Pogledaj cijelu verziju : Vasih Top 5 pjesama
....koje slusate u odredjenim trenutcima.Cisto onako,bez odredjenog razloga.
Evo ja,npr.
1. Isaac Hayes - Hyperbolycsillabliscsequedalymistic
2. Iron Buterfly - In-a-Gadda-da-Vidda
3. Rare Earth - Get Ready
4. Jane - Between Heaven And Hell
5. Curtis Mayfield - Pusherman
Vas izbor?
GeraltofSmeg
19-10-2009, 19:57
Celtic Frost - Danse Macabre PhhCLBfw5Gg
Anaal Nathrakh - Screaming of the unborn tNGguypUC8E
Spastic Ink - A Wild Hare UhP4lg28fs0
Tormentor - Tormentor I MKq6xXMLbFA
Demilich-(within) the chamber of whispering eyes JSRXxxcMH4A
MILF hunter
19-10-2009, 20:03
Ko da pitaš volim li više tatu ili mamu. Ipak, mogu dati 5 pjesama koje su redovito na plejlisti:
Alice in chains - down in a hole
Pearl Jam - black
Radiohead - pyramid song
Tool - parabola
Fear factory - self bias resistor
Sutra bih vjerojatno napisao drugačije.
MILF,koliko imas godina?
Vidim da nam se ukusi cesto puta poklapaju.
Riblja Corba - Rekla je
Bajaga - Tisina
Riblja Corba - Dva dinara druze
Anathema - Judgement
Danzig - Mother
Zadnjih 5 koje su bile na playlisti.
Wishmaster
19-10-2009, 20:25
5 top pjesama...mission impossible
Nekih recimo 5 random favorita:
1. Nightwish - The Poet And The Pendulum
2. Tarot - I Rule
3. Indica - Ikuinen Virta
4. Dragonforce - Last Journey Home
5. Drim Tieter - Nightmare To Remember
Nemoguće...
Lord Ragnarok
19-10-2009, 20:30
1)the Offspring - Hit That
2)Hadouken - M.A.D.
3)Nightwish - Dead Boys Poem
4)Gnarles Barkley - Crazy
5)Dire Straits - SUltans of Swing
nije tim redom, nabacani su nasumicno
ugl to su mi neki favoriti, no ovisi o raspolozenju i vanjskim okolnostima
1. Borknagar - Colossus
2. Samael - Baphomet's Throne
3. Amon Amarth -Embrace Of The Endless Ocean
4. Eluveitie - Of Fire, Wind & Wisdom
5. Opeth - To Bid You Farewell
Ovo je top 5 za zadnjih par tjedana, često se mijenja.
Evo nekih 5 pjesmi koje se često vrte u zadnjih mjesec-dva:
1. Dubioza Kolektiv - Marijuana
2. Cynic - Veil of Maya
3. Gojira - Global Warming
4. Magazin - Sve bi seke ljubile mornare ( :oops: )
5. Aeon Spoke – Cavalry of Woe
Da je tema 50 najboljih stvari bilo bi premalo, ali ajmo malo izgeneralizirati.
1) Days of the New - Touch, Peel and Stand
2) Bob Dylan - Mr. Tambourine Man(U biti sve di je samo on akustara i usna harmonika iako volim i električnog Dylana)
3) Tool - Right in Two
4) Dredg - Yatahaze
5) Pink Floyd - Atom Heart Mother
Ovo je bila nemoguca misija, da si rekao pet najboljih albuma, ajde još i još ali ovo... Previše ovisi o raspoloženju tako da bih mogao čvrsto odlučit koje su mi najbolje stvari ever. Ovo što sam naveo su meni drage stvari od žanrova koje slušam. Iako mi Tool ima boljih pjesama od Right in Two ali bi mi ona trenutno najbolje pasala, isto tako mi trenutno više odgovara Nick Drake kao singersongrajter od Bob-a Dylana ali eto...
Top 5 u zadnje vrijeme... (2 tjedna recimo)
Nick Drake - Time Has Told Me (t5HsQsmJsRY)
Simon & Garfunkel - A Most Peculiar Man (DNxViahgYU0)
Voltaire - Dia de los muertos (hGcWOapC49A)
Eric Woolfson - Bells
Eric Woolfson - The Murders In The Rue Morgue (nema ja youtubeu njegovih skladbi, dolazim u napast da ih uploadam :/)
Top 5 pjesama mi se stalno mijenja, ali zasad lista mi ide ovako:
-> Johnny Cash - Hurt (SmVAWKfJ4Go&feature=related)
-> Blind Guardian - The Bard's Song (u_tORtmKIjE)
-> Coolio - Gangsta's Paradise (WxF-ImXaUdE)
-> Vader - Sword of The Witcher (o6ifAAhPVOQ)
-> Voltaire - The Beast of Pirate's Bay (XYD9vWPuigc)
Lord Ragnarok
19-10-2009, 21:46
posto sam aszno ''pravu namjenu ovog topica:
8jynaIO1 ... re=related (8jynaIO1pCc&feature=related)
305vRNoofr8
to mi zasada pada napamet.
i da, ovaj topic je sa svojim smislom i imenom u potpunosit failao.
D.E.M.O.
19-10-2009, 22:00
Elliott Smith - Needle in the Hay (hHDbCC0Ongs)
http://uranus.ckt.net/~gochiefs/KenPark-Suicide.gif
Demo,hvala.
Ovo ce se pustati na mojoj sahrani.
1.9D-QD_HIfjAS
2.CS9OO0S5w2k
3.o6ifAAhPVOQ
4.4CW-J71mJUI
5.3wRv7wxpn2w
D.E.M.O.
19-10-2009, 22:15
Demo,hvala.
Ovo ce se pustati na mojoj sahrani.
Odat ćemo ti čast mass suicidom.
Death- Voice of the Soul
At the Gates- Into the Dead Sky
Soilwork- Entering the Angels Diabolique
Pantera- Cemetery Gates
Machine Head- Days Turn Blue to Gray
Mislim da je to to :)
D.E.M.O.
19-10-2009, 23:32
Ja neću.
Tebe ionako ne želimo u zagrobnom životu.
Sonic_Moronic
19-10-2009, 23:37
Neke od stvari koje gotovo zaslužuju da ih stavim na repeat:
1. The Muses Rapt - Spiritual Healing
2. The Beatles - Lucy in the Sky with Diamonds
3. Hladno Pivo - Pjevajte nešto ljubavno
4. The Bothy Band - The Morning Star / Fisherman's Lilt / Drunken Landlady
5. Gravediggaz - 6 Feet Deep
evo moje....
1.The White Stripes - 7 Nation Army
6j7huh5Egew
2.Red Hot Chili Peppers - Californication
dhcwyUZdT60
3.Phil Collins - In The Air Tonight
Riw7j9b8fM8
4.Basshunter - Russia Privjet
6Lo5QK9NGO4&feature=fvst
5.Beatles-Yesterday
COLbULs08EQ
Niko Bellic
20-10-2009, 08:25
*1.) Nothing Else Matters - Metallica
*2.) Becouse I Love You - Stevie B
*3.) Beautiful - Eminem
*4.) Sunshine - Twista
*5.) Shake Ya Tailfeather - Nelly, P. Diddy & Murphy Lee
Volim si složiti dobar playlist da mi svira dok surfam po netu ili se vozim u vlaku i stavit ću ih još puno ovdje. Odlična tema xarabas, odmah uz bok teme o filmovima koje smo pogledali. Good job!
Ne mogu bas odredit top 5, jer mi se top 5 stalno mijenja...
No, last.fm tvrdi da mi je top 5 u zadnjih 6 mjeseci:
1. The Birthday Massacre - Happy Birthday (8NPgVESNjPg)
2. Flogging Molly - Float (JZKjxxciTVk)
3. The Misfits - Hybrid Moments (OETiVwZCkAs)
4. Korpiklaani - Vodka (mTOUURp6mew)
5. Skinny Puppy - Pro-Test (NXT6KrX-PF4)
Skinny Puppy- Testure
Einsturzende Neubauten-Armenia
G.B.H.-Sick boy
Cannibal Corpse-Hammer smashed face
Iggy Pop & Stooges-Search and destroy
to je vise manje,to,ove pjesme moram barem jednom dnevno cut
the gun club - house on highland avenue
kuzma & shaka zulu - dalmatino
poison idea - just to get away
sunny day real estate - in circles
my bloody valentine - when you sleep
ć.e.s.m.e.
Anarion.Umarth
20-10-2009, 10:49
Wish you were here-Pink Floyd (IXdNnw99-Ic)
Leute moj-Toma Bebić (tPZ9UtzLWOg)
The court of the Crimson King-King Crimson (fpr0qoDI-cI)
Lucy in the sky with diamonds-The beatles (A7F2X3rSSCU)
Echoes-Pink Floyd (7kQNFyEI2rs)
Ali malo je 5, ne stane klasika kao npr. Space oddity (rKE3FSPJu-4), The End (1b26BD5KjH0), The Great Gig In The Sky (ZAydj4OJnwQ), Hey Jude (BD3ovfZXO5Q), For the benefit of Mr. Kite (UrwNI7rd9Os)...
Bolje top 10
(kopirano iz one prve teme)
1. RHCP-Can't stop (VzeCEC7DJFo)
2. GNR-Sweet child o' mine (xZubjXW6wHw)
3. RHCP-Get on top (qjWeEBj2qXI)
4. RHCP-Give it away (Js9u9OyaYqk)
5. Guns n' Roses-Paradise City (IaCHn5O5C9A)
težak izbor :/
01.Radiohead - Everything In Its Right Place
02.Smashing Pumpkins - Geek USA
03.Alice In Chains - A Looking In View
04.Living Colour - Cult Of Personality
05.Stone Temple Pilots - Big Empty
uz kavu :thumbs2:
Tebe ionako ne želimo u zagrobnom životu.
Hvala :oops:
OT:Jedna nova za listu Aq344ks1iegS Ne baš ta verzija pjesme , al može proć.
Sickmanno1
20-10-2009, 15:08
1. Johnny Cash - Hurt (clq01TXQR0s)
2. Metallica - Enter Sandman (1QP-SIW6iKY)
3. Judas Priest - A Touch of Evil (o36HAGVYAKM)
4. Bob Dylan - The Times They Are a-Changin' (q1NAab3tAaw)
5. System Of A Down - Spiders (YVhCGdiL56s)
1. Man at Work - Land Down Under (DNT7uZf7lew)
2. Lynyrd Skynyrd - Tuesday's Gone (8sF0bQBOsFM)
3. The Black Crowes - She Talks to Angels (1a76FeV2-Dw)
4. Stevie Ray Vaughan - Life by the Drop (H7ZPMScX9-k)
5. Rory Gallagher - Moonchild (gyHymAxUVrc)
Ne nužno tim redom.
gothic45
20-10-2009, 20:29
1.Coldplay-Fix You
2.Iron Maiden-Paschendale
3.Guns N' Roses-You Could Be Mine
4.Puddle of Mud-Blurry
5.Killswitch Engage-My Curse
Duke of Earl
20-10-2009, 21:23
Sada samo Maggot Brain (dh3bleXWaCk), slušam ju u orginalnom raspoloženju i smislu teme :)
Maggot Brain razvaljuje....a i ovo (NIb2OzxN_E4)Smoze posluziti kao solidna zamjena.
beba nema zvečku
21-10-2009, 15:45
Evo pošto je Duke započeo s "gitarističkim" instrumentalima evo da ja napišem top pet koji mi trenutno pada napamet:
Frank Zappa - Pink Napkins (wYjHASihe6Y)
Buckethead - All in the Waiting (u51CTSGImQo)
Eddie Hazel - Pray My Soul (CcwEEu9yF7w)
O.G. Funk - Music For My Brother ( posvećeno Eddieu Hazelu)
Buckethead - I love My Parents (BwXlzy9k7jI)
moglo je još sto takvih od Zappe ili Bucketheada pogotovo od Bucketheada.
gledam ovaj topic bi nebi postal, fakat nemogu stavit 5 top najdražih pjesama, jel imam dosta favorita koje da stavim al da nebudem cicija evo top 5:
1.Jack Johnson - Good people
2.Jack Johnson - Sitting,waitting,wishing
3.RHCP - Wet sand
4.BB King - Rock me baby
5.Eric Clapton - Layla
to je zasada, to u zadnje vrijeme dosta slušam, mada stalno mi se lista mijenja
Mafioz0r
21-10-2009, 21:43
Ne pada mi na pamet nikakva konkretna lista, ali znam da bi Epitaph (7bVKH28LhRk)Sod King Crimsona i Tausend Kalte Winter (BfqugzqV5Uo)Sod Sun of the Sleepless sigurno bile među top 5.
EDIT
Pjesma koju ovih dana najčešće vrtim je Amazing Horse, stvar iz jedne od Weebl-ovih najnovijih animacija (link (http://www.shutupwomangetonmyhorse.com/)). Tako prokleto zarazno, mislim da sam ju poslušao jedno 200 puta u zadnjih tjedan dana.
Sweet lemonade, mmmm sweet lemonade. :)
cham3leon
04-11-2009, 19:30
Ajde, pa da i ja objavim svoju ljestvicu, iako nisam ni 50% siguran da sam potrefio, teško je reći koja je pjesma bolja, pogotovo kad su sve odlične :wink:
Enivejs:
1. Wilco - California Stars (WcMsB3mYPMs)
- U početku sam htio staviti ovu genijalnu pjesmu na drugo mjesto, ali onda sam shvatio da nema nekog razloga zašto mi ne bi bila na prvom mjestu. Nije da slušam folk ili country, ali zaista nemam ništa protiv dok god je pjesma dobra. Najbolja ili barem najromantičnija pjesma koju sam ikad čuo. Tekst pjesme je jednostavno nenadjebiv, izvinjavam se na izrazu. Za sve opuštene sanjare i one koji se tako osjećaju. Zaslužuje :pray: smajlić
2. Depeche Mode - Enjoy the Silence (dAN9sKlOZxE)
- Inače volim Depeche Mode i njihov stil, a ovo mi je definitivno omiljena njihova pjesma i zaista zaslužuje naći se na popisu. Legendarno. Ako ima koga da još nije čuo, navalite.
3. Nirvana - Lounge Act (Qj0KeBxLy9Y)
- Također volim Nirvanu, album Nevermind smatram najboljim albumom u povijesti rock muzike, a ovo mi je otprilike najomiljenija pjesma, da ne stavljam sad prilično isfuran Smells Like Teen Spirit :P
4. U2 - Sunday Bloody Sunday (JFM7Ty1EEvs)
- Nešto od U2-a definitivno mi dolazi na 4. mjesto, dilema je bila između SBS i With or Without You, ali ipak preferiram ovo, jer mi je nekako ostavila najjači utisak, baš jaka pjesma.
5. Plavi Orkestar - Odlazim (7HiDUGFcrIU)
- Moram priznat da je ova pjesma ovdje zato jer se ničeg drugog ne mogu sjetit, a jedna mi je od omiljenih pjesama sa naših prostora. Stavio sam je iako mislim da ju se nikako ne može smatrat remekdjelom nulte kategorije, prvenstveno zbog toga što se odličan refren ipak baš ne slaže sa lošijim ostatkom pjesme. A možda je i zbog toga što volim svemirske teme :D
Summa summarum, tko nije čuo svaku od ovih pjesama nek nadoknadi propušteno jer radi se o zaista vrhunskim djelima. Tko zna, možda koja završi i na vašoj osobnoj top listi...
Shadow031
04-11-2009, 21:32
Escape the fate-The guillotine (pt.2)
We the kings-Check yes Juliet
Dead by april-What can i say
AFI-This celluloid dream
Lost prophets-Last train home
:roll:
Domar Slavko
05-11-2009, 08:22
1. Funky G-Kafana na Balkanu
2. Mile Kitić-Zapaliću sve
3. Lepa Brena-Uđi Slobodno
4.Boban Rajović-Latice od ruža
5.Saban Saulic-Mihajlo
The Great Duck
05-11-2009, 16:52
Daj,čak i ovi koji pjevaju ta sranja imaju bolje pjesme od tih. :(
GeraltofSmeg
05-11-2009, 18:03
daj duck šta ti znaš :(
Jebiga, znalče, nisu svi kao ti :/
daj duck šta ti znaš :(
Jebiga, znalče, nisu svi kao ti :/
znam i to, zato sam tolko tolerantan
GeraltofSmeg
05-11-2009, 19:52
Ice Ages - Burried Silence
Death - Voice of the Soul
Napalm Death - Breed To Breathe
Obtained Enslavement - Veils Of Wintersorrow
Taake - Nattestid Ser Porten Vid III
Red hot chili peppers - Under the bridge
Eagles - Hotel California
Dire Straits - Romeo And Juliet
Queen - Bohemian Rhapsody
Pink Floyd - Another Brick in the Wall
di je cant stop? srami se :(
nisam htio stavit više stvari od jednog izvođača ....jako se tesko bilo odlucit između nekih pjesama ali eto.. under the bridge mi je ipak emotivnija i jednostavno je klasik.... a can't stop rula :D
ma kužim... narušio bi se balans u svemiru kad bi svi počeli pisat 1. RHCP- Cant stop
1.Pantera-The Art of Shredding
2.Wintersun-Winter Madness
3.In Flames-Gyroscope
4.Wintersun-Death and the Healing
5.Pantera-Cowboys from Hell
ok,ima još masa.Evo,još samo Nirvana-Smells like Teen Spirit :)
U zadnje vrijeme su mi ovo 5 top pjesama... Pašu mi lakše stvari zadnjih par mjeseci, valjda radi opuštanja prije spavanja :D
1) Guns N' Roses - November Rain
2) Guns N' Roses - Don't Cry
3) Scorpions - Wind of Change
4) Scorpions - Send me an Angel
5) Gamma Ray - Farewell
A top 5 "of all time", od oka, mada sam ziher nekaj zaboravio/fulao pošto je nemoguće izabrati top 5 of all time :D (redoslijed nije bitan)
1) Joe Satriani - Always with me always with you
2) Iron Maiden - Number of the Beast
3) Iron Maiden - Fear of the Dark
4) Alice Cooper - Poison
5) Yngwie Malmsteen - Voodoo Nights
Kyle Gabler - Best of Times (01Ohnhakw3w)
Tracy Chapman - Cold Feet (ZbJ3kfTS_Qg)
Peter McConnell - Meat Circus (a1BrVVFaF-Q)
Sukima Switch - Golden Time Lover (6Q1anDhjRoM)
Luck Ganriki - Sasori no Harawata (r6ZX8bQ1WRU)
U zadnjih par dana ove... od zadnje dobivam flashback na 20 000 milja pod morem, kada Nemo svira orgulje :D
Kyle Gabler - Best of Times (01Ohnhakw3w)
Jedna od najsnažnijih, ako ne i najsnažnija, glazbena podloga iz neke igre ikad :pray: :D
Marvin OCX
29-01-2010, 02:41
Ja ne mogu izabrat top 50, kamoli 5...
A top 5 u skorije vrijeme(nema nekog redoslijeda) 1 Kamelot : Abandoned
2 Dream theater : Change of seasons
3 Symphony x : Domination
4 Therion : Son of the Staves of time
5 Jason Becker : Eleven blue Egyptians
The Great Duck
29-01-2010, 21:00
2) Iron Maiden - Number of the Beast
3) Iron Maiden - Fear of the Dark
Ovo su vjerojatno njihove najprecjenjenije pjesme ikad.
Bez nekog redoslijeda:
3K_12NlT_bQ
PMSI9kal5jg
9hrRTpEWbJo
UesKw3M19fg
Yw0hmmUOf1Y
:D
1. Iron Maiden:Number of the Beast
2. Iron Maiden:Flight of Icarus
3. Children of Bodom:Hate Crew Deathroll
4. In Flames: Come Clarity
5. Guns n Roses: Sweet child of mine
2) Iron Maiden - Number of the Beast
3) Iron Maiden - Fear of the Dark
Ovo su vjerojatno njihove najprecjenjenije pjesme ikad.
Jebiga, meni su odlične :P Mada mi je 80% Maidenovih stvari odlično :D
Kyle Gabler - Best of Times (01Ohnhakw3w)
Jedna od najsnažnijih, ako ne i najsnažnija, glazbena podloga iz neke igre ikad :pray: :D
Istina, oči su mi počele suzit kod te scene u igri koliko je savršena. :D
smartass
30-01-2010, 09:46
@the great duck
i dalje ljude tvrde da imam gori ukus od tebe, mislim wtf....misliš da znaš nešto o glazbi a zapravo nemaš pojma
The Great Duck
30-01-2010, 19:58
:? Zašto?Ajde stavi ti svoj popis pa da vidimo.
cham3leon
30-01-2010, 20:08
YES! We require ur songz! Nao!
Joj nemojte s tim "moj tata je jaci od tvog tate" nek svako slusa ono sto hoce.
The Great Duck
30-01-2010, 20:12
Naravno.Samo sam rekao nek ona da svoje pjesme,kad već mene ide napadati iz nekog meni nepoznatog razloga.
smartass
30-01-2010, 20:45
ak baš insistirate :D
Judas Priest-Angel
Sentenced-No One There
Ramones-I Wanna Be Sedated
Skid Row-I Remember You
Opeth-Death Wispered To Lullaby
GeraltofSmeg
31-01-2010, 18:09
U zadnje vrijeme...
1. Morbid Angel - Chapel of Ghouls
2. Emperor - Beyond the Great Vast Forest (da, klišej.)
3. Mega-Det - Five Magics
4. Det - Zero Tolerance
5. Napalm Det (da, morao sam.) - Unchallenged Hate
-------
6. Ulver -The Future Sound of Music
7. Ulver - Porn Piece or the Scars of Cold Kisses
8. Ulver - Eos
9. Ulver - Capitel I : I Troldskog Faren Vild
10. Ulver - Naturmystikk
----
11. Slejer - Jesus Saves
12. Slejer - Hell Awaits
13. Napalm Slejer? Pink Floyd - Let There Be More Light
14. Pink Floyd - Comfortably Numb
15. Primordial - Here I Am King
----
16. Kendlmas - Solitude
Inace ova tema je imala sasvim drugu namjenu al ajde sad :P
Medolina
31-01-2010, 18:57
1. LAUFER- SVIJET ZA NAS
2. LADY GAGA- BAD ROMANCE
3. THE CREAM- HOUSE OF THE RISING SUN
4. TOTO- AFRICA
5. THE FOREIGNER- I WANNA KNOW WHAT LOVE IS
Naravno, taj popis se stalno mijenja, ali ovaj tjedan je nekako najviše ovako.
Systematic Reverse
01-02-2010, 11:51
Petter - All Together
Extrawelt - Zu Fuss
James Holden - Break In The Clouds (Ambiental Verison)
Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix)
Kollektiv Turmstrasse - Dead Room
prvih pet koje su mi pale napamet, makar kako su neki vec rekli, mogao bi ih dodat jos 100..
1. LAUFER- SVIJET ZA NAS
2. LADY GAGA- BAD ROMANCE
3. THE CREAM- HOUSE OF THE RISING SUN
4. TOTO- AFRICA
5. THE FOREIGNER- I WANNA KNOW WHAT LOVE IS
Naravno, taj popis se stalno mijenja, ali ovaj tjedan je nekako najviše ovako.
lajkam mnogo <3
većinom epska katastrofa u ovoj temi
1. The Seatbelts - Tank (mKAP1BmRs3k)
2. Falco - Rock me Amadeus (U990QFyvN3M)
3. Massive Attack - Unfinished Sympathy (ePujnD4qJO0&feature=related)
4. Gorillaz - Clint Eastwood (B7ZUHbLHMBs)
5. Šejn - Kacunarko Djevojko (PUe-pMpARxw)
Ne nužno tim redom i ne nužna "all time favorites"!
Medolina
02-02-2010, 10:57
1. LAUFER- SVIJET ZA NAS
2. LADY GAGA- BAD ROMANCE
3. THE CREAM- HOUSE OF THE RISING SUN
4. TOTO- AFRICA
5. THE FOREIGNER- I WANNA KNOW WHAT LOVE IS
Naravno, taj popis se stalno mijenja, ali ovaj tjedan je nekako najviše ovako.
lajkam mnogo <3
većinom epska katastrofa u ovoj temi
Thanks..S:oops:
###DK###
02-02-2010, 11:59
Opeth - The Baying of the Hounds
Pink Floyd - Wish You Were Here
U2 - The Hands That Built America
R.E.M. - Losing My Religion
Anathema - Deep
Ovo je odnedavno. Ali mijenja se brzo. :D
smartass
02-02-2010, 16:51
great list, Dominik :P
1.Linkin Park-In The End
2.Frenkie-Nerko
3.Frenkie-Tebi feat.Damir I.
4.Linkin Park-Numb
5.Iron Maiden-Wasted Years
Medolina
04-02-2010, 12:33
1. Shinedown- Second chance
2. Deep purple- Simple man
3. Shinedown- What a shame
4. Disturbed- The Game
5. Simple Minds- Cry
David Guetta & Akon - Sexy Bitch
Rihanna - Umbrella
Lady Gaga - Poker Face
Akon - Lonely
Armin Van Buuren - Broken Tonight
beba nema zvečku
04-02-2010, 17:20
David Guetta & Akon - Sexy Bitch
Rihanna - Umbrella
Lady Gaga - Poker Face
Akon - Lonely
Armin Van Buuren - Broken Tonight
Burazeru moram da kažem da imaš mnogo dobar ukus :thumbs2:
tnx :thumbs2:
Zaboravio sam i od Black Eyed Peas-Ive got a feeling i od Beyonce If I were a boy.
David Guetta & Akon - Sexy Bitch
Rihanna - Umbrella
Lady Gaga - Poker Face
Akon - Lonely
Armin Van Buuren - Broken Tonight
Burazeru moram da kažem da imaš mnogo dobar ukus :thumbs2:
sarkazam :D:D?
ponco1234
04-02-2010, 18:43
Linkin Park - No more sorrow
Linkin Park - What I've done
Linkin Park - In the end
Linkin Park - Somwhere I belong
Linkin Park - Crawling
Anarion.Umarth
04-02-2010, 19:39
Da vratimo malo ukusa na ovu stranicu :roll:
King Crimson-The court of the crimson king
The Beatles- Lucy in the sky with diamonds
Pink Floyd- Echoes
Pink Floyd - Wish you were here
Hair-Aquarius
angel eye
04-02-2010, 19:46
Trenutno slušam laganije stvari, evo nešto šta se vrti na playlisti:
oCqsG1t7RoU&feature=fvst
UksIFm8Ru6s&feature=related
4N3N1MlvVc4
GysJ4bKIhho
h7xF51AFkys
A top 5, malo je teže za odabrati, evo šta mi prvo padne na pamet:
rbTozgoj9OQ
BVXTmav24Wk&feature=related
i3FnQMSD4Zg
6X8Ic86Hx3w
GcCz21K_MZw
<3
cham3leon
04-02-2010, 20:07
Da vratimo malo ukusa na ovu stranicu :roll:
King Crimson-The court of the crimson king
The Beatles- Lucy in the sky with diamonds
Pink Floyd- Echoes
Pink Floyd - Wish you were here
Hair-Aquarius
Dobra lista, dobra!
Moram priznati da sam za King Crimson tek onako tu i tamo negdje čuo, ali ovu pjesmu šta si stavio pod br. 1 slušam već pola sata :pray:
Anarion.Umarth
04-02-2010, 20:29
Album slušati.
Btw, lista nije po redu, nego onako random.
cham3leon
04-02-2010, 20:47
Past će i album, sigurno ;)
Sonic_Moronic
04-02-2010, 21:56
Nek padne što prije, to sigurno nije bend od koga ćeš pustiti 2-3 stvari pa preći dalje.
rudeboy95
04-02-2010, 22:09
Iako bi trebao od svakog žanra kojeg sam ikad slušao napraviti top dvadeset, napraviču samo top pet od onoga što trenutno slušam.
1. R.I.O. - After The Love
2. Yves Larock - Rise up
3. Stereo Palma - Dreaming (Dave Ramone Radio Edit)
4. Yanou - Children of The Sun (R.I.O. Radio Edit)
5. Gigi D'Agostino - I'll Fly With You
EDIT:
David Guetta & Akon - Sexy Bitch
Rihanna - Umbrella
Lady Gaga - Poker Face
Akon - Lonely
Armin Van Buuren - Broken Tonight
Pa ti mene stvarno fasciniraš. Neznam što da mislim. Da poželim da te nikad više nevidim, ili da izdržim tako da mogu proučavati seljačinizam.
Iron Maiden-Number Of The Beast
Iron Maiden-Wasted Years
Iron Maiden-2 Minutes To Midnight
Black Sabbath-Paranoid
Jimi Hendrix-Hey Joe
mislim da niti ovo nije loše,samo se tu Jimi ne uklapa..ali je odlično kada ideš utonuti u san...taman lagana 8)
ima još toga,ali eto,ograničeno je na pet pjesama...
Iako bi trebao od svakog žanra kojeg sam ikad slušao napraviti top dvadeset, napraviču samo top pet od onoga što trenutno slušam.
1. R.I.O. - After The Love
2. Yves Larock - Rise up
3. Stereo Palma - Dreaming (Dave Ramone Radio Edit)
4. Yanou - Children of The Sun (R.I.O. Radio Edit)
5. Gigi D'Agostino - I'll Fly With You
EDIT:
David Guetta & Akon - Sexy Bitch
Rihanna - Umbrella
Lady Gaga - Poker Face
Akon - Lonely
Armin Van Buuren - Broken Tonight
Pa ti mene stvarno fasciniraš. Neznam što da mislim. Da poželim da te nikad više nevidim, ili da izdržim tako da mogu proučavati seljačinizam.
Aj što je to seljačko u tim pjesmama koje ja volim?
cham3leon
05-02-2010, 16:18
Ma nije seljačko.
Samo je gej. :P
Ne obaziri se, stvari rulaju.
Pa kako i zašto?
pa evo,da ti objasnim...koliko sam ja skužio,ti misliš da je Akon reper-wrong brate,wrong do bola...on je Pop/RnB...Guetta ne bi dostigao slavu da nije imao Akona i ostale kraj sebe...Rihanna je stvorila još veću slavu nakon što ju je Chris dobro razbio(nadam se da je zaslužila),a o Lady Gagi da ne govorim...Armin Van Buuren...hmmm,o njemu ne znam šta da kažem...i da,da se malo podsjetim na što si rekao da su metalci sotonjare...po tvom,ja bih trebao biti sotonjara kakve nema nigdje!Eto.."sotonjara"rekla svoje mišljenje jednom seljoberu(a tu nam glumiš vjernika,a ideš u Crkvu tek toliko,da se vidi ko ima novi model Lacostica ili nove traperke)...i'm out! :gitara: :evil:
Trenutno, točnije ovaj tjedan su mi ove najomiljenije pjesme
1. Iron Maiden: The Number of the Beast
2. Children of Bodom: Hate Crew Deathroll
3. Children of Bodom: Sixpounder
4. Children of Bodom: Lake Bodom
5: In Flames: Episode 666
rudeboy95
05-02-2010, 22:05
Pa kako i zašto?
pa evo,da ti objasnim...koliko sam ja skužio,ti misliš da je Akon reper-wrong brate,wrong do bola...on je Pop/RnB...Guetta ne bi dostigao slavu da nije imao Akona i ostale kraj sebe...Rihanna je stvorila još veću slavu nakon što ju je Chris dobro razbio(nadam se da je zaslužila),a o Lady Gagi da ne govorim...Armin Van Buuren...hmmm,o njemu ne znam šta da kažem...i da,da se malo podsjetim na što si rekao da su metalci sotonjare...po tvom,ja bih trebao biti sotonjara kakve nema nigdje!Eto.."sotonjara"rekla svoje mišljenje jednom seljoberu(a tu nam glumiš vjernika,a ideš u Crkvu tek toliko,da se vidi ko ima novi model Lacostica ili nove traperke)...i'm out! :gitara: :evil:
Jednom rječju, to je pederluk.
Jedino što je dobro naveo u svojoj listi je Armin Van Buuren.. Lik je proglašen najboljim diđejem svijeta i ima OK pjesme, iako naravno ima i puno boljih diđejeva IMHO.
Ovo je prelose i zelim umrjet
Systematic Reverse
07-02-2010, 14:55
Jedino što je dobro naveo u svojoj listi je Armin Van Buuren.. Lik je proglašen najboljim diđejem svijeta i ima OK pjesme, iako naravno ima i puno boljih diđejeva IMHO.
ako ti je dj mag ravnalo "najboljeg dja" onda prestani slusat tu muziku..
rudeboy95
07-02-2010, 20:12
Ma ja znam dvije njegove stvari, koje nisu nešto, ali su OK za slušanje, ako se nema šta ( i to te dvije stvari nisu orginialni mixevi). To da je proglašen najboljim DJem svijeta mi je netko rekao, nisam to nigdje pročitao. Mislim da bi na listi TOP diđejeva moglo nać barem sto ljudi ispred njega.
crnisokol
08-02-2010, 19:32
evo top5 u zadnje vrijeme:
1) Guns n Roses - Sweet Child Of Mine
2) Dire Straits - Your Latest Trick
3) Clash - Death Or Glory
4) Sabaton - Back In Control
5) All Time Low - Weightless
te mi padaju na pamet :)
Pa kako i zašto?
pa evo,da ti objasnim...koliko sam ja skužio,ti misliš da je Akon reper-wrong brate,wrong do bola...on je Pop/RnB...Guetta ne bi dostigao slavu da nije imao Akona i ostale kraj sebe...Rihanna je stvorila još veću slavu nakon što ju je Chris dobro razbio(nadam se da je zaslužila),a o Lady Gagi da ne govorim...Armin Van Buuren...hmmm,o njemu ne znam šta da kažem...i da,da se malo podsjetim na što si rekao da su metalci sotonjare...po tvom,ja bih trebao biti sotonjara kakve nema nigdje!Eto.."sotonjara"rekla svoje mišljenje jednom seljoberu(a tu nam glumiš vjernika,a ideš u Crkvu tek toliko,da se vidi ko ima novi model Lacostica ili nove traperke)...i'm out! :gitara: :evil:
/sign.Moja sjekira za cajkaroše je i dalje u pripravnosti.Da bar na neki način ostvarim tuđe fantazije o sklonosti sotoni koju gaje metalci.
bumpety-bump
Top 5 u zadnjih 7 dana po last.fm-u:
Matthieu Ladouce – Servante de feu (7yWDI4e4Gj0)
The Seatbelts – Too Good Too Bad (0XwfgnqWhAk)
菅野よう子 – Guy (L_jLoTMmhos)
Delta Moon - Stuck in Carolina (J_y2koaQML4)
Fleming K. McWilliams and Jim Belushi - The Schnitzel Song (9W0Cryg0uEw)
1 Slash – By The Sword (Feat. Andrew Stockdale)
2 Led Zeppelin – Ramble On
3 Led Zeppelin – Immigrant Song
4Led Zeppelin – Tangerine
4Led Zeppelin – Celebration Day
by last.fm zadnjih 7 dana
Feral Tribune
04-04-2010, 23:32
Anathema - Judgement
Alice in chains - Down in a hole
Nightwish - The Poet And The Pendulum
Gojira - Global Warming
Pink Floyd - Atom Heart Mother
Duke of Earl
04-04-2010, 23:43
A gdje si baš ugurao Nightwish međa ovakva 4 vrhunska benda, baš bode u oči.
GeraltofSmeg
05-04-2010, 02:38
U zadnjih 7 dana, 5 top pjesama su mi, po lastfmu...:
1.The Cure – A Forest
2. Skinny Puppy – Assimilate
3. The Clash – Janie Jones
4. Radiohead – Karma Police
5.Ulver – The Future Sound of Music
Svidja mi se par stvari tu :)
meni su zadnjih tjedan dana OVE:
ramones - questioningly <3
roky erickson - i walked with a zombie
lets grow - can(t)
analena - starcrossed logistics
i
the vicious - walking dead
:thumbs2:
Medolina
28-05-2010, 20:28
> Metallica: Sad but true
> The Red jumpsuit Apparatus: Face down
> Avril Lavigne: Alice
> Metallica: Turn the page
> Korn: Falling away
Niko Bellic
28-05-2010, 22:01
OVO :pray:
fS8DWmkzDcw&NR=1
Preglupo, tekst je čisti debilizam.Gengsta wonabiji.
Po last.fmu:
Brkovi – Srećo laku noć
Brkovi – Mala
Brkovi – Bolje da sam s frendovima pio rujno vino
Brkovi – Balkanski Žigolo
Brkovi – Opasno Se Drogiram
:rotfl:
Niko Bellic
28-05-2010, 22:46
Preglupo, tekst je čisti debilizam.
Vidim da ne kužiš u čemu je fora? Treba imat muda za napravit tak nešto i onda stavit na YouTube... :pray:
Jedna riječ, SAJO (http://www.youtube.com/user/CliffordSmithMethod), dakle već viđeno. A i danas svaka budala stavlja sranja poput toga na jutub.
system of a down lonely day
hladno pivo pitala si me
vatra aritmija
drowning pool tear away
hladno pivo samo za taj osjećaj
Medolina
11-07-2010, 20:08
Drowning pool: Let the bodies hit the floor
Evanescence: Missing
Epica: Cry for the moon
Kamelot: Haunting
Laufer: Budi moja voda
SharpDressedChevap
11-07-2010, 20:25
Green Day - When I come around
Iron Maiden - Afraid to shoot strangers
Opća Opasnost - Jednom kad noć
Opća Opasnost - Srce zna
Opća Opasnost - Dan bez imena
˘˘˘˘Angel˘˘˘˘
12-07-2010, 19:21
1.sonata arctica - last drop falls
2.linkin park - new divide
3.sabaton -40:1
4.blind guardian - the bards song
5.nightwish - amaranth
Trenutno, ovako:
1) Dire Straits - Brothers In Arms (9XVVZPefbR4&playnext_from=TL&videos=L2rTgcfyfKQ)
2) Radiohead - Creep (oFtw8G5nSI4)
3) John Frusciante - The Past Recedes (4v9CfE90Sts)
4) Johnny Cash - A Boy Named Sue (M89c3hWx3RQ)
5) Crimson King - The Court of the Crimson King (KovJ7WLh2Qc)
Izgubljeni
14-07-2010, 11:04
Nije kronološki poredano.
1. Oasis - Wonderwall
2. Bob Marley - Could You Be Loved
3. Eric Prydz - Pjanoo
4. Laurent Wolf - Seventies
5. Audioslave - Be Yourself
Systematic Reverse
14-07-2010, 15:07
atm
Nicolas Jaar - Time For Us
Birds & Souls - Birds & Souls
Extrawelt - 8000
James Teej - Get Off The Phone (Pezzner Mix)
6th Borough Project - Formula (Dubvibes)
GeraltofSmeg
14-07-2010, 15:44
Joy Division - New Dawn Fades (IsT_PvMR4j4)
Nick Drake - Road (vx2Q-RwJyls)
The Who - Baba O' Riley (x2KRpRMSu4g)
Van Der Gaaf Generator - Killer (LpTkImmOtiE)
King Crimson - Lark's Tongues in Aspic, Part II (eBNS09c9iko)[/quote]
Scorpions - Rhythm Of Love
Scorpions - No One Like You
Scorpions - Rock You Like a Hurricane
AC-DC - Rock n Roll Train
AC-DC - Highway to Hell
pehlinac
17-07-2010, 21:17
Pixies - Where Is My Mind (gGXdXcpNsv4)
Trenutačno sam opsjednut ovom pjesmom :pray:
Deep Purple - Mistreated (UvC5tTTaogI)
Ova stvar mi je na repertoaru već dobrih godinu dana, kakva snaga, odlično! :pray:
Uriah Heep - Easy Livin' (lfldLLadNWk)
Izvanredna melodija, izvanredan ritam, izvanredna pjesma :)
Hladno Pivo - Utjeha Kose (QEuSa7T99Vg)
Trenutačno, meni njihova najbolja stvar
Zivo Blato - Kurva (fUYNVo1yxso&feature=related)
Legendarni Vuco aka General Vasilije Mitu u vrijeme dok je bio u Živom Blatu, prepoznatljiv stil i klasik žanra :rambo:
Da_killah
17-07-2010, 22:18
vuco je uvijek u živom blatu.
čito da ne bude offtopic, po last.fmu, nema veze s vezom jer u zadnje vrijeme slušam svu muziku na šafl manje-više:
Nirvana – Rape Me
Iron Maiden – Rime of the Ancient Mariner
Robbie Williams – She's The One
NOFX – Drugs Are Good
Iron Maiden – The Clansman
Katatonia - 12
Iron Maiden - Dance of Death
Necrophobic - Spawned By Evil
Burzum - Dunkelheit
Entombed - Out of Hand
Johann Sebastian Bach – Fugue
Soulsavers – Pharoah's Chariot
Depeche Mode - More Than A Party
GRIFFIN Chorus – Lilium
Wolfgang Amadeus Mozart – Requiem
Ove su aktualne zadnjih par dana.
Korn - Falling away from me
Radiohead - Creep
Iced Earth - I died for you
Megadeth - Wake up dead
Nirvana - All apologies
Johann Sebastian Bach – Fugue
Soulsavers – Pharoah's Chariot
Depeche Mode - More Than A Party
GRIFFIN Chorus – Lilium
Wolfgang Amadeus Mozart – Requiem
Ove su aktualne zadnjih par dana.
Jaooo, ma kako su mu se Soulsaversi svidjeli... xD
Kaže last.fm
Misfits – Helena
blink-182 – Down
Sum 41 – Over My Head (Better Off Dead)
blink-182 – I Miss You
Sum 41 – The Hell Song
Johann Sebastian Bach – Fugue
Soulsavers – Pharoah's Chariot
Depeche Mode - More Than A Party
GRIFFIN Chorus – Lilium
Wolfgang Amadeus Mozart – Requiem
Ove su aktualne zadnjih par dana.
Jaooo, ma kako su mu se Soulsaversi svidjeli... xD
Naravno. :)
Mark Lanegan-ov glas je genijalan.
1.Jack Johnson - Angel/Better together
2.Dire straits - Sultan of Swings
3.Eric Clapton - Layla
4.AC/DC - Shoot to thrill
5.Jason Mraz - The Remedy
hmmm....četvrta? da, uglavnom četvrta... ili, još jednostavnije, kad je već Dio mrtav,
Rainbow:SHunting HumansS(Insatiable)
ide ovako:
Justify, speak the lies, close your eyes
As we make love 8)
Touch my skin, let the fun begin, once again
I hear your cries, RISE, OH RISE
:cry:
Feel the nails, tell tale trails across my spine
Beautiful :killyou:
Silken kiss, on a night like this, who would miss
Our final hour :wink:
Closer still, close your eyes, see my world, it's animal
Insatiable
Velvet glove, unrequited love, find the words
And make them rhyme :boohoo:
One last dance, hypnotizing trance, a knowing glance
I love you
Closer still, lose your will, see my world, it's criminal
Insatiable :rambo:
Things we hide, keep them out of sight, heard it said
It's unbearable :friends:
Feel my pain, taste my shame, who's to blame
Inexcusable :fof:
a za plejlistu, molim posložiti po brojevima od 1 do 8 (ili 5...) i poslušati glazbu, ima na jutubu, dont vori
MindReader
19-07-2010, 16:28
nema šanse da sastavim popis.
ok. ajd jebemu. proteklih mjesec dana najviše sam slušao:
1. Uriah Heep - Illusion
2. Opeth - The Grand Conjuration
3. Iced Earth - Ten thousand strong
4. Pink Floyd - High Hopes
5. Dream Theater - Metropolis pt.1
Interceptor
29-09-2010, 00:19
Jedna riječ, SAJO (http://www.youtube.com/user/CliffordSmithMethod), dakle već viđeno. A i danas svaka budala stavlja sranja poput toga na jutub.
Je-dna je riječ,al čita-se Saa-jo!
GUIRO - Bluffing Spirit (Katamari Forever soundtrack)
R.E.M. - Imitation of Life
Dido - Here with me
Men At Work - Overkill
Ego Wrappin' - Go Action
Prilično je ekscentrično :)
Moja lista je poprilično linearna, ali ne i lopija :D
1. System of a Down- U-Fig
2. System of a Down- Dreaming
3. Slayer- Raining Blood
4. Metallica- Until it Sleeps
5. Metallica- Ecstasy of Gold
Ne prođe dan da ih ne poslušam :D For winners, baby!
Stips222
29-09-2010, 22:33
Lista ima svega (ali dobroga) :D
1. Hladno Pivo- Buba Švabe (najjača njihova)
2. Guns n' Roses- Mr. Brownstone
3. Dubioza Kolektiv- Kokuz
4. Gnarls Barkley- Crazy
5. The Dubliners- Rocky Road to Dublin
:ekipa:
Shadow031
20-10-2010, 22:40
1.Metallica-Nothing else matters
2.Guns n' Roses-Sweet child o mine
3.Escape the fate-Not good enough for the truth
4.We are the ocean-nothing good has happened yet
5.Saosin-Seven years
:pray: :pray: :pray:
beba nema zvečku
24-04-2011, 14:32
top pet za slušat za vrijeme sunčana dana bez oblačka na nebu.
John Coltrane - Resolution (5oJ7Pi1aF1o)
DJ Krush & Toshinori Kondo - BU-SEKI (Z6WuSk41wQ0)
Boozoo Bajou ~ Same Sun (LIyJ6mFt1kQ)
DJ Krush - Shinjiro feat. Mos Def (pHq9wofVUvM)
CunninLynguists - Wonderful (Ft. Devin The Dude) (GXytYiqhuLg)
MILF hunter
24-04-2011, 16:41
5 najslušanijih danas:
Björk - Isobel (p4t5TaYD9WY)
Massive Attack - Dissolved Girl (OT8QT4BEOTo)
Boards of Canada - Music Is Math (F7bKe_Zgk4o)
Portishead - Mysterons (w2fBwsB6px8)
Trentemøller - Sycamore Feeling (ES2-1HJiHDE)
jebemu boga, kako sam uspio za manje od godinu dana natuč 720 playeva cowboysa :(
majstoro
24-04-2011, 19:22
trenutno:
1. CkY - 96 Quite Bitter Beings (WgQ7qOCDFYQ)
2. T-Ara - I go crazy because of you (6wJ0fvLWkgc)-zahvaljujuci Hansiju sto je postao ovu pjesmu xD
3. Zeke and Luther-In the Summertime (GgOs9Xqk7ME)
4.Alexa Vega-Game Over (Yql1RQ4jniQ)
5.The Ramones-Blitzkrieg Bop (K56soYl0U1w)
Zadnjih dana najviše vrtim sljedećih 5 stvari:
Mr. Bungle - Retrovertigo (DRyh2cxJCp0)
Alice in Chains - Angry Chair (Zxmt4PX6gto)
Electric Wizard - Funeralopolis (sO7VP34n2Ps)
Tigrova Mast - Zlatni Kalašnjikov (XYMMOWSfq94)
Secret Chiefs 3 - The 4 (Great Ishraqi Sun) (9m5wh89zU1o&feature=related)
Zadnjih par dana:
Pink Floyd- The Trial (FCMHmDnfD6I)
Caro Emerald - That Man (CFA6dEwWOb4)
Josh Groban - Oceano (BhI6nDlGkO0)
Cherry Poppin' Daddies - Ding-dong Daddy of the D-Car Line (tiyWTqvI1b4)
Keali'i Reichel - Hanohano ka lei pïkake (lMdBO4qwKEg)
MILF hunter
24-04-2011, 23:31
Gackt - Last Song (yLMLCvRBAA0)
Po mojem mišljenju, jedna od najboljih ikada.
Slažem se, iznimno kvalitetna i duboka skladba.
Slažem se, iznimno kvalitetna i duboka skladba.
takodjer, neznam kad sam zadnji put bio toliko potresen nekom pjesmom.
Ovih posljednjih par dana onako
Pink Floyd - Dogs
Animals as Leaders - The price of everything and the value of nothing
Between the Buried and me - Prequel to the Sequel
John Coltrane - Blue Train
The Ocean - Locusts
Ne mogu se odlučit za top 5, pa evo što sam najviše slušao zadnjih tjedan-dva:
1. The Fray - You found me
2. Gary Jules - Mad world
3. Crno perje - Oko mene
4. Opća opasnost - Nebeski znak
5. The Fray - How to save a life
beba nema zvečku
25-04-2011, 19:01
e ste gledali film High Fidelity
beba nema zvečku
25-04-2011, 21:07
pogledajte
evo trejler
Vk_0qpFO8Tw
1.Deadmau5 feat. Rob Swire-Ghosts N Stuff
h7ArUgxtlJs
2.Hurts-Better than love
zQ1v1pMdIoQ
3.Guru Josh Project-Infinity
jzy2dgEUOhY
4.Bingo players-Cry
ZBpWdwXzpMk
5.Basshunter-Russian privjet
6Lo5QK9NGO4
beba nema zvečku
11-09-2011, 10:48
Top 5 za ponedjeljak ujutro :
(postam danas jer mozda se netko za sutra odluci probuditi pet minuta ranije i pustit si ovo)
Katrina & The Waves - Walking on Sunshine (CKh0dLIuIu8)
Bad Manners - Ne Ne Na Na Na Na Nu Nu (k_WdzF3H2rY)
Bob Marley -Jammin (oFRbZJXjWIA)
The Offspring - Pretty Fly (For A White Guy) (VB-_S95Skwo)
Las Ketchup - Ketchup Song (Kn76bfs2UC4)
beba nema zvečku
31-10-2011, 21:27
Top 5 laganica:
Bill Laswell - Angel Eyes (ucGi1HzYJ14)
Aeon Spoke - Grace (OFGjQj44HfA)
Kingston Wall - Time (d997fxYjDxI)
Eddie Hazel - Pray My Soul (CcwEEu9yF7w)
Sonny Sharrock - Who Does She Hope To Be (jks0N05l4OY)
Nova lista top 5 pjesama
1.DJ Antoine Ft. Tom Dice - Sunlight
J4nHYwrR6FA&ob=av2n
2.Scotty - Braveheart 2k11 (Radio Edit)
-28sOt6XU1o
3.Guru Josh Project - Infinity
jzy2dgEUOhY&ob=av2e
4.Rihanna - We Found Love
tg00YEETFzg&ob=av2e
5.Hurts - Evelyn
JRJ_7YvIHnM
u zadnje vrijeme
1. Pearl Jam - Daughter
2. Pearl Jam - Black
3. Eric Clapton - Wonderful tonight
4. poets of the fall - carnival of rust
5. Patience G'n'R
Medolina
28-01-2012, 22:03
Ummm... mojih 5...
1. A day to remember- Out of Time
2. Dead by April- Trapped
3. Alesana- The Temptress
4. Bring me the Horizon- The sadness will never End
5. Killswitch Engage- End of heartache
MILF hunter
28-01-2012, 22:22
1. Gackt - Last Song (yLMLCvRBAA0)
2. Gackt - Last Song (yLMLCvRBAA0)
3. Gackt - Last Song (yLMLCvRBAA0)
4. Gackt - Last Song (yLMLCvRBAA0)
5. Gackt - Last Song (yLMLCvRBAA0)
Medolina
28-01-2012, 23:17
1. Gackt - Last Song (yLMLCvRBAA0)
2. Gackt - Last Song (yLMLCvRBAA0)
3. Gackt - Last Song (yLMLCvRBAA0)
4. Gackt - Last Song (yLMLCvRBAA0)
5. Gackt - Last Song (yLMLCvRBAA0)
SilujeŠ me time.. I nije ugodno.. S :thumbs1:
jesu ovi komentari na youtubu trollanje ili koji kurac? odnosi se na gackta, jel.
daj mi je onda prevedi brate, molim te, brate.
croat1gamer
30-01-2012, 22:29
http://i.imgur.com/IzLn6.png
Medolina
30-01-2012, 22:30
Trenutno:
1. New Order- Blood Rave
2. Innerpartysystem- Don't stop
3. Innerpartysystem- Structure
4. Faithless- Insomnia
5. Bob Sinclaire- World hold on
http://i.imgur.com/OWP8C.png
SharpDressedChevap
30-01-2012, 22:38
Ubrajam u ovo Edo Maajka - Mahir i Alma, stvar je genijalna.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.