PDA

Pogledaj cijelu verziju : WARP In The Making!!



Stranica : 1 [2]

Delirium
06-03-2011, 09:54
http://img96.imageshack.us/img96/772/naslovnica.jpg

Evo, vako vam izgleda ta knjiga, uskoro dolazi i drugi dio zagonetke, čim ga napravim do kraja :D

str1k3r
06-03-2011, 23:06
Nije valjda da se samo hrčak okušao u riješavanju? :)

str1k3r
07-03-2011, 19:06
Rani prikaz nekih od likova:

http://img263.imageshack.us/img263/8792/1quy3.jpg
http://img826.imageshack.us/img826/1356/zpitm.jpg

croat1gamer
12-03-2011, 02:09
Trenutni vecerasnji napredak:
Uglancano racunanje damagea.
Tijelo podijeljeno na sektore za iznos damagea.
Oklopi.

Kratki isjecak:

[02:07] Sick: and so on and on
[02:07] kroati | Filip: ok
[02:07] kroati | Filip: ali tema je od cega moze biti armor
[02:07] kroati | Filip: ne nacini koristenja ljudske koze

str1k3r
12-03-2011, 04:03
Oh, look, 'tis morning.

sickpetey
12-03-2011, 04:07
YOu dont say.

croat1gamer
13-03-2011, 03:16
Mini update:
Do maloprije sam sa strajhom razradivao armore.
Imate odabir od 14 materijala (od toga, 3 su rare, a 1 je samo za cuirass) svaki sa svojim prednostima i nedostatcima, imate 8 razlicitih podrucja za zastititi, te se armori mogu stackati.

I da, moguca je opcija da budete goblin pa da imate:
Steel goblin armor, veci steel goblin armor, steel halfling armor, steel dwarf armor, steel elf armor, steel human armor, steel ork armor, steel black ork armor, steel troll armor i steel ogre armor.
Istovremeno obucene na sebi. Naravno, tada cete biti "confused turtle" na bojistu.
O pokretljivosti da ne govorim.

Sada jos da ubacimo brojke za racunanje armor ratinga, da se moze od oka vidjeti koliko je netko dobro oklopljen.

sickpetey
13-03-2011, 03:20
Da im kazes za drugu vijest? Ono sto smo na kraju raspravljali?

croat1gamer
13-03-2011, 03:45
Aha, to.
Ugl, ako sve prode kao ocekivano, sa dobrom brzinom razvoja, bez ikakvih problema (kako rp, tako i rl) se moze ocekivati da pokusamo napraviti prvi playtest borbe za dva tjedna.

hrčak
13-03-2011, 03:49
Me happy.

str1k3r
13-03-2011, 04:09
Well, mislim da smo za ova dva dana napravili popriličan napredak. :D

sickpetey
13-03-2011, 04:13
Mogao bi onda napraviti onog švabu striker, ja sam svog već dovrsio.

Arbiter of Change
28-04-2011, 13:11
Ide li kako i zaslužuje li tema i dalje sticky? Može dolje ako je pauzirano.

Kid A
28-04-2011, 13:12
Ma obrisi cijeli podforum, sta ce nam ovo

sickpetey
28-04-2011, 13:15
Ide li kako i zaslužuje li tema i dalje sticky? Može dolje ako je pauzirano.

Ide polako al tek sam sad stavio sticky :D. Budem maknuo uskoro.

croat1gamer
22-06-2011, 03:00
Y6ljFaKRTrI

Petey und Ich smo uglavnom nocas obavili stvari iz pozadine.
Prodefinirali skoro pa polovicu base oruzja (24 obavljeno, 34 ostalo)
i dali im statse te smo ih prodiskutirali kako bi ih se trebaloSkoristiti.
Izuzev toga, moramo jos definirati materijale od kojih bi oruzje bilo gradeno te efekte tih materijala.

@ petey/strajh- Mozda cu morati ponovno proraditi nacin racunanja stete posto je trenutni previse jednostavan
(za moj ukus :) ) da bi se mogao svaki put primjeniti sa ovim detaljima koje radimo.

Stips222
22-06-2011, 11:47
IT'S ALIVEEEEEEEE! :D

sickpetey
22-06-2011, 13:20
More suti lik me je drzo budnim do 4 >.<. Da moze malo rada oko dmg-a samo cemo modifirati vec napravljena oruzja I guess.

Delirium
04-07-2011, 10:18
Volim piti slinu od trollova.

sickpetey
04-07-2011, 11:34
Eeeeewwwwww :(

Delirium
04-07-2011, 11:56
:)

Može li kompanija pružiti ikakvu pomoć?

sickpetey
04-07-2011, 12:00
Radi kalkulacije sa kroatiem. Neces spavati danima.

croat1gamer
04-07-2011, 12:21
Nocima, that is. :)

sickpetey
04-07-2011, 12:22
Eh da nocima :D. Ugl kroati danas navecer cu te vjerojatno kontaktirati ako nece biti problema sa konekcijom il drugim tehnikalijama. Jos malo pa gotovi sa weapons right?

Delirium
04-07-2011, 12:31
Meh, komp ima privatnih problema sa skajpom, pa moram još vidjet oću moć večeras... al ako imate nešto drugo za radit gdje mogu bit koristan... vaš sam X)

sickpetey
04-07-2011, 12:32
Znas ponestalo nam je krafna i bureka. A i bilo bi vrijeme da netko odčepi wc..prokleti snotling je zastopo odvode..ne izmetom nego tijelom.

Chupacabra
04-02-2012, 14:40
27 aug 2010.

croat1gamer
04-02-2012, 14:58
Radimo u tajnosti.

sickpetey
04-02-2012, 15:02
Kroatiu se komp zapalio pa smo trebali sve ispocetka.

croat1gamer
26-07-2012, 19:51
We accidentally lazy.

Delirium
26-07-2012, 19:53
Zašto treseš sol na ranu?

sickpetey
26-07-2012, 21:40
Zašto treseš sol na ranu?

I da zavrsimo (a dosta smo blizu bili) ne bi nitko igro.

sickpetey
26-01-2013, 23:14
Isteko mi limit na usb sticku pa nemrem nista igrati online. Pa eto danas baš iz dosade pregledavam sve RP teme i još na kompu iskopo od nekud folder di sam držao sve stvari za ovo .

Ovo je kao trebala biti jedna od arena di bi prvi combat testirali (manje/više)

Tyr of Kurgans

Njord Beastclaw



Wolf Forest

Many decades past since the time when Wulfrik the Worldwanderer
would take shore in docks of Ormskaro. In those times he would
resupply and leave his men to get few weeks of leave which they
spent in whorehouses or taverns drinking and boasting about their
adventures.While they were deep in their vices Wulfrik and more
than half of the town would spend their time on benches that
surrounded Wolf Forest, for after each voyage Wulfrik was in need
of new men. Strong and willing men for Wulfriks travels were not
filled with wealth and glories,but death and battles but Norse did
not care for there was no greater glory than to die in a worthy battle
and everyone knew that Wulfrik can give them that.

After Wulfriks raid in heart of the Empire Ormskoro burned,pillaged
and ransacked by other tribes after discovering that prince of
Ormskoro betrayed their men that were sailing with Wulfrik to weak
men of Empire. Ormskoro burned and his people were slaughter but every
now and than peopel still gather in Wolf Forest to watch fights
between young and foolhardy Norseman.

A maze of wooden posts with tops wide enough to accommodate a
man&#39;s foot and spaced far enough that a man could step from one to
another, Wolf Forest was not like other arenas of Norseman for
in it one wrong step was enough to send you to death to the spikes
bellow or the Crow God&#39;s Teeth as people of Orsmkoro would call them.
Wooden spikes at the bottom were still gory with blood of Norseman
that were not worthy to sail with Wulfrik and this day Crow God&#39;s
Teeth would feel blood once more.

Only question is, of which man will the blood be?



Arena effect:
After each succesfull hit 3d6 is rolled.If it scores 9 or less player
falls from wooden posts and dies. Player gets +1 to dice roll for every
4th point of his agility.

I jedna od ideja za kako bi magija funkcionirala

Magic Combat


1.Iskoristavanje inicijative

0.25 = roll 6 za uspjesan cast
0.5 = roll 5 ili vise za uspjesan cast
0.75 =roll 4 ili vise za uspjesan cast
1= roll 3 ili vise za uspjesan cast
1.25= roll 2 ili vise za uspjesan cast
1.5= siguran cast

2.Iskoristavanje magije ili dispel neprijateljske

2a. Iskoristavanje magije

Magija moze biti safe(mag koncentrira svoj wind sporije i u manjoj kolicini), normal, dangerous (u panici ili pokusaju da ubije veceg i opasnijeg protivnika mag pocinje koncetrirati opasnu kolicinu energije).

Pri iskoristavanju magije postoje dvije vrste kocke koje se koriste:
-safety dice
-efficiency dice


Safety( ista kolicina dice-ova za svaki tier jacine maga)

safe ( 1 kocke, backfire samo ako padne jedinica)
normal (2 kocke, backfire na svim iznosima manje od 5)
dangerous (3 kocke,backfire na svim iznosima manje od 13)

*Za svaki deseti point willpowera se na iznos safet kocaka dobiva -1

Znaci karakter sa willpowerom 10 koji je koristio dangerous koncentraciju magije
ce trebati dobiti iznos manji od 12 da spell backfire-a.


Efficiency ( za svaki tier veci od t0 se dodaje +1 efficiency dice)

safe (1 kocka)
normal (2 kocke)
dangerous (3 kocke)

Iznos kocaka ce odredjivati napravljenu stetu, heal ili postotak nekog bonusa.
Znaci mag koji koristi Wind of Aqshy(t0) ce koristenjem normal koncentracije magije napraviti maksimalno 12 dmg-a na jednu metu (ako gadja vise meta onda se taj dmg dijeli na neprijatelje znaci ako npr. Ima 3 neprijatelja svaki ce primiti 4 dmg-a od spella).

*Svaki osmi point intelligence-a povecava dmg/heal/postotak bonusa/?? spella za +1


2b.Dispel

Tijekom igre vjerojatno ce te se morati boriti protiv jakih magova, u tim slucajevima je ponekad bolje pokusati prekinuti ili oslabiti magiju maga nego ga pokusati ubiti vlastitim spellom.

Dispel je slican kao Efficiency pravilo. Koristi se isti broj kocaka i ista pravila samo je stvar sto tip vaseg dispela ovisi o tipu magije koju protivnik baca.
Znaci ako protivnik koristi dangerous koncentraciju magije i vi morate koristit istu kako bi uopce imali nadu da dispelate ili oslabite malo isti spell.
Što usto znaci da se i tijekom dispela se moze dogoditi grozan backfire.

I za razliku od Efficiency pravila vas iznos kocaka ce biti podijeljen za 2.
Znaci ako koristite dispel protiv normal koncetriranog spella i dobijete 8, vas iznos ce biti podijeljen za 2 i smanjit ce te dmg/heal/bonus/?? tog spella za 4.

*Totalni dispel neke magije dogodit ce se samo ako dobijete 6(safe),12(normal),18(dangerous).

*Za svaki osmi point willpowera i intelligence-a se dodaje +1 na dispell iznos (na iznos prije djeljenja sa 2)


Dispel spella koji nije napravljen istim windom kojim se vi koristite je dosta tesko pa
na pokusaj dispellanja nekog od 8 windova koji nije vas ce rezultirati smanjenjem iznosa dispela za -1 dok na pokusaj dispelanja chaos/high/waaagh magije ce smaniti iznos za -2.

Još mi uvijek nije žao tih neispavanih noći makar na kraju RP nije vidio svjetlo dana :D.

Arbiter of Change
26-01-2013, 23:18
Kako si planirao igračima transparentno rollati kocke?

sickpetey
26-01-2013, 23:21
Nikad nismo došli do toga, a i ne sjećam se. Zato je combat faza još uvijek bila u testing fazi i sve napisano bi vrlo vjerojatno još bilo izmjenjeno.