Pogledaj cijelu verziju : Dragon Age 2
Stranica :
1
2
[
3]
4
5
6
7
Praetorian
12-01-2011, 10:46
WoW koja grafika, texture mi se najviše sviđaju :rotfl:
Deadwalker
12-01-2011, 11:05
Da, grafika je najvažnija stvar u RPG-u
Da, grafika je najvažnija stvar u RPG-u
Nemoraš odmah to istaknut :) Govorimo samo da je grafika ok, s obzirom da je to jedan od ključnih djelova uspjeha igre, htjeli nehtjeli, pa makar bio RPG ili nešto treće, jer RPG se po ničem ne istiće od ostalih igara da bi grafika bila manje bitna, pogotovo u današnje vrijeme.
Još dva mjeseca pa ćemo igrat, nadam se da će još relativno dosta materijala pustit u opticaj.
Deadwalker
12-01-2011, 11:30
Ne, ljudi me fasciniraju. Ako grafika nije crysolika, cendraju svi da je prosječna i da ne valja. Ako je pak grafika crysolika, onda svi cendraju da nemaju dovoljno jaki komp za to.
Sto se mene tice, grafika je bitna stvar, ali daleko manje mi bitna od gameplaya, storylinea i ostalih stvari.
Praetorian
12-01-2011, 11:36
Ako je grafika crysolika onda su zahtjevi i opravdani za razliku Gtaolike grafike i sličnih neoptimiziranih bisera.
Ako je grafika crysolika onda su zahtjevi i opravdani za razliku Gtaolike grafike i sličnih neoptimiziranih bisera.
Lol briješ. Imaš duplo bolju grafiku od crysisa a koja je duplo manje zahtjevna. Nije sve u tehnikalijama, stvar je u ljepoti. Da se mene pita, Crysis ima odvratnu grafiku sa minimalnom bojom paleta. I nije grafika uvjet performansi igre, nego fizika, optimiziranost, AI, programiranje i sl.
Arbiter of Change
12-01-2011, 11:43
Hardverski zahtjevi ne opravdaju trenutnu grafiku... ili to ili nas BioWare namjerno šopa najgorim screenovima u čitavoj igri.
Deadwalker
12-01-2011, 11:45
Da, a igra će kao imati DX11 efekte. Ma u biti, što se čudimo. Sav materijal je sa konzola koje su hardverski nekoliko godina iza mogućnosti PC-a. Iskreno se nadam da su PC verziju malo više dotjerali.
Praetorian
12-01-2011, 11:46
Sumnjam da nam namjerno davaju loše screense( ali koće znat
Arbiter of Change
12-01-2011, 11:57
Making of Dragon Age 2: Part II (http://www.gametrailers.com/video/making-of-dragon-age-2/709178)
Netko bi trebao reći BioWare-u da prestane spoilati vlastite igre, dosta mi je toga bilo već u ME2 trailerima i intervjuima. :(
Deadwalker
12-01-2011, 11:58
Ili barem na početku trailera stave upozorenje "spoiler alert"
Dragon Age II: Everything You Need to Know (http://xbox360.ign.com/articles/114/1143659p1.html)
Kewl.
Nadam se da će i PC verzija imati ovakav intuitivni cirkularni izbornik za spellove, za razliku od onog arhaičnog linearnog iz Originsa.
A zašto se ti, Arale, tomu nadaš?
Arbiter of Change
14-01-2011, 10:18
Bar je obična verzija došla na STEAM, premda kompenzacija u obliku 2 predmeta kao zamjena za DLC ne znači puno.
http://store.steampowered.com/app/47900/
A zašto se ti, Arale, tomu nadaš?
A zašto ne? Izgleda fora i zanimljivo, sve u svrhu da se čim više na tom polju igra promijeni.
Deadwalker
14-01-2011, 11:48
Ja ne znam za vas, ali meni ova grafika bolje izgleda nego u Originsu:
http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/47900/ss_09a22644e664183ee17152e4c2aefc1d2e139a07.1920x1 080.jpg?t=1294878809
http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/47900/ss_5ee8153b5b6b8a7111aeb98220a9414edb09614a.1920x1 080.jpg?t=1294878809
http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/47900/ss_9ffc864dff8630eedd4f488445619aed3ba4ecc6.1920x1 080.jpg?t=1294878809
http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/47900/ss_938b7db9d8bbc4ad10b5f2eea08622e77f0f9710.1920x1 080.jpg?t=1294878809
http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/47900/ss_394b4581bcf205b4a270a3bdfa38ddede32fb47a.1920x1 080.jpg?t=1294878809
Forengner
14-01-2011, 11:53
Ako cu da budem iskren,ne izgleda fantasticno.Teksture su poprilicno lose uradjene,a to se najbolje vidi na 4 screenshotu.Ali budimo realni,daleko je od loseg. :D
Deadwalker
14-01-2011, 11:55
Teksture su bile loše i u Originsima. Ali efekti vatre i slične stvari mi djeluju daleko bolje.
Forengner
14-01-2011, 11:57
Eh da,to,upravo to,vatra izgleda fenomenalno,a i magije,a i krv izgleda ok.
Grafika je daleko od genijalne, kakvom su ju najavljivali.
Ja ne kužim kako mogu napraviti Mass Effect 2, koji izgleda presavšeno, i Dragon Age, koji izgleda ispodprosječno. Šta nemaju nekakvu kontrolu kvalitete, postavljene standarde, bilo što?
Možda druga ekipa radi, možda je engine ili nešto; kaj god da je, to mi je fakat čudno kod njih.
Razlika u engineu.
ME se vrti na Unreal Engineu, dok se Dragon Age vrti na Eclipse engineu koji je kao specijaliziran za izradu RPG-a.
Onda trebaju otpisati taj engine, jer očito ne služi ni za RPG. Treba se držati nekakvih okvira 2011. godine. Witcher 2 izlazi u vremenskom razmaku od 2 mjeseca, a izgleda kao da je između njih barem 6 godina.
Razlika u engineu.
ME se vrti na Unreal Engineu, dok se Dragon Age vrti na Eclipse engineu koji je kao specijaliziran za izradu RPG-a.
Da, to znam. Možda onda nije stavljen toliki naglasak na grafiku nego na ostale stvari koje developerima omogućuju lakši razvoj igre. Znam da će ljudi opet reć da se RPG (i bilo koji drugi tip igre) ne igra zbog grafike ali recenzije i minusi se pišu i pamte, na igračima je da to prihvate ili ne. A onda je samo dovoljno usporedit sa Witcherom2 i sve je jasno.
Arbiter of Change
14-01-2011, 12:42
MOŽDA SU LIJENI I KRIVE SU KONZOLE.
Modeli glavnih likova izgledaju solidno i jedini su realno poboljšanje u odnosu na DA:O, ali okoline i teksture su gadne do bola. I onda to naravno sakriju blurom koji pokriva sve udaljenije od 3 metra. Ja se još uvijek držim one da BioWare iz perverznih razloga pokazuje najgore screenove iz igre jer, kao što Wedran kaže, Witcher 2 koji stiže jedva nešto nakon DA2 izgleda kao prava next-gen igra, a ne kao nešto iz PS2 ere.
Funfact: CD Projekt je u početku radio lokalizacije BioWareovih igara.
Deadwalker
14-01-2011, 13:36
Barem će se igra vrtiti na pristojnom framerateu, dok će svi kod Witchera 2 cendrat kako je igra prezahtjevna.
Arbiter of Change
14-01-2011, 13:39
Barem će se igra vrtiti na pristojnom framerateu, dok će svi kod Witchera 2 cendrat kako je igra prezahtjevna.
To nije nikakav argument i znaš to.
Deadwalker
14-01-2011, 13:43
Nije argument, ali itekako može utjecati na financijsku sliku igre. Nemaju svi jake gamerske mašine sa instaliranom sedmicom gore. Witcher 2 će ponuditi impresivnu grafiku, ali će je jako malo ljudi imati na svojim kantama.
(i sad će Weky reći da PC platforma ne utječe na financijsku sliku)
Minimum System Requirements
* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or similar AMD
* RAM: 1 GB (XP) / 2 GB (Vista/7)
* HDD: 8 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c
Ne shvaćam gdje je ovdje problem?
Moći će se normalno vrtiti na XP-u, a ovi zahtjevi su potpuno realni, gameri na prosječnim konfiguracijama će ovo bez problema moći vrtiti.
Ekipa sa jednojezgrenim procesorima i 256mb grafičkim nisu neka velika skupina gamera i svejedno ne mogu pokrenuti 90% igara izašlih u zadnjih godinu-dvije, nemaju nikakvog velikog utjecaja na tržište.
Deadwalker
14-01-2011, 14:10
Igra na takvoj konfiguraciji neće izgledati ni približno nego li se reklamira u materijalima do sada. A i te minimalne konfiguracije cesto nisu dovoljne da igra radi kako treba.
Igra će opet izgledati daleko bolje od Dragon Agea 2.
Ovo da minimalna konfiguracija često nije dovoljna - kako koja igra.
Igrao sam puno igara na lošijim konfiguracijama od minimalne preporučene i radile su bez problema.
Plus, prosječna gamerska konfiguracija != minimalna.
Witcher 2 i da prođe financijski lošije od Dragon Agea 2 ostavit će puno veći utisak na gaming zajednicu jer donosi puno više novosti u samoj mehanici igranja.
U najgorem slučaju će se Dragon Age 2 više prodavati zbog imena (BioWare, EA), kao primjerice CoD serijal ili Blizzardove igre.
Deadwalker
14-01-2011, 14:26
Radi čega će se koja igra bolje prodavati, o tome ću kada obje testiram. Ne volim donositi preuranjene zaključke što mnogi ovdje rade na forumu.
Da se razmemo, witcher mi je nešt najbolje što sam odigrao od rpg-eva u zadnjih par godina i veoma se veselim nastavku. Ali Bioware je iskusni lisac i definitivno zna što radi. Imaju veoma kvalitetne rpg-eve te ići pričati kako će DA 2 fejlat je krajnje neozbiljno i idiotski. Ljudi prirodno ne vole promjene i većina bi najradije da nisu ništa dirali nego samo stavili novu radnju i zalijepili na kutiju brojku 2.
Prosječna konfiguracija među PC igračima je
Core 2 Duo 2.3 - 2.7 GHz
4 GB RAMA
ATI Radeon HD48XX 1 GB VRAM
DirectX 10
Windows 7 64-bit
Monitor rezolucije 1650x1050
Malo mi je smješno pročitati da ćeš znati zbog čega će se koja igra dobro prodavati tek kad ih testiraš pošto si pred 50ak minuta rekao da se Witcher 2 neće toliko dobro prodavati zbog visokih hardverskih zahtjeva :)
Da, BioWare je iskusni lisac, ali BioWare je isto tako dio EA obitelji.
Nitko se ne boji promjena ako su one smislene i dobre, ali ovo zasad ne djeluje obećavajuće.
UI je katastrofalan, grafika koja bi trebala biti "prekrasna" i ostaviti "veliki utisak na igrače" i nije nešto pretjerano impresivna, kako stvari stoje igra će biti linearnija od prethodnika, sistem konverzacija je poglupljen, dizajn okoliša je puno lošiji i isprazniji nego onaj u jedinici.
Da, možda je ono što su nam pokazali samo komadić onog što će biti u igri i možda, kako Arbiter kaže, pokazuju samo ono najlošije iz igre, no to im definitivno ne ide u prilog.
Igru ću vrlo vjerojatno kupiti i odigrati, ali strah me da će mi ostati gorak okus u ustima, kao što je bilo primjerice sa BioShockom.
@Vedran - eto, daleko iznad minimalne konfiguracije potrebne za Witchera 2.
Deadwalker
14-01-2011, 14:55
Nisam rekao da radi zahtjevnosti witchera 2 se istoimena igra neće dobro prodavati, nego da bi to mogao biti problem.
UI je pregledan i meni je ok, cisto subjektivni dojam. Linearnost ne mora opce znaciti da će igra radi toga biti lošija (čak štoviše suprotno), sistem konverzacija je fala bogu doveden na mass effect razinu, a pričati o dizajnu okolisa na temelju 10-ak screenova je glupost.
Kada ti se mjesec i pol prije izlaska igre još uvjek serviraju screenovi sa ispraznim, dosadnim i lošim okolišem jednostavno se zabrineš.
Deadwalker
14-01-2011, 15:00
S druge strane, već sam x puta vidio da često fenomenalni sreenovi mogu biti ono najbolje sto igra ima i onda se razocaras sa svime ostalim. Ista filozofija :)
UI bi bio ok da se uklapa u štih igre, što ne čini. Nikako mu nije mjesto u fantasy igri.
Deadwalker
14-01-2011, 15:04
S time se najmanje opterećujem.
Deadwalker
15-01-2011, 12:02
Evo, krenuo je portal playomania.com, a za lansiranje pripremili smo najavu za Dragon Age 2.
Pročitajte i komentiraje nešto ofkors :)
Dragon Age 2 najava (http://www.playomania.com/najave/dragon-age-2-najava)
Op, još jedan sajt u bookmarkse :)
Arbiter of Change
15-01-2011, 12:48
Nije nam bio dosta HCL nego ćeš sada reklamirati i Playomaniu? :(
Dobro znaš da to želiš, Arby. Otpor je uzaludan.
Inače, treba poradit na dizajnu. Nepregledno.
Deadwalker
15-01-2011, 13:27
Nije nam bio dosta HCL nego ćeš sada reklamirati i Playomaniu? :(
nikad nisam reklamirao firmu, samo sebe uvijek :P
@Babic
Još se sve sređuje :)
Deadwalker
15-01-2011, 20:25
Evo jedna interesantna usporedba Dragon Agea 2 i Witchera 2.
Dragon Age 2 vs. Witcher 2 (http://www.gamezone.com/editorials/item/the_witcher_2_vs_dragon_age_2/)
baldrick_
15-01-2011, 20:28
imitacija čiča marina je bedna
Witcher 2 će IMHO biti bolji po svakom segmentu od DA2.
Fala bogu. Po meni te dvije igre nisu ni usporedive :)
Glupo mi je što su kao prednost Dragon Agea II naveli mogućnost importa savea, a Witcher isto to nudi.
Arbiter of Change
15-01-2011, 22:42
Ali izgleda ne forsiraju u svrhu marketinga nego čisto kao zgodan fičr.
Deadwalker
16-01-2011, 10:37
Izgleda da je to sada neki novi trend sa prenošenjem saveova. Čak će Dead Space 2 imati tu opciju (iako je to tamo u svrhu marketinga).
Kadamon-sama
21-01-2011, 19:37
I_eF70AMfrA
ako ce netko od DA2 fanova kupovati Dead Space 2 dobit ce finta mali fićr
Deadwalker
21-01-2011, 20:39
A marketing. Isto tako se dobivao Blood Armor u Originsima za predbilježbu za Mass Effect 2-
Ali Mass Effect je dobra igra :(
Windwalker
21-01-2011, 21:31
O čemu vi pričate?
Dobiš armor iz jedne dobre igre u drugoj dobroj igri.
Gdje je problem?
Ja ionako kupujem obje, jer me oba žanra zanimaju, pa dobijem i neki fora kupon za armor.
Oni koji ne kupe obje igre, jer ih jedna ne zanima ili im se ne sviđa, samo neka bace svoj kupon.
I to je to.
Haha, to te ja pitam. Zakon.
Arbiter of Change
31-01-2011, 13:18
Demo uskoro? Ajde PC demo. I double dare you, BioWare.
http://scrawlfx.com/2011/01/dragon-age-ii-demo-incoming
I map screen.
http://img522.imageshack.us/img522/2596/dragonage22011011209274.th.jpg (http://img522.imageshack.us/i/dragonage22011011209274.jpg/)
Arbiter of Change
01-02-2011, 15:33
DRM informacije.
http://social.bioware.com/forum/1/topic ... 87403&lf=8 (http://social.bioware.com/forum/1/topic/141/index/5887403&lf=8)
Recently there has been some concern over the DRM (Digital Rights Management) included with Dragon Age 2. Hopefully this post will help clarify what the DRM is for all versions of Dragon Age 2.
Steam versions use Steam DRM, no other DRM is added.
Non-Steam versions (digital or retail disc) are as follows:
- No disc check, you do not need the disc in drive to play.
- No limit on the total number of PCs you can install and play the game on.
- There is a limit to the number of unique/different PCs that can start/play the game within a time window [5 PCs in 24hrs].
- Each install requires logging in to your EA account to verify game ownership and if you are a member of these forums, you have an EA account.
- You can play offline but the game will require a login check after a select period of days.
Release Control (does not use securom)
. It does not install anything to the PC.
. Sole purpose is to check with a server to validate whether the game release date has passed or not.
. It completely removes itself after the game release date has passed.
. You will not be able to play until that date has passed.
. Dates & times are set to the retail street date per country.
Hopefully this explains the DRM included in Dragon Age 2.
Ionako mislim da ću preko steama uzeti.
Deadwalker
01-02-2011, 17:00
+1
No disc check super, izbjegavam držat cd/dvd u driveu kolkogod mogu otkad mi se cd morrowinda razletio u driveu prije mnogo godina.
Periodski checkovi isto ok, u dragon ageu bi se periodski ulogirao da mi uploada achievementse. Ako bude ostvareno unutar igre,bit će bezbolno.
Ovo ostalo,meh, ništa me se posebno ne tiče.
Sve u svemu, moglo je bit puno gore.
Arbiter of Change
02-02-2011, 01:11
Um.
READ WHAT I SAID
The journalists were
playing the entire game, which is the "demo" that the person in that
thread wanted released. So I said, yes, THAT demo would be coming out...
on Mar. 8th.
Our release date.
gawd
:)
http://dragonage.bioware.com/legends
mUyyTV5aIs8
Horny Devil
02-02-2011, 09:29
Rage thread na Bioware Socialu je skupio 150 strana u jednom danu. :pray:
Arbiter of Change
02-02-2011, 11:15
Kako mi ide na jetru kad Gaider koji je samo pisac ide pametovati po demo pitanju. Izlazi demo i to 23.2. Taman da (raz)uvjeri ljude. :)
http://kotaku.com/5749464/dragon-age-ii ... it-earlier (http://kotaku.com/5749464/dragon-age-ii-demo-hits-february-23-but-some-get-it-earlier)
BioWare will apparently release a demo version of Dragon Age II—at the very least for PC players—only February 23, according to an e-mail sent to GameStop employees. Those lucky retail warriors will get access to said demo even earlier.
One of the perks of working at GameStop is early access to the Dragon Age II demo, which employees of the retailer will get on February 11Sto help them "become a key source of knowledge for GameStop customers and BioWare fans." Buddy up with a GameStop employee, if you're looking for early, early access.
Wink, wink.
_baldrick
02-02-2011, 12:53
eh, "samo" pisac...
Arbiter of Change
02-02-2011, 13:58
eh, "samo" pisac...
U kontekstu da ne zna EA i BioWare-ove marketinške poteze, to sam mislio.
Arbiter of Change
08-02-2011, 16:31
Izgleda da Anders is Awakeninga dolazi u DA2.
http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... nders.aspx (http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/02/07/dragon-age-ii-character-reveal-anders.aspx)
One of the major character in Dragon Age II is a returning party member who fought alongside Origins' Grey Warden. Anders had his Dragon Age debut in Awakening, where he made his mark as a sarcastic rogue mage forced to become a Grey Warden. Just as Anders once ran from the Circle of Magi, players will discover him having abandoned the Grey Wardens as well in Dragon Age II.
I IGN preview:
P8n_oa5xK4w
Arbiter of Change
08-02-2011, 18:36
Tehnički detalji (statsi, skillovi, tacticsi, itd) i kako sada funkcioniraju. Obavezno pogledati.
http://www.giantbomb.com/quick-look-roa ... i/17-3772/ (http://www.giantbomb.com/quick-look-road-show-dragon-age-ii/17-3772/)
Ne sviđa mi se novi interface pogotovo ovaj konzolaški skill tree, ostalo izgleda dobro.
Windwalker
08-02-2011, 23:49
Sviđa mi se apsolutno sve. :pray:
Razgovor je poboljšan, skill tree izgleda zanimljivije, borba se čino fluidnija.
I likovi su nekako više unique.
Dok je Oghren bio tipičan dwarf (iako zakon), ovaj novi izgleda dosta originalno za dwarfa.
I taman dok pomisliš da nemože pederskije od Zevrana, oni slože ovog novog elfa. :rotfl:
Duke of Earl
09-02-2011, 00:17
Je, i meni se gotovo sve sviđa, mislim da igra neće ni izbliza biti toliko loša i "iskonzolirana" koliko se uporno i većinom neosnovano tvrdi na ovom topicu.
DJ Not Nice
09-02-2011, 01:30
Vjerujem da je žalosno, no, ja nisam imao prilike zaigrati DA O.o
Neven <R>
09-02-2011, 02:44
Ovo izgleda brutalno nezanimljivo. I'll pass.
mislim da igra neće ni izbliza biti toliko loša i "iskonzolirana"
Sad je već sigurno da hoće.
Conversation wheel :rotfl: Sam developer priznaje da su igrači glupi i da im je bilo komplicirano shvatiti kakv će odjek imati razni odgovori, ali hej sad možeš pitati party membera za savjet da'l odabrati odgovor sa smješkom ili tužni odgovor. Živio napredak! Onda imamo voice acting za "imerzivnost" jer hej zašto omogućiti igraču više opcija kod stvaranja lika kada možemo zaposliti B glumca da roleplaya za vas? Izbacivanje taktičkog pogleda - razumljivo s obzirom da će se borba većinom svesti na adrenalinski button mashing, ipak se tako najbolje uživjeti u lika. Pauze su za papke i ionako uništavaju "imerzivnost", al ajd ostavit ćemo još u ovom nastavku. Grafički napredak - nepostojeći, no ipak ćemo ga iskoristiti kao izliku za izbacivanje najboljeg elementa prethodnog nastavka. Novi neprijatelji? Hej pa ne, opet će se od 1. do 48. nivoa boriti sa identičnim protivnicima, ipak se igraču pruža veliko zadovoljstvo kada se prije finalnog bossa sa svojim uber spellovima bori protiv istih mobova kao u tutorialu. Al zato ćeš se moći na 5 novih načina poseksati sa NPC-evima,
Što je tu je, Bioware se prilagođava najnižem zajedničkom nazivniku.
Speaking to NowGamer Melo said: "We have data that shows there are a lot of people that enjoy playing RPGs although they won't necessarily call them RPGs. They'll play Fallout, Assassin's Creed and even Call Of Duty, which have these progression elements - you're putting points into things - but they don't necessarily associate that as an RPG. So we think that if we expand that out we'll attract a much bigger audience."
http://rpgcodex.net/phpBB/images/smiles/codex_rage.pnghttp://rpgcodex.net/phpBB/images/smiles/codex_rage.pnghttp://rpgcodex.net/phpBB/images/smiles/codex_rage.png
Izgleda ok, igra je igra, DA je DA, mora se nekaj igrat. Nisam bio preveliki fan prvog dijela, tak da mi je baš svejedno kak će drugi ispast, bitno da je igriv, zabavan, tehnički dobro ispoliran i sl.
Arbiter of Change
09-02-2011, 08:16
http://rpgcodex.net/phpBB/images/smiles/codex_rage.pnghttp://rpgcodex.net/phpBB/images/smiles/codex_rage.pnghttp://rpgcodex.net/phpBB/images/smiles/codex_rage.png
Vidim da ti RPG Codex nije stran. :)
Deadwalker
09-02-2011, 11:27
LOL.
Kakvo pojednostavljivanje? Ono, fala bogu da su uveli wheel talk jer je ovaj sustav definitvno zastario. Ne kuzim, imate neku mentalnu satisfakciju kada sam skuzite koji je odgovor diplomatski, koji neutralan, a koji prijeteći? Razgovori i njegove posljedice su isti kurac kao i u Originsima. Sada imas samo ikonu koja sugerira kakav je koji odgovor. Strašno vas to bode u oči :(
Izbacivanje taktičkog pogleda? Ako mislite da se ne može taktički igrati bez ptičje perspektive, glupost, witcher sam odigrao na hardu bez ptičje perspektive isto tako sada igram i Originse, također na hardu.
Ono, stalno pljujete bez ikakvog valjanog argumenta.
I općenito mi je reterdirano razmišljanje da se radi "konzolaške publike" pojednostavljuju stvari. Šta, na PC-u se igramo mi lumeni, a konzole su za nubove? :(
Mislim ono, jedna je stvar sam gameplay, a druga nedovoljno prilagođene kontrole kod portanja za pojedinu platformu.
Ne znam, obrazložite mi to vaše stajalište jer ja fakat ne vidim ni trunku objektivnosti u svemu rečenom do sada.
Ne znam kako možeš usporediti Witchera sa Dragon Ageom po potrebi za taktičkim pogledom :)
Pa i da je na hard, opet je potpuno druga stvar nego Dragon Age.
A ovo da su pojednostavili stvari zbog šire publike (bilo da se radi o konzolašima ili PC-ašima) je u potpunosti istina, i sam BioWare to ističe.
Duke of Earl
09-02-2011, 11:43
ali hej sad možeš pitati party membera za savjet da'l odabrati odgovor sa smješkom ili tužni odgovor.
Pa meni je ovo super, ne zato što će mi reć koji je odgovor bolji (zato jer ni nema boljeg ili lošeg odgovora, igraš onak kak tebi paše), nego zato što daje party memberima dozu osobnosti, znači da i oni sudjeluju u tvojim važnim odlukama, a ne da samo ukipljeno stoje iza tebe.
Deadwalker
09-02-2011, 11:44
@Maloki
Pa no, ok, kuzim to. Nije tu sada tolko bitan Witcher, nego sam htio reći da se može bez problema taktizirati i bez pticje perspektive, iako i dvojka ima dosta veliki odzum.
Također, wheel talk mozda je jednostavniji, ali u biti se sve na kraju svodi na isto. I u Originsima od one silne kolicine teksta na kraju imas jednu do dvije diplomatske solucije, isto toliko neutralnih te najčešće jedna prijeteća.
Koliko je pak gameplay pojednostavljen, meni se čini da nema neke velike razlike naspram prethodnika, osim što je borba malo ubrzana. Kada isprobam demo, znat ću bolje.
I grafika izgleda bolje. Pogledajte si PC preview sa IGN-a (ima pod Komentarima vijesti šta je IGgy linkao). Teksture su puno bolje, razni grafički efekti također.
Fora, jedinica je imala veći zoom out al kolko ga je ljudi koristilo...10% brijem, i to zbog mentalnog sklopa da igraju old skull rpg. Da, moš mislit.
Joj, bit će fakat veselo u gamerskim krugovima kad ovo izađe :)
Neven <R>
09-02-2011, 11:47
Nema veze sa konzolitisom nego sa retarditisom. Umjesto da rade na očitim manama 1. dijela (dosadni dizajn dungeona, jednolikost protivnika tj. level scaling, ai itd.) oni mjenjaju stvari koje uopće nije bilo potrebno mjenjati.
Kakvo pojednostavljivanje? Ono, fala bogu da su uveli wheel talk jer je ovaj sustav definitvno zastario. Ne kuzim, imate neku mentalnu satisfakciju kada sam skuzite koji je odgovor diplomatski, koji neutralan, a koji prijeteći? Razgovori i njegove posljedice su isti kurac kao i u Originsima. Sada imas samo ikonu koja sugerira kakav je koji odgovor. Strašno vas to bode u oči
Zato jer želim bar neki osjećaj moralne neodređenosti u igri, nepredvidljivosti posljedica. Zašto bi na svaku osobu moje riječi imale predvidljiv odjek? Ako osobi A kažem neku šalu možda će se nasmijati, a osoba B će me možda tupo gledati. Mislim da smo o tome već raspravljali prije 20 stranica. Ako je reakcija NPC-a unaprijed predvidljiva uopće ne vidim smisao razgovora. Shvaćam da je u linearnom FPS-u tipa Mass Effect gdje je priča neka vrsta interaktivne slikovnice to zgodno staviti, ali za igru koja je pretendirala biti RPG to je vrlo negativna stvar jer.
Izbacivanje taktičkog pogleda? Ako mislite da se ne može taktički igrati bez ptičje perspektive, glupost, witcher sam odigrao na hardu bez ptičje perspektive isto tako sada igram i Originse, također na hardu.
Igrao sam ja GTR na tipkovnici, ali mi je 10000 puta veći užitak sa volanom. Zašto izbaciti jednu vrlo korisnu stvar iz igre? Meni su osobno borbe bez taktičkog pogleda u DA:O bile naporne i nezgrapne i u svakoj ozbiljnijoj borbi je bilo prigodno koristiti taktički pogled koji je izbačen samo zbog lijenosti developera (jer budimo iskreni grafičkog napretka koji je navodni razlog izbacivanja praktički i nema). Ali to nije ionako bitno pošto ne sumnjam da će opet 90% običnih borbi s mobovima ionako biti "automatische" mod gdje si možeš otići speći jaja i ostaviti likove da se bore.
Ja bi prije rekao da vi neargumentirano svršavate na igru, ja ne vidim ama baš nijednu stvar koja je napredak u odnosu na DA:O, igru koja je sama po sebi imala pregršt mana i mogla se unaprijediti na puno načina.
Pa no, ok, kuzim to. Nije tu sada tolko bitan Witcher, nego sam htio reći da se može bez problema taktizirati i bez pticje perspektive, iako i dvojka ima dosta veliki odzum.
A gle, ovisi ti od igre do igre koliko je potreban veliki zoom out.
Znam da bih umro da recimo Guild Wars nema toliki zoom out kakav ima. Ponekad čak žalim što nema veći.
Vidjet ćemo sad kakva će bit situacija u DA2.
Kao što sam već par puta rekao, najviše me brinu lokacije u igri jer sve do sada viđene izgledaju pre prazno i pre plastično.
@Aral - ja ne znam od kud si izvukao tu brojku, no imam osjećaj da iz šupka.
Mislim ako ti ne primjećuješ koliko veliki zoom out olakšava borbu zbog boljeg pregleda terena onda imaš blago rečeno mentalni sklop idiota.
Meni najviše smeta ovaj button mashing koji sam vidio u tom videu, ali pošto je to bilo igrano na konzoli, i pošto su rekli da na PC-u je drukčija borba, zasada ću to zanemariti.
Deadwalker
09-02-2011, 11:54
@Neven
Budimo realni. Biowareovi naslovi imaju onak totalno predvidljive posljedice. U Originsima je uzasno sve predvidljivo tako da uvođenje ove ikonice i manje opcija je zapravo oslobođavanje od silnog čitanja gomile teksta koje su imale većinom totalno predvidljive ishode.
Taktički pogled ostaje. Stupanj odzuma je i dalje velik i moci ces bez problema taktizirati. Iako ja igram taktički bez problema u TPS formi.
I ne svršavam na igru, nego pričam o činjenicama.
Ne znam baš koliko je Origins bio predvidljiv, pogotovo priča oko Flemeth i Morrigan, političke igre dwarfova, te kompletni Landsmeet :)
@zoom out - oni su rekli da ne želi taktički pogled tako da bi mogli gledati stropove. Živo me zanima onda kakav je točno to veliki zoom out koji ti istovremeno omogućava divljenje ukrašenim stropovima :)
Deadwalker
09-02-2011, 12:05
Dosta stvari je. Iako da, oko Morrigan i Flemeth se jesam iznenadio i tu se slažem. Questovi jesu dosta dobro napravljeni, ali dosta stvari se fakat vidlo iz aviona.
Ja sam odmah znao da je stara baba zmaj.
Arbiter of Change
09-02-2011, 12:09
Stvar sa rezanjem izometrijskog pogleda je u tome što NE MOŽEŠ MICATI KAMERU uokolo više već je uvijek fokusirana na izabranoga lika što pobija samu svrhu pogleda jer sve što vidiš kad samo odzumiraš vidiš i iz TPS perspektive... samo manje. Poanta je bila u tome da možeš pogledati bojno polje DALJE od svojih likova i eventualno gledati što se događa drugdje (npr, hoće li Emissary baciti Fireball i razguziti ti formaciju) dok se party drži pomoću Tacticsa ili čeka manualni input.
Ne shvaćate bit i opet ponavljamo isto.
@Bartuc
Duguješ mi tipkovnicu. :)
Deadwalker
09-02-2011, 12:11
Ne znam Arby, osobno nisam imao nekih problema sa taktiziranjem, čak iz tps pogleda. I opcenito uvijek prvo napadam magičara jer su magije fakat moćne i mogu ti sjebati cijeli party s jednom magijom.
@AoC, zasto ti ja dugujem tipkovkicu?
Deadwalker
09-02-2011, 12:27
Ne znam da li je bilo, achievementi (http://www.xbox360achievements.org/game/dragon-age-2/achievements/)Sna Xboxu.
@Aral - ja ne znam od kud si izvukao tu brojku, no imam osjećaj da iz šupka.
Mislim ako ti ne primjećuješ koliko veliki zoom out olakšava borbu zbog boljeg pregleda terena onda imaš blago rečeno mentalni sklop idiota.
Ako si igrao npr jedan Mass Effect, stvar ti je vrlo jasna. Jel tam bilo toga, nije. Jel se igralo bez problema, je. Valjda ti je jasno čemu se DA pokušava približit te kako će izgledat u tamo nekom trećem nastavku.
Sa tim zoom outom se može ali i nemora, on je očito ovdje u takvom obliku kakvom je jer žele zadržat minimum minimuma od onog zooma kojeg je imala jedinica. Trojka, ako je bude, to više neće ni imat, to je valjda jasno svima. Ajde, dobro je kad se samo oko toga diže prašina, da je i oko nećeg drugog onda bi sam Bioware imao problema, ovako se baš nemora niš brinut.
Ova igra je close up and personal, kak su i sami developeri rekli ^^
I da, nemoramo se vrijeđat kolega.
Jel tebi jasno da je Mass Effect TPS?
Jel tebi jasno da DA2 više nije rpg kakav je bio DA? I ME je "action" RPG, a ne TPS.
Jedinica još da, ali dvojka nikako. Nego koji će ti vrag veliki zoom out u igri s cover mehanikom? Ovo sad baš nema neke veze s temom, ali pokušavam ti reć da ti je usporedba loša. I, ako toliko žele promjenit igru zašto je ne zovu Dragon Age: Mass Effect in Fantasy Setting?
Ma mislio sam da je očito cilj Biowarea sa DA2 (i eventualno DA3) donekle se približit mehanici iz ME. Ipak, to su koncepcijski drugačije igre pošto je ME morao koristi cover sistem zbog long range oružja a DA netreba pošto ima melee borbi, magija i sl.
Mislim, svejedno mi je na kraju, nije da me je DA2 iznenadio nešto posebno, relativno je brzo došao nastavak nakon jedinice, nešto jesu morali mijenjat i kolko vidim promjena je nastupila u samoj srži igre. IGru treba gledat kao cijelinu, atmosferu, priču, izvedbu, a ne samo glupu kameru i raspravu oko iste. Ljudi će prigovarat...i igrat, to je to. Osobno volim i onaj koncept iz jedinice, a ni ovaj u dvojci, barem zasada, ne izgleda loše. Treba čekat igru da dođe, teško je ovak sudit.
Dragon Age je bila solidna igra. Da bi dvojka bila odlična, prvo moraju izbaciti jedno 70-80% nepotrebnog dijaloga, da tok igre zapravo ostane zanimljiv.
Po svemu što sam vidio, Dragon Age 2 je daleko bolja igra, tim više što je glavni lik definiran, a ne prazna ljuštura.
Gameplay Producer Interview (http://www.gametrailers.com/video/gameplay-producer-dragon-age/710373)
Lead Designer Interview (http://www.gametrailers.com/video/lead-designer-dragon-age/710371)
Preview (http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-dragon-age/710304)
Kostolomac
09-02-2011, 18:34
Neću suditi prerano (iako mi zasad igra izgleda kul), ali bilo bi mi drago kad ne bi kroz cijelu igru uvijek bila ponuđena samo tri odgovora u razgovorima =(
E da, demo dolazi krajem mjeseca, i ono kaj u njemu postignete, važi kao unlockable u full igri. Baš me zanima demo :)
@Aral, taj unlockable content u igri ti i nije bitan kad ćeš odmah u startu imati sve collectors i DLC iteme :D
A kaj ja znam, tak je lik rekao u intervjuu. :)
Arbiter of Change
09-02-2011, 18:54
Po svemu što sam vidio, Dragon Age 2 je daleko bolja igra, tim više što je glavni lik definiran, a ne prazna ljuštura.
Koliko ja znam glavni lik je u DA:O isto bio definiran. Origin i to sve, ako si slučajno propustio.
kvakomekiki
09-02-2011, 19:00
Izgleda da će friend/rival status u DA2 biti sličan kao peragon/renegade u ME samo sto se odnosi na članove ekipe a ne na Šeparda. Još je ovaj gameplay director lik rekao da moramo izabrati jednu krajnost ili drugu što mi se nimalo nesviđa. :(
Možeš bit i između, al ne vidim onda koja je korist ak odabereš dva koraka lijevo pa dva desno...U biti, sve je ostalo isto, samo su nagradili taj sistem sa pasivnim abilityima.
Dragon Age je bila solidna igra. Da bi dvojka bila odlična, prvo moraju izbaciti jedno 70-80% nepotrebnog dijaloga, da tok igre zapravo ostane zanimljiv.
Po svemu što sam vidio, Dragon Age 2 je daleko bolja igra, tim više što je glavni lik definiran, a ne prazna ljuštura.
U RPG-ovima bi glavni lik trebao biti ''ti'' sam, ROLE PLAYING GAME jelte, tako da ako smatraš svog lika praznom ljušturom to je cisto tvoj problem...
Neven <R>
09-02-2011, 20:20
Tako je.
Veki ti si samo...
prazna...
ljuštura...
Možeš bit i između, al ne vidim onda koja je korist ak odabereš dva koraka lijevo pa dva desno...
Zato što ljudi nisu jednodimenzionalna bića? Ovime Bioware zapravo nagrađuje što dosadnije i predvidivije igranje lika, VGG. Pretpostavljam još da će biti ko u ME da ako lik nije dovoljno dobar ili loš niti ne možeš dobiti neke opcije odgovora. Preloše.
Arbiter of Change
09-02-2011, 20:30
Wedran je baš publika na koju je DA2 i ciljan.
Ljudi željni RPG-a, ali koji istovremeno nije "pravi" RPG jer im se ne da zamarati svim tim stvarima što ovaj u video zove "fiddly stuff".
Ma kužim to, ali ako si stalno u sredini onda nemaš neke koristi od toga, osim osobne satisfakcije. Valjda su "istraživanjem tržišta" ustavnovili da ovaj sistem najbolje prolazi. Očito taj dio nisu previše razrađivali. Ja ću ih prvo gurat na dobrice u prvom prijelazu, u drugom na bad guyse. Svaki igrač će nać svoj stil, nema univerzalnog pravila.
Pa rofl, naravno da nemaš previše koristi od toga kad developer odluči nagradit krajnosti.
Nisam igrao DA jos ali sad sam bas iscitao zadnjih nekoliko strana i slazem se skroz s Nevenom.
Ne kuzim.
Jesu vas developeri s konstantnim izdavanjem istog sadrazaja i nedizanjem ocekivanja toliko uspjeli otupjeti ili sta? :/
Ponasate se ko apple fenboji kad ovi objave da izbacuju na trziste punjac baterija koji radi na baterije. Onaj conversation wheel mi se cini kao uvreda za inteligenciju i direktno pljuvanje u lice igracima
Neven <R>
09-02-2011, 21:10
Al nije samo to na stranu s tim debilizmima. Mene bode u oči što se uopće nisu bavili manama prvog nastavka, ono jednoličnost protivnika, glupi AI, loš dizajn dungeona iz viđenog očito je da na tome uopće nisu poradili, nego su dodali 3 nove combat kombinacije. Ljudi me optužuju za nekakvo neosnovano kritiziranje, a uopće ne vidim po čemu je ova igra napredak u odnosu na prvi nastavak i po čemu bi trebala biti bolja.
bezimeni
09-02-2011, 21:12
Ja sa prvim dijelom odustao nakon 3-4 sata igranja ...dosada .Drugi dio mi se čini dinamičniji .
Pa rofl, naravno da nemaš previše koristi od toga kad developer odluči nagradit krajnosti.
Pa neutralnost sigurno nemože nagradit, stoga mora nagraditi ili dobro ili loše. Ili razgranati i podijelit na segmente put ka dobrom i lošem, al to je već jedna sasvim druga priča.
@Neven: Mislim da se uopće nisu bavili jedinicom, nego radili potpuno novu igru koju samo par stvari veže sa jedinicom. E sad, jel je to dobro ili loše...to ovisi o igraču.
Prvi dio mi nije bio ništa pretjerano specijalan, tako da se veselim dvojci i toj promjeni.
Ili jednostavno NE nagrađivati to i prepustiti čovjeku da igra kako on to želi bez razmišljanja "aha, ako ću bit dobar onda moram bit ful do kraja kako bih imao masovne bonuse".
To nije smislenije?
Pa dobro, when you put it that way :) Mislim, ti i dalje možeš tak igrat, mislim da su rekli da možeš ostat neutralan, samo neznam kak će ispast to balansiranje. Ono kaj je trebao biti zanimlji dodatak gameplayu će kod nekih igrača osaviti gorak okus u ustima.
Zato što ljudi nisu jednodimenzionalna bića? Ovime Bioware zapravo nagrađuje što dosadnije i predvidivije igranje lika, VGG. Pretpostavljam još da će biti ko u ME da ako lik nije dovoljno dobar ili loš niti ne možeš dobiti neke opcije odgovora. Preloše.
Još ako mi stave lava ožiljke na zlog lika :D Baš sam sa Babićem pričao o tom Paragon/Renegade sistemu, ne znam zašto to forsiraju. Doslovno te tjeraju da igraš kao ultimativno dobro ili ultimativno zlo. Trebalo bi sve te slidere sakriti, potpuno maknuti "karmu", i neka se u pozadini gdje nitko ne vidi vrte sve tvoje odluke koje će nositi težinu kroz igru.
Deadwalker
09-02-2011, 21:58
Bas to. Sile to bezveze, iako to jedino ima smisla u Star Wars naslovima. Iako ja dok igram obicno ili donosim sve dobre odluke, ili sam totalni badass. Kotor nasljeđe :P
Zato što ljudi nisu jednodimenzionalna bića? Ovime Bioware zapravo nagrađuje što dosadnije i predvidivije igranje lika, VGG. Pretpostavljam još da će biti ko u ME da ako lik nije dovoljno dobar ili loš niti ne možeš dobiti neke opcije odgovora. Preloše.
Još ako mi stave lava ožiljke na zlog lika :D Baš sam sa Babićem pričao o tom Paragon/Renegade sistemu, ne znam zašto to forsiraju. Doslovno te tjeraju da igraš kao ultimativno dobro ili ultimativno zlo. Trebalo bi sve te slidere sakriti, potpuno maknuti "karmu", i neka se u pozadini gdje nitko ne vidi vrte sve tvoje odluke koje će nositi težinu kroz igru.
Witcher?
@Deadwalker... 90% ljudi tako igra, baš zbog tog karma progress bara, da toga nema, dam se kladiti da bi ljudi bili motiviraniji da igraju onako kako žele. Najgore je kad igraš dobrog lika i jedeš govna pošto ti je žao ubiti gnjavatora samo zato da ne dobiješ lošu reputaciju.
@Xero, točno to. Witcher je u svakom pogledu bio genijalan. Svaka odluka je imala svoju težinu, a nisi imao sustav karme da se trudiš ići u extreme.
Deadwalker
09-02-2011, 22:16
Ili sam možda samo dobra dušica :oops:
_baldrick
09-02-2011, 23:24
mega post coming through
@Aral - ja ne znam od kud si izvukao tu brojku, no imam osjećaj da iz šupka.
Mislim ako ti ne primjećuješ koliko veliki zoom out olakšava borbu zbog boljeg pregleda terena onda imaš blago rečeno mentalni sklop idiota.
da dopunim ove mudre reči. zašto zoom olakšava borbu? više razloga. prvo i najvažnije - strelci. strelci su često dosta udaljeni (a ipak ste im u dometu), pa je nemoguće izdati naredbu da se napadnu iz perspektive trećeg lica. prosto, nemoguće da se obeleže. drugo, veliki zoom je izuzetno koristan u situacijama kada u susednoj prostoriji čeka poveća ekipa protivnika. onda je korisno privući im pažnju sa magom, a zatim baciti neki kick-ass aoe spell u usko grlo kroz koje će protivnici nahrliti. to je izuzetno korisna taktika, a veoma teško se izvodi iz trećeg lica
tako da, postoji realna potreba za izometrijskom perspektivom u dragon age: origins, i to nema nikakve veze sa nekakvim "old school tripovima", ili o čemu već priča aral. po čoveka je veoma loše kad je siguran da zna sve što misli da zna, jer je takav čovek izuzetan podložan svakojakim manipulacijama, a najmanji problem koji može da ga zadesi je da failuje time što će da optužuje druge za svoju glupost, to jest zato što ne može/ne želi da razmišlja. true story.
Pa neutralnost sigurno nemože nagradit, stoga mora nagraditi ili dobro ili loše. Ili razgranati i podijelit na segmente put ka dobrom i lošem, al to je već jedna sasvim druga priča.
a zašto neutralnost ne mogu da nagrade? igraču treba dati specifične osobine shodno njegovoj moralnosti, bilo ona dobra, loša, neutralna ili nešto šesdeset deveto
iako pričaš da ti je jasno, očigledno da nije - neki igrači prosto vole da igraju neku ulogu, da se užive u lika, i jednostavno ih zabole dupe da li će ta i ta odluka da im donose tu i tu osobinu. to se zove roleplaying. razumem da ti to ne radiš, ali gomila ljudi radi - biraju odgovore na osnovu ličnosti svoje uloge, a ne na osnovu potencijalne nagrade. primera radi, moj lik mrzi klovnove, a inače je dobrica - dakle, kada naiđem na klovna ja neću da mu pomognem, iako će to da me udalji od krajeva moralne skale. u suštini je veoma prosto, samo treba malo razmisliti
Al nije samo to na stranu s tim debilizmima. Mene bode u oči što se uopće nisu bavili manama prvog nastavka, ono jednoličnost protivnika, glupi AI, loš dizajn dungeona iz viđenog očito je da na tome uopće nisu poradili, nego su dodali 3 nove combat kombinacije.
najveća mana prvog dela je predvidljiva i ne naročito zanimljiva priča. sudeći po aktuelnim informacijama, to je u dragon ageu 2 itekako poboljšano. kako bolja priča znači da se nisu bavili manama prvog dela, ili smatraš da je on imao dobru priču? (objektivno gledano, nije.)
e sad, mane koje navodiš meni deluje kao objektivno netačne - loš dizajn tamnica? kako? većina je ispunjena codex izvodima, ima dosta zagonetaka, a borbe su raznolike, pa često moraš da koristiš drugačiju taktiku. ako misliš na grafički dizajn, onda se tek ne slažem, jer su lokacije u dao većinom vrlo zanimljive i oku prijatne (meni se grafika prilično dopala)
ne sećam se da su protivnici jednolični, a da je glup ai, mada možda si u pravu, ipak sam ja to igrao pre skoro godinu ipo.
Dragon Age je bila solidna igra. Da bi dvojka bila odlična, prvo moraju izbaciti jedno 70-80% nepotrebnog dijaloga, da tok igre zapravo ostane zanimljiv.
dragon age je rpg - rpg-ovi su, za razliku od ostalih igračkih žanrova, daleko sličniji knjigama nego filmovima. kao i u knjigama, bitni su detalji koji znatno produbljuju svet. nema nepotrebnih dijaloga u dao - gotovo svaki delić na ovaj ili onaj način dodaje novi sloj loreu. ako si tražio dinamičnu priču, onda rpg prosto nije žanr za tebe
drugi komentar ti je još gluplji, ali to su ti već objasnili pametni ljudi
IGru treba gledat kao cijelinu, atmosferu, priču, izvedbu, a ne samo glupu kameru i raspravu oko iste.
znači, ako se neko žali na kameru to znači da ne gleda igru kao celinu? tutatisa mi...
Izbacivanje taktičkog pogleda? Ako mislite da se ne može taktički igrati bez ptičje perspektive, glupost, witcher sam odigrao na hardu bez ptičje perspektive isto tako sada igram i Originse, također na hardu.
Ono, stalno pljujete bez ikakvog valjanog argumenta.
the witcher nije nikakva taktička igra, pa ti je poređenje veoma loše. zamisli baldur's gate bez izometrije, slična situacija ti je i sa origins (videćemo već da li i sa dvojkom)
sve u svemu, kratka verzija je "aral je glup, maloki i arbiter of change su veoma pametni"
tutatisa mi
Jao iz kog je ovo stripa, ful mi nesto poznato :D
Forengner
09-02-2011, 23:31
Asteriks i Obeliks. :D Ledjende.
dragon age je rpg - rpg-ovi su, za razliku od ostalih igračkih žanrova, daleko sličniji knjigama nego filmovima. kao i u knjigama, bitni su detalji koji znatno produbljuju svet. nema nepotrebnih dijaloga u dao - gotovo svaki delić na ovaj ili onaj način dodaje novi sloj loreu. ako si tražio dinamičnu priču, onda rpg prosto nije žanr za tebe
RPG kao takav je mrtav. Igrači žele akcijske avanture s većom dužinom, boljom pričom i sistemom nadogradnje. To želim i od Dragon Agea.
Bolja priča sa manje viška dijaloga?
Kladim se da si većinu stvari u DAO skipao, i po tome zaključio da je loše...
Tko zna, možda Bioware čita ovaj thread pa napravi last minute changes, i sami vidimo da se ovdje rodilo brdo ideja...možda neki bućkuriš slože. Kakva bi to igra bila kad bi pokušali zadovoljit sve igrače, fail stoljeća brijem :)
Neven <R>
10-02-2011, 08:25
[quote="Neven <R>":syr8dn6k]Al nije samo to na stranu s tim debilizmima. Mene bode u oči što se uopće nisu bavili manama prvog nastavka, ono jednoličnost protivnika, glupi AI, loš dizajn dungeona iz viđenog očito je da na tome uopće nisu poradili, nego su dodali 3 nove combat kombinacije.
najveća mana prvog dela je predvidljiva i ne naročito zanimljiva priča. sudeći po aktuelnim informacijama, to je u dragon ageu 2 itekako poboljšano. kako bolja priča znači da se nisu bavili manama prvog dela, ili smatraš da je on imao dobru priču? (objektivno gledano, nije.)
e sad, mane koje navodiš meni deluje kao objektivno netačne - loš dizajn tamnica? kako? većina je ispunjena codex izvodima, ima dosta zagonetaka, a borbe su raznolike, pa često moraš da koristiš drugačiju taktiku. ako misliš na grafički dizajn, onda se tek ne slažem, jer su lokacije u dao većinom vrlo zanimljive i oku prijatne (meni se grafika prilično dopala)
ne sećam se da su protivnici jednolični, a da je glup ai, mada možda si u pravu, ipak sam ja to igrao pre skoro godinu ipo.
[/quote:syr8dn6k]
Ne vidim kakve veze ima codex izvod sa dizajnom dungeona. Govorim o encounterima koji postanu naporni i jednolični te ne predstavljaju nikakav izazov. Meni je recimo Deep Roads bilo čisto mučenje s dosadom, sve nekako postane na isti kalup i zamorno što se više igra igru. Taktika je eventualno potrebna kod bosseva i to je to. Protivnici su jednolični sa demonima/dharkspawnom se boriš kroz cijelu igru, doslovno ćeš se u zadnjem gradu boriti sa istim protivnicima kao na početku igre samo što će kasnije biti jači zbog level scalinga. Meni to ne pruža nikakvo zadovoljstvo znajući da sam nabrijao lika kroz cijelu igru, a stalno se borim s istim protivnicima. Razumijem da su dharkspawni važni za priču i sve to, ali su mogli smisliti više različitih modela protivnika i pod time ne mislim na alpha verzije nečega - čista lijenost i nedostatak mašte od developera. Samo se prisjeti koliko je različith monstera bilo u BG-u recimo. I onda bi čovjek očekivao da nešto promjene u nastavku, a kad ono u svemu prikazanom čekaju nas IDENTIČNI protivnici. Što se tiče AI-a u borbi se nije pretjerano iskazao, a najveća je zamjerka što se još uvijek može odvući jedan protivnik od grupe iako stoji 20cm od kolega, to nisu popravili još od vremena BG-a, a vjerojatno i prije. Čovjek bi u 15-ak godina očekivao neki napredak na tom polju, kao recimo u NV-u kad ubijem na donjem katu kuće nekoga čuju me svi i krenu na mene.
Joj da, Deep Roads je tako dosadno i zamorno bilo da sam skoro odustao od igre. I ono kad si u Fadeu, koma.
crnisokol
10-02-2011, 08:59
Izbacivanje taktičkog pogleda? Ako mislite da se ne može taktički igrati bez ptičje perspektive, glupost, witcher sam odigrao na hardu bez ptičje perspektive isto tako sada igram i Originse, također na hardu.
Ono, stalno pljujete bez ikakvog valjanog argumenta.
the witcher nije nikakva taktička igra, pa ti je poređenje veoma loše. zamisli baldur's gate bez izometrije, slična situacija ti je i sa origins (videćemo već da li i sa dvojkom)
ne znam što ste se toliko zakačili za taj izometrijski pogled koji je ionako bio praktički 'višak' u jedinici..velika većina igrača ga nije koristila..zašto?..jer je igra bila izrazito lagana (i na hard kad ste ''ušli u štos'') i nije bilo potrebe za većim taktiziranjem..osobno sam izometrijski pogled koristio u 2-3 borbe..usporedba s baldurom baš i ne stoji jer je baldur puno teža igra gdje ti pali suborci ne uskrsnu automatski nakon borbe
što se tiče karma sustava, tu se slažem da bi trebali sakriti te dobar/loš slidere
Joj da, Deep Roads je tako dosadno i zamorno bilo da sam skoro odustao od igre. I ono kad si u Fadeu, koma.
Fade je zapravo jako dobra ideja, ali da, ne znam zašto ali i meni je bio najdosadniji dio igre
Arbiter of Change
10-02-2011, 11:27
Ne vidim kakve veze ima codex izvod sa dizajnom dungeona. Govorim o encounterima koji postanu naporni i jednolični te ne predstavljaju nikakav izazov. Meni je recimo Deep Roads bilo čisto mučenje s dosadom, sve nekako postane na isti kalup i zamorno što se više igra igru. Taktika je eventualno potrebna kod bosseva i to je to. Protivnici su jednolični sa demonima/dharkspawnom se boriš kroz cijelu igru, doslovno ćeš se u zadnjem gradu boriti sa istim protivnicima kao na početku igre samo što će kasnije biti jači zbog level scalinga. Meni to ne pruža nikakvo zadovoljstvo znajući da sam nabrijao lika kroz cijelu igru, a stalno se borim s istim protivnicima. Razumijem da su dharkspawni važni za priču i sve to, ali su mogli smisliti više različitih modela protivnika i pod time ne mislim na alpha verzije nečega - čista lijenost i nedostatak mašte od developera. Samo se prisjeti koliko je različith monstera bilo u BG-u recimo. I onda bi čovjek očekivao da nešto promjene u nastavku, a kad ono u svemu prikazanom čekaju nas IDENTIČNI protivnici. Što se tiče AI-a u borbi se nije pretjerano iskazao, a najveća je zamjerka što se još uvijek može odvući jedan protivnik od grupe iako stoji 20cm od kolega, to nisu popravili još od vremena BG-a, a vjerojatno i prije. Čovjek bi u 15-ak godina očekivao neki napredak na tom polju, kao recimo u NV-u kad ubijem na donjem katu kuće nekoga čuju me svi i krenu na mene.
Bilo je zapravo nekakvih pokušaja da poboljšaju i otežaju encountere sa neprijateljima pomoću različitih zamki, spawnanjem neprijatelje iza tebe kad uđeš u sobu, strijelcima zaštićenima preprekom do kojih ne možeš doći dok oni deru po tebi, itd. Problem je bio u tome što je to sve bilo nevažno osim ako nisi igrao na Nightmare jer si se iz svega mogao izvući spamanjem magija. Isto tako, da povežem lore i gameplay, Ferelden je za nekako čudo pun Blood Magova i Maleficara kasnije u igri jer su im bili trebali Magovi za balans u igri, tj. jedino su oni problematični ako ne napraviš focus fire i potamaniš ih odmah.
Dungeon dizajna sa stajališta zabave je stvarno bio dosta loš jer su ih skoro SVE bespotrebno dugo otezali (popularno zvan Derp Roads je glavni primjer, ali Elf ruins i onaj dio kad ideš po Ashes su isto pretjerano dugi). I naravno, sve se svodi na hodnik -> borba -> hodnik -> borba -> hodnik -> boss, s tim da su borbe između zanemarive jer su prelagane tako da čitava stvar samo još više oteže sve.
_baldrick
10-02-2011, 12:56
ali nije samo "borba - hodnik", već tu ima i čitanja codexa itd. (vidi kraj ove poruke)
RPG kao takav je mrtav. Igrači žele akcijske avanture s većom dužinom, boljom pričom i sistemom nadogradnje. To želim i od Dragon Agea.
pa tako kaži - to ti želiš od dragon agea (što je sasvim ok, tvoj ukus), što ne znači da je "višak dijaloga" u originsu objektivno loša stvar.
inače, mislim da si u pravu, i da je rpg stvarno mrtav, s obsidianom koji je postao poslednji mohikanac. ako i oni podbace, a bioware pojednostavi stvari sa dragon age dvojkom, onda će origins biti upamćen kao labudova pesma old skul rpg-a. sve do nekog novog talasa, koji će ponovo uzdići posrnuli rpg žanr, za nekih deset godina (setite se samo stanja u žanru neposredno pre izlaska baldur's gate - bio je mrtav ko dilindžer). tipa neka mala firma napravi rpg koji se odlično proda, pa zagrizu mamac i krupni igrači
the witcher ne računam u rpg
Tko zna, možda Bioware čita ovaj thread pa napravi last minute changes, i sami vidimo da se ovdje rodilo brdo ideja...
no can do - dvojka je već poslata na umnožavanje
ne znam što ste se toliko zakačili za taj izometrijski pogled koji je ionako bio praktički 'višak' u jedinici..velika većina igrača ga nije koristila..zašto?..jer je igra bila izrazito lagana (i na hard kad ste ''ušli u štos'') i nije bilo potrebe za većim taktiziranjem..osobno sam izometrijski pogled koristio u 2-3 borbe..usporedba s baldurom baš i ne stoji jer je baldur puno teža igra gdje ti pali suborci ne uskrsnu automatski nakon borbe
ja sam origins igrao najbolje što mogu, iako sam mogao i bez taktiziranja (opet bih pobedio).. uvek volim da dam dosta kad igram, da razmišljam, taktiziram i slično. ali ok, verovatno ste u pravu, ali se onda samo uvodi novi problem - umesto da igru otežaju, oni su je potpuno prilagodili manje taktički-zahtevnim igračima
Fade je zapravo jako dobra ideja, ali da, ne znam zašto ali i meni je bio najdosadniji dio igre
kao što kažeš dobra ideja, i meni je bio zabavan i poslužio je odlično da se razbije monotonija - vama što se nije svideo, verovatno subjektivno
Ne vidim kakve veze ima codex izvod sa dizajnom dungeona.
zato što nije ceo dungeon samo borba, nego ima i dosta čitanja codexa, a i pričanja i rešavanje zagonetaka (doduše, u manjoj meri)
za ostalo ću ti verovati na reč, ko što rekoh, igrao sam pre godinu ipo, pa se ne sećam tih (meni manje bitnih) aspekata igre
Deadwalker
10-02-2011, 15:40
dragon age je rpg - rpg-ovi su, za razliku od ostalih igračkih žanrova, daleko sličniji knjigama nego filmovima. kao i u knjigama, bitni su detalji koji znatno produbljuju svet. nema nepotrebnih dijaloga u dao - gotovo svaki delić na ovaj ili onaj način dodaje novi sloj loreu. ako si tražio dinamičnu priču, onda rpg prosto nije žanr za tebe
RPG kao takav je mrtav. Igrači žele akcijske avanture s većom dužinom, boljom pričom i sistemom nadogradnje. To želim i od Dragon Agea.
Nažalost istina.
Klasičan RPG izumire te evoluira u nekakav akcijsko-avanturistički pristup. Brdo statistika, veliko taktiziranje i pametne kombinacije spellova su prošlost.
Glede samog Originsa, igra na momente se zna otežati, iako u globalu nije teška. Uz pravilno složen tactics sustav, gotovo i ne moram ništa raditi.
Arbiter of Change
10-02-2011, 18:57
@_baldrick:
Osnovni dizajn dungeona je loš jer je previše jednostavan, predvidljiv u 90% slučajeva i jer su same lokacije previše otegnute zbog... nemam pojma zašto, iskreno. Codex izvadci, razgovori i zagonetke ne doprinose dungeonsima osobno jer mogu biti svuda stavljeni, problem je bazne prirode budući da BioWare nije savladao kako dizajnirati dungeone tako da budu zanimljivi sa čisto gameplay stajališta.
Inače, ovaj put ništa od superiorne PC verzije.
http://www.news10.net/life/entertainmen ... 3&catid=99 (http://www.news10.net/life/entertainment/game-guys/story.aspx?storyid=122393&catid=99)
Regardless of if gamers choose to pick up the PlayStation 3, Xbox 360 or PC version, they'll be getting pretty much the same game. They've all been balanced the same and combat is the same difficulty across the board.
That's not to say they are exactly the same, however.
"The PC certainly has some hardware support, DirectX 11 and so on," Laidlaw explains, "but really the GUIs, the interfaces...everything has been designed for the platform of choice."
Deadwalker
10-02-2011, 18:59
Nije im marketinški u interesu da jedna verzija igre bude superiornija od druge. EA jel.
EDIT: I da, glavni producent Dragon Agea 2 Mike Laidlaw tvrdi kako je gameplay u Dragon Ageu 2 bolji i kompleksniji nego li je bio u Baldur's Gateu 2 :eyebrows:
Pa rade igru da nekaj zarade, a ne da ljudi misle dobro o njima, pogotovo ovi na pc-u ^^
Arbiter of Change
10-02-2011, 19:07
EDIT: I da, glavni producent Dragon Agea 2 Mike Laidlaw tvrdi kako je gameplay u Dragon Ageu 2 bolji i kompleksniji nego li je bio u Baldur's Gateu 2 :eyebrows:
Znam, pravim se da nisam pročitao. :)
Forengner
10-02-2011, 19:10
Pff.Maloumnik.Ako se DA:O nije priblizio BG-u,ne vidim kako bi to uspeo DA2.
Neven <R>
10-02-2011, 19:24
Pa rade igru da nekaj zarade, a ne da ljudi misle dobro o njima, pogotovo ovi na pc-u ^^
Tako je razmišljao i EA pa je upao u govanca. :)
Arbiter of Change
10-02-2011, 23:16
http://dragonage.bioware.com/da2/gamestopdemo
Due to security reasons, we have decided to delay this offer until the demo publically releases on February 22.
Bioware, Bioware, Bioware. :)
Hm, ne kužim, kakav offer? Kaj je trebao demo danas doć ili kaj...
Arbiter of Change
11-02-2011, 19:20
GameStop employee demo koji bi bio leakan nekoliko sati nakon izlaska i sad bi ga svi već igrali, tj. vidjeli kakva je igra konačno. Ali ne.
Horny Devil
11-02-2011, 20:07
GameStop employee demo koji bi bio leakan nekoliko sati nakon izlaska i sad bi ga svi već igrali, tj. vidjeli kakva je igra konačno. Ali ne.
Da, steta. Hebes EA.
Doduse, demo ipak izlazi za desetak dana pa cemo izdrzat' do tada. Valjda.
Arbiter of Change
11-02-2011, 22:00
Danas je bio Livestream demo sa devovima, ovo su izvadci iz njega (ne odgovaram za točnost i preciznost istih):
Cross class combos
Staggered target (warriors do it)
Team work, vital at higher difficulty levels
Fist of the Maker (top first force mage)
Toggled helmets
Buffs fade outside of combats
How long for playthrough? Longer than ME2
Mages will be able to wear armor (armor based on strength and con, not class)
Wide variety of weapons; each class has own sets of weapons, able to equip to followers or Hawke.
Party member fixed armors; upgrades found during quests or purchased; enchantable with runes; over time companions will sometimes change their outfits
Enemies do level based on character level, but some are on a case by case basis
Hard designed for whole party building
Archers have more force to their attacks than dual wielders
Big political elements from DAO and DAOA will impact Kirkwall
Fatigue is gone from DA2; if you meet requirements you can wear armor without penalty
Reserved stamina/mana is in percentages; operates much like fatigue
classes are more balanced; warriors and rogues up to mages' standard now
Mike's favorite character: Isabella
Companion's interact with each other; extensive banter in certain areas; followers visit other followers at each others' homes
Dog acts as 5th (weak) party member
Cameos from Origins may make appearances
Romances in Dragon Age 2: vary based on friend/rival status; Love/Hate romance scenes
Mike's favorite class: Rogue/Archer
Interface is main difference between console/pc
Crafting exists: able to create runes, poisons bombs, etc.; find individual resources and reporting to crafters, not individual elfroots
Caves, dungeons, deep roads, abandoned highways, craggy coasts; mainly a hub location
Hawke does have a core location, like the map; changes over time; crafting, store equipment
Get dem saves ready.
Horny Devil
11-02-2011, 22:07
Link na snimku livestreama. Trebalo bi raditi.
http://www.livestream.com/electronicarts/video?clipId=pla_e1af7357-aff9-4758-b744-c98a28fb5806&utm_source=lslibrary&utm_medium=ui-thumb
Party member fixed armors; upgrades found during quests or purchased; enchantable with runes; over time companions will sometimes change their outfits
Gejnost :(
Deadwalker
12-02-2011, 11:24
Da, baš me zanima kako će sada funkcionirati stvari. Valjda će postojati nekakvo ograničenje ako nosis heavy armor.
Toliko šokantnih odluka u vezi grafike/gameplay elemenata je izbačena da je nemoguće da ovo ispadne loše. :pray:
Izbacivanje fatiguea je ok. Ako već postoji STR requirement da nosiš neki armor,onda to ne znači da ga samo izdržavaš imat na sebi i ne mrdat, nego i da si sposoban funkcionirat u njemu. Tako da su zapravo maknuli dvostruki penalty.
Arbiter of Change
12-02-2011, 12:53
Dvije pjesme su objavljene.
http://www.joystiq.com/2011/02/11/two-t ... -released/ (http://www.joystiq.com/2011/02/11/two-tracks-from-inon-zurs-dragon-age-2-soundtrack-released/)
Vidim da su ovo sa Dogom pokupli iz onog moda za Origins koji ti je omogućavao da ga stalno vodiš sa sobom.
Izbacivanje fatiguea je ok. Ako već postoji STR requirement da nosiš neki armor,onda to ne znači da ga samo izdržavaš imat na sebi i ne mrdat, nego i da si sposoban funkcionirat u njemu. Tako da su zapravo maknuli dvostruki penalty.
Da, jer ako si dovoljno snažan da digneš 50kg, to znači da se s tim teretom krećeš s jednako napora ko neopterećen.
Neven <R>
12-02-2011, 15:54
Ali hej tako će biti fluidniji gameplay i neće zanemarivati igrače s nepotrebnim detaljima!!
I ne može se mjenjati party memberima armor :pray: :pray:
Ali shaćam bioware. Čemu te sve stvari, ionako su bitne samo cutscene to je valjda ono što danas definira RPG-ove, a naravno najbitnije da se likovi mogu seksati.
Mage u heavy armoru :( Definitivno gubim ljubav prema Biowareu. Prije su mi predstavljali vrh RPG developera, ali sada su mi pali na razinu Blizzarda kojega sam prije također volio :(
Samo ne kužim ovo "buffs fade outside of combats"!? Kaj to znači da buffovi nemaju duration već traju koliko traje borba!?
BioWare je odavno prestao raditi igre i počeo s dating simulatorima, tj. EA je sad vlasnik.
Dosadni ste. Izbacili su nepotrebno smeće.
Neven <R>
12-02-2011, 17:09
Pa da, ubuduće neće ni zanemarivati igrače gameplayom. Samo ćeš stisnuti :) ili :( da odabereš nastavak priče.
Daj sta mu odgovaras uopce. Znas i sam o cemu se radi
Neven <R>
12-02-2011, 17:15
Znam da je postao definicija neukusa, što me rastužuje.
Mage u heavy armoru :( Definitivno gubim ljubav prema Biowareu. Prije su mi predstavljali vrh RPG developera, ali sada su mi pali na razinu Blizzarda kojega sam prije također volio :(
Samo ne kužim ovo "buffs fade outside of combats"!? Kaj to znači da buffovi nemaju duration već traju koliko traje borba!?
CD Projekt <3
_baldrick
12-02-2011, 19:29
Pa da, ubuduće neće ni zanemarivati igrače gameplayom. Samo ćeš stisnuti :) ili :( da odabereš nastavak priče.
Ali hej tako će biti fluidniji gameplay i neće zanemarivati igrače s nepotrebnim detaljima!!
ti mešaš glagole "zanemariti" i "zamarati" ili je to na hrvatskom isto (ili je nešto 69. u pitanju)?
Da, jer ako si dovoljno snažan da digneš 50kg, to znači da se s tim teretom krećeš s jednako napora ko neopterećen.
strength requirement za oklop može da bude mera snage potrebne za fluidno nošenje i kretanje u armoru, a ne samo koliko ti treba da ga obučeš
Mage u heavy armoru :(
Samo ne kužim ovo "buffs fade outside of combats"!? Kaj to znači da buffovi nemaju duration već traju koliko traje borba!?
ne, to verovatno znači da buffovi imaju određeno vreme trajanja tokom borbe (kao i ranije), ali da se sada automatski isključuju kad izađeš iz borbe. to jest, "buffs fade outside of combat", to znači tačno ono što piše
inače, šta fali nekom bad-ass mageu u oklopu? pretpostavka je da ipak nije neki mnogo moćan čarobnjak i da pored oklopa nema nijednu drugu fajtersku karakteristiku
Ja bi čak i Battlemage klasu ograničio da ne mogu nositi armor, ali mogu nositi oružje i castati spellove. Ili ako nose armor da trpe ogroman penalty na castanje koji raste jačinom spella koji pokušavaš baciti. Ali iz ovoga vidim da je dovoljno imati dovoljno visok STR i možeš nositi i Armor i neometano bacati spellove. To mi nekako ubija čvrsto utemeljene stereotipe RPG žanra :D
Sumnjam da ćeš moć buffat strength svom mageu da može nosit heavy armor, a da pritom možeš normalno razvijati ostale atribute potrebne mageu :)
_baldrick
12-02-2011, 19:42
Ja bi čak i Battlemage klasu ograničio da ne mogu nositi armor, ali mogu nositi oružje i castati spellove. Ili ako nose armor da trpe ogroman penalty na castanje koji raste jačinom spella koji pokušavaš baciti. Ali iz ovoga vidim da je dovoljno imati dovoljno visok STR i možeš nositi i Armor i neometano bacati spellove. To mi nekako ubija čvrsto utemeljene stereotipe RPG žanra :D
a to je kao loše, hehe
Znam da je postao definicija neukusa, što me rastužuje.
A ti si igru otpisao prije izlaska. Origins je meni djelovao nepolirano uzduž i poprijeko. Sad je Bioware sjeo dodatnih godinu i po, polirao svaki detalj i nastavak bi konačno trebao biti odličan fantasy RPG kakav je prvobitno trebao biti.
"trebao biti"... uvijek to potežeš!? Igra je bila fenomenalna, sa sitnim manama od kojih niti jedna mana nije bila višak dijaloga. Dijaloge ne moraš slušati, jednostavno ne razgovaraš sa likovima koji nisu važni za main quest i to je to. Oni koji vole dijaloge (koji su tebi dosadni) će uživati u njima, ostali neka grindaju.
Deadwalker
12-02-2011, 20:20
Ne znam, čitam vaše komentare i jedino što vidim je stav "najbolje da nisu ništa dirali te nalijepili samo brojku 2 uz natpis Dragon Age". Kolko sam ja čitao komentare na bioware forumu, 90% ih je pozitivno. Ako će mageovi i moći nositi armor, sigurno će postojati određene restrikcije. Jebemu, Bioware je izmislio RPG kao takav, nije da su od jučer pa ne znaju što rade.
Pročitali ste određenu informaciju koja opće nije provjerena i ne znate kako stvari funkcioniraju u praksi te pljujete. Ono, smiješni ste.
jacu bit gejni mag sa oklopom od tenk vorijora i tuc cu ih stapom sa jednom rukom, a nozicem sa drugom rukom
"najbolje da nisu ništa dirali te nalijepili samo brojku 2 uz natpis Dragon Age"
Što se mene tiče to bi bilo sasvim u redu.
Deadwalker
12-02-2011, 20:23
Prema takvoj filozofiji još bi živjeli u kamenom dobu. Jebo vas :(
Ne nego u kamenom dobu 9000.
"trebao biti"... uvijek to potežeš!? Igra je bila fenomenalna, sa sitnim manama od kojih niti jedna mana nije bila višak dijaloga. Dijaloge ne moraš slušati, jednostavno ne razgovaraš sa likovima koji nisu važni za main quest i to je to. Oni koji vole dijaloge (koji su tebi dosadni) će uživati u njima, ostali neka grindaju.
Demon's Souls, jedan od najboljih RPG-a ikad, ima taman toliko dijaloga da bi stalo na dvije stranice u Wordu. Zašto je toliko dobar? Potpuno inovativan pristup borbi, vrhunski sistem nadogradnje i napredovanja koji je dubok u svojoj jednostavnosti, te hladnom, okrutnom i tmurnom svijetu koji je misterija sam po sebi. Napušteni pokoreni svijet koji je dublji i zanimljiviji od tisuće NPC-ova i lokacija.
Stvar je u tome da From Software nije išao ziheraškim putem u niti jednom elementu igre. Išli su riskirati sa svime i uspjeli. Napravili su potpuno unikatnu, svježu i orginalnu igru kakva se ne ostvaruje ako izdaješ nastavke koji su promijenili samo broj u nazivu.
Duke of Earl
12-02-2011, 20:40
W3DR4N pravo zbori u ovom slučaju.
Da, jer ako si dovoljno snažan da digneš 50kg, to znači da se s tim teretom krećeš s jednako napora ko neopterećen.
strength requirement za oklop može da bude mera snage potrebne za fluidno nošenje i kretanje u armoru, a ne samo koliko ti treba da ga obučeš
Ima smisla to što govoriš, no i dalje ako si najsnažniji čovjek na svijetu, dodatna će te težina sputavati. Eventualno će te manje sputavati čim si jači. Fizika, jebiga. Zato recimo KOTOR ima restrikciju na dexterity bonus na armoru. Dobiješ trejdof pokretljivosti i sigurnosti i na tebi je da balansiraš. Ovdje namećeš čim jači armor i jej, nema penala, nema ničega.
edit
@veki
Poglupiti igru za masu =/= riskirati i donositi inovacije
Sve što rade s DA2 nije nikakva inovacija niti rizik. Naprotiv, režu igru gdje stignu da bi postigla provjeren uspjeh kao Mass Effect.
Deadwalker
12-02-2011, 21:58
Možda, ali treba prvo testirati sve te navode da vidimo kako funkcionira igra u praksi. Onda ćemo moći reći da li su pojednostavljivali koncept ili išli riskirati s inovacijama. Ovo do sada su sve samo puka nagađanja kako bi stvari mogle funkcionirati s ovim svim promjenama.
Windwalker
13-02-2011, 01:04
I ja se u ovom slučaju moram složiti s W3DR4Nom.
DA2 izgleda puno zanimljivije, egzotičnije, fliudnije, a sam gamplay ne izgleda nimalo loše.
Tko će htjet taktizirat, stavit će veću težinu i taktizirat.
Tko će htjet osjetiti borbu, uletavat će među gamad i comboirat.
I kaj je tolka strka oko nekih armora na mageu?
Ako me sjećanje dobro služi (a služi), u DA:O je bila podklasa Arcane Warrior koja je bila zakon i sa kojom su mageovi navukli heavy armor, mač i bacali neke vrste magija.
Čak su i solo-ali nightmare s tom podklasom.
I nisam vidio da se netko na to žalio.
A kaj se tiče nemogućnosti mijenjanja armora party membera, to nemora biti problem.
Vjerojatno će se moći nekako nadograđivat, no barem će svaki lik izgledati kolko tolko unique.
A ionako su u DA:O odeređene vrste armora i robeova imali skoro iste modele samo druge boje.
Tako je i Morrigan izgledala uvjek isto, i Leliana i Zevran, pa i Wynne. Shale je mijenjao samo boju.
Eventualno su warriori imali najrazličitije teksture.
Poglupiti igru za masu =/= riskirati i donositi inovacije
Sve što rade s DA2 nije nikakva inovacija niti rizik. Naprotiv, režu igru gdje stignu da bi postigla provjeren uspjeh kao Mass Effect.
Ne, to ti kažeš. I Neven.
Bioware je išao na drugačiji pristup igri da bi skupio više igrača. Velika većina promjena im trenutno ide u korist, igra izgleda svježije i dotjeranije od prethodnika.
Samo da se nadovežem na spomen Demon's Soulsa iz gornjeg posta. Origins ima koliko, četiri zmaja? I svi su apsolutno nezanimljivi, gotovo nepokretni, ogromni neprijatelji bez osjećaja velike snage, uzvišenosti i epičnosti, a igra se zove DRAGON Age. U DS-u, zemlja se pod zmajem trese, stvar je toliko zastrašujuća da bježiš koliko te noge nose pred kaotičnom zvijeri. Ne bira tebe ili neprijatelje, pali sve pred sobom i jedan udarac te šalje u vječna lovišta. Životinja kojoj je AI zasnovan na instinktu, a ne na taktici protiv igrača. To je zmajčuga.
Arbiter of Change
13-02-2011, 10:47
I kaj je tolka strka oko nekih armora na mageu?
Ako me sjećanje dobro služi (a služi), u DA:O je bila podklasa Arcane Warrior koja je bila zakon i sa kojom su mageovi navukli heavy armor, mač i bacali neke vrste magija.
Čak su i solo-ali nightmare s tom podklasom.
I nisam vidio da se netko na to žalio.
A kaj se tiče nemogućnosti mijenjanja armora party membera, to nemora biti problem.
Vjerojatno će se moći nekako nadograđivat, no barem će svaki lik izgledati kolko tolko unique.
A ionako su u DA:O odeređene vrste armora i robeova imali skoro iste modele samo druge boje.
Tako je i Morrigan izgledala uvjek isto, i Leliana i Zevran, pa i Wynne. Shale je mijenjao samo boju.
Eventualno su warriori imali najrazličitije teksture.
Da, ta se znanost zove "unaprijediti igru u nastavku", problem je samo što BioWare to ne zna već samo znaju izrezati stvari koje nisu radile.
u ME2 im je upalilo jer je igra ionako više funkcionirala kao TPS s malo više brojeva.
Demon's Souls
Tu me narajcaš na ovu igru, odem gledati, kad ono samo za PS3. Uopće nisi u redu.
Ne brini se igra nije ništa posebno.
crnisokol
13-02-2011, 14:12
Demon's Souls
Tu me narajcaš na ovu igru, odem gledati, kad ono samo za PS3. Uopće nisi u redu.
+1
Deadwalker
13-02-2011, 14:39
Ne brini se igra nije ništa posebno.
Super argumentirano
_baldrick
13-02-2011, 16:23
A ionako su u DA:O odeređene vrste armora i robeova imali skoro iste modele samo druge boje.
Tako je i Morrigan izgledala uvjek isto, i Leliana i Zevran, pa i Wynne. Shale je mijenjao samo boju.
Eventualno su warriori imali najrazličitije teksture.
jel ti stvarno misliš da je problem u vizuelnom izgledu?
Ima smisla to što govoriš, no i dalje ako si najsnažniji čovjek na svijetu, dodatna će te težina sputavati. Eventualno će te manje sputavati čim si jači.
lol dobro, onda je strength requirement za oklop brojka snage koja je potrebna da te oklop ne bi sputavao. ista stvar
Dragon Age 2 je dobio prvu ocjenu za PC. U sljedećem izdanju PC Gamera, igra će biti ocjenjena 94.
Inače, PC Gamer je dosta strog časopis kad su ocjene u pitanju, no recenzija navodi kako je nastavak bolji od Originsa.
Par stavki iz recenzije:
The best RPG combat ever. Not gaming's best story, but maybe it's best storytelling. Darker, sexier, better
Dragon age 2 does it right, It's still an RPG epic, it still takes upwards of 50 hours to finish, it's still got a deep complex combat system and it's still got a well-defined supporting cast
Dragon age 2's story is driven by these moments of tension and forced choice. They always feel organic and truly contextual
Recenzent hvali Hawkea kao odlično profiliranog lika, jednog od najboljih u video igrama općenito. Hvali novi sistem dijaloga i značajno veći utjecaj odluka na daljnji tok igre. Zapravo, kaže da je moralni sistem najbolji od bilo koje igre dosad.
Značajno unaprijeđeni i prirodniji razgovori. Kompleksni companioni. Značajno dorađeniji i brži sistem borbe, bolji od Originsa.
Sve u svemu, navodi kako igra neće biti ono što igrači očekuju od nastavka Originsa, već sasvim neočekivano, no vrhunsko iskustvo.
Duke of Earl
13-02-2011, 20:36
As expected.
Fala bogu, manje nisami ni očekivao, bez obzira tko šta rekao. Jedve čekam ovo zaigrat.
Mogao si linkat tu recenziju.
Al ok, bit će zabavno kad se igra nahajpa i razderem joj nekoliko novih šupaka. Ko me2.
To je c/p sa službenog Biowareovog popusta. PC Gamer izlazi 16. veljače, kad će se pojaviti prvi scanovi.
Deadwalker
14-02-2011, 10:40
Kao što sam i očekivao. Ovdje se pričalo o Biowareu kao o studiu koji nikad prije nije napravio kvalitetan RPG. Jedno je pričati o promjenama na papiru, a nešto sasvim šesto je to isprobati u praksi. Ovi noviteti su kao što sam i očekivao veliki korak naprijed.
I toliko po x-tom pojednostavljivanju igre za konzole.
Arbiter of Change
14-02-2011, 12:24
I toliko po x-tom pojednostavljivanju igre za konzole.
Što po tome?
Za one koji ne znaju i DA:O je bio dobio 94 od PC Gamera. Ono, za ravnanje neko.
Sve u svemu, navodi kako igra neće biti ono što igrači očekuju od nastavka Originsa, već sasvim neočekivano, no vrhunsko iskustvo.
Kao što sam rekao ranije, RPG za ne-RPG igrače.
DA je dobio 94 a za dvojku bi najradnije neki htjeli da dobije npr. 70, s obzirom kolko se sralo po njoj. A da ne pričam kolko se rasprave diglo oko toga (ili se je digla samo na našem forumu), ako je dobila takvu ocjenu, to je i više nego dovoljan uspjeh. Sva sreća pa je došlo do promjene, pozitivne promjene u ovom slučaju nadam se. Bila igra jednostavna ili ne, to ovisi o pojedincu te onome što tražite i očekujete od igre.
Deadwalker
14-02-2011, 13:46
Što po tome?
Za one koji ne znaju i DA:O je bio dobio 94 od PC Gamera. Ono, za ravnanje neko.
Više sam mislio na već ne znam koji puta bezrazložnom pljuvanju igre na forumu na temelju par slika i informacija koje su pisali ljudi na drugim forumima. I kao što rekoh, na kraju će opet svi igrati ovo...
Arbiter of Change
14-02-2011, 14:08
Nope.
lol
Svaka čast, da ja bar mogu tolko znat sve o igri prije samog izlaska, ne bi se mučio s igranjem da vidim kakva je. Al opet, ova druga struja kolko tolko hvali igru i govori da će bit dobra a isto je nisu probali, tak da smo opet na istom. Sve ovisi o igraču, to definitivno ne pogoršava ili poboljšava kvalitetu igre.
Arbiter of Change
14-02-2011, 15:03
Pa možeš, samo gledaj trailere. Čudi me da BioWare nije opet spoilao kraj kao sa ME2. Jel'te.
Više se ne sjećam što je točno spoilao u vezi kraja!? Ako misliš na "smrt" Sheparda, to je početak igre.
Neznam, ja se pravim blesav, niti neznam priču u DA2 niti kakva će bit igra :D Btw. ovo kaj su pokazali meni odgovara, htio sam promjenu u odnosu na prvi dio i dobio sam je. Previše igara sam prošao da bi sad inzistirao na nekim stvarima koje nisu ili jesu u igri, želim samo dobru zabavu, nije da igram najbolju igru svih vremena pa ću sad plakat nad njom.
Arbiter of Change
14-02-2011, 15:24
Naravno da ću probati demo, ali za sada je nope.
@Bartuc:
Kako će ti ekipa umrijeti ako ne napraviš točne odluke. To meni nije trebalo.
Naravno da ću probati demo, ali za sada je nope.
@Bartuc:
Kako će ti ekipa umrijeti ako ne napraviš točne odluke. To meni nije trebalo.
Umrijeti će ti nelojalni (znači ako ne igraš sve questove) i ako se ponašaš kao idiot u zadnjoj misiji. Uvjeti se vide iz neba s ili bez "spoilera"
Arbiter of Change
14-02-2011, 18:40
Kako kome.
Forengner
14-02-2011, 20:17
Cisto reda radi.
Argh to je kao ono iz NWN2. :( Gotovo cela druzina me ispalila :D Osim Ammon-a.On je legenda.
Zašto si mi spojlo kraj NWN2?
Arbiter of Change
14-02-2011, 22:46
Opet ništa od kvalitetnog pr0na.
http://i54.tinypic.com/fmjb6s.jpg
Čekaj zar se nisi mogao pederisati u jedinici? Ja to nisam pokušavao al mi se čini da sam to negdje vidio.
Da. Mogao si karat Zevrana.
Opet ništa od kvalitetnog pr0na.
Bar su sise veće.
Da to je ono sto gameri zele. Pikselizirani softporn
Arbiter of Change
15-02-2011, 14:19
Možda sam prerano komentirao. JUGS.
http://piczasso.com/i/uxt3y.jpg
Omg, odavde se vidi da ima boob job. Svaka čast Bioware.
DJ Not Nice
15-02-2011, 18:45
Kuju je kresnuo po labrnji!
Očito nije ispunila očekivanja..
Ček šta to nisu dvije žene?
Arbiter of Change
16-02-2011, 20:34
Konačno jedan normalan i nepimpovan screen.
Izgleda bolje, iako su im teksture na okolišu i dalje za prozor. Robe izgleda dobro, a dizajnom je vjeran starom.
http://imageupload.org/dt-612978847690.png (http://imageupload.org/pt-612978847690.html)
Hotbar izgleda puno veće.
I još uvijek izgleda užasno.
Skillovi izgledaju seksi.
Deadwalker
16-02-2011, 21:09
I još uvijek izgleda užasno.
Od konzolaške grafike bolje ni ne možeš očekivati.
Svejedno, neka poboljšanja se vide. Sviđa mi se sučelje, djeluje puno preglednije nego u Originsima.
Nisam mislio na grafiku, već na sučelje. Nikako se ne uklapa u fantasy igru poput DA.
Deadwalker
16-02-2011, 21:27
Mene u protivnom ni malo ne smeta. Uvijek mi je bila draža preglednost od vizualnog.
Dobro je što je sad UI cijeli na dnu ekrana, no poprilično je ružan.
Ova dugačka crta (pretpostavljam da je to exp bar) mi je totalno loša, a skillovi su mi ružni.
To je taj novi konzolaški mainstream stil.
Ne svaljuj sad svu krivnju na konzole. Ovo je stil zvan "Developerska glupost", ne neki Console Mainstream Stil.
Unatoč općem mišljenju, odgovor "Konzole su krive za to!" ne vrijedi uvijek.
Naravno, nekom se sviđa, nekom me. Meni je samo pomalo čudan al zato kaj sam "naviknut" na onog iz jedinice. Ali pošto u dvojku ulazim bez misli o jedinici, priviknut ću se s vremenom. Uostalom, bitna je funkcionalnost a i treba to sve vidjet u samoj igri kad ćemo igrat. Screen je ok, al daj ti meni pravu igru...sva sreća, release date je sve bliže.
Deadwalker
17-02-2011, 09:37
Ne svaljuj sad svu krivnju na konzole. Ovo je stil zvan "Developerska glupost", ne neki Console Mainstream Stil.
Unatoč općem mišljenju, odgovor "Konzole su krive za to!" ne vrijedi uvijek.
ja opcenito smatram "konzole su krive" maloumnim stavom.
Horny Devil
17-02-2011, 09:51
S Biowareovih foruma:
First public demo playthrough.
NRQzl5u5oeQ
6BlDtbXW3o4
Pa koga zanima...
Omg kakva makljaža :pray: I prvo igram sa ženskom, baš mi je dobra.
DJ Not Nice
17-02-2011, 10:42
Glupo "teleportiranje" -.-
Mislim da je to vezano uz skill, kasnije ga uopće nema kad si skroz slabašan. Fora je vitlanje mača u zraku prije nego spraši neprijatelja, efektno i lijepo, nema šta.
Ovaj put definitivno uzimam lopužu. Jedinicu sam prešao sa magom, sad oću malo bckstabbat...
Neću gledati da si ne spoilam... ali Rogue mi je bio pre genijalan u DAO. Obožavam likove koji dual wieldaju 2 daggera, ne mača, nego baš daggera. Iako u DAO dagger izgleda kao short sword, malo bi ih još smanjio. Još ako je dobro dizajniran neki assassin armor (nije bilo loše u DAO, ali još bi nešto zlokobnije) i ako daggeri imaju onaj otrovno zeleni glow (opet, u DAO nije bila dovoljno sexy zelena boja, ali poslužilo je), uff... pre savršeno.
DJ Not Nice
17-02-2011, 12:49
Ma znam da je skill, no to mi je totalno gobavo.
U jednom trenu se teleportao sa jedne strane mape u sredinu.
Fak det!
_baldrick
17-02-2011, 13:09
šta pa tome fali, taj skill sigurno otvara nove i zanimljive taktike - tipa ti si mag i svi u družini su ti mrtvi. staneš u ćošak, opkoliš se zamkama, a kad protivnici nahrle, teleportuješ se negde drugde.. mislim, čini se me se da već sitničariš
health i mana barovi su mnogo ružni
DJ Not Nice
17-02-2011, 13:30
Mogu prihvatiti neke raševe, ali doslovno onakva teleportiranja.
Da se sporazumijemo, ne hejtam ja igru il bičam po njoj.
No ne znam, ovo mi je nekak upalo u uči čim sam počeo gledati videjčeke.
Izgleda da bi two handed oružija ovaj put čak mogla bit korisna.
Arbiter of Change
17-02-2011, 16:30
Zanima me samo koja je to težina koju su prikazali jer ako neprijatelji ne ginu tako brzo kao što smo do sada vidjeli u trailerima i svemu moglo bi biti dobro budući da ipak imaš nekakve potrebe za taktiziranjem, tj. dovoljno vremena za izvršiti što želiš. Do sada je sva opozicija ginula za 5 sekundi maksimalno.
I feel weird. :(
Windwalker
17-02-2011, 18:58
Pa normalno da bu trebalo taktizirat na većim težinama, čovječe.
Neki ko da su jučer rođeni...
Pa ovo je nastavak Originsa, koji je u početku i na normal bio težak.
Arbiter of Change
17-02-2011, 19:29
Moj komentar se odnosio na to da su živine prije (na videima puštenima u javnost) prebrzo umirale zbog izbora u DA2 da se encounteri okrenu na "valove" neprijatelja umjesto većih skupina (umjesto 20 neprijatelja odjedanput sada će doći u 2 skupine po 10, itd) tako da efektivno ne bi imao vremena da se taktiziranja izvrše jer bi prebrzo pomrli svi. Ovaj video me razuvjerio jer sam otkrio naknadno da je prvi dio Varricovo preuveličavanje, a težina kasnije je medium. Hard će valjati i biti će hard, ali friendly fire je samo na Nightmare.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.