, C++ ili s nečim trećim? Na nekim tutorialima na netu predlažu da kreneš s HTML-om.
Jeli možete linkat dobre tutoriale i reći mi koje knjige da eventualno kupim?

Anarion.Umarth
19-12-2010, 22:13
C++ bi bio moj izbor, to je samo malo unaprijeđena verzija c-a.