IgGy
19-04-2010, 14:36
Mnoge su tvrtke i korporacije nerijetko pokazali kako nemaju baš uvijek "sasvim sve na broju", ali i dobar ukus kada je u pitanju marketinška promocija vlastitih proizvoda. Slično je dokazao primjerice Electronic Arts kada je prouzročio prometni kolaps u Engleskoj "besplatnim gorivom", sve u svrhu promocije novih Mercenariesa.
No, Ubisoft je krenuo još jedan korak dalje. Kako bi promovirali svoj novi naslov, Splinter Cell: Conviction, Ubisoft je angažirao glumca te ga s pištoljem-igračkom uputio prema jednom od pubova u Aucklandu. Glumac je pištoljem uperio prema prestravljenim gostima puba, te je 20 njih poskočilo pod stolove kako bi se spasili od "Sama Fishera". Marketinški je podvig na žalost Ubisofta i na sreću gostiju puba završio intervencijom policije koja je upozorila pametnjakoviće u Ubisoftovom PR-u kako bi takvi marketinški podvizi jednog dana mogli završiti tragedijom.
No, Ubisoft je krenuo još jedan korak dalje. Kako bi promovirali svoj novi naslov, Splinter Cell: Conviction, Ubisoft je angažirao glumca te ga s pištoljem-igračkom uputio prema jednom od pubova u Aucklandu. Glumac je pištoljem uperio prema prestravljenim gostima puba, te je 20 njih poskočilo pod stolove kako bi se spasili od "Sama Fishera". Marketinški je podvig na žalost Ubisofta i na sreću gostiju puba završio intervencijom policije koja je upozorila pametnjakoviće u Ubisoftovom PR-u kako bi takvi marketinški podvizi jednog dana mogli završiti tragedijom.