Log in

Pogledaj cijelu verziju : Alpha Protocol



Stranica : 1 [2]

Arbiter of Change
06-06-2010, 12:47
/cut
Nisi hardcore RPG igrač, AP nije za tebe. :)

baldrick_
06-06-2010, 13:03
Gdej piše da sam očekivao pucačinu ?

piše između redova. tebi je bitna grafika, animacija i napucavanje. rpg fanu su te stvari sporedne, on će gledati priču, dijaloge i reaktivnost, pa će zbog toga igrati dalje

I ako im ne uđeš u vidokrug nema alrma bez obzira što si se napucavao sa tri stražara sve u šesnaest te bi te ćuli i pet kilometra dalje ....
ovo nisam razumeo

Babitz
06-06-2010, 14:03
Smeta mu što stražari reagiraju samo ako si im u vidokrugu. Ako u drugoj prostoriji bacaš granate i pucaš ko rambo, oni te ne čuju i ne reagiraju.

Aral
06-06-2010, 14:08
Mazohist.
Hm, da :)

A inače te ne čuju u sobi do jer imaš sve stealth, i gun, i stealth granate i sve, totalno nečujno xD

baldrick_
06-06-2010, 14:49
Smeta mu što stražari reagiraju samo ako si im u vidokrugu. Ako u drugoj prostoriji bacaš granate i pucaš ko rambo, oni te ne čuju i ne reagiraju.
ja sam još u arabiji, ali kad krenem da se pucam, stražari pale alarm i svi su uzbuđeni (čak i ti u drugim sobama).. i tako sve dok taj alarm ne isključim.

Horny Devil
06-06-2010, 20:29
Zavrsio 2. put. Recruit Mike se furao se na agresivu i klanje. Najbolji buddy mu je bio onaj ludak Hack. Vecina likova je zavrsila mrtva.

Arbiter of Change
06-06-2010, 20:32
Ja jedva čekam početi opet kao neki takav manijakalan lik jer je trenutni Thorton, ono, sve idealni izbori i to. :)

Xero
06-06-2010, 20:34
Jučer završio igru 19 lvl Spy. Sve sam poštedio osim na kraju Lelanda "uzeo" Scarlet i odvezo se u zalazak. Uspio sam sve cure u jednom prelasku zbarit (nije da je bilo teško) i sad ću još jednom prelazit ko Veteran. Nego jeste skontali da , ako poštedite Constantina dobijete onaj njegov megakul sound system u safehouse skupa s disko kuglom.

Horny Devil
06-06-2010, 20:47
U oba prohoda je zagrizao metak tako da nisam skuzio. Ali sljedeci put igram kao veteran, nekakav kul ninja-profesionalac koji ne ubija pobjedene protivnike pa cu i to vidjeti.

Xero
06-06-2010, 20:50
Isplati ga se ostavit na životu samo zbog toga samo mi je žao što nisam uzeo screenshot :(

Arbiter of Change
06-06-2010, 21:45
Ja sam do sada sve moguće poštedio, još mi se nije odbilo o glavu. :)

Maloki
06-06-2010, 22:58
Bio sam obeshrabren kritikama i reakcijama igrača no mislim da ću ipak odigrati ovo.
Recruit mi djeluje odlično.

Xero
07-06-2010, 11:21
Najveći problem ove igre je što je svi gledaju kao TPS , a ne RPG. Skillovi su jako važni jer , ako nemate bodova u assault rifle jako će te teško nešta ubit s njom. To sam baš primjetio sad kad sam igro Veterana jer prije nisam imo bodova u assaultnoj pušci pa sam jedva 2 neprijatelja uspio ubit bez reloadanja , a sad kad imam dosta bodova ubijam sa dva tri metka u prsa još imam technical aptitude pa ih nekad one hitam u nogu :P

baldrick_
07-06-2010, 13:02
nije to problem igre, nego igrača

Xero
07-06-2010, 13:06
Problem je igre kad se ljudi žale i daju loše kritike jer nemogu headshotat nekog pištoljem sa 20m jer su sve bodove stavili u submachine gun.

baldrick_
07-06-2010, 13:24
stvarno je dobila loše kritike zbog toga? pa koji papci opisuju to, jbt

da ja pravim ovakvu igru, apsolutno bi me bolelo dupe što se ljudi žale na to, a računao bih na kritiku da prepozna objektivne kvalitete moje igre

Arbiter of Change
09-06-2010, 14:25
Završio s tim da sam na kraju napravio 180 sa likom.
Reći ću vam samo jedno: možete se pridružiti negativcu na kraju. Fuck yeah. :)

Priču nisam 100% pohvatao (tajne agencije i politika mogu to napraviti) tako da je replay garantiran, posebno kad se uzmu u obzir odluke.

Xero
09-06-2010, 17:31
I ja ću mu se vjerovatno pridružit pošto imam pet "pozitivnih" bodova s njim , a tek sam Rusiju završio. I da Veteran posjeduje sve živo i neživo s njim u onim situacijama možete izabrat i "ovce" i novce"

Horny Devil
10-06-2010, 14:06
Zavrsio 3. put. Igrao tiho i profesionalno do samog kraja, a onda se prodruzio Zloj Korporaciji(TM).

GeraltofSmeg
10-06-2010, 15:53
Zavrsio 3. put. Igrao tiho i profesionalno do samog kraja, a onda se prodruzio Zloj Korporaciji(TM).
Sto se tada dogodi?

Aral
10-06-2010, 16:02
Ja se nisam maknuo s druge lokacije, tj. rima. Nemam volje :)

Xero
10-06-2010, 16:07
Rim je najgej lokacija.

Horny Devil
10-06-2010, 16:49
Zavrsio 3. put. Igrao tiho i profesionalno do samog kraja, a onda se prodruzio Zloj Korporaciji(TM).
Sto se tada dogodi?

Na kraju ne ubijes Lelanda, nego u mome slucaju Minu i Westridgea.

Aral
10-06-2010, 16:50
Totalno, onaj jacuzzi na balkonu je bogomdan :)

Slayer
13-06-2010, 01:28
tak-tak igra, naucili su kako napraviti dobar good/evil plot, a ne bezveze ubacivat cutscene ko u prijasnjim igama :thumbs2:

cijelo vrijeme budem dobrica i onda na kraju samo meknem scarlet, bas sam bio sretan hahaha - bit*h

Arbiter of Change
17-06-2010, 20:25
Bar znam da nisam jedini koji nije skroz pohvatao priču iz prve. :)
http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... a-Protocol (http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1801-Alpha-Protocol)

baldrick_
17-06-2010, 22:38
rim je bolji od moskve, a najbolji je tajvan

Sgt. Bull
18-06-2010, 03:46
Meni samo nije jasno kako vam se da igrati . Probao sam je i odustao nakon doslovno dvije minute igranja jer (barem ono što sam vidio) igra je blago rečeno užas. Da, znam, nije bila ni dobro ocjenjena, no prema vašem pisanju mislio sam da je (barem) blago podcjenjena. Na kraju sam zaključio da je igra ustvari precijenjena i da je ocjena od 6.3 na IGN-u i previše. Budem joj nekada dao drugu šansu, možda... :)

Bartuc
18-06-2010, 06:16
To si skužio u dvije minute igranja :roll:

GeraltofSmeg
18-06-2010, 08:41
Lol :(

Aral
18-06-2010, 08:45
Ja sam je pobrisao nakon kaj sam završio rugu lokaciju, Rim. My nervs are very thin.

bezimeni
18-06-2010, 08:48
Po meni ti imaš jako deeeeebele živce :D .

baldrick_
18-06-2010, 09:06
ubedljivo najveća vrednost igre su dijalozi i razvoj priče u zavisnosti od igračevih odluka.. priča/atmosfera/dijalozi su totalno profi, a to u prvih dva minuta ne možeš da vidiš.. previše ljudi je ušlo u ovo očekujući dobru pucačku mehaniku i tome slično, al nije u tome pojenta.. sem toga, ja igram kao ninja i prilično uživam u šunjanju, vidim da jeste rudimentarno, al je zabavno.. ali nemam mnogo iskustva sa sneakerima, pa ću vam verovat da je objektivno loše

inače, kaže se nerves

Sgt. Bull
18-06-2010, 13:44
To si skužio u dvije minute igranja :roll:
Pametnom i dvije dosta. ;)

Aral
18-06-2010, 13:51
Po meni ti imaš jako deeeeebele živce :D .
Al o uvoj igri ne :)

Grim
18-06-2010, 14:43
Meni se igra ponajviše svidjela zbog dijaloga i razvoja priče, ostalo je prosječno napravljeno. :)

baldrick_
18-06-2010, 18:29
konsekvence odluka su dovedene do do sada neviđene razine

Stips222
24-06-2010, 00:26
Bas sam prosao igru. Zakon... Prica je odlicna (a sto ocekivati od spijunske igre :) ) sa puno zapleta i raspleta do kojih se dolazi iskljucivo tvojim odlukama. Moram priznati da mi je dijalog u ovoj igri fantastican i ne ustrucavam se reci da mi je cak i najbolji koji sam dosad vidio. U igri me samo malo zivcira sto zna kasnit slika pa mi zasteka gadno pa tek onda vidim da mi fali pola HP-a..
Sve u svemu odlicna igra 4/5

baldrick_
24-06-2010, 00:51
dijalozi su odlični, ali ništa neviđeno.. prilično je lako pisati dijaloge za igru smeštenu u današnje doba. za nešto što se stvarno izdvaja, vidi planescape torment

kulamasta
24-06-2010, 10:58
To si skužio u dvije minute igranja :roll:
Pametnom i dvije dosta. ;)

To je jasno, ali ostaje misterija kao je onda tebi bilo 2 minute dosta?! :shock:

Xero
24-06-2010, 11:00
Ha!

Stips222
24-06-2010, 18:53
dijalozi su odlični, ali ništa neviđeno.. prilično je lako pisati dijaloge za igru smeštenu u današnje doba. za nešto što se stvarno izdvaja, vidi planescape torment


Razumijem to da je lako pisat dijaloge za igru smjestenu u danasnje doba, ali nikad nisam igrao igricu u kojoj ti ne biras ŠTO ces rec nego KAKO ces rec i to me jednostavno iznenadilo, tj. odusevilo. Zato mi je igra jako dobra.

baldrick_
24-06-2010, 19:05
ma kul, samo komentarišem.. druge ljude druge stvari oduševljavaju (imam teoriju po kojoj ljude oduševljava ono što oni ne umeju da naprave.. bar je tako kod mene, a to biranje kako ćeš reći je prilično lako za napravit kad jednom imaš napisane dijaloge). to each his own, što bi rekli englezi

Arbiter of Change
24-06-2010, 19:58
To si skužio u dvije minute igranja :roll:
Pametnom i dvije dosta. ;)
Budući da se igra temelji prvenstveno na odlukama i posljedicama, ni jedan sat ti ne bi bio dovoljan za stvoriti pravi dojam.

Sgt. Bull
24-06-2010, 21:18
Fyi prešao sam igru i opet kažem, nije me se dojmila, previše je loša. I da, dvije minute, ne mora pod obavezno značiti doslovno dvije minute...
@kulamasta:u troskoku...

GeraltofSmeg
24-06-2010, 21:20
Fyi prešao sam igru i opet kažem, nije me se dojmila, previše je loša. I da, dvije minute, ne mora pod obavezno značiti doslovno dvije minute...
@kulamasta:u troskoku...
HAHA, ZASTO SI ONDA PREŠAO AKO TI NIJE VALJALA? Nemozes pobjediti :P

Sgt. Bull
24-06-2010, 21:25
Zato što je trajala ~5 sati. Još sam išao na većinom sneakanje, pitanje je kako bi tek bilo da sam išao sa assault rifle i skidao sve po redu kada vidim. Igra je smeće, na momente je sasvim pristojna, ali je na kraju jedno obično smeće.

GeraltofSmeg
24-06-2010, 21:27
Zato što je trajala ~5 sati. Još sam išao na većinom sneakanje, pitanje je kako bi tek bilo da sam išao sa assault rifle i skidao sve po redu kada vidim. Igra je smeće, na momente je sasvim pristojna, ali je na kraju jedno obično smeće.
Zasto ne postujes svoj zivot?

Sgt. Bull
24-06-2010, 21:28
Nemam život. Tačka.

Xero
24-06-2010, 21:28
5 sati ?

baldrick_
25-06-2010, 00:40
c'est ne pas impossible

možda da nije igrao ništa sporedno, nije slušao razgovore, čitao mailove, dosijee, itd. za ovu igru su ti dosijeevi bitni jer se kroz njih postiže dodatni razvoj likova.

nego meni se čini da narednik bik treba da potraži drugi hobi, njemu se ništa ne dojmi

Aral
06-07-2010, 17:28
Low Sales Kill Alpha Protocol Sequel (http://ps3.ign.com/articles/110/1104001p1.html)

Meh :)

Arbiter of Change
06-07-2010, 20:41
Bollocks.

DeusEx
10-07-2010, 14:19
Jel mi može netko objasnit kak funkcionira hakiranje kompa, zapeo sam na onom prvom, cijelo vrijeme se vrte slova i brojevi i ja fakat niš ne vidim di bi ti kodovi trebali bit?

Feanor
10-07-2010, 14:22
Jel mi može netko objasnit kak funkcionira hakiranje kompa, zapeo sam na onom prvom, cijelo vrijeme se vrte slova i brojevi i ja fakat niš ne vidim di bi ti kodovi trebali bit?

Hmmm, ful gore lijevo i ful gore desno ti pisu neki brojevi. Po onoj tabeli se mjenjaju brojevi, ali dva redka se ne mjenjaju i jako ih je teško uočit i isti su kao oni gornje lijevi ili desni brojevi koje mozes micati. onda gornje lijeve brojeve mičeš sa WASD, a gornje desne sa mišem. Kad pronađeš taj redak koji se ne mijenja dovedeš te iste brojeve koje si micao do tog redka i za one koje si micao WASD-om klikneš space, a za one koje si micao mišem klikneš lijevi klik.

Moraš doduše paziti jer brojevi u onoj tabeli promjene poziciju svakih 10-15 sekundi...

DeusEx
10-07-2010, 15:54
Hvala, u tome svemu nisam ni promjetio da se neki nemiču :).

senad_986
11-07-2010, 13:25
Nedavno sam je zavrsio i meni je vrlo dobra.
Ovu igru treba posmatrati cisto kao RPG, a ne kao TPS.
RPG elementi su veoma dobri: prica, dijalozi, odluke i posljedice, razvijanje lika, tri vrste odnosa s NPC-ima u dijalozima, visestruki krajevi i zavrseci misija, stealth i akcijski pristup zadacima.
Atmosfera je na zavidnom nivou. Igra je predstavljena bas kao kakav bolji politicko-spijunski triler.
Gameplay nije los. Meni kao neljubitelju pucacina, napucavanje je solidno uradjeno isto kao i sunjanje (istina ja sam rijetko kad koristio vatreno oruzje jer sam AP igrao kao sunjalicu). Dobro su odradili i obijanje brava, hakiranje kompjutera i sl.
Vidim da se ljudi zale na pucacki dio. Pa, ovo je RPG i normalno je da jedan metak ne znaci instant kill (osim u situacijama kada razvijete npr. pistolj pa imate critical hit i sl.) i da bossevi imaju veci health.
Animacija i grafika jesu losiji dio igre, koja je na nivou one iz 2006-07, mada teksture lica su prilicno dobre.
Zvuk nije spektakularan, ali je prilicno dobar kao i muzika.
Naisao sam na nekoliko bugova u igri, ali najiritantniji i po meni vrijedan spomena je onaj kada se kamera nicim izazvana okrene za 180°.
Ne znam, oni koji ocekuju kvalitetnu pucacinu, nece je ovdje naci. S druge strane, oni koji vole odigrati dobar RPG sa kavalitetnom pricom, likovima, dijalozima i to u spijunskom settingu, obavezno probajte.
Da je igra kojim slucajem izasla prije nekih tri-cetiri godine, tj. prije Mass Effecta i da je ispolirana do kraja, bila bi jedna od najboljih RPG-ova ikad, ovako se vecini nece svidjeti.
8.5/10

DeusEx
11-07-2010, 19:41
Evo ja danas završio Moskvu i moram reć da mi se ovo što sam dosad vidio jako sviđa. Kolko su plakali od tih kao silnih bugova i ne znam čega mislio sam da će se rušit cijelo vrijeme ili će falit teksture ili neprijatelji koji stoje na mjestu, ali ništa sve radi a jedini bug na koji sam naletio (ili barem primjetio) je kamera koja zna tu i tamo skočit. Što je najbolje nisam ovo ni mislio igrat, al me disciples koji sam dugo čekao razaočarao pa reko da vidim o čem se ovdje radi i drago mi je da jesam :).

baldrick_
17-07-2010, 02:11
meni samo nije jasno zašto se svuda na netu insistira na tome da ima samo 3 načina ophođenja prema npc-evima u dijalozima.. uglavnom ih ima više, po 4, a svi su izgleda ubeđeni da ih stalno ima 3

senad_986
17-07-2010, 12:36
meni samo nije jasno zašto se svuda na netu insistira na tome da ima samo 3 načina ophođenja prema npc-evima u dijalozima.. uglavnom ih ima više, po 4, a svi su izgleda ubeđeni da ih stalno ima 3
Valda zato sto ih i ima tri. Nekad se javi cetvrti u ovisnosti da li si iskopao neki podatak ili imas neki tech skill i sl.

baldrick_
17-07-2010, 14:06
meni je skoro konstanto bilo četiri, možda zato što sam kupovao i čitao sve dosijee koje sam mogao, a i tech grana mi je bilo razvijena do maksimuma

Babitz
19-07-2010, 16:58
Ima nekih nedostataka, ali je overall prilično dobra igra, barem zasad. Dijalozi i miniigre su hajlajt. Ugodno, ugodno iznenađen.

Nodakim
29-12-2010, 02:12
Zapravo sada kada pogledam da se jedan ME2 sa svojim dijalozima diže u nebesa, a zapravo je kompletno smeće kojemu se treba smijati, te da je vjerovatno najbugovitija igra svih vremena [ME2], što nekako svi zaborave spomenuti ili spomenu u kontekstu patcha, ova igra zaslužuje više.

Naravno ovo je skroz očekivano, izdati igru koja se temelji na dijalogu,priči i ostalome.
A svi nešto briju protiv grafike i kako igrama fali mozak.
Oh molim vas,skratite si muke

Aral
29-12-2010, 05:10
Do sad u četiri prelaska igre (ME2) nisam naišao na niti jedan bug. Ova igra je u biti ok, al su fejlali na samom gameplayu i mehanici. Osobno, meni nije bila niš posebno.

Nodakim
29-12-2010, 06:33
Do sad u četiri prelaska igre (ME2) nisam naišao na niti jedan bug. Ova igra je u biti ok, al su fejlali na samom gameplayu i mehanici. Osobno, meni nije bila niš posebno.


Meni se u 7 sata zadnjeg prelaska javilo otprilike 10 ponavljajućih bugova.
To uključuje ne mogućnost da izađem sa galaxy mape dok probam planete,dizanje lika u nebesa,glitchevi gdje Shepard pleše,zamrzavanje cutscena,ostajanje u cutsceni kada završi razgovor, doslovno stapanje neprijatelja u cover i zidove,zapeti na zidu,cover na prazno,random crash to desktop itd.
A nije ni jedinica bila nešto bolja kako je 90% ljudi imaju problema sa overcookanjem weapona.


Istina da igra po gameplayu nije prespektakularna,ali je solidna i ono što ljudi navodno traže od igri ona ima.

Aral
29-12-2010, 08:35
Meni je jedini bug u jedinici bio onaj na kraju sa pregrijavanjem oružja. U dvojci nisam imao niti jedan jedini bug.

cham3leon
29-12-2010, 09:27
Probao sam i stvarno me nije nimalo oduševila, usudio bih se reći, loša igra. Priča je dobra, imamo super dijaloge i to, nema zamjerke na taj dio, ali samo igranje je vrlo jednolično i dosadno. Otprilike kao i sneakanje u Oblivionu s time da je to samo jedan od elemenata Obliviona. Možda i gore zapravo, zato jer u Oblivionu bar ima nekog smisla sakriti se u sjenu, koliko sam igrao AP, u njemu pak nema. Nije da tražim da igra bude novi Splinter Cell ili MGS, ali ako već radiš sneaker sa linearnim misijama, pa daj ga napravi kako se spada, ovisio o RPG elementima ili ne.

Grim
29-12-2010, 09:32
Meni je igra bila iznenađujuće dobra, ponajviše zbog dijaloga i zanimljivog razvoja priče. Ali sumnjam da ću je ikada ponovno odigrati, jer se ne želim živcirati sa tom masovnom količinom bugova. Ne znam jesu li novi patchevi ispravili što od svih tih bugova, ali nekako sumnjam.

Bartuc
29-12-2010, 10:04
Meni se u 7 sata zadnjeg prelaska javilo otprilike 10 ponavljajućih bugova.
To uključuje ne mogućnost da izađem sa galaxy mape dok probam planete,dizanje lika u nebesa,glitchevi gdje Shepard pleše,zamrzavanje cutscena,ostajanje u cutsceni kada završi razgovor, doslovno stapanje neprijatelja u cover i zidove,zapeti na zidu,cover na prazno,random crash to desktop itd.
A nije ni jedinica bila nešto bolja kako je 90% ljudi imaju problema sa overcookanjem weapona.

Nemoj zaboraviti bug kada nemreš holosterati oružja zbog čega nemreš stisnuti Space u Kasumi misiji pošto odmah ide u cover (dok se spustiš niz onaj balkon) ili ako nastaviš istraživati prostoriji u Mordin misiji - nemreš stisnuti F da bi otišao na normandy pošto radi melee napad...

baldrick_
29-12-2010, 15:08
priča i dijalozi manje-više, ono što je u alpha protocolu stvarno groundbreaking jesu raznorazne posledice koje tvoje akcije imaju

Probao sam i stvarno me nije nimalo oduševila, usudio bih se reći, loša igra. Priča je dobra, imamo super dijaloge i to, nema zamjerke na taj dio, ali samo igranje je vrlo jednolično i dosadno. Otprilike kao i sneakanje u Oblivionu s time da je to samo jedan od elemenata Obliviona. Možda i gore zapravo, zato jer u Oblivionu bar ima nekog smisla sakriti se u sjenu, koliko sam igrao AP, u njemu pak nema. Nije da tražim da igra bude novi Splinter Cell ili MGS, ali ako već radiš sneaker sa linearnim misijama, pa daj ga napravi kako se spada, ovisio o RPG elementima ili ne.
a zašto misliš da je jedino opcija u ap-u da bude linearni sneaker? slično kao i u oblivionu, i ovde je šunjanje samo jedan od elemenata

cham3leon
29-12-2010, 15:40
Da, ima još i pucanja.

Windwalker
29-12-2010, 16:09
Meni je jedini bug u jedinici bio onaj na kraju sa pregrijavanjem oružja. U dvojci nisam imao niti jedan jedini bug.
Također, niti jedan bug u ME2. A sve sam detaljno istraživao (no, nisam još igrao s DLCima, možda su bugovi tamo).

Ovaj Alpha Protocol možda probam.
Nisam neki fan špijunaže (pun mi je k.... raznih J. Bondova i Splinter Cellova), no radio ga je Obsidian, koji je meni dobar developer.
Igre su im uvijek pune bugova, no imaju dobru priču, atmosferu i još neke segmente.

Nešto kao copycat ili niže stanje evolucije Biowarea, no ne nužno loše.

Nodakim
29-12-2010, 16:44
Meni se u 7 sata zadnjeg prelaska javilo otprilike 10 ponavljajućih bugova.
To uključuje ne mogućnost da izađem sa galaxy mape dok probam planete,dizanje lika u nebesa,glitchevi gdje Shepard pleše,zamrzavanje cutscena,ostajanje u cutsceni kada završi razgovor, doslovno stapanje neprijatelja u cover i zidove,zapeti na zidu,cover na prazno,random crash to desktop itd.
A nije ni jedinica bila nešto bolja kako je 90% ljudi imaju problema sa overcookanjem weapona.

Nemoj zaboraviti bug kada nemreš holosterati oružja zbog čega nemreš stisnuti Space u Kasumi misiji pošto odmah ide u cover (dok se spustiš niz onaj balkon) ili ako nastaviš istraživati prostoriji u Mordin misiji - nemreš stisnuti F da bi otišao na normandy pošto radi melee napad...


Najgori dio što mi se to vjerovatno dogodilo sve u nekom obliku, ali sam zaboravio jednostavno na sve. :D


Naravno možda je glupo što sada pljujem po ME2 nakon 3. prelaska, a čitavo vrijeme mi je bio super.
Ali ono uvidiš zapravo da nije sve tako bajno.


Pa ne kažem da me čudi da je igra loše prošla,to je logično gledajući da sam gameplay nije baš nešto.
Živcira me činjenica što ju ljudi popljuju nakon 5 minuta i kažu da je SC bolja "špijunska igra",makar Splinter Cell nema nijedan element osim nekakvog kvazi sneakanja.

Horny Devil
29-12-2010, 17:44
Meni je recimo AP prilicno dobar. Presao sam ga 3 puta. Problem je sto ga je dosta ljudi usporedilo s ME2 pa kada su dobili RPG mjesto shootera nisu bili zadovoljni. Naravno, daleko od toga da igra nema svojih problema, recimo los AI, bugove i sl.

Babitz
29-12-2010, 17:50
A nije AP zakaza samo s tehničke strane, zakazao je i u game dizajnu dosta. Recimo, igram ko stealth lik i moram proći bossa koristeći neko oružje za koje nisam istreniran, ako sam uopće ponio dovoljno metaka još...

Horny Devil
29-12-2010, 18:39
Vjerojatno si u pravu. Bilo bi dobro da ih je moguce pobijediti stealthom. Tipa prosunjas se pored njih i aktiviras nesto sto ih onesposobi. Doduse, moram priznati da nisam imao problema s bossovima jer sam uvijek ulozio barem neku sicu u oruzje ili melee.

Damn, sad mi se opet igra AP.

Stips222
29-12-2010, 18:50
Meni je AP dobra igra. Nije remek-djelo, ali nije niti loša. Mene je dialog jako iznenadio pošto takvu vrstu dialoga u kojem se odlučuje budućnost i smijer igre nisam vidio.


A nije AP zakaza samo s tehničke strane, zakazao je i u game dizajnu dosta. Recimo, igram ko stealth lik i moram proći bossa koristeći neko oružje za koje nisam istreniran, ako sam uopće ponio dovoljno metaka još...

Tehnička strana je zakazala, ali ovo sa bossovima ti ne drži vodu. Ja sam sve bossove prošao sa onim s čime sam bio istreniran.
Igru sam prošao 2 puta: prvi put sam igrao stealth i sa gunom sam sve riješavao. Drugi put sam igrao tehničara (?) i sa shutgunom sam sve riješavao.
Ako si trenirao svoja oružja ne bi ti bio problem...

Arbiter of Change
29-12-2010, 19:23
AP je najbolji RPG unazad jedno 5 godina ako ne i više.

Xero
29-12-2010, 21:16
Točno tako.

Babitz
29-12-2010, 21:27
Meni je AP dobra igra. Nije remek-djelo, ali nije niti loša. Mene je dialog jako iznenadio pošto takvu vrstu dialoga u kojem se odlučuje budućnost i smijer igre nisam vidio.


A nije AP zakaza samo s tehničke strane, zakazao je i u game dizajnu dosta. Recimo, igram ko stealth lik i moram proći bossa koristeći neko oružje za koje nisam istreniran, ako sam uopće ponio dovoljno metaka još...

Tehnička strana je zakazala, ali ovo sa bossovima ti ne drži vodu. Ja sam sve bossove prošao sa onim s čime sam bio istreniran.
Igru sam prošao 2 puta: prvi put sam igrao stealth i sa gunom sam sve riješavao. Drugi put sam igrao tehničara (?) i sa shutgunom sam sve riješavao.
Ako si trenirao svoja oružja ne bi ti bio problem...
Al ja nisam htio igrat oružjima. Htio sam igrati na tihi pristup i svima porezat grkljane. To je funkcionirali na nekoliko bosseva, no ostale sam morao kilavo gađati. Bilo je dijelova gdje bi me odmah s drugog kraja mape uočili mada fizički nisu mogli, itd. Ona nevidljivost mi nije nikad išla u glavu. Kako postaneš jebeno nevidljiv? Nakon nekog vremena, dovoljno dugo moš biti nevidljiv da svima povadiš grkljane i odeš dalje, što ubija smisao stealtha kao skrivanja, praćenja hoda, itd. Mogao si nekog ubiti i ovaj ispred njega ne bi trznuo. Zašto možeš u cover iza nekih zidova, a iza drugih ne?

AP me oduševio s raznih strana, ali je isto tako podbacio s mnogo drugih. Mogao je biti duhovni nastavak deus exa, ali je propao u tome. Žao mi je što neće biti nastavka jer bi se njima Obsidian mogao iskupiti. S druge strane, definitivno želim da AP utječe na novije igre svojim dizajnom jer su mi se svidjeli različiti pristupi, odnosi s likovima (mada su mogli izbacit ovaj +/- kao vidljiv dio) i dijalozi.

crnisokol
30-12-2010, 10:05
AP je najbolji RPG unazad jedno 5 godina ako ne i više.

:rotfl:

Aral
30-12-2010, 10:11
Pa nije niš krivo rekao, najbolji RPG je, kao RPG, sve ostalo je fail.

crnisokol
30-12-2010, 10:14
Pa nije niš krivo rekao, najbolji RPG je, kao RPG, sve ostalo je fail.

A što je recimo s Witcherom??

Možda ima najbolji sustav dijaloga/odluka/posljedica..no to ga ne čini naj RPG-om unazad 5 god.

Aral
30-12-2010, 11:15
A gle, kako kome :)

Nodakim
30-12-2010, 13:25
Pa nije niš krivo rekao, najbolji RPG je, kao RPG, sve ostalo je fail.

A što je recimo s Witcherom??

Možda ima najbolji sustav dijaloga/odluka/posljedica..no to ga ne čini naj RPG-om unazad 5 god.


Witcher je IMHO dosadan i nije zavrijedio svu tu pažnju.

Bartuc
30-12-2010, 13:47
IMHO YHO ne štima.

Aral
30-12-2010, 14:13
IMHO YHO ne štima.
+1

Nodakim
30-12-2010, 17:04
IMHO YHO ne štima.


Rofl.

Arbiter of Change
15-01-2011, 12:54
Mogao bi reprizirati AP ovih dana kao Bourne.

Babitz
15-01-2011, 12:56
Uuu, vidiš. Dao si mi ideju. Daj reci jel izašo koji patch za to?

Arbiter of Change
15-01-2011, 12:57
Samo onaj 1.1 davno već.

Babitz
15-01-2011, 13:02
Jel učinkovit?

Arbiter of Change
16-01-2011, 10:30
Tek sad vidio.
Nemam pojma jer sam igrao i završio prije tog patcha pa ga nisam nikada ni probao.

Akul
09-02-2011, 20:04
Dobar je taj 1.1 patch... kupio igru, stavio patch i morao reinstalirati jer nakon patchanja igra neće da se pokrene...

Bartuc
09-02-2011, 22:16
Pošto sam uspio riješiti XFX problem (bar se nadam) u DeadSpace2, ozbiljno si razmišljam da dam ovoj igri novu šansu pošto mi niti ona nije radila. Dosta ljudi pljuje po igri, ali vidim da se RPG-aškim imenima foruma igra svidjela.

Koliko od oka traje SP? Morao bi početi pisati Završni, tak da se nadam da ne traje pre dugo.

Xero
09-02-2011, 22:19
15-20h otprilike, ali ovo je igra koju moraš proć više puta jer su odluke stvarno bitne i mjenjaju priču.

Bartuc
09-02-2011, 22:22
15-20 sati, znači dalo bi se u 2 dana :D Taman fino traje, samo bad što uskoro neću imati ništa vremena pošto odgađam pisanje već mjesec dana, krajnje vrijeme je da počnem. Budem ga probao ugurati na repertoar.

_baldrick
09-02-2011, 23:30
prelazak alpha protocola iz cuga, bez prestanka, bi ti sigurno bio one hell of a ride, s obzirom na to da je igra dizajnirana kao dinamični in your face interaktivni film

Bartuc
10-02-2011, 20:21
Počeo sam igrati Alpha Protocol, prvi dojmovi su dosta podijeljeni. Sa tehničke strane, igra je poražavajuće loša. Svako toliko imam neki frame drop koji mi okrene miša tako da se izgubim u prostoru. Grafika i animacije kretanja su žalosno loše, kao da igram igru iz 2k godine. Baratanje inventarom je također loše izvedeno i dosta zbugirano.

No sa druge strane, sneakanje mi se sviđa iako je za sada AI loš. Takedown potezi su odlični i produbljuju sneakanje. Dijalozi mi se sviđaju, iako mi je čudan ovaj sistem "tona razgovora" umjesto da vidim liniju koju ću izgovoriti. Iz dijaloga sa šefom se da naslutiti da ću morati full paziti kako se odnositi sa određenim ljudima i to mi se jako sviđa. Neki vole zajebante, neki vole profesionalan razgovor itd., a sve utječe na respekt osobe s kojom razgovaraš. Pogotovo mi se svidio onaj dio kad kaže da se ne smiješ previše vezati sa ljudima na comm linku.


Igra me zakačila, izgleda zanimljivo. Samo se nadam da me ne odbije količina bugova, a već vidim da ih ima puno previše...

_baldrick
10-02-2011, 20:33
to za frame drop je strašan problem za koji, srećom, ima rešenja - ne znam ga napamet, guglaj, čini mi se da je potrebno da promeniš jednu liniju u .ini fajlu

što se tiče dijaloga etc, mislim da alpha protocol ima do sada najbolje rešeni roleplay sistem. sjajno

Babitz
10-02-2011, 20:34
Nabrij si skill s pištoljima ili rifle. Vjeruj mi, bitno je.

Bartuc
10-02-2011, 22:22
Idem primarno na stealth i pištolj, a sekundarno na technical aptitude, sabotage i možda bi stavio koji point na toughness i martial arts. To je ono što mi se od oka svidjelo. Prvo sam mislio SMG, ali nekako mi se čini bolji kombo šuljanje i pištolj :D


@Baldrick, promijenio sam u ini fileu onaj min i max frame na 20 i 30. To sam našao na googleu ali nije mi pomoglo. Možda moram imati uključen V-Sync da bi ta linija codea funkcionirala!? Ili si na nešto drugo mislio?

_baldrick
11-02-2011, 12:48
mislim da sam mislio na to... a jel si siguran da treba baš 20 i 30, to ipak zavisi od tvog kompa.. probaj sa drugačijim postavkama, pa malo eksperimentiši dok ne uspeš. ili nemoj, kako oćeš, ja barem ne bih mogao da igram sa tim problemom

inače, ja sam igrao ninju pa sam išao na kombinaciju šunjanje + karate

Bartuc
12-02-2011, 16:42
Šunjanje :D

Uglavnom, upecala me igra. Koliko god je AI bedast, nekako mi je gušt šuljati se okolo i stealth killati sve na mapi. Ali ne kužim jednu stvar, u trgovini imam pištolj za cca 4000$, za cca 40'000$ i za cca 120'000$, a razlika između njih je minimalna (po specifikacijama)!?

Usporedba pištolja za 4000 i pištolja za 120'000 dolara...

Dmg - 20 vs. 20
Acc - 20 vs. 21
Rec - 30 vs. 35
Sta - 30 vs. 35
Amm -12 vs. 20


Kaj se 1 point razlike toliko osjeti kada toliko košta!?

Babitz
12-02-2011, 16:53
Nemam pojma iskreno. Samo kupi onaj s najjačim dmg, ostalo je ionak nebitno kad ćeš ga koristit samo u boss borbama koje ćeš pobijedit korištenjem jednog skilla dva ili tri puta.

Xero
12-02-2011, 16:55
Jep chain shot 6x headshot boss mrtav.

Bartuc
12-02-2011, 16:57
Za sada sam razvio Sneak i Pistol do one zaključane zone. Valjda će se to otključati kroz misije. Ali Stealth mi se čini malo OP, onaj master awareness je brutalan. Konstantno vidiš poziciju okolnih neprijatelja, not nice.

Babitz
12-02-2011, 17:01
Jep chain shot 6x headshot boss mrtav.
A kako koji. Većinom je 1x, al za zadnjeg mi je trebalo 3x.

Xero
12-02-2011, 17:05
Ja sam mislio na 6 headshotova u jednom chain shotu ne 6 chain shotova za jednog bossa.

Babitz
12-02-2011, 17:11
Znam. Ja sam reko da mi je trebalo 3 puta takav čejn šot za zadnjeg bossa.

_baldrick
12-02-2011, 19:18
Ali Stealth mi se čini malo OP, onaj master awareness je brutalan. Konstantno vidiš poziciju okolnih neprijatelja, not nice.
čekaj da razviješ skill koji ti omogučava da budeš nevidljiv (čini mi se 30 i više sekundi) i da za to vreme ubijaš protivnike bez da izgubiš nevidljivost. uđeš u prostoriju, uključiš skill i silent killuješ sve u sobi

Arbiter of Change
12-02-2011, 19:28
Igra je SP tako da na stealth gledaj jednostavno kao easy mode.

Babitz
12-02-2011, 21:26
Sve je ostalo mazohizam mode.

Horny Devil
12-02-2011, 22:05
Heh, ja sam u drugom prelasku igrao kao agresivac. Ignorirao stealth, klao sve po spisku, jedini buddy mi je bio Heck. Jos sam igrao kao recruit. Ne samo da je vrlo izvedivo, vec je i zabavno s RP stajalista. Epilog je bio vrlo zanimljiv.

Babitz
12-02-2011, 22:11
Heck je najjebeniji lik u igri.

Horny Devil
12-02-2011, 22:50
Istina, koji frik. :pray:

Jos da spomenem da je u tom prelasku Thorton toliko izivcirao Madison Saint James da ga je zena izlemala sobnom lampom(ako me sjecanje dobro sluzi) i onda ga jos sprzila taserom.

Bartuc
12-02-2011, 23:39
Napravio sam ovo i FPS situacija se znatno poboljšala iako još zna jebački zatrzati kad naiđem na checkpoint ili dođem na novo područje gdje valjda loada texture ili nešto UT3-evski.


-Go to X:\Users\USERNAME\Documents\Alpha Protocol\APGame\Config & open APInput.ini file. Set all occurrences of bEnableMouseSmoothing variable in this file (there should be 2) to bEnableMouseSmoothing=False

-open APEngine.ini file. Set the following values in appropriate sections [Engine.GameEngine]SbSmoothFrameRate=FALSE MinSmoothedFrameRate=1024 MaxSmoothedFrameRate=4096 [SystemSettings]SUseVsync=False

-make all ini files in this folder read only (note – after making these files read only, your changes from the in game menu options may not get saved. If you need to change any settings from the in game menu, it's suggest that you do it before this step)


I prvi put mi se upravo zablokao komp zbog XFX-a, ali zaboravio sam je underclockati.

*Fila*
12-02-2011, 23:44
Smješna igra...ali ok, ko voli nek izvoli.

Xero
12-02-2011, 23:46
Bome je smješna posebno kad ideš s suave stavom kroz cjelu igru.

The Boz
13-02-2011, 02:12
Vidim da se mnogo priča o ovome, ali meni se neda, makar ima SVE elemente koji bi me trebali zanimati?
Zašto mi se neda?
Probao kod frenda prije par mjeseci, i otkrio da je hakiranje nešto najretardiranije što sam ikada u životu vidio, melee borba je mutava, a puškaranje baš i nije kak spada...
Jel da se uopće trudim?

Maloki
13-02-2011, 03:22
Ja ću si AP kupiti ako bude na nekom masovnom popustu jer mi se iskreno neda davati puna cijena za nešto što je tako tehnički nedotjerano :(

Akul
13-02-2011, 11:09
Ja ću si AP kupiti ako bude na nekom masovnom popustu jer mi se iskreno neda davati puna cijena za nešto što je tako tehnički nedotjerano :(

Ja sam ga kupio u Algoritmu gdje je cijena smanjena za 50%. Ne bih ni ja davao 300 kuna za igru koja nije smjela u ovakvom stanju izaći iz Alpha faze a kamoli iz Beta faze.

Bartuc
13-02-2011, 11:16
@Boz...

Ajme kako je hakiranje strašno. Idu ti brojke i ti moraš izdvojiti 2 segmenta iz toga, ali prvo moraš uočiti koje brojke se ne miču. No tu nije kraj agonije, moraš polomiti tipkovnicu da bi poklopio svoju sekvencu sa sekvencom u matrici pošto se mičeš polje po polje i to pre pre sporo (s time da ti vrijeme ide kad se sekvenca promijeni :D). Ali niti tu nije kraj agonije, pošto moraš i drugu sekvencu poklopiti sa mišom, ali tu je stvar zbugirana tako da voziš normalnom brzinom pointer po ekranu (koji bi trebao nestati, a sekvenca se pretvoriti u pointer), a sekvenca se kreće poput puža... Tako da dođeš do ruba ekrana sa pointerom, a još nisi poklopio 2 sekvence xD


Osim toga, još me strašno umara kretanje po inventaru, pa čak i po izbornicima. Uđeš u inventar sa I, a da bi izašao, prvo klikneš ESC koji te otpelja u neku podkategoriju sa izbornicima za inventar, intel itd., iz koje nemreš izaći sa ESC već moraš stisnuti TAB :D Ili nedaj bog da ti u inventaru zapne na recimo barell odjeljku za upgrade oružja, pa se poremete svi tabovi u koje možeš ući :D



Sa te tehničke strane je igra zbilja leglo bugova i nedorađenosti, ali opet te uspije upecati zanimljivom radnjom i dijalozima.

Akul
13-02-2011, 11:54
Radi hakiranja ja uvijek sa sobom nosim onu hrpu stvarčica kojima možeš hakirati računalo samo tak oda stisneš E :P

Xero
13-02-2011, 11:56
Jao Bartuče prelaziš Dragon Age solo na nightmare, a nisi dovoljno harkor za hakiranje u Alpha Protocolu :D

bezimeni
13-02-2011, 11:58
Ha , ha...ja sam odustao već na prvoj misiji i kod prvog hakiranja . Još imam traume od tih pola sata igre .

Horny Devil
13-02-2011, 12:13
A jadan ti. Utjesi se Stalkerom i njegovim dosadnim misijama. :)

bezimeni
13-02-2011, 12:14
Nemoguće se utješiti bilo ćime...bojim se da su posljedice trajne.Pitam se kako je tek vama koji ste čak i odigrali igru :shock: .

Xero
13-02-2011, 12:15
I Alpha Protocol i Stalker su odlične igre. Vama ništa nije dobro jebem vas izbirljive.

Akul
13-02-2011, 12:23
Nemoguće se utješiti bilo ćime...bojim se da su posljedice trajne.Pitam se kako je tek vama koji ste čak i odigrali igru :shock: .

Navikneš se u Saudijskoj Arabiji :P

Horny Devil
13-02-2011, 12:37
Nemoguće se utješiti bilo ćime...bojim se da su posljedice trajne.Pitam se kako je tek vama koji ste čak i odigrali igru :shock: .

Skroz smo u redu. Osim povremenih blackouta i epilepticnih napada.

Xero
13-02-2011, 12:40
Ja sam dobio sidu :( Ali igra mi je svejedno kul.

Bartuc
13-02-2011, 13:25
Jao Bartuče prelaziš Dragon Age solo na nightmare, a nisi dovoljno harkor za hakiranje u Alpha Protocolu :D

Neke stvari su pre mutave da bi ih mogao harkorati :D Nego, ubio sam prvog Bossa, jedan chainshot u glavu i mrtav 8)

Arbiter of Change
13-02-2011, 13:50
Hohoho, igraš stealth/pistol kao i ja prvi put. Deng će te silovati. :)

PS.
Ponesi sekundarno oružje i raznovrsnu municiju.

Xero
13-02-2011, 13:59
Ja sam Denga chain shotovo s daljine i razbio mu pičku martial artsom kad bi došo blizu. Prije bi reko da će ga Brayko silovat.

Bartuc
13-02-2011, 14:04
Ma nema šanse da me itko siluje.

Xero
13-02-2011, 14:08
Samo čekaj zadnju misiju.

Arbiter of Change
13-02-2011, 14:16
Ja sam Denga chain shotovo s daljine i razbio mu pičku martial artsom kad bi došo blizu. Prije bi reko da će ga Brayko silovat.
Ne znam, ja sam se bio više razgranao u stealth pa možda zato. Znam samo da sam na kraju morao vaditi SMG ili šta već da ga sredim.

Bartuc
13-02-2011, 14:17
Samo ću pištolj nositi od početka do kraja. Čak sam i prodao sva ostala oružja što sam imao u inventaru od početka igre.

The Boz
13-02-2011, 15:09
Evo, nagovorio sam frenda da mi ju posudi, pa da vidimo jel igrivo...

Babitz
13-02-2011, 15:42
Kad sam prvi put igram me brayko silovao. Svojim mi je noževimo napravio nekoliko noviš šupka posvuda. Kasnije sam ga jednim čejnšotom ubio.

Bartuc
13-02-2011, 16:21
Igra mi je sve bolja i bolja. Genijalna ideja mi je ovo sa odgovaranjem na tuđe mailove i ovisno o tvom odgovoru kako se razvija odnos s tom osobom. A još genijalnije mi je to što sa gotovo svakom osobom imaš opciju da li ćeš je ubiti, odbiti ili surađivati s njome. Nekako mi se čini da igra ima ogroman replay value baš zbog toga što imaš strašno puno mogućnosti kako ćeš krojiti put kroz nju.

Bartuc
14-02-2011, 13:32
Koknuo sam Brayka od prve 8) Ali kaj je je, nije bilo lako. Kad bi krenuo britvicom na mene, okinuo bi mu chainshot u glavu i bježao dok ga heroin ne popusti. Trebalo je 5 (ili je bilo 6) chainshot-ova u glavu da padne, a imam chainshot od 5 metaka (expert).

Jebemti igra je fenomenalna. Koliko twistova ima, koliko se grana priča, fakat me zanima kaj će dalje, tko će koga...

Aral
14-02-2011, 13:35
Da je još i ostatak gameplaya tak dobar :(

Horny Devil
14-02-2011, 13:46
Uzmes stealth, martial arts i pistols i zabavis se. Bonus virtual cookies ako prodes igru s nula killova.

Bartuc
14-02-2011, 23:48
"How many gay cheetahs gave their lives for this jacket?" :rotfl: :pray: Igra zbilja je smiješna, par puta sam se od srca nasmijao. Da bar riješe kroz neki patch u potpunosti taj FPS drop, volio bi igru preći još par puta sa drugačijim odlukama.

Akul
15-02-2011, 09:20
Noćas završio igru. Unatoč svim bugovima, ovo je bila jedna odlična igra i nije mi uopće žao utrošenog novca ^_^ (a bojao sam se da hoće od svih recenzija)
Šteta što nikad neće biti sequela :( . Čak i ako je komercijalni neuspjeh radi bugova i neoptimizacije, ovaj koncept je predobar da ga se odbaci :(

Arbiter of Change
15-02-2011, 12:37
Ne znam koliko sam već puta rekao da me sve trnci prolaze kad zamislim kakav bi nastavak tek bio, kad bi eventualno ovladali gameplayom.

Xero
15-02-2011, 12:39
Ajmo im zaspamat forume zahtjevima za nastavak.

Bartuc
15-02-2011, 16:56
Prešao sam igru. Što reći...


Igra je genijalna. Ne sjećam se kada sam zadnji put toliko uživao u nekoj igri unatoč svim tehničkim nedostacima. Priča je odlična, puna twistova i političkih zavrzlama, dijalozi su apsolutno briljantni, likovi u igri su zanimljivi i svaki je unikatan na svoj način što još više doprinosi bogatstvu dijaloga, odluka i posljedica.

Posebno mi se sviđa to što odmah na početku možeš birati u koju državu želiš ići, a samim time se mijenja redoslijed upoznavanja ljudi, redoslijed sklapanja prijatelja i neprijatelja i sve se prenosi iz države u državu. Tako da sam uvjeren da igra ima odličan replay value. Kad se tu još ubroje sve odluke, kao npr. ljudi koje si ubio ili otpisao bez da si temeljito razmotrio širu sliku i kako bi ti mogli biti od pomoći kasnije kroz igru, jednostavno genijalno. Što me dovodi do još jedne ogromne prednosti u ovoj igri - kada ti se nudi opcija da biraš između 2 full teške odluke, igra ti neće automatski servirati što će se desiti ako odeš lijevo, a što ako odeš desno. Moraš stisnuti zube i u par sekundi donjeti odluku, a tek kasnije vidiš da li je to bila ispravna odluka.

Volio bi vidjeti neki novi "alpha protocol" naslov ili ako ništa drugo, da se barem ostali RPG-i ugledaju na ovu igru na polju radnje, razvoja radnje, sustavu "karme", dijaloga itd. Da je igra bila tehnički ispolirana, ovo bi definitivno bio jedan od najboljih RPG-a svih vremena. Ali i ovako je najbolji RPG od Witchera do danas i od BG2 do Witchera :D


Ako gledamo ukupnu sliku - 6,5/10
Ako zanemarimo tehničku stranu - 10/10


Svaki iskonski ljubitelj RPG žanra ovo nikako NE smije propustiti!SJedva čekam da je ponovno zaigram.

Windwalker
15-02-2011, 18:47
E ako Bartuc može zanemariti loše tehničke strane igre, onda ih ja neću niti vidjeti.

Sad ću definitivno kupiti igru.
Čak mislim da je i cijena dovoljno pala.

The Boz
15-02-2011, 19:00
Ja probo, inače sam leet u ignoriranju katastrofalnih tehnikalija, ali ovo je neigrivo.

Bartuc
15-02-2011, 19:08
Ja probo, inače sam leet u ignoriranju katastrofalnih tehnikalija, ali ovo je neigrivo.

Ja sam mislio odustati zbog toga, ali jednostavno te priča vuče da igraš dalje :D Kasnije sam se naviknuo na tehnikalije pa nije bilo tako strašno.

Teon
15-02-2011, 19:22
Je dobra je igra, ali mene je najvise ubilo u pojam uzasno ogranicen level dizajn. Cini se da sam previse ocekivao moderni Deus Ex a dobio sam moderni Deus Ex: Invisible War.

No, uglavnom i ja sam poceo ponovo prelazit. Prvi put sam preso stealth + martial arts na Hard, sad idem nekog lika ala Bond.

Veliki je plus igri sto svaka sitnica utjece na razgovore.

P.S. Da, Brayko mi je bio uzasno tezak zbog gore nevadene kombinacije skillova i tezine

Xero
15-02-2011, 19:27
Nego reci Bartuče jesi uspio preć igru bez da te netko siluje?

Akul
15-02-2011, 19:38
Nego reci Bartuče jesi uspio preć igru bez da te netko siluje?

Siluje od strane neprijatelja... ili doslovno silovan? (cnP2eouYGOc)

Xero
15-02-2011, 19:40
Moro si upropastit iznenađenje :(

Bartuc
15-02-2011, 19:42
Jesam, nitko me nije silovao. Najteži mi je bio Brayko, ubio sam ga od prve ali mi je trebalo par minuta. Deng (AoC je rekao da će me on silovati) mi je bio najlakši boss u igri. Nije me niti pipnuo. Iz stealtha sam mu ispalio chainshot i to je to.

Ali sam ja zato pojebo 3 žemskinje 8) Jedino nisam SIE pojebo i onu malu SiS, ali nju sumnjam da mogu pojebat kad je jailbait. Dam se kladit da bi dobila dar glasa nakon Mikeya :D

Xero
15-02-2011, 19:44
Baš si moro izbjeć SIE. Ja sam prvi put sve pojebo čak sam i achievement dobio 8)

Bartuc
15-02-2011, 19:48
Ma užasna je baba, sljedeći put ću je probati ubiti ili nešto. Ali moram priznati da su me nasmijali njeni mailovi, odnosno moji odgovori na njene mailove :D

Arbiter of Change
15-02-2011, 19:51
Ja sam Brayka kao od šale, Deng mi je bio JEDINI boss s kojim sam imao problema. Čudno.

Bartuc
15-02-2011, 19:54
Možda ovisi o redoslijedu država? Ja sam išao prvo u Moskvu, a na kraju u Taipan.

Akul
15-02-2011, 20:00
BTW, je li još tko ovdje igrao kao Recruit? I da li druge prošlosti utječu ikako na priču?

Xero
15-02-2011, 20:02
Veteran utječe mnogo puno.

Bartuc
15-02-2011, 20:04
Na koji način? Negdje sam pročitao da Recruit utječe samo na par dijaloga kroz trening misiju. Mogao bi sljedeće na Veteran odigrati, to se tak i onak otključa nakon prvog prelaska, ne?


Baš sam pogledao ovaj filmić sa SIE, zbilja te baba siluje :rotfl:

Akul
15-02-2011, 20:08
Veteran (tri ranka u svakom skillu ako se ne varam?) se otključa ako završiš igru kao Recruit (najslabija klasa - nemaš rank u niti jednom skilli)

Bartuc
15-02-2011, 20:11
E jebiga onda :( Ako unosi neke cool nove stvari u dijaloge, otključati ću je pa makar cheatovima :D

Xero
15-02-2011, 20:15
Skini save.

Teon
15-02-2011, 20:17
Predji na recruit!

Upravo prelazim. Veca mi je fora iz nicega igrat na hard + dobri su dodatci na dijaloge i neke druge stvari

Bartuc
15-02-2011, 20:19
Ajde pa javi da li ima ikakve veze nakon trening nivoa. Volio bi se odmah baciti na novi prelazak, ali moram početi pisati prokleti završni. Nemam nikako volje za to :(

Teon
15-02-2011, 20:46
Well, zasad na onoj prvoj misiji u S. Arabiji jos uvjek imas opcije recruita, takodjer bonusi od perka i tak. Mislim da vrijedi odigrat umjesto da skidas save.

Bartuc
15-02-2011, 20:50
Mogao bi da, tako i onako ću je preći još par puta, a ne samo jednom. Mada bi volio prvo neki patch pošto mi se kasnije vratio FPS drop. Ne u toj mjeri kao prije, ali bilo je situacija gdje je igra bila jedva igriva (gdje su češći razgovori preko headseta i gdje ima više checkpointova u manjem razmaku).

Akul
15-02-2011, 23:34
Čitao malo po Obsidianovim forumima i čini se da ono "Neće biti AP2-a" je Segina objava, ne Obsidianova. Obsidianov developer je rekao da oni i dalje drže prava ali da ako naprave AP2 da Sega vjerojatno neće biti izdavač (jer je zarada bila loša).

Nadam se sequelu jednog lijepog, sunčanog dana...

Forengner
15-02-2011, 23:36
Realno,nema bas puno sansi,ljudima se AP nije svideo,prodaja je bila losa,sumnjam da ce pokusati opet.

Xero
15-02-2011, 23:36
Ljudi su glupi.

The Boz
15-02-2011, 23:44
Nisu ljudi krivi kaj im je trebalo još barem 3 mjeseca i petsto ljudi QA testa.

Xero
15-02-2011, 23:49
Ja ne znam jesam li ja dobio neku posebnu verziju igre bez bugova ili ste vi svi nekakvi gejmerski snobovi koji primijećuju i najmanje fps dropove.

Akul
15-02-2011, 23:58
Realno,nema bas puno sansi,ljudima se AP nije svideo,prodaja je bila losa,sumnjam da ce pokusati opet.

I 1% je bolje od 0% :P

Xero: trzanja i patch koji ne radi na EU verzijama nisu baš mala stvar. Realno, igra nije smjela izaći iz beta faze što se tiče optimizacije i bugova.
Mada osobno mene sve to nije smetalo nakon što me igra zgrabila, masama se to neće sviđati.
Dosta ljudi kritizira i što se pucanja tiče... jadne su im kritike. Pa na kutiji piše RPG. Ovo NIJE shooter. Ako ti lik nema dobar skill s tim oružjem, dizajnirano je da ne gađa efikasno bez obzira koliko ti dobro ciljao X(

Rekao bih da bi bilo dobro da AP2 nema bugova ako izađe ali... Obsidian nema blage kako napraviti nebugiranu igru... KotOR2 i i F:NW se ne broje: engine i teška posla obavile su druge tvrtke (Bioware i Bethesda).

U globalu Obsidian bi trebao kupiti nešto više programera... pisci i dizajneri su odlični ali hebeš to ako ti je kod loš...
Da bude nebugirano, optimizirano i dobro reklamirano (ovo posebno), AP2 bi se mogao dosta dobro prodati.

The Boz
16-02-2011, 00:26
Ovo nisu samo bugovi u pitanju, nego mnogi detalji gameplaya koji su jednostavno pogrešni, a svi su se mogli izbjeći da se slušalo testere.
Primjerice, hakiranje. Retardirana ideja, al ajde, može proć. Ali kontrola stringova je više nego retardirana. Ograničiti maksimalnu brzinu kretanja stringa, i onda na sve stavit ultrakratak tajmer, i onda za desni string, kontroliran mišem, stavit da je brzina neovisna o osjetljivosti miša, nego da ima određen broj "koraka" u sekundi, ali onda stavit da je govno malo osjetljivo na svaki minijaturni pomak mišem... to kao da je pisala retardirana osoba koja u ruci nije nikad miš imala, nego joj je joypad stopljen sa palcem. To se tako jednostavno ne radi. Ako već imam ograničenje vremena, zašto moram savršeno tempirati svako lupkanje WASDom, jer u protivnom dva tipka pre blizu ignorira kao jedan? Zašto je lokpikanje toliko puta bolje izvedeno (ali i dalje retardirano zbog vrlo osjetljivog mouse move + mouse click).
Onda pređumo na retardaciju korištenja gadgeta. Sakrivam se iza zidića, i dva metra od mene, s druge strane zida, patrolira stražar. OK, uzmem u ruke sonički generator, naciljam grm petnaest metara dalje, stisnem E i skužim da sam umjesto na grm zvuk bacio na isti zidić iza kojeg stojim. Stražar dotrči, ja ga probam meleeat ali iz nekog razloga mi šaka doslovce prođe kroz njega, on me lupi, probam naciljat sa pištoljem, dok naciljam on me opet lupi, ja ga lupim, napravim korak nazad, naciljam pištoljem, puknem i, naravno, fulam lika koji je jedno sedamnaest puta veći od nišana. I on me opet ošamari. I ja njega. I onda doleti drugi stražar, sa pitaj boga kojeg dijela mape (bio je izvan dometa awareness skilla), i počne pucati... i ubije prvo svog frenda... i onda mene. Sve se to odigralo u jedno 3-4 sekunde, i meni samo na licu izraz koji imam kada se inače susretnem sa koncentrirano idiotnim ljudima, ili igrama poput Big Rigs.
Razgovor je jedini dobar element, ali je isto trebao barem još malo dorade, u vidu definicije odgovora, kategorizacije kao "tema" ili "akcija" itd. Kada sam prvi put dobio zavođenje kao opciju, nisam bio siguran jel mi igra nudi priliku da sa crnčugom raspravljam o različitim metodama zavođenja, ili da ga pokušam zažvaliti. Ili što mi je najbolja fora, kada dobijem na pola sugovornikove rečenice odgovore yes i no, makar nemam blage veze o čemu se radi, i onda lik doslovce sa zadnje dvije riječi, u zadnjoj desetinki odluke, definira prokleto pitanje konačno. Angst!
A vrhunac vrhunaca je ultrakvalitetni save sustav i nepreskočivost cut scena i razgovora.

Babitz
16-02-2011, 00:38
Meni je hakiranje skroz lako bilo, isto ko i lockpick. U prosjeku mi trebalo ispod 10 sec za oboje. Naravno da ti je osjetljivost miša tamo u kurcu, najbolje da je sve to lako. Osjetljivost na bravama je više u kurcu na jačim bravama.

Cut scene i razgovori su preskočivi. :( Tj. cut scene su preskočive, razgovori se mogu ff-at.

Igra ima mnogo veće probleme oko gameplaya nego si naveo. Ovo je samo random plakanje jer ti neš ne paše. Osim ovog oko stražara, igra ima čudan AI.

Maloki
16-02-2011, 01:06
Mene zanima samo sljedeća stvar - zašto su dijalozi u AP genijalnost, a u DA2 se nazivaju poglupljivanjem?
Mislim, u oboje je jasno istaknut ton kojim će se izreći neka rečenica, uz dodatak da u AP imaš vremensko ograničenje za pružiti odgovor.

Bartuc
16-02-2011, 10:17
Zato što u DAO točno znaš što će se desiti ako odabereš arogantan odgovor (pada ti reputacija) ili ako odabereš dobar odgovor (raste ti reputacija). U Alpha Protocolu ljudi nisu crni-bijeli i svako ima svoj sustav karme - neki vole bezobrazne, neki vole ležerne, neki vole profesionalne, s time da čak niti to nije pravilo pošto opet postoje trenuci kada možeš pretjerati tako da moraš odrediti kada je prigodan trenutak za neku zajebanciju, a kada se moraš uozbiljiti. Ne postoji globalna reputacija i to je ono najbitnije.

Uz to imaš i vremensko ograničenje tako da dijalog teče što prirodnije, izuzev 2-3 situacije koje je Boz spomenuo kad moraš odgovoriti prije nego čuješ pitanje do kraja - što je i po meni bedasto.


Meni je ova igra mix najboljih elemenata iz DeusExa i Fahrenheita.

_baldrick
16-02-2011, 13:39
errrr, pita čovek za dragon age 2, ne za origins. a odgovor je - nije zaglupljivanje

koliko se meni čini, u da2 su zaglupili borbeno-taktički sistem. ali videćemo kad izađe

Bartuc
17-02-2011, 00:34
Igram ponovno ali ovaj put na Hard. Za sad ne vidim razliku u težini, valjda zato što se opet sneakam, ali ovaj put idem non-lethal putem (izuzev bossova).

Maloki
17-02-2011, 01:09
errrr, pita čovek za dragon age 2, ne za origins. a odgovor je - nije zaglupljivanje

koliko se meni čini, u da2 su zaglupili borbeno-taktički sistem. ali videćemo kad izađe
Ma kažem to zato jer se često ističe da je uvođenje conversation wheela te još dodavanje boja i ikone koje označavaju ton odgovora ustvari pojednostavljivanje i vrijeđanje inteligencije igrača, a s druge strane u Alpha Protocolu imaš svega 3 tona kojima ćeš odgovoriti (ako sam dobro skužio, jel) i to se navodi kao jedan od najboljih modela dijaloga u nekom RPG-u.
I također se često zna javljati argument da su recimo u Mass Effectu dijalozi prejednostavi jer je gore paragon odgovor, u sredini neutrali, a dolje renegade odgovor, pa se zbog toga (na neki čudan način) spriječava istinski role play. U Alpha Protocolu isto imamo 3 tipa odgovora, svaki se zna kakav je odnosno na čemu je baziran. Opet ne shvaćam zašto su dijalozi u AP-u toliko nadmoćni. Je li zbilja stvar samo u ograničenom vremenu za pružiti odgovor ili?

Babitz
17-02-2011, 01:16
Stvar je u tome da prave razliku i zbog vremenskog ograničenja daju dojam kao da sudjeluješ u razgovoru, a ne u info kiosku.
Skroz si pobrkao ovo s ME i AP dijalozima.

ME šema:
-paragon
-neutral
-renegade
Za svaki znaš ishod i posljedice, tj. posljedica nema, ishod je isti uvijek, a jedina je razlika +1 u paragon / ren.

AP šema
-3 ili 4 različita pristupa koji nisu uvijek isti
-posljedice koje zbilja nešto znače
-kod nekog će jedan odnos donijeti beneficije, kod drugog ne i to ti nije jebeno nacrtano; moraš shvatit kako razmišlja lik
-nije ti uvijek dobro biti bff s nekim, a i lako se zamjeriš krivom
-ostavljanje nekog na životu / ubijanje ima kratkoročne i dugoročne posljedice
Znači, razgovor je sa svakim likom u igri unikatan, dok u ME moš samo klikat po boji i ne pratit razgovor uopće.

Akul
17-02-2011, 12:01
errrr, pita čovek za dragon age 2, ne za origins. a odgovor je - nije zaglupljivanje

koliko se meni čini, u da2 su zaglupili borbeno-taktički sistem. ali videćemo kad izađe
Ma kažem to zato jer se često ističe da je uvođenje conversation wheela te još dodavanje boja i ikone koje označavaju ton odgovora ustvari pojednostavljivanje i vrijeđanje inteligencije igrača, a s druge strane u Alpha Protocolu imaš svega 3 tona kojima ćeš odgovoriti (ako sam dobro skužio, jel) i to se navodi kao jedan od najboljih modela dijaloga u nekom RPG-u.
I također se često zna javljati argument da su recimo u Mass Effectu dijalozi prejednostavi jer je gore paragon odgovor, u sredini neutrali, a dolje renegade odgovor, pa se zbog toga (na neki čudan način) spriječava istinski role play. U Alpha Protocolu isto imamo 3 tipa odgovora, svaki se zna kakav je odnosno na čemu je baziran. Opet ne shvaćam zašto su dijalozi u AP-u toliko nadmoćni. Je li zbilja stvar samo u ograničenom vremenu za pružiti odgovor ili?

Razlika nije i Dialogue Wheelu koliko u samom dizajnu igre: u ME ti imaš "Good i Evil" opcije dok u AP-u opciej samo pokazuju stav. Nema dobra i zla, da te netko mrzi je ponekad dobra stvar, Agressive, Suave i Professional stav ne karakteriziraju tvog lika koliko nejgove odgovore nekoj osobi (neki vole agresivne odgovore, neki profesionalne a neki opuštene odgovore) tako da je sam dijalog u AP-u igra za sebe.

S time rečenime, osobno nemam ništa protiv Dialogue Wheela. Dapače preferiram ih jer i obični dijalozi nisu puno drugačiji: imaš good odgovor, evil ofdgovor, neutral odgovor i pitanja za informiranje. ME samo to čini očitim i ne pokušava skrivati svoju jednostavnost dijaloga. Dobra strana je to što sad možeš postaviti sva pitanja bez da slučajno odgovoriš i završiš razgovor (ili da odabereš neku opciju samo da bi saznao da je ton kojim je to tvoj lik rekao drugačiji no što je očekivao).

Bartuc
17-02-2011, 12:21
@Babitch, Akul, sve sam to rekao na prošloj stranici. Valjda me se ignorira zato što sam napisao DAO umjesto DA2, što je po meni u tom trenutku bilo logično pošto još nitko ne zna da li će DA2 zadržati sistem crno-bijelo iz DAO-a...

@Maloki, jesi uopće igrao AP ako ne vidiš razliku? Ako u DA2 ubace nijanse likova i ako svakom daju unikatan karakter, onda dijalog wheel neće biti problem. Problem je u globalnoj reputaciji kroz igru. Recimo usporedi Morrigan i SIE. Obje su kuje, ali u DAO ako si bezobrazan prema Morrigan, njoj pada dispozicija prema tebi, ako si bezobrazan prema SIE, ona se napali pošto nije crno-bijeli lik. Znači nema pravog odgovora, nije zacrtano da će bezobrazan odgovor rezultirati time da te lik "zamrzi".

Maloki
17-02-2011, 15:20
Ne, nisam igrao Alpha Protocol, kao ni Dragon Age 2, zato i jesam postavio pitanje koje očito nisi baš shvatio :)
Akul je jedini skužio na što otprilike ciljam.
Želim reći da se uvođenje conversation wheela, te davanje ikonica koje označavaju ton (sarkazam, ozbiljan, tužan, zao, zaštitnički itd.) u Dragon Age 2 naziva poglupljivanjem, dok se poprilično sličan koncept prisutan u Alpha Protocolu diže u nebesa.
Karakteri likova i njihove reakcije na pojedine odgovore je, kako je Akul rekao, stvar samog dizajna igra i ne ulazi u sferu sistema na kojem se odvijaju dijalozi.

Arbiter of Change
17-02-2011, 15:25
Ne, trik je u tome da tipkovnice nemaju analogne gljive koje su glavni razlog zašto se koristi kružni dijalog.

sickpetey
17-02-2011, 19:03
Upravo si stavljam Alpha Protocol na kantu..ono prije nego sto se udubim u igru jel valja ista il cu se razocarati :p...da ne gubimbezveze vrijeme

Xero
17-02-2011, 19:05
Nije da se zadnjih pet strana raspravljalo o tome.

sickpetey
17-02-2011, 19:13
Abubu,ponekad mi se neda traziti po cijelom topicu a i uvijek se nadje dobra dusa koja ponovo kaze svoja misljenja...za razliku od tebe Xero :P

Teon
17-02-2011, 19:18
Vrijedi zbog price, dijaloga i odlicnog sistema u kojem apsolutno sve sto radis ima utjecaja na razvitak radnje.

Minus igre je uzasan level dizajn (i uglavnom AI) zbog kojeg gameplay moze postati monoton.

Tehnicke smetnje se mogu zanemariti (nisam imao nista game-breaking).

To je moje misljenje, najbolje da prosudis sam koliko te pozitivne strane mogu zadrzati spram negativnih.

Akul
17-02-2011, 20:02
Preživi prolog i igra će ti biti dobra.

Što se tiče Yeroevih riječi, slažem se: barem zadnje dvi, tri strane se mogu pročitati prije nego se u nekom treadu postavi pitanje (to vrijedi za sve forume, ne samo za ovaj... vidio sam ljude koji postavljaju pitanje a odmah iznad njegovog posta odgovor...)