PDA

Pogledaj cijelu verziju : Kingdoms of Amalur: Reckoning



Stranica : 1 [2]

Sonic_Moronic
20-02-2012, 20:56
Pfft. RPG-evi su deset puta zabavniji kad zadrto odrediš klasu.

Sonic_Moronic
20-02-2012, 22:59
Uninstall.

Zašto se više nadam uopće :(

Xero
20-02-2012, 23:00
D fuk happened?

Sonic_Moronic
20-02-2012, 23:01
Ne podnosi ova grafička novije igre, pomirujem se s tim.

Xero
20-02-2012, 23:03
Hipsteru masivni. Ne možeš imat takav komp koji ovo ne može pokrenit. Fizički je ne moguće.

sickpetey
20-02-2012, 23:43
Updajtaj drivere il neki kok. Nemoj odma odustajat jer se igra nije iz prve pokrenula.

hansi
20-02-2012, 23:52
vjerovatno ti se dogada ono sa crnim ekranom
probaj stavit aa u ati/nvidia driverima na bilosta osim off i application managed

Sonic_Moronic
20-02-2012, 23:53
Pokrenula se al saka framerate, ne morate se trudit.

Outmind
21-02-2012, 14:15
Koja ti je konfiguracija soniče?

sickpetey
21-02-2012, 19:51
Ovaj dispel mini game ce mi zivce pojesti. Jednostavno nikako da najednostavnije chestove dispelam

EDIT: uspio nekako na muke Isusove. Ispada da klikanje kasni za sekund-dva tijekom minigame-a pa se mora kliknuti
tik prije nego sto krug dodje do rune. Samo je problem sto ponekad igra ponekad ne kasni pa se cak i na tu foru
moze sve zajebati.

Sonic_Moronic
21-02-2012, 19:59
Koja ti je konfiguracija soniče?


Processor: Intel(R) Core(TM) i3 CPU M 370 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Memory: 2048MB RAM
Grafička je NVIDIA GeForce 310M.

Aral
22-02-2012, 08:01
Ovaj dispel mini game ce mi zivce pojesti. Jednostavno nikako da najednostavnije chestove dispelam

EDIT: uspio nekako na muke Isusove. Ispada da klikanje kasni za sekund-dva tijekom minigame-a pa se mora kliknuti
tik prije nego sto krug dodje do rune. Samo je problem sto ponekad igra ponekad ne kasni pa se cak i na tu foru
moze sve zajebati.
Pa kod mene je malo drugačije, odnosno ne kasni nego krug ide tak brzo da kad ti klikneš onda je već na onoj runi, zato i moraš kliknut malčice prije. Također, možeš dignut skill koji ti olakšava dispelanje. Trenutno dispelam samo easy i average rune, jer nisam niš investirao u taj skill.

sickpetey
22-02-2012, 10:16
Mhe oko dispelanaj se zezam sa drugim characterom dok sa prvim sam idem na auto, al uglavnom trebali su malo doraditi taj skill jer ovako nije previse zabavan.

sickpetey
24-02-2012, 01:22
Borba protiv hrpetine magova je nairitantnije iskustvo ikad. Mrzim ih iz dubine duse.

Xero
24-02-2012, 01:52
Relentless Assault brate.

sickpetey
24-02-2012, 02:09
Mozda kasnije uzmem point za to. Zasad mi bow i stealth mnogo bolje idu uz ruku. A i imam hrpetinu potiona sad protiv magova. Nije ih problem ubit al je iritantno se klat protiv petorice. Tbh mislio sam da ce igranje na Hard biti mnogo teze al jednostavno je gust, dobro je sto nisam krenuo na normal.

Xero
24-02-2012, 02:12
Meni je bilo naporno jer i najmanji neprijatelji trebaju bar 3 hita s ogromnim mega uber greatswordom da bi konačno pali.

sickpetey
24-02-2012, 02:32
Meh ja igram sa longswordom i bowom i nemam previse problema. Mnogo mi je izazovnije i zabavnije. Jest da ponekad popizdim kad na spearmenima i magovima al prezivim i to nekako.

Greatsword je previse spor sa longswordom sam mnogo brzi i efektivan je protiv jednog ili vise protivnika,a vidjeti kako hrpetina ljudi umire na arrow barrage je jednostavno epski...i onda im jos postavis minu cisto da padnu na guzice ak vec nisu mrtvi.

Aral
24-02-2012, 08:17
Relentless Assault i Longsword, brži je od Great a dps mu je ziher veći. Još uvijek se mučim sa odabiraom secondary weapona kao mage/warrior. Mislim da će chakram ipak prevagnut, uz primarni longsword(barem zasad).

sickpetey
24-02-2012, 12:28
Lol kakav relentless i longsword. Envenomed Edge, Blade Honing i Battle Frenzy su ono sto prave longsword u zivotinju, crpi dobar dio mane al posto sam might/finesse mana mi ni ne treba a ono mane sto mi ostane mi je dovoljno za Harpoon,Smoke Bomb i Lunge koji su mi najvazniji skillovi. Jos ako mu dodas 20 bleeding dmg od gema ili 15% sanse da steala health postaje ultimativno oruzje. Makar po meni 15% steala najbolje ide na dagger zbog brzine. Relentless Assault cu tek poceti razvijati kada si napravim novi armor.

Mozda probam sa greatswordom sa trecim karakterom uskoro posto mi je prejeben izgled tih maceva.
Nego kako da rasporedjujem spellove na quick baru? Pokusavo sam sve al nista se ne zeli maknut....dok sam pokusavo slucajno sam ubio
onu retardiranu kravu sa quakeom.

Xero
24-02-2012, 12:40
Moraš otvorit skill tree prvo.

Aral
24-02-2012, 13:24
Ja sam tek 20. lvl, nemam baš previše dostupnih skillova, pogotovo kad raspoređujem po warrior/mage skill tree-u.

sickpetey
24-02-2012, 13:33
Moraš otvorit skill tree prvo.

Probat cu.

Jbg rank 32 a sad skoro 50 bodova u might i finessu a vec mi je pun bar. A najgore mi sto ne znam koju
magiju da maknem posto mi svaka necem sluzi.

Ugl napravio 100 questova za sada a brijem da sam tek do pola igre doso :D. Ovo mi je zaraznije od skyrima.

Kostolomac
25-02-2012, 12:45
Koga smeta uski FOV, evo rješenja: iMWNNy_1uNU
Direktni link: https://www.widescreenfixer.org/

Za moju rezu (1680x1050) nekako najviše paše FOV 75. Preko toga se jače osjeti fish-eye efekt.

sickpetey
26-02-2012, 23:03
Eto proso igru (tj main quest). Zadnji bossevi nisu ni bili pretezito teski, a pomalo mi je zao sto je zadnji boss well...vidjet cete sta je kad dodjete do kraja. Ugl 50 sati odigrano na main karakteru sad jos treba skupiti milijun golda (fali mi jos 10k), doci do ranka 40 il vise,rijesiti sve questove i unlockat sve achivmente i onda pola toga napraviti na drugom i trecem charu :P...to ce potrajati.

Aral
26-02-2012, 23:54
GG, sretno ti bilo :) Ja fino prelazim, laganini. MOŽDA sam obavio 1/5 igre.

Akul
27-02-2012, 16:53
Ja prešao 2/5 mislim, Dallanthaar i Erathal očišćeni do kraja, sada u Detyru (dvije zone i House of Valor očišćeni).
Leveliranje postalo dosadno jer osim Archmage Destinya mi više ništa nije ni potrebno.

Aral
27-02-2012, 17:33
Uzmi nekaj drugo, da bude zanimljivije :)

sickpetey
27-02-2012, 20:32
Il povecaj difficulty.

Arbiter of Change
29-02-2012, 14:05
Prvi pravi DLC stiže za 20 dana.
http://www.rockpapershotgun.com/2012/02 ... lur-by-15/ (http://www.rockpapershotgun.com/2012/02/29/the-legend-of-dead-kel-expands-amalur-by-15/)

The expansion, called The Legend Of Dead Kel, takes place on the island of Gallow’s End, where you can “claim ownership of a vast personal estate” and also kill new monsters with new and interesting weapons. There’s been lots of work put into the player-housing stuff, and EA explain that “Gravehal Keep is more than just player housing, it’s a massive estate with multiple buildings and a full retinue of retainers, each with their own back stories, side quests, perks and quirks.”

sickpetey
29-02-2012, 15:18
Hmmm,moglo bi bit interesantno.

Xero
29-02-2012, 18:49
Ali ja već imam Seawatch estate.

sickpetey
29-02-2012, 21:56
Pa ionako ti igra sama daje estate u dva glavna grada za besplatno ako pratis storyline,nece biti lose ak imas i trecu koja ce valjda biti mnogo veca.

Xero
29-02-2012, 21:59
Ono u Rathiru je više kao stan.

Aral
01-03-2012, 07:48
Još malo infoa o DLC-u, Reckoning: Pirate-Themed DLC, Ahoy (http://xbox360.ign.com/articles/121/1219673p1.html)

sickpetey
10-03-2012, 12:42
Sve mi prije radilo na high i bez problema prije par tjedana i sad pokrenem igru jer mi je falila i jedva mi se pokrece :(, ono neznam jesam li sta zajebo il je problem sto sam nove drivere stavio (sto bi bilo,cudno).

Aral
17-03-2012, 07:47
The Legend of Dead Kel DLC Trailer (http://www.gametrailers.com/video/the-legend-kingdoms-of/728183)

Aral
20-03-2012, 21:13
The Legend of Dead Kel Review (http://xbox360.ign.com/articles/121/1219673p1.html)

Aral
05-04-2012, 09:06
Kingdoms of Amalur Teeth of Naros DLC Revealed (http://ps3.ign.com/articles/122/1222326p1.html)

Windwalker
05-04-2012, 11:18
Jel to ona igra od 1000 sati?
I samo nižu DLC-e?


A za Skyrim ništa. :(

Deadwalker
21-04-2012, 13:57
Pošto ja zadnji uvijek igram ove AA(A) naslove, evo da dam svoj komentar.

Da ne bi bilo zabune oko nekih tehničkih stvari, igram igru na plejki pošto sam demo isprobao na PC-u te me grozna kamera i sučelje automatski odbilo.

Krenuo budem od radnje koja mi je sa svojom premisom gg, ali prezentacija totalno razočarava. Prije svega, amnezija. Bila je kul prije 10-ak godina u doba Kotora 2, sada to više nikako nije. Likovi su kao i u Skyrimu bez ikakvog karaktera, jedino mi je svojom osobnošću donekle legao Agarth, dok su svi ostali na razini "vidiš ih i odmah zaboraviš" što nimalo ne pomaže u probavljanju main questa. Pozadina glavne priče mi se sviđa, prije svega jer se bavi nekakvim smislom postojanja te zna tu i tamo biti neke konkretne spike, sudbina i to. Nažalost, dobru premisu su ubili klasičnom fantasy good vs. evil borbom, iako je protagonist karakterno u nekakvoj sivoj zoni, no eto, BioWare crno-bijela klasika je ipak prevladala.
Ta borba tj. veliki rat, opet dolazim do problema prezentacije, nigdje se ne vidi. Cijeli FaelandsSje kao u opasnosti, a svijet je statičan, mrtav, nigdje ništa se ne dešava. U Skyrimu barem te tu i tamo napadne zmaj ili naletiš na to kako se neki banditi bore protiv nekih kukaca. U ovoj igri nažalost postoje ogromni leveli (iz početka rađeni za MMO standarde) koji su potpuno prazni, s tu i tamo nekakvim čudovištima, a ljudi uglavnom borave u svojim selima. Shodno tome, cijeli kvazilijun questova svodi se na užasno mnogo praznog hoda te borbe na zacrtanoj lokaciji. Tak da ono, obavim tu i tamo koji side quest i držim se main plota. Kao i u Skyrimu, i tu postoje gilde i ostalo, a igra je već dobila dva veća DLC-a tako da sadržaja definitivno ne fali.

Za razliku od Skyrima, gameplay mehanika u Amaluru je vrhunska. Tri osnovne klase mogu se (warrior, mage, rogue) kombinirati uzduž i poprijeko, no ja imam običaj zadržavati se na jasnom usmjerenju. Igram s mageom i jedino što me živcira u cijelom gameplayu je manjak gumbi na kontroleru pa mogu koristiti samo 4 skilla odjednom. Sama borba je brza, dinamična i traži taktiziranje. Reckoning mod je svojevrsni matrix slow-motion, no mislim da malo previše olakšava borbu, al ok, nije da ga možeš koristiti non-stop. Problem borbe tu i tamo zna biti kamera koja može pomalo iritirati kod boss borbi gdje je radius kretanja poprilično ograničen. Isto tako, komande nekada znaju biti neresponzivne pa kod borbi gdje pogineš od jednog udarca se mogu pojaviti izražene emocionalne reakcije. Ostatak tehničke strane je gg - paleta boja skroz pogođena, animacije sasvim lijepo odrađene (osim u razgovorima koji su pretjerano statični, a i zna biti određenih bugova pa recimo glava "trza" gore-dolje) dok je fluidnost same igre na zavidnoj razini (usporavanja su gotovo nepostojeća).

Sve u svemu, klasična analitičko-matematička analiza igre bila bi ovakva:

plusevi: borba, grafika i ostatak tehničke strane, trajnost, premisa, potencijal ip-a
minusevi: radnja, likovi, atmosfera i statičnost svijeta, kamera, sitni bugovi

ocjena: za witcher fanbojeve 7.9, za Skyrim fanbojeve 8.5

Windwalker
21-04-2012, 14:20
A koja je onda ocjena za mene koji sam fan oba serijala?

Deadwalker
21-04-2012, 14:29
Ja sam ti dao smjernice, zaključi sam, ipak si ti glas razuma na ovom forumu.

Windwalker
21-04-2012, 14:36
Dakle, bit će ili 3/10 ili 10/10.
No, tek na ljeto.


Woohoo, postao sam 'Weapon of mass destruction'.
Jel mogu dobit zelena slova, ha?

Aral
21-04-2012, 18:47
Stavio si i zadnji DLC, pa opet igram ^^ Ali, i Witcher2 EE je tu, divota od igre.

Windwalker
21-04-2012, 19:38
Koliko ti DLC-i traju otprilike?

Budući da i same igre može biti preko 100 sati, pa me zanima.

Arbiter of Change
16-05-2012, 16:21
Izgleda da se developerima ne piše baš dobro.
http://www.gamespot.com/news/kingdoms-o ... rt-6376803 (http://www.gamespot.com/news/kingdoms-of-amalur-reckoning-dev-may-be-in-trouble-report-6376803)

Providence, Rhode Island-based 38 Studios (owner of Kingdoms of Amalur: Reckoning developer Big Huge Games) may be in financial trouble. A new report from a local NBC affiliate reveals the Rhode Island government has been in discussions with 38 Studios about the future of the company.

sickpetey
16-05-2012, 16:51
Šteta. Meni se igra dosta svidjela, nije bila nesto groundbreaking al bila je dosta zabavna i sa gustom sam je prosao...sto ne mogu reci za neke igre.

Deadwalker
17-05-2012, 09:58
+1
Ima potencijala studio, šteta bi bilo da propadnu. KoA jednostavno nije dobio dovoljno medijske pažnje pa je prošao ispod radara, slično kao i jedan Binary Domain.

1van
17-05-2012, 18:11
da, nije dobio dovoljno medijske pažnje, a cijelo vrijeme su se hvalili kako imaju tvorce moronwinda, obliviona i još nekih precjenjenih igara, a sama igra je imala reklame na svakom gaming siteu 2 mjeseca prije izlaska.

Arbiter of Change
24-05-2012, 23:03
Yup, 38 Studios potpuno raspušten.
http://gamasutra.com/view/news/171015/3 ... _staff.php (http://gamasutra.com/view/news/171015/38_Studios_Big_Huge_Games_lay_off_their_entire_sta ff.php)

S “The Company is experiencing an economic downturn. To avoid further losses and possibility of retrenchment, the Company has decided that a companywide lay off is absolutely necessary.

These layoffs are non-voluntary and non-disciplinary.

This is your official notice of lay off, effective today, Thursday, May 24th, 2012.”

Akul
25-05-2012, 01:14
da, nije dobio dovoljno medijske pažnje, a cijelo vrijeme su se hvalili kako imaju tvorce moronwinda, obliviona i još nekih precjenjenih igara, a sama igra je imala reklame na svakom gaming siteu 2 mjeseca prije izlaska.

This. Imalo je puno medijske pažnje.
Problem je bilo u tome što se očekivao hit... i što su developeri i puslicher čini se isto očekivali hit.
Ali igra nije uspjela biti hit i hype je nestao.

Windwalker
25-05-2012, 02:46
Pa recenzije su bile pozitivne. Ne kužim.
Čak su i dva DLC-a izbacili.

Windwalker
16-10-2012, 18:46
Evo, igram ja malo.
13 sati igre i 0 smrti.
Što su mi Soulsi napravili.

Gameplay je zabavan, no igra je repetetetativna.
Nema nikakve epike, nikakvih ingame animacija, nikakvih zanimljivih likova.
I priča je u potpunosti nezanimljiva i dosadna. Kao i lore.

Zato ubrzavam i preskačem dijaloge te tamanim monstere na razne načine.
Barem to je dobro, što možeš biti jack-of-all-trades pa si sam stvoriti neku lažnu raznolikost.

Grafika je simpatična i oku ugodna, no i ona se stalno ponavlja.
Vidim po mapi da ću kasnije doći i u neka smeđa i siva područja, ali do onda ima još velika hrpa zelenih.

Arbiter of Change
16-10-2012, 19:27
Nije te DS očeličio nego je igra komično lagana. Trebao je doći patch koji bi to sredio, zajedno sa drugim stvarima, ali su bankrotirali prije.

1van
16-10-2012, 21:13
ne, DS ga je totalno očeličio

Windwalker
16-10-2012, 22:17
Primjetite da je to bila šala.
Igrao sam i RE i R3 poslije Soulsa i umirao ko lud.