PDA

Pogledaj cijelu verziju : Ameri za produkciju America´s Army platili 32,8 milijuna $



IgGy
09-12-2009, 18:22
Ukoliko ste se ikada zapitali otkuda se financira America´s Army, jedan od vaših i naših najomiljenijih (besplatnih) online shootera, ali i koliko sve to košta, odgovor stoji u američkim državljanima koji su putem poreza sve to fino platili. No, iznos u svakom slučaju nije malen.

Prilično je jasno kako je America´s Army zamišljen kao "alat" za vrbovanje mladih Amera u vojsku, no ostatku svijeta to ne predstavlja brigu kako bi igrali svoj omiljeni online shooter. Svejedno, objavljeno je kako su američki državljani kroz pet godina produkcije putem poreza potrošili 32,8 milijuna USD, koji su upotrijebljeni za produkciju ovog naslova. Doduše, originalna svota za produkciju bila je 7 milijuna USD, stoga se pretpostavlja kako je veći dio love otišao na marketing.

RIDER32
09-12-2009, 22:08
... ili u đepove nadležnih ljudi... ne onih koji su proizvodili igru nego u one koje su narucili igru...


btw. svota ustvari i nije velika kada se pogleda koliko USA odvaja za vojsku, oružje i "mirovne" misije...

The Boz
09-12-2009, 22:10
To je za "tri" igre u stvari malo.

W1k1n6
13-12-2009, 21:17
Sve firme koje nešto rade za vojsku su najuspješnije na svijetu. Budžet neograničen, vrijednost posla se ne provjerava, za rokove nitko ništa ne pita, o kvaliteti se ne raspravlja jer nitko nema pojma. Raditi oružje, razvijati sustave za "pametno ratovanje", proizvoditi igre, sve su to prekrasni načini kako se bogatiti na poreznim obveznicima. Svota koja je potrošena ne da je prevelika, već je tipičan primjer neograničene gluposti državne birokracije. Crysis je recimo nastao za 500.000 Eura koliko je Cryteku dala Njemačka država plus 2,5 milja Eura koje su uložili izdavači. Kada se to usporedi s AA, onda postanete svjesni koliko je pretjerano love spiskano na solidnu ali ne i spektakularnu mrežnu pucačinu koja u sebi ima neviđeno zatupljujući sustav treninga, brojne fićrse koji uništavaju gameplay zbog vojne logike da ti pruže situacije koje se mogu desiti u "realnim uvjetima".

Herr Schnitzel
13-12-2009, 21:18
500.000 Eura koliko je Cryteku dala Njemačka država
Wat? Gaming kultura je na tolikoj razini tamo sjeverno? :)

Deadwalker
14-12-2009, 16:59
...

vau, nisam to znal. Ta svota koju je dala država, to je regulirano nekakvim zakonom? Jer ne vidim da je Crysis imao kakve koristi za njemačke vojne svrhe

The Boz
14-12-2009, 17:02
0.13% više njemaca je otišlo u vojsku nego prije :p

14-12-2009, 20:30
...

vau, nisam to znal. Ta svota koju je dala država, to je regulirano nekakvim zakonom? Jer ne vidim da je Crysis imao kakve koristi za njemačke vojne svrhe

Ej to je NJEMAČKA. Nije to Hrvatska koja jedino zna za domovinski rat i nije to Bosna koja jedino zna za čevape i bureke. ;)

Kid A
14-12-2009, 20:36
http://adamncopeland.files.wordpress.com/2008/06/19f4a676aeff836d450cffc7c4d22ca9721e0250.jpg

IgGy
14-12-2009, 20:53
Crysis je recimo nastao za 500.000 Eura koliko je Cryteku dala Njemačka država plus 2,5 milja Eura koje su uložili izdavači.

To nije baš u potpunosti točno. To se odnosi na prvi Far Cry, ne na Crysis. Na Crysis je sveukupno uloženo preko 30 milijuna Eura, ali točno je da Njemačka itekako podržava svoje gaming studije.
Jao, kaj sam rekao Crysis? Naravno, mislio sam na Far Cry.

Feanor
14-12-2009, 20:57
Pa što nije GTA IV imo budget oko 100 milijuna $-a ili recimo sad grand turismo 5 ima preko 100 milijuna $-a...

IgGy
14-12-2009, 21:01
Pa što nije GTA IV imo budget oko 100 milijuna $-a ili recimo sad grand turismo 5 ima preko 100 milijuna $-a...

Imali su, da. Ali na blockbuster igre se još uvijek u prosjeku troši između 20 i 40 milijuna USD.

Deadwalker
15-12-2009, 12:12
Covece, nisam bio ni svjestan koliko se ulaze u igre. Doduse, isplativost je daleko veca ako igraca komuna prihvati naslov i kupi ga. Crysis je bio fenomenalna pucacina, par godina ispred svoje konkurencije. Jedino mu Stalker stoji uz bok. I danas kada mi se napucava, instaliram upravo Crysis ili Stalker. I bilo bi lijepo kada bi se recimo u nas malo vise davalo poticaja za tu granu industrije. Al sta ces, kada vlada ne moze ljudima isplatiti pristojne bozicnice

Razzarach
15-12-2009, 13:52
AA3 je prejebena igra s obzirom da je free
al nekako mi se cini da mi malo lagga pa cam i na low^.ˇ
ako se tih 32 mil odnosi na sve 3 igre onda nije ni tako previse

W1k1n6
22-12-2009, 14:03
Crysis je recimo nastao za 500.000 Eura koliko je Cryteku dala Njemačka država plus 2,5 milja Eura koje su uložili izdavači.

To nije baš u potpunosti točno. To se odnosi na prvi Far Cry, ne na Crysis. Na Crysis je sveukupno uloženo preko 30 milijuna Eura, ali točno je da Njemačka itekako podržava svoje gaming studije.

Ma greška naravno, mislio sam na Far Cry. Pa da ga *beš da se AA uopće može uspoređivati s igrom koja je toliko promijenila čitavu tehnologiju žanra.

RIDER32
22-12-2009, 19:06
Ah taj crysis... Volim ga pa ga mezim pa ga volim... :D

Al sviđa mi se sto je igra rađena baš za PC only bez konzolaških sranja. Zahtjevna je ali zato i je samo za PC... :)

Konzolaši su kupovali PC samo zbog Crysisa :P