IgGy
30-11-2009, 12:02
Electronic Arts je nakon kupnje tvrtke Playfish počeo usvajati poslovne pojmove poput "igre trebaju biti servisi", te online distribucije igara, a sličnim će se putem izgleda kretati i koncepcija nadolazećeg RTS naslova, Command & Conquer 4.
Jon Van Caneghem, inače producent franšize Might and Magic, pridružio se Electronic Artsu kako bi "transformirao" C&C, a potonji je objasnio i kako bi to učinio. Za primjer uspjeha naveo je RPG, za koje navodi "pogledajte što je online za RPG učinio u posljednjih 10 godina". Ukoliko se pitate gdje novi Command & Conquer tu spada, Van Caneghem kaže "Omogućuje vam sve što biste očekivali od igre u kutiji, ali i daje mnogo toga dodatnog... poput konstantne komunikacije s prijateljima, te društvenog elementa igranja."
No možda najzanimljivija Van Caneghemova izjava jest "Pogledate li igrače na društvenim mrežama poput Facebooka; oni već sada igraju strateške igre, iako toga možda nisu svjesni. Upravo u tom smjeru želimo ekspandirati franšizu kao što je Command & Conquer, te je ponuditi širem tržištu."
Jon Van Caneghem, inače producent franšize Might and Magic, pridružio se Electronic Artsu kako bi "transformirao" C&C, a potonji je objasnio i kako bi to učinio. Za primjer uspjeha naveo je RPG, za koje navodi "pogledajte što je online za RPG učinio u posljednjih 10 godina". Ukoliko se pitate gdje novi Command & Conquer tu spada, Van Caneghem kaže "Omogućuje vam sve što biste očekivali od igre u kutiji, ali i daje mnogo toga dodatnog... poput konstantne komunikacije s prijateljima, te društvenog elementa igranja."
No možda najzanimljivija Van Caneghemova izjava jest "Pogledate li igrače na društvenim mrežama poput Facebooka; oni već sada igraju strateške igre, iako toga možda nisu svjesni. Upravo u tom smjeru želimo ekspandirati franšizu kao što je Command & Conquer, te je ponuditi širem tržištu."