PDA

Pogledaj cijelu verziju : "Hrvatsko školstvo"



Stranica : [1] 2

Deadwalker
22-01-2009, 14:35
Neznam da li vec postoji tema, nisam je nasao, pa evo da otvorim jednu u pljuvacnici na temu naseg prekrasnog obrazovnog sustava...Prvo procitajte ovaj članak (http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page/2009/01/21/0437006.html)
Ono, dođe mi da se plačem... :shock:
Necu nista previse filozofirat i pisati tu kilometarski post. Samo znam da se stvari moraju drasticno mjenjat i to pocevsi od osnovne pa do visokog skolstva i to pod hitno. Posto sam student, najvise me naravno zanima sustav studiranja na hrvatskim fakultetima koji je na svakom faksu skroz drugaciji. Dok kod nekih nema bolonje u praksi(sluzbeno je svi imamo), na drugoj strani recimo na mojem faksu(FOI) se provodi u potpunosti, al opet, na vrlo cudan i vrlo vrlo neprihvatljiv nacin. "Pravila igre" se non-stop mjenjaju, imama previse strebanja nepotrenih stvari a premalo prakse i onda se desi da moramo uvoziti radnu snagu dok domaca je u potpunosti nekonkurentna i gospodarstvo nam je, blago receno, u ku***. Skolstvo bi trebalo biti primarno svakom drustvu jer na njemu izrastaju mlade generacije, a nase daleko od onog sta bi trebalo biti.
Stoga, pisite i recite sta mislite o nasem sustavu skolovanja, kako je kod vas i sta vas najvise zivcira...

Babitz
22-01-2009, 14:42
Ko da si otvorio topik "mrzim školu" opet. Nije da jesi, al će se svesti na to.

Electromaster
22-01-2009, 14:44
ŠKOLA- Pljuvačnica (http://www.pcplay.hr/forum/viewtopic.php?f=4&t=18997&start=0)

Deadwalker
22-01-2009, 14:51
aha, nisam nasao tu temu...može lock onda

ssalG
22-01-2009, 14:53
Netreba lock, taj topic služi da bi djeca (manje-više) mogla pljuvati po školi jer im je sat od 45 minuta predug, a odmor od 30 minuta prekratak, dok bi se ovdje trebao kitizirati sustav školstva.

Deadwalker
22-01-2009, 14:55
pa da, i mislio sam da tema bude vise filozofska, ofkors...eto, slobodno stampajte :wink:

Anarion.Umarth
22-01-2009, 14:58