PDA

Pogledaj cijelu verziju : Vrlo impresivan Deus Ex: Human Revolution trailer



IgGy
11-12-2010, 00:20
Znate, traileri ponekad doista mogu biti izvrsni, pogotovo kada ih rade ovako dobro kao što ćete sami imati priliku pogledati. Nećemo se libiti reći kako bi vrlo rado vidjeli i dugometražni film ove kvalitete iz razloga što vjerujemo da bi se radilo o izvrsnom sci-fi uratku. Inače, ovo je trailer za Deus Ex: Human Revolution kojeg doista željno iščekujemo. *Please don´t suck*

lc3Bzkgkbzg&feature=player_embedded

The Boz
11-12-2010, 00:25
Dobro si pogodio mantru.
"Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck. Please don't suck."

Kid A
11-12-2010, 00:26
Boz, to je samo igra

SharpDressedChevap
11-12-2010, 00:28
Imam jako loš osjećaj... i to ono, totalno. Ali i dalje sve super izgleda... samo mi se ne sviđa ona cura. Koji kok glavni lik mora imat curu? Ili mora spašavat neku curu? Hoću JC kulnes, hoću ulazit u ženski WC a da se one šokiraju, hoću nešta kao original. Hebeš cure, rješavamo konspiracije...

Teon
11-12-2010, 13:05
Iskreno... Trailer je koma spram prvog. Prvi trailer koji su izdali je bio fenomenalan. A ova zadnja dva su u biti isti prvi trailer ali s losijim pacingom i nesto novim scenama.

Al igra: Please don't suck!

Bojim se da bi mogla :S

Aerial
11-12-2010, 14:30
/masterbayt

Btw, jel tko skužio što je ona ogromna rupetina na sred mora?