Pogledaj cijelu verziju : BioShock: Infinite
Shotgun i hand canon u <3
Dobio sam shotgun, super je. Karabin je jako lijepo dizajniran. Animacije Elizabeth su odlične i simpatična je na prvu. Nije ko u nekim igrama gdje te uporno uvjeravaju da ti netko mora biti simpatičan inače igra nema smisla.
Borba je tak tak još uvijek. Plazmidi/vigori su još uvijek ništa specijalno, ali ajd, ovaj koji ih digne u zrak je fora. Šteta da Elizabeth bar na neki način ne sudjeluje u borbi. E da, ovo bacanje novčića je bezveze. Šta baš mora biti animacija od 5 sekundi kad se to dešava, nepotrebno.
Još uvijek nemam pojma što se događa pa ne mogu suditi previše o priči. Nelogično mi je da mala uopće pođe sa mnom i da odjednom pozna cijeli grad iako nikad nije bila vani (ili je putem "tearova"?), ali bar znam kuda ići bez onog pokazivača.
Srećom nema dosadnih mini igara kao u prvom. Ima nekih stvari koje mi nisu sasvim skroz jasne. Našao sam neki chest za koji treba ključ, a nikakve naznake gdje je. Nemam pojma da li sam ga promašio već ili ću ga tek pronaći, a još manje znam kak se uopće vratiti tamo gdje sam ga našao. Ista stvar sa ovim sefovima za koje treba 5 lockpicka. Da li skupiti 5 ili tih 5 potrošiti na ova klasična vrata i ako skupim 5 kak ću se vratiti natrag kad mi zasad sve izgleda linearno.
Zasad nema nešto posebno inovativno, drže se provjerenih stvari što mi je ipak poprilično razočaranje. Ne vidim zasad na što su mislili neki recenzenti kad su spominjali da diže žanr na novu razinu i slične hvalospjeve.
Ne vidim zasad na što su mislili neki recenzenti kad su spominjali da diže žanr na novu razinu i slične hvalospjeve.
Mislili su reć da su idioti.
Završio
+
Napucavanje i pojedini vigori
Elizabeth
Art Style
Setting
Priča
VA
-
Lažna "živost" Columbije
Povremeni frame dropovi
Nikakvi izbori
Samo dva oružja
Jako dobra igra, ostao pomalo iznenađen.
Elizabeth je odličan lik, tako dobrog companiona nisam vidio još od Alyx. Elena u Unchartedu je kul, ali Elizabeth ju šiša.
Smeta me što nema nikakve interakcije sa NPC "civilima" koji automatski nestanu čim krene neka borba. Dosta kvari taj osjećaj "živosti".
Kraj je dosta veliki mindfuck.
Also,
http://i.imgur.com/D9pU2tX.jpg
Igra ne donosi ništa revolucionarno, ali je užasno zabavna i ima kvalitetnu priču.
Sve u svemu,
8.5/10
Windwalker
29-03-2013, 02:31
Alyx iz HL2 jedna od najiritantnijih ikada.
Sad znam što očekivati od ove. :(
http://pcplay.hr/forum/download/file.php?avatar=7030_1361055805.jpg
Windwalker
29-03-2013, 02:38
Da je imalo kao Pinkie, bila bi najbolji lik ikada.
Ne vjerujem ti da je.
StormCr0w
29-03-2013, 07:54
Alyx iz HL2 jedna od najiritantnijih ikada.
Slažem se, uopće ne razumijem zašto pola interneta fepa na nju.
Dobro je odrađena i simpatična je kao i Elizabeth, a i nije da je toliko puno s tobom da bi postala iritantna.
BTW Maloki, nemoj mi ništa spojlati samo mi odgovori da li se priča završi kako spada ili ne? Vidio sam komentar nekog lika na bug forumu da sad čeka dlc koji će objasniti što točno se dogodi na kraju...
Alyx je odličan companion jer ti ne smeta. U većini igara u kojima imaš companiona može ti dobro ugrozit misiju i slične gluposti, dok se Ayx može brinut sama o sebi i pomaže ti, a dok se ne fajta fino pričat s tobom (odnosno tebi). Elizabeth je em ugodno društvo, em dobrano pomaže u borbama. U Unchartedu su isto jako dobri companioni.
BTW Maloki, nemoj mi ništa spojlati samo mi odgovori da li se priča završi kako spada ili ne? Vidio sam komentar nekog lika na bug forumu da sad čeka dlc koji će objasniti što točno se dogodi na kraju...
Završi se. Dosta je mindfuck, čak sam ga dva puta pogledao da skužim, ali dobro zaokružen. Lik na bugu valjda nije sposoban skužit nešto takvo (a nije da je nešto pretjerano komplicirano).
Btw, zadnji fight na hardu je užasno težak. Cijela igra je poprilično lagana i na hardu, ali zadnji fight je pakao.
Bojim se zamišljati kako je na 1999 modu.
Sad sam na dijelu kad prvi put sretneš Vox Populi. Shotgun mi je još uvijek jedino stvarno fora oružje, prvenstveno jer za razliku od nekih igara ima odličan spread sačme. Ne treba čak ni ciljati u nekog sa pokazivačem da umre. Ostala oružja nisu toliko fora, niti se nešto neviđeno. Plasmidi su ok, ali zasad nemam ni jedan koji je stvarno odličan i uglavnom si punim salts bar jer je s njima zabavnije igrati. Na normal je dosta lagano, ali više manje ko svaka modernija igra.
Onaj fight sa brodovima i skakutanjem po skylineu mi je bio najzabavniji dosad u cijeloj igri. Najveći problem mi je što nema ono nešto da me vuče naprijed. Nadam se da će biti više takvih zabavnih encountera. Ne mogu reći da mi je priča zasad posebno zanimljiva. Možda se razvije malo bolje kasnije, ali zasad nije baš uvjerljivo.
Bacanje healtha i metaka od strane Elizabeth tokom fajta mi nikak ne paše. Baš mi ubija tempo. Radije bih da su to drugačije izveli. Smrt koliko vidim je više manje bez ikakvih posljedica kao i u prethodnicima.
Elizabeth sudjeluje koliko toliko u fightu sa ovim taerovima, ali i to mi izgleda kao propuštena prilika jer praktički nema nikakve loše strane korištenja istih. Bilo bi mi draže da je tu barem kakvog takvog taktiziranja.
Sve u svemu, zasad je to skroz solidan shooter, malo bolji od jedinice. Moglo se neke stvari bolje odraditi. Nadam se da će barem kraj onda biti pamtljiv, ako već plasmidi i encounteri neće postati zabavniji.
Uz shotgun jedina oružja u kojima sam zbilja uživao su hand canon i snajper.
Od vigora su mi possession i charge daleko najbolji.
Priča s vremenom popirma SF dimenziju i ostavlja te zbunjenim.
Kraj je popriličan mindfuck i dosta toga je ostavljeno interpretaciji i špekulaciji, što je dobro.
I dajte igrajte na hard, ne znam kako išta više možete igrat na normal, pogotovo ako imate iskustva sa shooterima.
Šutere nema smisla igrat na većim težinama. Samo ti je ekran ćešće crven. I Elizabeth je jailbait, a treba imat 19 godina.
Onda si loš jer je i hard u modernim šuterima prelagan. Eventualno bude neka teža borba (u slučaju Bioshocka završna borba).
Gledam si sad ovaj 1999 mode i ne znam jel bi ga počinjao ili ne, djeluje dosta zajebano. Također mi nije jasno jel u tom modu mogu save sejvat ili je isto checkpoint based.
E da to, Elizabeth izgleda ko curica, a ostavlja dojam i po glasu i dijalogu mnogo starije osobe.
U pravilu sve igram na normal, osim stvari tipa Splinter i Hitman jer tu volim izazov. U shooterima mi se rijetko kad da gnjaviti sa višim težinama prvenstveno jer je jedina razlika kao što Xero kaže, češće ti se zacrveni ekran pa moraš čekati na regen.
Deadwalker
29-03-2013, 17:34
Šutere nema smisla igrat na većim težinama. Samo ti je ekran ćešće crven. I Elizabeth je jailbait, a treba imat 19 godina.
+1
Iako stoji ovo što i Maloki kaže. Ako čovjek želi bilo kakav izazov, hard je nužnost. Ako ništa drugo, barem moraš paziti da se bezveze ne zaletavaš jer ti brže skinu health.
StormCr0w
29-03-2013, 17:36
Najbolja je fora u CoD serijalu, kad neprijatelji na veteran bacaju 30 granata u sekundi, imaju aimbot i wallhack i pogineš od 2 metka.
Našao sam:
-tortu na mrtvacu
-ananas u kutiji za alat
-šalicu kave u kupaonici u ormariću pored zahoda
E ja našao i banane u kanti za smeće.
StormCr0w
30-03-2013, 12:00
:pray:
Sendvic u poštanskom sanducicu.
Horny Devil
30-03-2013, 12:26
Baka spremila sendvič unuku pa poslala poštom?
Sad sam na dijelu kod Comstockove kuće. Još uvijek koristim samo possession i devils kiss, ovaj zadnji 80% vremena, te shotgun i hand cannon ili volley gun. Ostalo mi nije toliko fora ni korisno. Nije mi baš jasno zašto ima toliko sličnih, da ne kažem istih oružja.
Ovo prelaženje u "druge" Columbie je fora i ajd barem je sad igra dobila na zanimljivosti. Ali baš mi je žao što prelazak praktički ne mijenja ništa u samom gameplayu. Bilo bi mi odlično da neka oružja ili izgledaju malo drugačije ili funkcioniraju na drugi način, da vigori dobiju neka nova svojstva. Bilo bi cool.
Još uvijek su mi oni fajtovi kad je skyline blizu zabavniji od svega ostalog. Barem su ti nivoi veći ak ništa drugo. Također, fali mogućnost da razneseš cover protivnicima ili propucaš kroz njega, barem radi nekog vau efekta. Nije da je toliko potreban jer je AI nekad full retarded, ali ipak je ovo 2013-a. Ne znam, lik mi dođe s leđa, ali samo protrči pored mene i sakrije se iza covera ispred mene...
Što se mene tiče ovo mi je zasad ko prvi Bioshock, igra koja je mogla biti puno bolja, ali je ispala prosječno. Možda je problem u meni i FPS žanr mi više nije toliko privlačan kao prije. Jer kad čitam komentare bilo recenzenata ili nekih ljudi, imam osjećaj kao da igram krivu igru.
Sendvic u poštanskom sanducicu.
Najviše volim metke u sandučiću i metke u smeću.
@Hex ne znam, ja slabo igram FPS-ove, ali mi je ovaj fino sjeo.
Ovaj dio sa pronalaženjem 3 teara mi je bio najbolji dosad. Sve je bilo dosta mračnije, na dobar način i priča se polako odmotava. Ovi blizanci su mi odlični, tj. trenuci u kojima se pojave.
krenuo igrat igru i šteka mi za popizdit
5 minuta radi super i onda zamrzne se na cca 10 sekundii tak u krug
cak sam riktal sve moguce postavke, smanjio i rezu i detalje i ko ce znat kaj sve ne i ništa -.-'
šteta, uninstall =(
Traži refund, možda ga dobiješ pošto ti igra ne radi, a šteta novaca......
8)
Al pogledaj si drivere, znam da su odmah prvi dan izašli novi nvidijini driveri pa ti možda to fali.
Meni radi bez problema sa driverima od prije mjesec dana. Uspio sam se danas izgubiti na jednom dijelu bez obzira na onu strelicu što pokazuje put. Nekad je baš mušićava. Naporan mi je i backtracking zadnjih par nivoa.
Kako su dinamični fajtovi sa ovom Elizabeth, ono sa tearima i sl, neznam kad sam igrao nešto slično.
Po meni bi to bilo bolje da ili postoji neki cooldown ili da Elizabeth može otvoriti ograničen broj tearova po borbi, pa da moraš malo promisliti koji točno tear iskoristit. Ili čak da nestane nakon što ga jednom zatvoriš. Ali da je fora, je. Šteta da nema još više i bolje razrađenih takvih situacija gdje možeš okoliš stavit u svoju korist. Na primjer, one gdje prizoveš ulje ili vodu na podu sam dosad vidio 2 puta samo.
cham3leon
30-03-2013, 17:49
krenuo igrat igru i šteka mi za popizdit
5 minuta radi super i onda zamrzne se na cca 10 sekundii tak u krug
cak sam riktal sve moguce postavke, smanjio i rezu i detalje i ko ce znat kaj sve ne i ništa -.-'
šteta, uninstall =(
Koji procesor imaš? To se meni sa dvojezgrenim athlonom događa kad se pregrije, pa se onda desetak sekundi hladi, a za to vrijeme igra koja se vrti padne na slideshow ili gotovo nepomičnu brzinu.
krenuo igrat igru i šteka mi za popizdit
5 minuta radi super i onda zamrzne se na cca 10 sekundii tak u krug
cak sam riktal sve moguce postavke, smanjio i rezu i detalje i ko ce znat kaj sve ne i ništa -.-'
šteta, uninstall =(
Koji procesor imaš? To se meni sa dvojezgrenim athlonom događa kad se pregrije, pa se onda desetak sekundi hladi, a za to vrijeme igra koja se vrti padne na slideshow ili gotovo nepomičnu brzinu.
AMD x620 quad i radeon grafa
da sam kak onda recimo Hitman Absolution dela na High uredno...
cham3leon
30-03-2013, 18:48
Samo kažem. Uostalom na neke igre se procesor puno više grije.
Worthaur
30-03-2013, 20:12
Na dual core e8200 i hd6850 radi bez problema
Po meni bi to bilo bolje da ili postoji neki cooldown ili da Elizabeth može otvoriti ograničen broj tearova po borbi, pa da moraš malo promisliti koji točno tear iskoristit. Ili čak da nestane nakon što ga jednom zatvoriš. Ali da je fora, je. Šteta da nema još više i bolje razrađenih takvih situacija gdje možeš okoliš stavit u svoju korist. Na primjer, one gdje prizoveš ulje ili vodu na podu sam dosad vidio 2 puta samo.
Pa kako sam primjetio tearovi iz koje dovedeš alliese (turreti, oni roboti itd) kad ih zatvoriš jedno vrijeme nisu dostupni.
Iako sam imao samo jedan takav fajt, mislim da sam ih opet mogao dozvat.
Ako unište turret onda da, što se na normal rijetko kad dogodi, ali ako sam zatvoriš tear možeš ga odmah opet otvoriti.
Ja kad bi zatvorio tear za neke od njih onda mi neko vrijeme nisu bili dostupni, tipa minutu ili tako nešto.
Ok, izgleda da nisam primijetio da ima ikakav delay.
Gledao sam danas i nekih 20-ak sekundi je. Ne znam da li ovisi o težini.
Uglavnom, prošao sam igru i što se mene tiče bolja je od prethodnika, ali to i nije bio težak zadatak. Kraj je jako dobar i pogledao sam ga dva puta, zatim pročitao neki tekst i vidio da su mi neki detalji ipak izmaknuli. Neke stvari na koje uopće nisam ni pomišljao.
Drugi dio igre, recimo to tako mi je mnogo bolji. Od trenutka kad počneš prolaziti kroz tearove. Priča se onda napokon počinje rasplitati, do onda samo lutaš uokolo i ubijaš sve pred sobom bez nekog jasnog cilja, nivoi postaju zabavniji i drugačijeg grafičkog stila. U globalu mi igra izgleda dosta razvučeno s obzirom na ono što želi ispričati.
Neosporno je da je ovo jedan od boljih shootera zadnjih godina, ali to je čisto iz razloga jer je žanr u stagnaciji već duže vrijeme, a ne zato jer igra donosi nešto stvarno inovativno. Mogao je biti bolje odrađen taj dio sa tearovima u borbi, jer je to ustvari jedina stvar gdje se vidi nekakva nova ideja developera.
Definitivno ima prostora za replay onima kojima je borba bila jako zabavna. Nemoguće je unaprijediti sve i korištenje raznih kombinacija vigora i geara može dosta promijeniti sam način igre. Mene je ovdje ipak privukao sam zaplet i rasplet te zanimljiv setting nego išta drugo. Nemam nikakvu namjeru ponovnog prelaska u bližoj budućnosti.
Za razliku od prethodna dva, ovaj Bioshock ću sigurno kupiti, ali tek kad bude GOTY izdanje na pristupačnoj akciji :P.
Btw, se samo meni to čini ili igra ima nekakav blagi auto aim koji je stalno uključen. Bilo je par situacija kad sam pogodio likove savršeno, a da nisam ciljao u njih.
Ne znam, nisam primjetio nikakav auto-aim.
Si razmišljao o 1999 modu? Ja si mislim da bi mogao čak i probat.
Baš sam primijetio to u nekim trenucima, tipa loše naciljam ali ipak uspijem headshot napraviti. Možda je neki problem u hit detectionu, jer se ne događa često, ali se primijeti sa hand cannonom npr. Doduše, najviše sam igrao sa volley gunom i shotgunom kod kojih toga nema. Ne znam, nekad mi je baš izgledalo kao da mi je igra pomogla :D.
1999 ću odigrati sigurno kad kupim igru, ali to će biti tek druge godine negdje. Mislim da bi većina tih sitnica koje mi u borbi baš ne pašu mogla doći više do izražaja kad ću imati manje metaka, biti ranjiviji i baš morati razmišljati o slijedećem potezu.
Ova igra nema nikakav replay value. Ne vidim poantu 1999 moda.
A gle, netko će htjeti isprobati nadogradnje i ostalih vigora i neke druge kombinacije odjeće. Not my cup of tea, ali koga veseli, ima izbor.
Možeš loadat save prije neke bitke i jednostavno pokupit druga oružja i koristit različite vigore. Para ionako ima previše.
Ova igra nema nikakav replay value. Ne vidim poantu 1999 moda.
Svaka igra ima replay value. Jednostavno je igraš ispočetka.
Deadwalker
01-04-2013, 11:33
Svaka igra ima replay value. Jednostavno je igraš ispočetka
Ako je brutala, onda sigurno.
Ova izjave je u rangu sa "u Diablu 3 je always on ustvari odlična stvar" i "super je kako Blizzard izda nedovršenu igru i onda ju konstantno unapređuje, tako bi trebali svi developeri".
Al fakat Aral, jel ti namjerno pišeš ovakve gluposti ili ne shvaćaš što u biti pišeš? ;(
Pa sta hocete? Covjek je valjda 10 puta odigrao Dead Space ako se ne varam.
StormCr0w
01-04-2013, 14:03
San Andreas sam prešao 15 puta i svaki put vidio nešto novo. Jedina igra za koju mogu reć da sam baš sve vidio.
Ne znači da igra ima replay value ako se jednoj osobi da igrati isti vrag 10 puta zaredom.
StormCr0w
01-04-2013, 14:24
Istina, ali na to se moj post ni ne odnosi.
Logika govori da neki RPG sa gomilom kvestova ima najveci replay value,ali rekao bih da mozda RTS ima cak i najveci.
StormCr0w
01-04-2013, 14:33
Arkade bokte.
I bilo koja igra u kojoj postoji razrađen sustav izbora. RTS ne vrijedi jer imaš linearni singleplayer kao u pucačinama.
Replay value u igri je mogucnost igrati isto vise puta na vise razlicitih nacina.
Edit:@Stormcrow :ne bih se bas marginalizirao na singleplayer
StormCr0w
01-04-2013, 14:39
Koji su primjeri za to u RTS igrama? Imaš tank rush ili igranje prema uputama koje dobiješ u misiji. Ko da bi rekao da je replay value u FPS-u mogućnost igranja s različitim puškama.
Jedino mi na pamet pada Stronghold Crusader, ali to je izuzetak.
A dobro sad...Onda ovako:Vrijednost ponavljanja odnosno toliko ti je dobro da igras stalno iznova do u nedogled.Vracamo se na Arala od kuda je i pocela rasprava.
Edit:Onda se postavlja pitanje:Zasto ti je to toliko dobro da igras stalno iznova?
Edit2:Odgovor?Dobar gameplay?
StormCr0w
01-04-2013, 14:51
Opet Aral. :)
Mislim da se to odnosi na sadržaj koji je moguće otključati/vidjeti tek kroz više prelazaka, zato npr. pucačine, RTSovi i GTA to nemaju, dok u Witcheru ako ubiješ nekog NPCja direktno utječeš na skretanje radnje u drugom pravcu, tako da neke od kvestova nećeš moći ni započeti, određene lokacije su ti nedostupne i tako dalje, i to te navodi na novi prelazak. Naravno, u svakom žanru postoji iznimka.
Marvin OCX
01-04-2013, 14:56
[quote="Hexfire"
Uglavnom, prošao sam igru i što se mene tiče bolja je od prethodnika, ali to i nije bio težak zadatak.
Btw, se samo meni to čini ili igra ima nekakav blagi auto aim koji je stalno uključen. Bilo je par situacija kad sam pogodio likove savršeno, a da nisam ciljao u njih.[/quote]
Itekako tezak zadatak je bio napraviti podjednako dobru igru kao prethodne dvije bez pretjeranog recikliranja. Izgleda da ti nisu sjeli ali oba dijela su meni igretine i ovo sam na iglama cekao. Svima koji nisu uspjeli "dozivjeti" prethodnike ovde je uspjelo i izgleda da je rijec o odlicnoj igri. Ovih dana je nabavljam.
A sto se autoaima tice uvijek je ukljucen. Konzola+bug... Mada ne vidim razlog da toliko smeta jer ipak Bioshock je nesto drugo. Drugaciji tip sutera gdje je sam skill i aim sensitiviti u trecem planu. Prica,setting i kompletna atmosfera su najbitniji i ono sto je mene odusevilo u prethodnicima.
@Stormcrow:Da,mislim da bi bilo bas to sto si sad rekao.
Sjetilo me to na jednu situaciju sa Bartucom kada je igrao Metro mislim,pa je kazao da se vratio na odredeni checkpoint pri kraju igre i odigrao drugacije da bi vidio i drugi kraj,jer koja budala bi isla igrati sve ispocetka... :D
Pa tak sam i ja napravio sa Deus Ex:HR. Koga vrag bi igrao sve kad se bez obzira na to kak igraš svede na ista dva odabira na kraju. Meni je sve što ti kod drugog prelaska pokaže nešto novo igra sa dobrim replay value. Witcher serijal npr, Alpha protocol je to imao odlično odrađeno. Naravno da je moguće igrati istu igru 100 puta za redom, ali ako je svaki put sve identično, čemu?
@marvin
Prva dva Biošita su prosječne igre. Imale su fora setting i atmosferu i to je bilo to. Priča je bila bezveze, sa najglupljim twistom u povijesti. Borba naporna i prelagana, naporno hakiranje, lockpickanje i ostale gluposti koje su natrpali u igru čisto da se nađu. Trojka barem ima nekoliko dijelova gdje je stvarno zabavna, priča je dobra sa odličnim krajem i ima Elizabeth.
Btw, tebi kao Battlefield 3 igraču će odlično sjesti što ne traži skill.
http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/405/411/f73.gif
Jedinica bi bila dobra da je završila kad zatučeš Ryana. Sve nakon Ryana je čisti napor, tu sam odusto.
I replay value po meni nije samo u drugačijem ishodu priče, nego u mogućnosti drugačijeg igranja.
Recimo prvi Deus. Isto na kraju imaš izbor za završetak, možeš sva tri pogledat odmah, ali tok radnje i stil igranja može bit potpuno drugačiji.
I Aralova izjava je glupa jer ono. Pročitajte ju ponovno.
Marvin OCX
01-04-2013, 18:16
@marvin
Btw, tebi kao Battlefield 3 igraču će odlično sjesti što ne traži skill.
Najgluplje paterne ponasanja sa ovog foruma si doveo do savrsenstva :(
StormCr0w
01-04-2013, 18:44
I replay value po meni nije samo u drugačijem ishodu priče, nego u mogućnosti drugačijeg igranja.
To sam mislio kad sam napisao "sadržaj koji možeš vidjeti". Između ostalog.
Naletio sam na jednu odličnu teoriju u vezi toka i završetka priče.
Nemojte otvarat ak niste odigrali (a ne volite spoilere)
The coin thing goes deeper than that- it actually IS the same Booker, having repeated the journey over and over again. They redo the experiment every time Booker fails. Consider the dialogue at the beginning when the Lutece twins are discussing Booker's rowing aptitude. Rosalind suggests having you row. Robert replies "He doesn't row." She says, "He doesn't ROW?" He says "No, he DOESN'T row." They've done this a lot. with you.
The first thing you do is knock the key the scroll and the sword bells to get into Columbia. This is in a 1-2-2 pattern. If you count 0-0-0 as a possible combination, that makes this the 123rd time that Booker has been put on this same mission... The exact number of coin flips that have been made.
Why is it that the 123rd Booker is the successful one? It's because in quantum mechanics, a superposition exists as all potential states existing as one until /observed/. You observe the infinite possibilities by playing the game, and then it picks one and goes with it, which happens to be the 123rd run of the cycle.
Vidio u komentaru na Crackedu.
Prevedi. Ne znam engleski.
E stigo mi Uncharted 3, daj mi reci kakav je co-op, jel neko čisto napucavanje ili zajedničko riješavanje zagonetki?
I Okami HD od danas na plusu.
Co-op je super. Pucanje, al ima svoje scenarije i pričice.
Maloki
Pa da Booker je i prije pokušavao istu stvar u drugim svjetovima, ali je tek u ovom došao do saznanja da je jedini način da uništi Comstocka, samoubojstvo. Kraj je čak i dosta depresivan jer samim time ubija i Elizabeth.
BTW, u jednom tekstu koji sam ja čitao se navodi da Lutesc blizanci ustvari nisu blizanci nego je to jedna te ista osoba, koja je susrela svog "klona" u drugoj realnosti. Također zanimljivo.
Brijem da nikog ne "uništi" i ništa ne poništi zbog svega toga sa paralelnim svemirima. Koliko sam ja već prije skužio teoriju paralelnih svemira za svaku moguću reakciju na neku akciju "nastane" novi svemir. Kad na kraju dođe do tog krštenja onda nastanu dva nova svemira, jedan u kojem prihvati krštenje i Elizabeth ga ubiju pa se Comstock nikad ne "rodi", i drugi u kojem Booker opet odbije krštenje i nastavi život kao Booker, oženi se i dobije Annu koju nikad ne mora dat Comstocku. To je onaj svemir koji vidiš u post-credit sceni (ne znam jesi to pogledao?).
Za Lutsce sam znao, to je u biti ista osoba ali iz različitih svemira, u jednom se rodi kao muško a u drugom kao žensko. "Once coin, two sides" :)
Brijem da nikog ne "uništi" i ništa ne poništi zbog svega toga sa paralelnim svemirima. Koliko sam ja već prije skužio teoriju paralelnih svemira za svaku moguću reakciju na neku akciju "nastane" novi svemir. Kad na kraju dođe do tog krštenja onda nastanu dva nova svemira, jedan u kojem prihvati krštenje i Elizabeth ga ubiju pa se Comstock nikad ne "rodi", i drugi u kojem Booker opet odbije krštenje i nastavi život kao Booker, oženi se i dobije Annu koju nikad ne mora dat Comstocku. To je onaj svemir koji vidiš u post-credit sceni (ne znam jesi to pogledao?).
Za Lutsce sam znao, to je u biti ista osoba ali iz različitih svemira, u jednom se rodi kao muško a u drugom kao žensko. "Once coin, two sides" :)
Vidio sam creditse. Ali nije jasno da li je moguće primijeniti jednu od varijabli (svjetionici i mostovi - konstante i varijable). U ovom slučaju je krštenje bila konstanta, znači nešto do čega je moralo doći. Barem meni je tak ispalo, da ima nekih dijelova koji se ne mijenjaju bez obzira na prijašnje odluke. Ono, Booker se mora roditi pa se odlučuje da li je muško ili žensko, mora se boriti u ratu, mora doći do krštenja. I sad ako su varijable prilikom krštenja bile da on ili postane Comstock ili ostane Booker, da li se jedna od tih varijabli može promijeniti? Znači hoće li u nekoj drugoj realnosti Booker prihvatiti krštenje i umrijeti ili će nastaviti život i dobiti Annu? Znači dio sa Comstockom je u potpunosti "van igre". Ili će smrt biti samo još jedna od varijabli koja se nadodala na ove dvije, pa će u nekoj drugoj realnosti opet doći do toga da Booker ide spašavati svoju kćer od Comstocka i ponoviti sve ovo što smo odigrali. Ovisi kak si doživio sve to. Da li kao samo jednu priču koja se iznova ponavlja i ustvari ništa nisi promijenio ili si doživio kao mogućnost da čovjek ipak promijeni nešto što je već bilo zapisano. Nekako mi je ovo prvo skroz pesimistično :D
Ja sam pobornik ovog pesimističnog kraja :)
Marvin OCX
04-04-2013, 15:30
Ima neko problema sa fps dropovima? Novi driveri,konfa vise nego dovoljna. Pricam o zestokim dropovima,skoro da zamrzne igru na sekund.
Windwalker
04-04-2013, 15:45
Čula igra da si pričao kak ti je Battlefield bolji, pa odbija poslušnost.
Znam da je nekima pomoglo uključivanje frame limitera, ali sa promjenom na 60 fps-a. Treba mijenjati neki ini file ili nešto, ne znam više. Probaj googlat.
Marvin OCX
04-04-2013, 16:13
Bilo je malo bolje kada sam iskljucio DX11 karefeke al opet isto. Probam sa frame limiterom...
Čula igra da si pričao kak ti je Battlefield bolji, pa odbija poslušnost.
:bravo:
Hex i Maloki raspravljaju o najgoroj priči ikad.
Još malo pa će nam se Marvin pridružiti, onda će tek biti show.
Ne kužim šta tu nemate kužit. Priča je do bola banalna.
Sve kužimo, osim ovog što nije objašnjeno ili je nerazumljivo.
E Vedran počeo Uncharted 3, najbolji uvod ikad.
A BioShock ima priču o kojoj se može raspravljat i ima više interpretacija. Jebiga.
Nema. Sve jasno ko dan. Što se interpretira?
vedrane, ti si vjerojatno bio omiljeni u razredu..
Sve mi se cini da su ga i onakvi ko Predo samarali u osnovnoj
Nema. Sve jasno ko dan. Što se interpretira?
Radi li se o vremenskoj petlji ili o puno jako sličnih univerzuma?
Jel Bookerova smrt pri krštenju "poništava" događaje i nastanak Columbije ili samo nastaju dva nova univerzuma i u "starima" sve ostaje isto?
Koja je poveznica između Bookera i Ryana?
Jesi počeo 1999?
vedrane, ti si vjerojatno bio omiljeni u razredu..
http://media.tumblr.com/tumblr_m9qjv04D7b1qjsb6f.gif
Worthaur
06-04-2013, 01:50
Radi li se o vremenskoj petlji ili o puno jako sličnih univerzuma?
Jel Bookerova smrt pri krštenju "poništava" događaje i nastanak Columbije ili samo nastaju dva nova univerzuma i u "starima" sve ostaje isto?
Koja je poveznica između Bookera i Ryana?
Jedno od objasnjenja na koje sam naiso:
Because only Comstock was killed and stopped from ever existing, the Booker
that declined the Baptism STILL existed. However because Booker and Comstock’s
worlds crossed, all parts of Booker’s life that included Comstock or anything
from the Comstock dimension itself was removed from his life. There were no
Lutece twins who came to collect his daughter, no Columbia, no Comstock and no
adult Elizabeth in his, or any other dimension ever. He then went back to the
last time in his life that was free from Comstock related madness: him in his
apartment with Anna as a baby before he met Comstock.
Elizabeth vanished from the baptism scene because ALL those versions of Anna
are now forever gone.
Ryan bi mogo biti verzija Bookera iz jednog od beskonacno mnogo svijetova gdje je osnovao Rapture umjesto Columbie
Jedno od objasnjenja na koje sam naiso:
Because only Comstock was killed and stopped from ever existing, the Booker
that declined the Baptism STILL existed. However because Booker and Comstock’s
worlds crossed, all parts of Booker’s life that included Comstock or anything
from the Comstock dimension itself was removed from his life. There were no
Lutece twins who came to collect his daughter, no Columbia, no Comstock and no
adult Elizabeth in his, or any other dimension ever. He then went back to the
last time in his life that was free from Comstock related madness: him in his
apartment with Anna as a baby before he met Comstock.
Elizabeth vanished from the baptism scene because ALL those versions of Anna
are now forever gone.
Ryan bi mogo biti verzija Bookera iz jednog od beskonacno mnogo svijetova gdje je osnovao Rapture umjesto Columbie
Brijem da nikog ne "uništi" i ništa ne poništi zbog svega toga sa paralelnim svemirima. Koliko sam ja već prije skužio teoriju paralelnih svemira za svaku moguću reakciju na neku akciju "nastane" novi svemir. Kad na kraju dođe do tog krštenja onda nastanu dva nova svemira, jedan u kojem prihvati krštenje i Elizabeth ga ubiju pa se Comstock nikad ne "rodi", i drugi u kojem Booker opet odbije krštenje i nastavi život kao Booker, oženi se i dobije Annu koju nikad ne mora dat Comstocku. To je onaj svemir koji vidiš u post-credit sceni (ne znam jesi to pogledao?).
Za Lutsce sam znao, to je u biti ista osoba ali iz različitih svemira, u jednom se rodi kao muško a u drugom kao žensko. "Once coin, two sides" :)
Also,
Prije bih rekao da je Ryan muška verzija Anne u nekom od svemira, odnosno Booker je dobio sina kojeg je prodao u Rusiju i onda se on vratio i napravio Rapture.
Worthaur
06-04-2013, 08:54
Al iz kojeg razloga sve Elizabeth nestanu na kraju? Ocito je ponistio sve te svijetove. U post credit sceni on se vrati u proslost, 1893. godina, svjestan svih dogadjaja (bar tak pretpostavljam po tonu njegovog glasa kad kaze Annino ime), u proslost u kojoj ga "blizanci" nikad nisu poslali po djevojku, posto ju nije ni imo prilike prodat Comstocku jer on vise ne postoji.
Meni je super kako je Booker preslab da zaustavi najobičnijeg starca kojeg je ubio golim rukama prije par sati.
O čemu ti?
Worthaurovo pojašnjenje je i meni draže, ali to je ovo o čemu smo raspravljali. Da li je Booker promijenio svoju sudbinu ili je samo stvorio dodatni put u tim raznim svjetovima. To je ostalo nejasno.
Ja sam doživio Rapture samo kao jedan od tih svjetova. Ne treba biti da je uopće ikakva veza između Ryana i Bookera osim što su oboje bili tamo u jednom od svojih proživljavanja.
Pa zašto Booker nije mogao Comstocka zadržat da ne prođe kroz portal?
Pa zašto Booker nije mogao Comstocka zadržat da ne prođe kroz portal?
Pa Comstock nije bio starac u tom dijelu priče, možda je jednostavno bio jači. A možda Booker nije stvarno želio spriječiti Comstocka, jer bi opet bio dužan i možda bi se dogodilo i nešto gore. Meni taj dio uopće nije smetao.
Ne kužim o čemu vi pričate.
Cijeli Bioshock Infinite je alegorija na Bookerovu grižnju savjesti. Ne postoji Columbia. Ne postoji Comstock. Ne postoje dimenzije, petlje i portali.
Sve je to u Bookerovoj nadrogiranoj glavi. To je njegova savjest koja ga proganja. Njegovi snovi.
Jer koncept cijele igre je "što bi bilo kad bi bilo". Ne postoje eksperimenti i Bookerovih stotinu dolazaka u Columbiu.
Tih stotinu dolazaka je metafora da se Booker iznova propitkiva (iznova sanja) što bi bilo da je drugačije postupio. Zato je stalno u uredu.
Comstock je njegov način borbe protiv zločina koje je počinio u prošlosti.
Na kraju igre, on ne zatvara nikakve petlje i dimenzije. On ubija Comstocka svojim potapanjem jer je svjestan da ne postoji iskupljenje grijeha, samo pomirenje s njima.
Zadnja scena, koja se odvija isti dan kad Comstock dođe po Annu, a ovaj put ne dođe, sugerira da Booker više nema grižnju savjesti.
Igra ima hrpu rupi u priči, ali ova osnovna ideja je ok.
Pročitao sam i takvo pojašnjenje, ali nije mi toliko fora. bla bla bla sve je u njegovoj glavi pa je zato tako bla bla bla
Al iz kojeg razloga sve Elizabeth nestanu na kraju? Ocito je ponistio sve te svijetove. U post credit sceni on se vrati u proslost, 1893. godina, svjestan svih dogadjaja (bar tak pretpostavljam po tonu njegovog glasa kad kaze Annino ime), u proslost u kojoj ga "blizanci" nikad nisu poslali po djevojku, posto ju nije ni imo prilike prodat Comstocku jer on vise ne postoji.
Sve Elizabeth koje se pojave na kraju su slične tvojoj Elizabeth, Elizabeth koje su iz jako sličnih/skoro pa identičnih/identičnih svemira kao i tvoja Elizabeth (primjerice svi oni Bookeri i Elizabeth koje vidiš dok se šečeš između svjetionika), Elizabeth koje su došle do istih spoznaja i samo te došle ugušit. One na kraju ne nestanu u smislu da prestanu postojat, neko nestanu u smislu da odu kroz neki tear, samo je prelazak izveden drugačije upravo zato da možemo vodit ovakve rasprave :)
Meni je super kako je Booker preslab da zaustavi najobičnijeg starca kojeg je ubio golim rukama prije par sati.
Comstock koji ti uzima dijete je puno mlađi od Comstocka kojeg ubiješ, to kaj ima bradu ne znači da je star. Vidiš da je još uvijek smeđ.
I ova Vedranova INTERPRETACIJA je isto zanimljiva. Baš je super kada ima puno razičitih interpretacija priče.
Vidiš da je još uvijek smeđ.
:rotfl:
Pročitao sam i takvo pojašnjenje, ali nije mi toliko fora. bla bla bla sve je u njegovoj glavi pa je zato tako bla bla bla
I ova Vedranova INTERPRETACIJA je isto zanimljiva. Baš je super kada ima puno razičitih interpretacija priče.
Nije to interpretacija. To je tako.
Ne pravim se ja sad pametniji od drugih, nego je to jasno ko dan.
A znate kako?
Sad kad ste gotovi s igrom i imate nekakvu ideju priče u glavi, odite na New Game.
Rečenicu koja piše prije početka igre na prvom igranju praktički ignoriraš, no ona je u biti ključ za cijelu priču.
"The mind of the subject will desperately struggle to create memories where none exist..."
To mi je u najmanju ruku nategnuto. Da jedna rečenica koja je spomenuta na samom početku ima toliki utjecaj. Dobra teorija, ali samo jedna od njih. Evo ti random objašnjenje toga koje sam našao nakon 3 minute googlanja.
Q: "Asked about it before but still trying to wrap my head around it... But what's theory on the baptism you receive upon arriving in Columbia, and being drowned by the Songbird? After those events you're back in Bookers office/house. Does that mean another "copy" of Booker died and you're continuing in an alternate universe where Booker survived the Baptism and wasn't drowned by the Songbird?"
A: "My theory is that it never actually happened and was just one of those cases the Luteces mentioned: "The mind of the subject will desperately struggle to create memories where none exist." Booker had the "memory" of being drowned by Elizabeth, though he obviously didn't know it, so his mind created that scene."
E da. Izjava ja ne pametujem nego to tak je, je baš to, pametovanje.
Ako je nesto cinjenica onda nema previse pametovanja.
Samo mi jedna stvar ostaje nejasna
Ako na kraju Booker ne odluči ni za jednu opciju, i udave ga one sve...Čitav epilog igre objašnjava da postoji izbor, i da se odabirom jednog stvara univerzum u kom je odabir drugačiji, samim time, ukoliko je Booker ovde odbio da izabere, i pri tom je udavljen, trebao bi da se stvori univerzum u kom se je izabrao suprotno, što onda stvara dva nova, u zavisnosti hoće li odbiti da bude ponovo rođen ili da postane Comstock. Elizabete u ovoj u prvom izboru nestaju, to je jasno zašto, ali to ne znači da se opet isto ne ponavlja, samo u drugom (drugim) univerzumu.
Nekako onda Bookerova žrtva nema smisla, jer patnja Elizabete se nastavlja na drugom mjestu
Pa ono, patnja Elizabeth koji su ti pratio kroz cijelu igru prestane. Ona je tvoja Elizabeth i u suštini te nije briga za ostale :)
Post credit scena ti je upravo iz tog novog univerzuma koji nastaje nakon što se Bookera utopi pri krštenju, ali onaj univerzum u kojem odbije krštenje. Na taj način Booker postoji i Anna postoji, ali ne postoji Comstock koji će mu doć uzet Annu.
Također, one Elizabeth su Elizabeth jako slične tvojoj Elizabeth, Elizabeth koje su došle do te "ultimativne spoznaje", odnosno one Elizabeth koje vidiš kako putuju među svjetionicima dok se i ti prešetavaš među njima. One kao takve ne nestanu, odnosno ne prestanu postojat jer to nema smisla pošto si ti svojim radnjama samo kreirao nove univerzume, ne uništavao druge. To "nestajanje" je po meni samo vraćanje u svoje univerzume (ili turistički posjeti drugim univerzumima).
To je ono o čemu smo već pričali. Da li je cijela igra samo jedno od "putovanja" koje Booker iznova i iznova proživljava u raznim svjetovima ili je Booker shvaćanjem kako se riješiti Comstocka ustvari promijenio nešto i više ne može postati Comstock ili je sve što se dogodilo samo u njegovoj glavi pa onda ionako ne treba tražiti logiku i viši smisao u svemu tome.
Kadamon-sama
12-04-2013, 08:50
GJ2cSKBFBDQ
jedini kvalitetan review koji sam uspel naci, i valjda jedini od osobe koja je ocito igrala igre ciji legacy Bioshock pokusava biti
GJ2cSKBFBDQ
link ak se video nebi pokazal
Duke of Earl
26-07-2013, 05:34
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1006031_402778329826498_1525371856_n.png
:D
http://i2.kym-cdn.com/photos/images/original/000/528/919/30f.gif
Odigrao 2 sata... Nakon Metro Last Lighta i Tomb Raidera koje sam odigrao u zadnjih 5 dana jebeno smeće... Ostavit ću je mlađem bratu da prelazi jer je fan Bioshocka, ali ovo... bljah... Toliko +90, 10/10, 5/5 reviewova? Koji prozor...
Ne znam kako loš i iritantan gameplay imaju veze s dubinom (priče valjda...), ali siguran sam da nastavim igrati da bih pohvatao konce...
Hahahahahahah, jebeni tukci :D
Arbiter of Change
18-02-2014, 20:30
Irrational Games se u Shyamalanskom prevratu raspušta nakon dovršetka zadnjeg DLC-a za Infinite. Tragedy, ain't it?
http://www.irrationalgames.com/
I am winding down Irrational Games as you know it. I’ll be starting a smaller, more entrepreneurial endeavor at Take-Two. That is going to mean parting ways with all but about fifteen members of the Irrational team. There’s no great way to lay people off, and our first concern is to make sure that the people who are leaving have as much support as we can give them during this transition.
Besides financial support, the staff will have access to the studio for a period of time to say their goodbyes and put together their portfolios. Other Take-Two studios will be on hand to discuss opportunities within the company, and we’ll be hosting a recruiting day where we’ll be giving 3rd party studios and publishers a chance to hold interviews with departing Irrational staff.*
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.