PDA

Pogledaj cijelu verziju : Lead and Gold - Gangs of the Wild West

Raz
11-10-2009, 14:50
Exclusive Mine Raid Trailer HD (http://www.gametrailers.com/video/exclusive-mine-lead-gold/57534?type=flv)

Izgleda zamimljivo, kao spoj BF Heroes i TF2 u settingu Call of Juareza :)

Sgt. Bull
09-12-2009, 23:24
Update na temu, pošto je zamrla. Malo više informacija i mali update.

Lead and Gold: Gangs of the Wild West catapults the player straight into the dramatic crescendo of the Western myth. Relive the high-noon duel on the main street of a frontier town or the intense firefight during a bank heist. Immerse yourself in gameplay drawing from a perfect mix of cool-headed player skill and the brutal close quarter brawl of the classic Western shoot out. In addition to a strong multiplayer focus, players will have the opportunity to practice versus AI driven teams either by themselves or in co-op mode.

L&G Official Site (http://www.leadandgold.com/)
Developers Blog (http://www.leadandgold.com/community/developers-blog/)
Exclusive Debut Trailer (http://www.gametrailers.com/video/exclusive-debut-lead-gold/53945)
Exclusive Mine Raid (http://www.gametrailers.com/video/exclusive-mine-lead-gold/57533)

Inače, developer je Fatshark a izdavač će biti Paradox Interactive (Europa Universalis, Hearts of Iron...) potvrđeno je upravo ovih dana, evo i quote iz news sekcije sa oficijelne stranice. Datum izlaska je nepoznat ali je potvrđeno da će biti naredne godine.

NEW YORK – December 08, 2009 – Paradox Interactive revealed today that the company is set to make an explosive entrance onto consoles with Lead and Gold: Gangs of the Wild West. The team based third person shooter, which will transport players directly into the heart of the gun-slinging drama and action of the Wild West, is locked and loaded to hit the console market during 2010.

Radosna vijest je da će biti i razlika između konzola i PC-ja, također developeri su najavili i DLC iako je igra tek u fazi razvoja.

I would like to end that discussion by saying that we of course treat the PC version in a different way than the console versions. The base of the game is of course the same but the control setup is totally different along with other things that we feel need to be different between the platforms.

Grim
30-01-2010, 10:29
Nemogu vjerovati da sam tek sada ovo primjetio.
Igra izgleda predobro, spoj Team Fortressa i Westren teme, bolje ne može.

Team Gameplay Interview HD (http://www.gametrailers.com/video/team-gameplay-lead-gold/59988)

Uglavnom, u igri će biti četiri klase:
-Blaster:

The blaster wields devastating short range firepower with his double barreled shotgun but is ineffective at long range.
- Carries a double barreled shotgun, extremely effective at short range.
- Throws dynamite sticks, the wild west version of the hand grenade.
- Radiates the Accuracy synergy effect.

-Deputy:

An expert at delivering high volumes of accurate fire, the deputy is deadliest at medium to long range where he can make good use of his repeater carbine.
- Main weapon is a repeater carbine, effective at medium to long range.
- Tagging trait. The player can tag enemies as targets, providing valuable recon and support for his gang.
- Radiates the Damage synergy effect.

-Gunslinger:

The Gunslinger’s speed loading large caliber revolver is most effective at close to medium range. He is proficient in fanning, a shooting technique that increases rate of fire at the cost of reduced accuracy.
- Armed with a versatile heavy revolver.
- Remarkable rate of fire due to his fanning technique.
- Radiates the Accuracy synergy effect.

-Trapper:

Armed with a powerful hunting rifle, the Trapper is a master of long range sniping.
- Long range and very high damage.
- Uses bear traps to immobilize enemies.
- Radiates the Criticals synergy effect.

Također je poznato da će se igra samo moći kupiti preko digitalne distrubucije.
Release date nije objavljen, ali igra je zakazana za Q1 2010.

Arbiter of Change
23-07-2010, 14:12
Serveri su im užas. Ne možeš upasti u polovicu zbog pinga. To vam je sada free weekend preko STEAM-a.

str1k3r
23-07-2010, 14:17
Serveri su im užas. Ne možeš upasti u polovicu zbog pinga. To vam je sada free weekend preko STEAM-a.

Isti problem, izgleda obećevajuće, no ne mogu uopće na servere.

Looky
23-07-2010, 15:33
To bude free to play ko Battlefield Heroes(free2play if you wanna suck at it) ili ??
stvarno mi se igra nešto ovakvo ono sa par frendova, ah dok se sjetim dok je bfh tek bio pušten iz bete,good ol' times :)

Looky
23-07-2010, 17:48
daaaamn
sry na duble postu, al tek sam sad skužil da je ovo već izašlo :D lawl, my bad !

W3DR4N
05-11-2010, 17:55
Igra je za vikend besplatna na Steamu + ima 50% popusta za kupnju. Ja ću probati. Želi se netko pridružiti?

Markecgrad
05-11-2010, 18:04
Probao sam na zadnjem free vikendu. Igri fali sadržaja no poprilično je zabavna.

Looky
05-11-2010, 18:09
nekaj ko Battlefield Heroes ?

W3DR4N
07-11-2010, 21:29
Igram igru već dva dana bez prestanka. Zbilja je odlična. Za razliku od brojnih drugih online shootera, napucavanje je sporije i nepreciznije, pa traži malo navikavanja. Al zabavni modovi, klase i sistem bodovanja nude osvježenje na MP sceni.

Neću kupiti jer se bojim da igra neće imati igrača jednom kad završi besplatni vikend. Šteta, igra mi se još.

Arbiter of Change
08-11-2010, 13:33
I nema, isto kao i Shattered Horizon.
Znam samo da je L&G prošli besplatni vikend imao užasne probleme sa serverima.

W3DR4N
08-11-2010, 16:22
Nisam bio na prošlom vikendu, ali na ovom nije bilo problema. Europski serveri ne lagaju i lako se spaja. Ping je oko 60.

Arbiter of Change
24-03-2011, 20:02
Free vikend je opet počeo + igra je na popustu na Steamu za vikend. Ima tko da igra?

W3DR4N
24-03-2011, 20:08
Za 2€ je must buy. Ja sam kupio za 7,50 na prošloj akciji i poslije još badava dobio PS3 verziju kad je izdana. Igra je skroz zabavna.

sickpetey
24-03-2011, 23:04
Kupio i skidam :D

majstoro
24-03-2011, 23:32
Ima li ovo kampanju?Izgleda zabavno ali dosadilo bi mi ako je samo multiplayer

sickpetey
24-03-2011, 23:50
Multiplayer only
Well 2 eura potrosena na igru koji nemrem ni igrat XD..previse mi lagga,mislim da cu ipak radje igrati TF2 na ovom laptopu a Lead and Gold kad se vratim na PC :/

Arbiter of Change
25-03-2011, 10:43
Ako ti ide TF2 onda ti ovo ne bi trebalo laggati. Osim ako ne vrtiš TF2 na low, a onda možeš valjda i ovo. Da. :)

sickpetey
25-03-2011, 13:55
TF2 idem na high. A ono cudan mi je nesto laptop neke igre mi idu super dok neke koje imaju dosta slicne zahtjeve laggaju za poludjet :/. Probat cu si drivere updatat il sta a ak nece onda jebiga morat cu se zadovoljiti sa Call of Juarez:BiB :(

Arbiter of Change
01-07-2011, 13:34
Igrao igru ranije danas u nadi da ću zaraditi onaj Achievement, ali ne ide. Gadovi su vješti u izmicanju.
Inače se slažem s Wedranom. Za siću dobiješ sasvim solidnu igru. Jedini problem je je nedostatak servera, nešto što je bolno očito u usporedbi s recimo TF2.