Log in

Pogledaj cijelu verziju : Raspoloživ prvi DirectX 11 benchmark



IgGy
27-10-2009, 09:46
Ukoliko ste jedan od onih sretnika koji se dokopao DirectX 11 grafičke kartice, u tom slučaju evo pravog načina kako i testirati njezine performanse. Unigine Engine izbacio je takozvani Heaven Benchmark koji doduše osim DirectX 11 podržava DirectX 9, DirectX 10 i OpenGL.

Trenutno se na tržištu nalazi tek jedna DirectX 11 osposobljena igra, a to je EA-ova MMO strategija BattleForge, no ubrzo dolazi još naslova s podrškom za DirectX 11, među kojima se ponajviše ističu Colin McRae DiRT 2 i Aliens vs Predator.

Benchmark skinite sa službene web stranice: http://unigine.com/download/

Ukoliko doduše nemate DX 11 hardver, slobodno pogledajte kako benchmark izgleda: http://www.pcplay.hr/modules.php?r=16&id=872

Deadwalker
27-10-2009, 10:01
Zadovoljit ce i DX10 hardware :wink:
Isprobao sam taj benchmark vec prije par dana, i da budem iskren, i ne vidim neku veliku razliku naspram dx10 verzije, osim sto dx11 ima podrzanu tesalizaciju(neda mi se pisat cemu sluzi). Glede perfomansi na dx11 sa ukljucenom tesalizacijom, na svojoj vec staroj kanti, sam sa medium postavkama imao malo preko 20 fps-a, sto je za moje okvire sasvim zadovoljavajuce. Kada se tesalizacija iskljuci, perfomanse su malo bolje. Inace fora engine, lijepo bi docaravao nekakav fantasy settings. :)

W1k1n6
27-10-2009, 11:11
Baš su mogli staviti neko živo biće, ovako laički gledano dobijete rezultate koji pokazuju kako renda cigle.

27-10-2009, 11:25
Kakvo je to kamenje? Pa u crysisu je bolje izvedeno.

Kakva je to trava? Pa u novoj fifi bolje izgleda.

Noviteti? Imam osjecaj da se sve samo svijetli i da je to jedini što su zdrukali prema gore.

Nisam zadovoljan, niti malo.



I ja neznam jel oni nemaju ideja ili se furaju na 3d mark01 ali takvi prikazi prirode, pogotovo na ovako loš nacin su vec isfurani. Hebemu zar je problem napravit kadar kamere iz nekog veceg grada tipa New York i stavit prijelaze DAN-NOĆ, dodati koji milijun poligona više i reć ovo je the kickass dx ŽNJ. A očito je to problem.

Sve je ovo u biti samo brzi napad Atija na Nvidiju koja kasni sa grafama nove generacije.

Deadwalker
27-10-2009, 12:30
Sav taj marketing oko dx11 je beskoristan jer ipak, danas konzole vode glavnu rijec, a pc platforma se prilagođava njima. U prijevodu - igre ce se jos dosta godina raditi na dx 9 platformi(Rage(Id Tech 5) jelda? :wink: ) cisto radi ogranicenosti konzola, dok ce tu i tamo bljesnuti koji naslov u dx11. Sam uspjeh novog API-a ce ovisiti o programerima koji ce pisat nove graficke pogone, a to ce opet sve na kraju ovisit o marketingu, koji, vjerovali ili ne, i dalje sili igranje na konzolama. Ako ce se i naci "prave" dx11 kompatibilne igre, one ce najvjerojatnije dolaziti kasnije nakon konzolaskih verzija, kako bi se prilagodile tom API-u. Sto opet marketinski odgovara izdavacima radi prisutne piratizacije na PC-u. Dalje, glede kupnje nove graficke kartice, jednostavno bezpotrebno. Crysis je jos prije 2 godine pokazao sadasnji vrhunac racunalne grafike i trenutno se tesko moze bolje od toga. Sljedeca verzija njihovog mocnog engine-a koja se radila cisto radi konzola, je dosta ogranicena.(evo jedan prigodan video (2WJG14uLA3k)). Nekih velikih pomaka i nema, osim poboljsane fizike. U prijevodu - ne moram kupovati jos dugo novu graficku posto sve nove igre igram na medium-high detaljima na svojoj 8600gts. Ako se mene pita, jedina poboljsanja koja mozemo ocekivati u iducih par godina su na podrucju fizike i AI-a. Kazem fizike, jer oni silni procesori u konzolama nece imati problema to prezvakati, dok cemo mi na pc-u morati kupovati malo bolje quadove(citaj GTA 4).
Da zakljucim...mene opcenito opce niti malo ne hajpaju te nove dx11 graficke kao ni cijeli taj marketing. Opce nije stvar u novom API-u i njegovim mogucnostima, nego je cijela spika u programerima na koji ce ga nacin iskoristiti(kao sto je Doctor Freak rekao, ovaj engine je los, uopce ne iskoristava niti prikazuje na nekoj zavidnoj razini nove mogucnosti API-a) te izdavacima i developerima koji ce najvjerojatnije se drzati konzolaske tehnologije sto znaci da mi na pc-u necemo moci vidjeti puni potencijal danasnje racunalne grafike, uz tu i tamo koji izuzetak.(Dirt 2 recimo).