PDA

Pogledaj cijelu verziju : I Am Alive

Raz
18-03-2010, 20:35
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/a8/I_Am_Alive.jpg

http://iamalivegame.uk.ubi.com/

c/p sa ubisoftovog foruma:

Basic information:

Developer: Darkworks (same team who worked on a survival-horror Cold Fear)
Publisher: Ubisoft
Platforms: PlayStation 3, Xbox 360 and PC
Genre: First Person Survival
Release date: April 2009 - March 2010 (Ubisoft's financial year)
Modes: Single player
Players: 1
Rating: 16+ (PEGI)
Engine: Unreal 3

Facts:

The game was previously known as 'Alive'.

I am Alive has been in development since 2005.

There will be sequel(s).

The game will be set in first person. Though, there is a possibility for third person gameplay elements. (To be confirmed)

The game is set in June 2009 and will take place in Chicago (whether partly or fully is unknown), where a 10.3 magnitude earthquake took place.

You play as a 27-year-old Adam Collins, an usual office worker.

After the earthquake you'll find yourself trapped in a high building. For 3 days on you will fight your way out in the open.

After the escape from the building, you'll discover that you're being trapped again. Comes out, during the earthquake Chicago was detached from the main ground and is now a lone Chicago-island swimming in the ocean.

The game revolves around finding your ex-girlfriend Alice, who may, or may not, be alive. Because you still love her.

Your second main goal would be to get off the island. The rescue operation failed (or didn't come at all(To be confirmed)), so you're on your own.

There are enough other survivors to make your life easier...or harder...
You will also have to gather together enough survivors to gain the attention of the government rescue teams.

The game will leave you several choices: rescue or not, steal or take by force, protect or attack, heal someone or heal yourself (due to the medicine and water being rare). All the choices you make in the game will affect what will happen to Adam and Alice.

There will be several factions, some of which you can align with, that were formed in the city. You can also befriend other stragglers.

There will be some kind of a camp, where survivors will gather to share food and sleep safely. The objectives will revolve around the camp at least from time-to-time (bring someone a bottle of water, so the person would not dry up etc).

At the current moment 3 more characters are known:
*Riley - a young female doctor, she will do her best to help you and other survivors at the camp.
*Virgil - an African-American former solider, he will try to protect the survivors.
*Peter - a disabled ex-firefighter. It was his idea to build a camp.
They will give you information and goals to achieve (Additional quests).

One of the ways of telling the story of Adam and Alice is through flashbacks. Whether they will be playable or not is unknown.

The game takes place over 9 days. That means no free-roam after the ending credits. Also the game will open and lock certain areas during your progress through the game.

There are weapons (Firearms, throwing weapons and everyday things can be used as a weapon too) and you can pick them up and shoot/hurt people. There won't be loads of ammo and health packs though, and the guns themselves are rare.

You can scare off people with an empty gun, if they don't realize there are no bullets inside.

You can only aim at one person at a time.

Water can either replenish health or be thrown away for distraction.

The cause of the disaster will be revealed throughout the game. (Just a nature disaster??? We'll see )

Pošto nisam ugledao temu, evo vam jedne. Osim ovoga, nisam našao mnogo informacija o igri, kao ni gameplay filmića, no djeluje jako zanimljivo pošto se čista survival igra ne viđa svakog dana. Mišljenja/očekivanja?

SrpskiRatnikBroj2
18-03-2010, 20:37
Staljker2. šadovz of čikago.

Bartuc
18-03-2010, 20:53
Hmm, kako je meni u podsvijesti ostalo da sam vidio trailer za ovu igru i da je postajala tema na forumu te da sam ostavio post da jedva čekam njen izlazak :? Mora da san šenija.

Outmind
18-03-2010, 22:19
Radnja ove igre mi se čini kao c/p nečije ideje u onoj temi "koju biste igru htjeli da naprave" ili tak nekako...

ScorpiuS
18-03-2010, 22:37
Ne obaziri te se na to dali će igra biti originalna ili ne, jer je danas jako teško biti originalan.
Obaziri te se na to dali će igra valjat išta ili ne.

Raz
18-03-2010, 22:39
Cold Fear je bio prilično dobar, tako da se nadam da dečki znaju što rade.

Outmind
19-03-2010, 12:56
Ne obaziri te se na to dali će igra biti originalna ili ne, jer je danas jako teško biti originalan.
Obaziri te se na to dali će igra valjat išta ili ne.

Nisam to mislio u tom smislu. Nekome se taj koncept učinio dobrim, pa je to u toj temi i napisao, a ovi su to sa i am alive realizirali.

str1k3r
19-03-2010, 16:08
Ubisoft... hm... DRM? Anycase, ovo ima potencijala, ali sve igre imaju potencijala, nama fale rezultati. Sviđa mi se nelineranost i ograničenost resursa. :)

ScorpiuS
19-03-2010, 20:22
U svim igrama imaš nekakav resurs koji je ograničen, a uvijek na kraju završiš sa tonama tog resursa

Outmind
19-03-2010, 21:14
U svim igrama imaš nekakav resurs koji je ograničen, a uvijek na kraju završiš sa tonama tog resursa

Osim u dragon age-u, na kraju kojeg imaš love za možda jedan od desetak najboljih itema, koliko god se trudio, zgrtao i štedio...

Bartuc
19-03-2010, 23:32
Osim u dragon age-u, na kraju kojeg imaš love za možda jedan od desetak najboljih itema, koliko god se trudio, zgrtao i štedio...

Ja sam dokaz da to ne stoji 8) :D

U prvom prelasku (s čitavom družinom) sam skupio 770 zlatnika, a u drugom prelasku (Solo Nightmare) sam skupio 1015 zlatnika i kupio sve najjače iteme te mi je još ostalo hrpa para 8)

Vjerojatno nebi imao para da opremim čitavu družinu (4 lika) sa najboljom opremom, ali za 2 i pol bi se našlo :D

viewtopic.php?p=1162353#p1162353 (http://www.pcplay.hr/forum/viewtopic.php?p=1162353#p1162353)

W3DR4N
24-06-2010, 03:15
Ubisoft je na E3 sajmu oživio igru za koju tvrdi da je već pet godina u izradi.
Cijeli trailer je izrađen u igrinom engineu, što znači da nabrijani trailer nije prerenderiran.
Trakavica se nastavlja.

HoxRSvKnnSM

Aral
24-06-2010, 06:19
Da, vidio neki dan. Priča i koncept su mi ok, moglo bi bit zanimljivo al ak je već tak dugo u proizvodnji...kaj su prije čekali...

DJ Not Nice
20-08-2011, 05:35
dj4WiMV5ijQ

Srle
20-08-2011, 07:06
Ja se nadam da bi ovako fino i elegantno mogao izgledati neki budući Assassins creed

Falus
20-08-2011, 11:17
Ovako nesto mi je taman prije neki dan palo na pamet da bi tija odigrat. Jos kad je ne bi usrali sa necim paranormalnim/cudovisnim i ja prezadovoljan. Inace, onaj gameplay teaser je vecinom u trecem licu osim kod nisanjenja.

Raz
20-08-2011, 13:51
Neznam, nekako mi se čini da će se više fokusirati na akciju i razne akrobacije nego na čisto preživljavanje. Vidjet ćemo.

DJ Not Nice
30-09-2011, 09:01
kzI7gdCxHks

Srle
30-09-2011, 09:09
Jel mi se čini ili ne piše PC tamo na kraju?

Aral
30-09-2011, 09:13
Ne, ne dolazi na PC. Bravo Ubi, klap klap.

Dead on arrival: “No plans” for PC version of Ubisoft’s I Am Alive (http://www.pcgamer.com/)

Srle
30-09-2011, 09:30
"Ne boli kad izgubiš ono što nikad nisi imao", kažu ljudi u čije doba nije bilo PC igara...budale...

*Fila*
30-09-2011, 10:51
A baš sam se nadao ovom....pizda im....

Srle
30-09-2011, 11:25
Čidi me kako Vedran do sad nije napisao da je UBI pametan jer izbjegava inferiornu platformu :D

Falus
30-09-2011, 13:32
FFS, ovoj igri san se veselija :(

Bartuc
30-09-2011, 14:15
Čidi me kako Vedran do sad nije napisao da je UBI pametan jer izbjegava inferiornu platformu :D

Nije online :D

Full mi se sviđa atmosfera u trailerima, ali gameplay mi izgleda loše, baš nekako konzolaški xD

Windwalker
30-09-2011, 17:12
Nadam se da si ovo zadnje rekao sarkastično.
To ću pretpostaviti zbog onog x i D.

Koliko sam shvatio, igra će izaći samo na mrežama, bez box izdanja, što je čudno.
Tako da vjerojatno i nije neki mega blockbuster, kao što se očekivalo.

Bartuc
30-09-2011, 18:15
Sarkastično sam rekao riječ konzolaški, pošto je standardno da PC gameri pljuju po konzolama :D Nekako mi onda ta riječ najbolje odgovara za takav tip gameplaya...

Falus
11-01-2012, 22:12
I am alive preview (http://www.gamespot.com/i-am-alive/videos/i-am-alive-video-preview-6348282)

Sad kad vidim da nije open world nije mi tako krivo sta je nema za pc.

Arbiter of Change
23-08-2012, 19:53
Stiže ipak na PC.
http://www.rockpapershotgun.com/2012/08 ... ing-to-pc/ (http://www.rockpapershotgun.com/2012/08/23/i-am-alive-finally-coming-to-pc/)

The PC version will apparently be enhanced, with improved resolutions and “graphics sharper than ever”. They’ve also added in a couple of new modes: Easy offers infinite retries and an easier start to a tough game, and Replay lets you go back to any particular level and hunt down all its secrets. It’ll cost £12 on Steam and Ubi’s own Ubishop, as well as other unnamed digital distros.

croat1gamer
23-08-2012, 20:02
This will be interesting.

Bara
23-08-2012, 20:08
Na PSNu su sada summer sales i mislim da košta oko 50 kunića pa ću je prije tu uzeti... Odigrao sam demo i dojmila me se igra, zanimljivo stvarno, i jako atmosferično.

Deadwalker
24-08-2012, 11:16
Vjerojatno će jedan mjesec biti džabe za plus korisnike, tak da ću pričekati još.

Arbiter of Change
31-08-2012, 12:07
Digli su pre-purchase na Steamu.

Bara
31-08-2012, 12:49
15 eura, nice, još kad je region lockaju i ko bog