PDA

Pogledaj cijelu verziju : Logi illuminated pitanje?



Shaka
19-01-2010, 14:13
Ovako danas kupih logitech illuminated i sve je savrseno osim jedne stvari,naime na tipki slovu ć mi malo slovo iskace od ostalih,kada sam otvorio tipkovnicu vec je bilo to slovo iskocilo vjerojatno kada su slova printali nisu dobro vratili i uglavnom malo su napukli plasticni drzaci na slovu,uspio sam nekako vratit ali me to bode u oci posto ima garanciju samo mi se ne ostaje bez tipkovnice na par dana...

Moje je pitanje sada dali mogu poslati logitech supportu mail da mi posalju tu tiku postom ili da ju nosim ipak na garanciju sto mi se bas i ne da...

Constantine
19-01-2010, 14:41
logitech navodno ima odlican support i mozda ti i posalju potpuno novu tipkovnicu.
dodat,upotrebljavaj c umjesto ć.

Shaka
19-01-2010, 14:44
ma necu novu,mislim sta ce mi,danas sam ovu kupio i skuzio da je pukao jedan plasticni drzac na tipki,samo da mi posalju novu tipku i bok,imam i garanciju samo mi se ne da zajabavat onda opet moram cekat itd..

marijanovic
19-01-2010, 15:37
ma necu novu,mislim sta ce mi,danas sam ovu kupio i skuzio da je pukao jedan plasticni drzac na tipki,samo da mi posalju novu tipku i bok,imam i garanciju samo mi se ne da zajabavat onda opet moram cekat itd..

Pa baš zato kontaktiraš Logitech Support putem Web-formulara na stranici.
Samo ti treba slika kvara i slika računa (fotografiran ili skeniran).
Opišeš problem, da ne možeš biti bez tipkovnice pa ne možeš zamjeniti gdje si kupio, priložiš slike/račun i dodaš svoju adresu.
Oni te kontaktiraju i za koji dan ti stiže nova. I onda imaš dvije.
Tad samo fino ovu oštećeno reklamiraš di si kupio i to je to.

Shaka
19-01-2010, 15:41
poslao sam mail sa svim zivim slikom kvara opisom i serijskim brojem i svime,ali nisam uslikao racun =) kupljena je u HG spotu danas...a vidjet cu odgovor pa cu naknadno poslati sliku racuna...

W3DR4N
19-01-2010, 16:16
Logitech ima najbogovskiji support na tržištu. Ne brine njih kvar, šalju nove stvari za sve probleme. 100% pozitivne reakcije od svih za koje znam da su imali probleme.
Samo, nije ovo što je Marijanović rekao. Logitech traži da po primitku pošalješ fotografiju uništenog starog hardvera. Čekić, kamen, baci s balkona, ali mora biti potpuno neuporabljivo. Inače ideš na crnu listu scammera i više nikad nećeš moći koristiti njihov support.

Shaka
19-01-2010, 16:57
cek moram poslati sliku sa unistenom tipkovnicom? pa jednostavno se nade na netu slika takva i posalje...neznam nebi to radio radje bi im vratio tipkovnicu

W3DR4N
19-01-2010, 17:44
Slao bi u dojčland tipkovnicu u paketu za pedeset kuna, umjesto da im sendaš fotku mailom?
Nemreš naći na netu. Uopće nemaju bazu podataka s uspoređivanjem fotografija.

flander
19-01-2010, 17:48
pređi autom preko nje ^^

Shaka
19-01-2010, 17:51
Slao bi u dojčland tipkovnicu u paketu za pedeset kuna, umjesto da im sendaš fotku mailom?
Nemreš naći na netu. Uopće nemaju bazu podataka s uspoređivanjem fotografija.

a glupo mi je trgati takvu tipkovnicu =( ali eto neka bude tako

Niko Bellic
19-01-2010, 17:56
Pa koliko ja znam garancija ne pokriva fizička oštećenja. Trebao si u HGspotu pogledati tipkovnicu prije kupovine. Ne trgaj ništa dok ne dobiješ novu, tj. uopće ne trgaj ništa. Ako ti priznaju reklamaciju na konto jedne tipke onda je to to i nemaš šta više trgat. Traži Logitech da ti pošalju tipku, pa ju zamijeni i sve 5.

Shaka
19-01-2010, 18:04
necu nista trgati ne brini...nego pa ja sam im napisao da mi samo treba tipka,ako oni ne posalju idem yebat nekom mayku u HGu...

W3DR4N
19-01-2010, 18:11
Vjeruj, vani su garancija i zadovoljan kupac svetinja.
Meni su iz Tajvana slali aluminijski backplate za matičnu koji sam sam sjebao.

Constantine
19-01-2010, 18:55
Vjeruj, vani su garancija i zadovoljan kupac svetinja.
Meni su iz Tajvana slali aluminijski backplate za matičnu koji sam sam sjebao.
i kad je stigao,zato sto ja jos uvijek cekam novi backplate za h50 kojeg su poslali iz corsaira,valjda.

W3DR4N
19-01-2010, 20:01
Stigao je sljedeći tjedan od slanja maila.

Kalhant
21-01-2010, 09:06
Kad smo vec kod logitecha. U zadnje vrijeme mi se mis (g5) sam od sebe pali i gasi. Probao sam na razlicitim usb portovima i racunalu i nije uspjelo. Citao sam da je taj problem cest i da je kvar u kablu. Takoder sam procitao da se g5 prestao proizvodit(ne znam dali je to istina). Pa ako ja posaljem mail supporu koji ce mis oni meni poslati? Zadovoljan sam sa g5-icom pa ne bi zelio dobit neki drugi mis ako se ovaj prestao proizvoditi.

Niko Bellic
21-01-2010, 09:21
Dobit ćeš G500, ali pošto tvoj problem nije vizualnog karaktera i slika im ne dokazuje ništa, zahtjevat će od tebe da im pošalješ G5-icu.

Karlo_from_Bjelovar
23-01-2010, 03:24
kolko znam, postoji i solucija da nakon sto se i logitech i on usuglase, on jednostavno razbije mis, uslika ga, i onda oni njemu novi posalju...

Kalhant
23-01-2010, 17:32
Evo poslao sam supportu mail i objasnio sve sto se dogada. Takoder sam poslao slike misa i racuna. Valjda ce mi odgovorit do utorka :thumbs2: .

Kalhant
26-01-2010, 18:18
Imam jedno pitanje. Dobio sam od logitecha da im posaljem svoje informacije


Street Address:
Apartment number:
City:
State:
Postal Code:
Country:
Phone Number:

Sta da napisem pod state? Predpostavljam da se to odnosi na SAD.
Jel ja to onda ostavljam prazno ili nesto upisujem?

I jos me zanima sta pod ovim misle

3.)Contact number and complete address of the distributor for further review.

hansi
26-01-2010, 18:31
Upišeš HR

Kalhant
26-01-2010, 19:43
A ovo tu

3.)Contact number and complete address of the distributor for further review.

Ne razumijem sta zele. :/

mr. Pink
26-01-2010, 20:16
pa kontakt broj od trgovine u kojoj si kupio tipkovnicu i njezinu adresu.

Kalhant
26-01-2010, 20:37
Hvala. :thumbs2:
E sad problem je u tome da sam mis kupio u vemilu koji je bankrotiro. Vemil je kupljen (ili sta vec) od strane unusmedie koji ne priznaju garanciju iz vemila. Ja sam logitechu to naveo, a oni mene traze kontakt propale tvrtke? Da im posljem lokaciju i kontakt unusmedie(bivseg vemila) ili?

Tu ima 1 post o ovome.
http://www.bug.hr/forum/topic/opcenito- ... 45048.aspx (http://www.bug.hr/forum/topic/opcenito-o-ict-biznisu/unusmedia/45048.aspx)

marijanovic
26-01-2010, 21:01
Hvala. :thumbs2:
E sad problem je u tome da sam mis kupio u vemilu koji je bankrotiro. Vemil je kupljen (ili sta vec) od strane unusmedie koji ne priznaju garanciju iz vemila. Ja sam logitechu to naveo, a oni mene traze kontakt propale tvrtke? Da im posljem lokaciju i kontakt unusmedie(bivseg vemila) ili?

Tu ima 1 post o ovome.
http://www.bug.hr/forum/topic/opcenito- ... 45048.aspx (http://www.bug.hr/forum/topic/opcenito-o-ict-biznisu/unusmedia/45048.aspx)

Jednostavno im napišeš ime, adresu i telefonski broj trgovine gdje si kupio.

Kalhant
26-01-2010, 22:12
Hvala!

Još jedno retardirano pitanje

Street Address:
Apartment number:

Prvo je samo ime ulice, a drugo kućni broj? Ili se varam?

R@pt0r
26-01-2010, 23:47
Yep.

Kalhant
27-01-2010, 19:44
Evo javili su mi iz logitecha da ce mi poslati mis dok ga dobe na skladistu posto je za Hrvatsku trenutno "out of stock". Takoder nemaju informacija kada ce misevi doci u skladiste.
Ne cudi me posto sam googlanjem naletio na puno razno raznih likove iz Hrvatske koji su lagali da bi dobili jos jedan mis.
Jebiga, balkanski mentalitet sta drugo rec... I onda se svi cude kad se druge tvrtke odnose prema njima kao prema smecu.

Hvala svima na pomoci sa ispunjavanjem ovih obrazaca.

marijanovic
27-01-2010, 21:41
Ne cudi me posto sam googlanjem naletio na puno razno raznih likove iz Hrvatske koji su lagali da bi dobili jos jedan mis.
Jebiga, balkanski mentalitet sta drugo rec... I onda se svi cude kad se druge tvrtke odnose prema njima kao prema smecu.


Eh, postoje i oni koji na taj način dobijaju miša, al ga pošiljatelj ne označi dobro (ne naznači F/D).
I onda primatelj neće ništa da plati (carnu, prijevoz) i miš se fino s carine vrati pošiljatelju nakon 20 dana.
___ I ko je tu na dobitku?
Svi se prave ludi, Overseas neće dostavit bez da se plati, Logitech se pravi mutav
(ne odgovaraju ili odgovore neš sasvim deseto, prebacuju s jednog službenika na drugog itd) i neće promjenit u F/D
jer su pošiljku naznačili kao DDP što se koristi kao novo, zamjena za F/D a naši ne prihvaćaju bla bla bla...

Uglavnom, neću više nikad kupiti nešto skupo a Logitech kad tako fino prave budalu od mene.
Pokvari mi se G9 kupljen u VeMilu u Karlovcu (kojeg više nema), oni pošalju drugi (G9x) i naprave pogrešku.
I onda neće da isprave pogrešku. To nije dobar support. To je idiotizam.

kulamasta
28-01-2010, 00:21
Pa Marijanoviću reklamiraj mis tamo gdje si ga i kupio. Zasto saljes Logitechu svoj mis?

Don Kihot
28-01-2010, 00:42
Ne cudi me posto sam googlanjem naletio na puno razno raznih likove iz Hrvatske koji su lagali da bi dobili jos jedan mis.
Jebiga, balkanski mentalitet sta drugo rec... I onda se svi cude kad se druge tvrtke odnose prema njima kao prema smecu.


Eh, postoje i oni koji na taj način dobijaju miša, al ga pošiljatelj ne označi dobro (ne naznači F/D).
I onda primatelj neće ništa da plati (carnu, prijevoz) i miš se fino s carine vrati pošiljatelju nakon 20 dana.
___ I ko je tu na dobitku?
Svi se prave ludi, Overseas neće dostavit bez da se plati, Logitech se pravi mutav
(ne odgovaraju ili odgovore neš sasvim deseto, prebacuju s jednog službenika na drugog itd) i neće promjenit u F/D
jer su pošiljku naznačili kao DDP što se koristi kao novo, zamjena za F/D a naši ne prihvaćaju bla bla bla...

Uglavnom, neću više nikad kupiti nešto skupo a Logitech kad tako fino prave budalu od mene.
Pokvari mi se G9 kupljen u VeMilu u Karlovcu (kojeg više nema), oni pošalju drugi (G9x) i naprave pogrešku.
I onda neće da isprave pogrešku. To nije dobar support. To je idiotizam.

Kreteni su oni na carini kad ne razlikuju F/D i DDP standard.

Oćemo u EU? OĆEMO KURAC! :thumbs1: :yuck:

Još da im treba pojasniti da se carina na elektroniku proizvedenu u EU ne plaća.
Plaća se samo porez (uzme se potvrda u zemlji u kojoj se kupi, lupi štambilj na izlasku iz zemlje, plati naš porez, i dobiješ povrat poreza iz zemlje u kojoj si kupio, siple as that).

Don Kihot
28-01-2010, 00:45
Pa Marijanoviću reklamiraj mis tamo gdje si ga i kupio. Zasto saljes Logitechu svoj mis?

Ne može. VeMulj je službeno propao (kao i HGŠrot) i ne uvažavaju stare reklamacije, što se krši zakonom (ako neka firme preuzme drugu firmu,
preuzima i njene stare reklamacije u razdoblju od 2 godine minimum!).

Sad je Vemil = Unusmedia... I sere mi se na sprovođenje naših zakona.

Jedine poštene firme su male firme.

Evo pokojni Supracomp iz Siska je fer. Objavili stečaj i obvezali se da će svojim kupcima održavati računala još naredne dvije godine,
te ispuniti jamstva u nardne dvije godine, o vlastitom trošku.

Tako se to radi. Svi ovi veći su govnari. Žalosno ali istinito.

kulamasta
28-01-2010, 00:57
Znam to al nisam na to ciljo...

Poanta je u tome sto Logi izadje kupcu u susret, salje mu misa i kopac opet nije zadovoljan...

A trznice po forumima prepune novih Logi zvucnika, zapakiranih ali bez garanije :thumbs1:

marijanovic
28-01-2010, 01:05
...

Kreteni su oni na carini kad ne razlikuju F/D i DDP standard.

Oćemo u EU? OĆEMO prozor! :thumbs1: :yuck:

Još da im treba pojasniti da se carina na elektroniku proizvedenu u EU ne plaća.
Plaća se samo porez (uzme se potvrda u zemlji u kojoj se kupi, lupi štambilj na izlasku iz zemlje, plati naš porez, i dobiješ povrat poreza iz zemlje u kojoj si kupio, siple as that).

Ma razlikuju oni F/D i DDP.
Za DDP im treba ugovor s pošiljateljem (valjda smo jedina zemlja u svijetu kojima F/D nije isto što i DDP) :rotfl:

Free Domicile (F/D) - http://www.teachmefinance.com/Financial_Terms/free_domicile.html
Delivered Duty Paid (DDP) - http://www.investopedia.com/terms/d/delivery-duty-paid.asp

Iz Overseasa mi traže punomoć da me mogu zastupati na carini kao i presliku osobne.
Odmah mi bilo sumnjivo da se carini na moje ime.
Pitam, raspitam se - i na kraju ispadne pošiljatelj nije naznačio F/D pa se pošiljka gleda kao neki EWP ili kak već.
I onda plačam dostavu, carinu, porez od 350 Kn + (5Kn + PDV za svaki dan što je artikal stajao na carini).
Uglavnom izađe me puno skuplje nego što taj miš vrijedi.

Naravno, kontaktirali su iz Overseasa taj UPS kako bi pošiljatelj promijenio pošiljku, jer se radi o zabuni. I ništa.



Znam to al nisam na to ciljo...

Poanta je u tome sto Logi izadje kupcu u susret, salje mu misa i kopac opet nije zadovoljan...

A trznice po forumima prepune novih Logi zvucnika, zapakiranih ali bez garanije :thumbs1:

O čemu ti?
Ja ne da nisam zadovoljan nego sam i nezadovoljan i ljut. Potrošio sam i vremena i novca.
Nisam dobio miša što su mi poslali. Zavlaće me i prave ludim.
Zar im je toliki problem popraviti grešku u oznaci pošiljke? Očito da jest.
A gledam, ljudi na isti princip dobijaju bez problema. Čak sam nekima i ja savjetovao i pomogao.
Ja jednostavno imam peh.

kulamasta
28-01-2010, 01:36
Imas krasne Genius miseve, nikoga ne zavlace, konstantno salju nove miseve onima koji nisu zadovoljni, sve super!

NA tvome mjestu nebi kupio Logia vise nikad

Kalhant
28-01-2010, 14:05
I would like to inform you that we do not issue call back, may I suggest you to update thru email if the requested part is already available.

Jel moze netko ovo prevest zato sto mi nije jasno.
Rekli su mi da nema miseva i da mogu cekat ako zelim.
Ja sam reko da cu pricekat i pitao sam hoce li me kontaktirati dok dodu misevi.
Oni su mi odgovorili ovo iznad. Koliko sam shvatio oni se ne javljaju ljudima.
Nije mi jasno sto znaci ovaj drugi dio recenice. :oops:

Kalhant
01-02-2010, 19:42
I would advise you to contact us instead to update tf we can issue replacement in Croatia.

Ok ovo je zadnje. Uspio sam se razumjet sa logitechom i sad su mi poslali ovo. Koliko toliko mi je recenica jasna, ali sta tf znaci?
Molim bilo koga tko zna da napise.
Zahvaljujem unaprijed

Niko Bellic
01-02-2010, 20:19
there for

IGoR_2803
01-02-2010, 21:05
there for

therefor... bez razmaka..

Niko Bellic
01-02-2010, 21:29
My mistake... xD

Kalhant
01-02-2010, 21:58
Hvala na pomoci. :D
Vec polako pizdim.
Prvo mi govore da nemaju miseve za Hrvatsku pa mi govore da mogu cekat. Pa kada ja prihvatim posalju mi mail koji nema smisla i sad na kraju mi predlazu da ih kontaktiram ponovno, ali ovaj put valjda trebam naznacit da je problem u tome da ne mogu dobit posiljku (ne znam kakav je problem rijesit to ovdje putem update-a).
I vec vidim kako ce me trazit slike misa, slike racuna i razno razne piz**rije koje sam im vec naveo sada.

Shaka
01-02-2010, 22:25
pa zasto im jednostavno ne kazes da pristajes da ti posalju g500...g5 se brijem ne proizvodi vise,ovaj mu je nasljednik =P

Kalhant
01-02-2010, 22:37
Ma dogovorio sam se ja za g500, ali ga kao nema na skladistu i trebo bi cekat.
Kad sam ja pristo na cekanje poslali su mi email koji nema smisla. Onda sam ja pitao hoce li mi oni to sami poslat dok dobe ili ih moram kontaktirat. Sad me na kraju traze da im saljem novi email, a ne updatam vise ovaj. Valjda u drugom moram objasnit problem sa slanjem.
Vise mi nista nije jasno
ugl


I would like to inform you that we have a shortage of replacement piece in Croatia due to unavoidable circumstances. I would like to inform you that you have 2 choices. Contact point of purchase and arrange for a replacement or wait until we got the item on stock but I could not provide a time frame when would it be available since there are no updates from our higher office.

I can't replace my mouse in store so I will need to wait.
Will you contact me when you get mouse on stock?

Swould like to inform you that we do not issue call back, may I suggest you to update thru email if the requested part is already availabl

tu mi vise nista nije bilo jasno.


So should I contact you to check did you got mouse on stock or you will send mouse on your own when you get it on stock?

I would advise you to contact us instead to update tf we can issue replacement in Croatia.

Sigurno ima negdje gresaka u mom engleskom pa ne trebate navodit :).

Ako netko ima neki savjet ili ih je razumio bolje nego ja neka samo posta

IGoR_2803
01-02-2010, 23:04
/

:pray: ok, vidi se da tebi nejde gramatika engleskog jezika ali ovaj tip je isto malo nepismen očigledno... uglavnom, tip želi da im svako malo šalješ mailove da pitaš da li ima šta novo... pretpostavljam da je tako... lud zbunjen :)

Kalhant
01-02-2010, 23:24
I would advise you to contact us instead to update tf we can issue replacement in Croatia.

Tako sam i ja mislio dok mi nije poslao ovo sto pretpostavlajm znaci da bi ih trebao kontaktirati (opet?) rade nego da ih update-am putem ovog emaila?

kulamasta
02-02-2010, 00:33
Uglavnom

To sto Logi radi je stvar njihove dobre volje, tj. nisu obavezni, tako da bi na tvom mjestu uzeo ono sto nude i vozdra....


Cini mi se da u zadnje vrijeme to rade s puno manje volje jer su ocito skuzili da ovdje to ekipa voli iskoristavat...

I onda na drugoj temi netko kaze da bi igre trebale biti bez zastite pa ce gameri to nagradit...

Na Balkanu bi slijepca koji prosi opljackali a ne da se nagradi dobra volja

Kalhant
02-02-2010, 00:50
Gle misu je otiso kabel u 3 krasne i mis se pali i gasi sam od sebe svako malo. Ja sam prihvatio sve uvjete, dao sam im sve informacije i sad me vuku za nos. Ako trebe razvalit cu ovaj mis sa cekicem samo nek mi posalju novi koji radi. I ne bi rekao da je stvar dobre volje zato sto daju garanciju od 3 godine.
A posto ja svoju garanciju ne mogu ostvarit u trgovini oni su duzni zamjenit pokvareni mis.
Ne bi se ni ja ovoliko zalio da za mis nisam dao 500 kuna, a sada nakon godinu dana tom se misu strgo cijeli kabel sam od sebe(da kabel je toliko los). Najzalosnije je da mis od 50 kuna kojeg koristi brat radi jednako kao i prije 2 godine kada ga je kupio.

Ugl. sad cu se pocet pravit glup sve dok mi ne objasni detaljno sta zeli od mene.

kulamasta
02-02-2010, 02:15
Gle misu je otiso kabel u 3 krasne i mis se pali i gasi sam od sebe svako malo. Ja sam prihvatio sve uvjete, dao sam im sve informacije i sad me vuku za nos. Ako trebe razvalit cu ovaj mis sa cekicem samo nek mi posalju novi koji radi. I ne bi rekao da je stvar dobre volje zato sto daju garanciju od 3 godine.
A posto ja svoju garanciju ne mogu ostvarit u trgovini oni su duzni zamjenit pokvareni mis.
Ne bi se ni ja ovoliko zalio da za mis nisam dao 500 kuna, a sada nakon godinu dana tom se misu strgo cijeli kabel sam od sebe(da kabel je toliko los). Najzalosnije je da mis od 50 kuna kojeg koristi brat radi jednako kao i prije 2 godine kada ga je kupio.

Ugl. sad cu se pocet pravit glup sve dok mi ne objasni detaljno sta zeli od mene.

Ne nisu...

To je duzan uvoznik ili prodavac

Ne Logitech

To je njihova dobra volja

Kalhant
03-02-2010, 20:04
Opet jedno pitanje posto nisam 100% siguran.
Ako zivim u kuci, a ne zgradi.
I recimo da je moja adresa
Ilica 123

Dali je moj Street Address samo Ilica ili Ilica 123.
Ako je oboje sto je onda Apartment number?
Nisam bas siguran zato sto je po meni street address moja adresa sa mojim kucnim brojem, a apartment number bi si preveo kao broj stana.

Zahvaljujem svima na pomoci.

IGoR_2803
03-02-2010, 20:44
Opet jedno pitanje posto nisam 100% siguran.
Ako zivim u kuci, a ne zgradi.
I recimo da je moja adresa
Ilica 123

Dali je moj Street Address samo Ilica ili Ilica 123.
Ako je oboje sto je onda Apartment number?
Nisam bas siguran zato sto je po meni street address moja adresa sa mojim kucnim brojem, a apartment number bi si preveo kao broj stana.

Zahvaljujem svima na pomoci.

sa kakvim se ti stvarima zabrinjavaš, to nisu istine... napiši ilica 123 pod adresa i zdravo... i onako će to preuzeti lokalna kurirska služba, recimo city express i onaj koji će razvoziti pošiljku će dobro znati o čemu se radi... :)

Kalhant
03-02-2010, 21:51
Da apartment number ostavim prazno ili napisem ponovno broj?

bezimeni
03-02-2010, 21:54
Moraš otići u gruntovnicu gdje ti daju broj stana pa to onda upišeš .

IGoR_2803
03-02-2010, 22:21
Da apartment number ostavim prazno ili napisem ponovno broj?

ma napiši ako hoćeš...

Kalhant
03-02-2010, 22:28
Ma napisao sam kao i prošli put.
Pod street address sam stavio samo ime ulice, a pod number kucni broj.
Ako to rade nase sluzbe vidjet ce da gore nema broja pokraj ulice pa ce valjda shvatit da mu pod apartment number pise moj kucni broj. Ionako u mojoj ulici nema zgrada.

kulamasta
04-02-2010, 08:24
http://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=72429

Malo si ovu temu prouci...

Ima iskustvo jednog tipa koji je isao direkt preko Logitecha, mimo uvoznika i distributera rjesavat garanciju i dobio je novu tipkovnicu + skoro 500 kn raznih troskova

...da se ne iznenadis

Shaka
04-02-2010, 09:06
evo meni stigla logitech illuminated od supporta preko overseas express...
uglavnom zena me nazvala na telefon pitala dali imam mail,poslala forumlar za punemoc,ispunio skenirao kao i presliku osobne i evoga sljedeci dan odmah stigla...
nista nisam platio vec je logitech sve troskove podmirio...uglavnom palac gore za logitech,digao mi se u ocima iznad svih ostalih marki

bez brige budi kad ti oni salju,oni naglase da placaju sve troskove slanja i carine,samo sto ovi nasi lopovi pohlepni ubiru sebi...

Constantine
04-02-2010, 14:28
a što si napravio sa orginalnom illuminated?

Constantine
04-02-2010, 16:38
dablpost
Pitanje za vlasnike illuminated,jel to samo meni space nekako zaostaje,jako cesto se dogodi da napisem dvije rijeci spojeno zato sto nisam dobro kliknuo space i to me smeta,jel to bas do illuminated ili?

Kalhant
04-02-2010, 20:51
Ja se vec skoro 2 tjedna navlacim sa njima.
2 put su me trazili osobne informacije, 2 put su me trazili slike misa i jucer su me prebacili na drugog agenta. Izmjenio sam sa njima vec ~15 mailova.

marijanovic
04-02-2010, 21:11
Ja se vec skoro 2 tjedna navlacim sa njima.
2 put su me trazili osobne informacije, 2 put su me trazili slike misa i jucer su me prebacili na drugog agenta. Izmjenio sam sa njima vec ~15 mailova.

Još nisi oborio moj rekord (ja sam više mailova,...).
Meni su sve na vrijeme i uredno poslali, no krivo naznačili pošiljku (da treba platit) tako da je još na carini.
Zapravo, valjda im se već i vraća s carine, možda im je već i vraćen.

Kalhant
05-02-2010, 01:27
Ja jos nisam doso do slanja :rotfl: , a kakve sam srece nadmasit cu tvoj rekord

marijanovic
05-02-2010, 01:35
Ja jos nisam doso do slanja :rotfl: , a kakve sam srece nadmasit cu tvoj rekord

E ne, nećeš. Moj su upit zatvorili bez da su mi odgovorili na zadnja pitanja.
Zato ću se ja njima opetovano obratiti...

Kalhant
10-02-2010, 23:09
Evo nakon skoro 3 tjedna su poslali. :D
Trebalo bi doći u ponedjeljak. Javim kako je prošlo.

marijanovic
10-02-2010, 23:19
Evo nakon skoro 3 tjedna su poslali. :D
Trebalo bi doći u ponedjeljak. Javim kako je prošlo.

Ako zatraže popunu punomoći i slanje preslika osobne, obavezno pitaj tko snosi troškove.
Ja da nisam pitao dobio bih finu svotu za platit i morao bih platit zbog potpisa punomoći.
Pehist sam, Logitech mi nije dobro naznačio pošiljku i miš im je vraćen.

Kalhant
12-02-2010, 13:58
Evo dobio sam poštom pismo u kojem me traze punomoć. Takoder je navedeno da pošiljatelj šalje o svom trošku i boldano je da ja ne snosim nikakve troškove pošiljke :D .

E sad pitanje.
Nisam punoljetan i još nisam izvadio osobnu. Jel može onda stari dati punomoć umjesto mene?

flander
12-02-2010, 14:02
pa normalno da da

Kalhant
18-02-2010, 02:27
Evo stigao je miš prije 2 dana. Malo sam ga testirao pa ću napisat mali osvrt na support i na mis

Support je bio ljubazan i profesionalan uz tek pokoje ne razumijevanje(jezična barijera) sa moje i njihove strane.
Prvo što mi je upalo u oko je postroživanje zamjene. Čitajući iskustva na drugim forumima dobio sam dojam da su svima slali miševe u svega par mailova.
U mom slučaju nije bilo tako te sam izmjenio dvadesetak mailova prije slanja miša.
Također mi se čini da bi uskoro ova logitechova politika mogla prestati iz očitih razloga.

Što se miša tiče ima minusa i pluseva u odnosu na g5-icu.
+ hyper scroll
+ bolje pozicionirane tipke za mijenjanje dpi-a
+ malo mi bolje miš leži u ruci
+ veći dpi(nije da ću koristit 5000+ dpi-a na 15'' laptopu, ali opet je bolji od g5-ice)

- grip mi je puno lošiji od g5-ice
- dizajn mi se ne sviđa
- back i forward tipke su mi lošije pozicionirane

Sve u svemu g500 je dobar miš i na sve ću se naviknuti osim na grip koji sada ima plastičan osjećaj na ruci za razliku od g5-ice koja ima neku gumenu teksturu(oni koji su koristili miš znat će na što mislim).

Za kraj sve pohvale logitechovom supportu :thumbs2: .