PDA

Pogledaj cijelu verziju : Deus Ex: Human Revolution



Stranica : 1 2 3 [4] 5

bezimeni
08-09-2011, 08:33
Revolver je najbolje oružje u igri ...naravno nadograđen.Efikasno je protiv apsolutno svega .Zauzima najmanje mjesta .Eksplozivna punjenja rasturaju .

Xero
08-09-2011, 08:47
Džepna bazuka. I još izgleda fensi.

SharpDressedChevap
08-09-2011, 08:56
E, hoće li mi onaj Silenced Sniper trebati kroz igru (tj. hoće li biti više otvorenih prostora za upotrebu istog)? Neću ga nosakati uokolo ako ću ispucati samo par metaka.

Shaka
08-09-2011, 09:06
nema potrebe za sniperom dalje u igri...previse mjesta zauzima

Bartuc
08-09-2011, 09:09
To je i mene zanimalo, ubio sam 5 likova čisto da nečem posluži. Pre ogroman je. Nego, ovaj prelazak idem samo sa pištoljem i stealth, sljedeći idem što glasnije mogu...

bezimeni
08-09-2011, 11:38
Lauš (http://gamereport.tportal.hr/147301/Deus-Ex-Human-Revolution.html)

The Boz
08-09-2011, 14:01
Snajper je apsolutno beskoristan, po meni. Isto važi i za samostrel. Pre malo municije za njih, previše specijalistička oružja, i silencean pištolj je bolji od oboje.
Isto tako beskorisni su PEPS, koji ima pre malo municije i samo jedan metak, i ultra je glasan, te laserska puška, koja pati od manjka municije. Za plazmu bar ima municije, ali je isto meh.

Deadwalker
08-09-2011, 14:08
Oružja su općenito nepotrebna u ovoj igri.

Aral
08-09-2011, 14:28
Jedino su oružja i bitna. Gun + assault rifle, dobitna komba. Naravno, ima i drugih mogućnosti, ali zasad, u ovom prvom prijelazu, i ovo je dobro :)

Dania
08-09-2011, 14:29
Da...a na samom početku ti misliš Barretta pobijediti kako?

Deadwalker
08-09-2011, 14:31
Igru je moguće završiti bez ikakvog ubijanja (osim boss borbi dakako koje su btw totalno reterdirano složene). Mislim da je tako daleko zabavnije igrati, al ok, ne bi raspravljao o ukusima :)

Dania
08-09-2011, 14:32
Zato sam rekla za bossa, naravno da je zabavnije al' rekao si da su općenito nepotrebna pa ono :)

Aral
08-09-2011, 14:33
Pa opčenito i jesu, samo su ubacili te bossove gdje oružja dolaze do izražaja. Mogli su malo bolje poradit na tih par boss borbi ^^

Deadwalker
08-09-2011, 14:34
Te borbe su u potpunosti bespotrebne. Ako je već trebalo biti takvih specijalnih sukoba sa glavnim likovima, moglo se to na drugačiji način realizirati. Totalno su konzolaški izvedene i uz prave augmentacije smiješno lagane.

Bartuc
08-09-2011, 14:39
Stun gun je OP, sakriješ se iza ugla i otvoriš blind fire na lika, drugi dođe provjeriti kaj se dešava, taman si reloadao i spreman si za novi blind fire prije nego ga ovaj probudi. Pre brutalno oružje.

skitkid
08-09-2011, 15:06
odlična igra.

nisam još nikog ubil osim barretta s minama i granatama.

SharpDressedChevap
08-09-2011, 17:30
Neznam, prenaporno mi je da idem na no kills. Probao sam to na prvoj misiji ali mi je jednostavno došlo da izrešetam ona tri klipana u predzadnjoj prostoriji :(

I svejedno mi je, idem na lethal/nonlethal stealth, kako mi prdne.

Death By Sexy
08-09-2011, 17:43
Evo nakon 100 godina idem igrat neku igru - ovu(osim lola koji je smeće zabavno) i instaliram i totalna nostalgija me oprala! :)

Falus
08-09-2011, 20:59
Ja je danas nisan cili dan igra. Nekako trazim da mi bude savrsen osjecaj da je mogu zaigrat 2-3 ure, a danas san bija cili dan nikakav pa je cekala :)

Deadwalker
08-09-2011, 21:00
Završio igru.
Kao što sam i mislio da će biti, priča je završila na totalnim klišejima. Ne budem ulazio u detalje, samo ću reći da je radnja trebala ostati na nekoj više personalnoj razini, a ne ići pokušavati pretvoriti šefa osiguranja u nekakvog globalnog heroja za kojeg zapravo nitko na kraju neće ni znati. Nikako mi ne leže te teorije zavjere, a ovdje su praktički išli u samu krajnost. Što je najgore, tematika igre je odlična, aktualna i ima dubinu, da bi na kraju sve upropastili sa ispraznim teorijama zavjere i pokušajima objašnjavanja ljudske psihe i današnjeg načina života.
I da, zadnji level je promašaj, ono, Deus Ex po danu i zombie napadi :(

Sa gameplay strane, igra je fenomenalna. Nudi brdo opcija i svaki level se može odigrati na nekoliko različitih načina. Samo stealth igranje je nešto najbolje što sam isprobao nakon Splinter Cella i moram priznati da sam ostao vrlo ugodno iznenađen. Još da nije bilo blesavih boss borbi, taj aspekt igre bio bi za čistu desetku. Većinu igre sam prošao koristeći samo ruke, uz poneko korištenje pištolja sa prigušivaćem. Totalni gušt, vjerojatno ću još jednom kada ulovim vremena prijeći igru, ali bez ijednog ubojstva.

Neću se sada ponavljati, već sam ranije pisao o svim drugim aspektima igre. Nisam igrao prethodna dva nastavka da mogu tvrditi koliko je ovo dobro naspram ranijih naslova, ali mislim da je Eidos napravio sasvim dobar posao. Radnja me na kraju razočarala, ali u ostalim elementima teško mogu pronaći neke veće zamjerke.

Ocjena: 8.8/10

Falus
08-09-2011, 21:14
Sad mi je zao sta sam ti procita post :( Zadnji level, nisam to tija znat jos :(

*Fila*
09-09-2011, 09:27
Sad mi je zao sta sam ti procita post :( Zadnji level, nisam to tija znat jos :(
A on je novi na forumu pa baš ne zna za spoilere :)

Bartuc
09-09-2011, 09:32
Ja sam samo preletio preko posta pa mi je žao, iako sam pročitao svaku desetu riječ u strahu od spoilera :( Deadwalker, za jaja ću te objestiti :(

Kid A
09-09-2011, 09:34
Joj jeste cmizdravci

Spoileri shmoileri, koga briga. Bar je uzitak i igranje neceg i prepricavanje ista stvar

Aral
09-09-2011, 09:37
Ja nisam čitao...a bogme nisam još ni blizu prelaska igre :)

Deadwalker
09-09-2011, 09:51
Ja ne vidim da sam išta otkrio važno iz radnje, pričao sam samo okvirno.
No evo, dio posta stavio u spoiler.

Aral
09-09-2011, 10:14
Neznam jel bilo ili ne...

The Missing Link DLC Debut Teaser (http://www.gametrailers.com/video/debut-teaser-deus-ex/720413)

Xero
09-09-2011, 10:31
Nisu zombiji jebem vam život.

bezimeni
09-09-2011, 10:34
Praktički jesu ...pa ne moramo se valjda držati definicije što je zombi .Ako bezglavo trče u hordama prema tebi u želji da te rastrgaju i ne napadaju se međusobno , zombiji su bez obzira ustali iz mrtvih ili ne.

Xero
09-09-2011, 10:43
Ali ne žele te rastrgat... Ponašaju se kao ludi ljudi to je to.

bezimeni
09-09-2011, 10:49
Dobro , ja im ni jednom nisam da ni blizu pa mi ni dlaka nije pala sa glave tako da ne znam...ali što onda žele ? Prođu pored tebe trčeći i mašući rukama ili što ?Što se ludih ljudi tiče nisam to još vidio .Obično love i jedu muhe ili mirno sjede na u nekom ćošku ... eventualno pričaju sami sa sobom i tak :D .

Deadwalker
09-09-2011, 11:00
Ne, nego te pokušavaju ubiti napadajući te u hordama. Osim što nemaju zeleno-sivu boju lica i što ekšueli nisu mrtvi, prema svim ostalim karakteristikama radi se o zombijima. Koji se btw nikako ne uklapaju u igrinu tematiku i koji su rezultat raspadanja igrine radnje na kraju.

Xero
09-09-2011, 11:25
Da zombiji su jer nisu mrtvi, jer ne grizu i jer te ne mogu zarazit. Još i govore kao i svi pravi zombiji.

Falus
09-09-2011, 15:22
Taman ubija Baretta. Igram na normal i nije mi uopce bija tezak tako. Ubija me prva 2 puta, a treci sam uspija pobacat na njega sve granate sta san ima + jos koju sta sam tamo nasa, pogodija ga par puta i umra je. Baza mi je bila kad bi mu se mica iz zaklona u zaklon sta ne bi zna di san dok ga ne pogodin.

Bartuc
09-09-2011, 22:38
AAAAAAAA, vratio sam se u Detroit i već čitavu igru bitcham kako nema quick save i quick load, čitavu jebenu igru se mučim sa ESC - Save - Overwrite - OK - ESC - ESC i onda sad prije 2 minute stisnem F5 i vidim da postoji QuickSave :cry: :cry: :cry: Jebeni Options/Controls qurac, kako me zajebo :(

Shaka
09-09-2011, 22:41
za prvog bossa...

prvog bossa se ubije bez ispaljenog metka,uzmes onu zelenu bocu sa plinom i bacis na njega sa E,zatim crvenu bacvu bacis na njega,to se ponovi 2-3 puta i gotovo,to su stvarno usrali sa tim bossevima,najtezi je imo po meni 2 boss,na njoj sam se namucio mrvicu vise =)

Sgt. Bull
09-09-2011, 22:47
Ja odustadoh kod drugog bossa. Jebo to, 'em je preduga igra, 'em je ono hodanje bezveze, 'em je stelt sranje i još mi na to uvale i bossove. E neće vala.

Bartuc
09-09-2011, 22:56
Ja koristim Typhoon za bossove, pre brutalno, ne stignu te niti dotaknuti.

Babitz
09-09-2011, 23:44
Ja odustadoh kod drugog bossa. Jebo to, 'em je preduga igra, 'em je ono hodanje bezveze, 'em je stelt sranje i još mi na to uvale i bossove. E neće vala.
20-25 sati predugo za igru? :pray:
Ti si kriv za sve loše u industriji.

skitkid
10-09-2011, 00:04
lol.

meni su bossovi ok. sve mi je ok. super zapravo.

Kid A
10-09-2011, 05:47
Ja odustadoh kod drugog bossa. Jebo to, 'em je preduga igra, 'em je ono hodanje bezveze, 'em je stelt sranje i još mi na to uvale i bossove. E neće vala.
isuse boze sveti iskreno se nadam da trollas

Deadwalker
10-09-2011, 08:31
:D
Al ok, slažem se s čovjekom da se moglo bez bossova.

Xero
10-09-2011, 09:56
Igra bi bila duploa lošija bez Namirovog naglaska.

Babitz
10-09-2011, 12:59
Sva sreća da progovori četiri puta tijekom cijele igre.

Xero
10-09-2011, 13:26
Četiri orgazma su sasvim okej za jednu igru.

Kenyi
10-09-2011, 16:20
Mislio sam da je Rus a ne iz Izraela.

Bartuc
10-09-2011, 16:50
Prešao sam igru. Naravno da sam saveao prije odluke i pogledao sve krajeve :D Svaka finalna cut scena je jednostavno pre savršena, bez obzira na odluku.

Call me Bob :pray: A o original mjuzi iz Deus jedinice na kraju svega da ne pričam :pray:


Dojmovi:

+ gameplay
+ hack (iako ga ima previše i do kraja igre postane naporno)
+ radnja
+ dijalozi
+ likovi
+ level dizajn
+ detalji (e-mail i e-book sistem)
+ nadogradnja oružja

- AI
- previše beskorisnih augmenta

+/- grafika

96/100


Igra mi je odlično sjela, oprala me nostalgija dok sam je završio i najrađe bi suzu pustio što nema više ovakvih igara kao što su Deus 1 i 3.

skitkid
10-09-2011, 16:54
također završio. savršeno. :cry:

*nemrem sad odma preć na dead island. :D

The Boz
10-09-2011, 16:57
Pokušavam Pacifist run sredit...
Ima par bugova u igri, i mislim da je nemoguće. Nema nigdje "people killed" counter, tako da je jedini način da skužiš jesi li usrao ili ne prijelaz igre i gledanje jel dobiš achy ili ne.
Šetam Detroitom i vidim nasumično crknutog beskućnika. Onesvjestim lika i vidim da je mrtav. Vučem onesvješteno tijelo i ono krepa.
Needs patch.

Kid A
10-09-2011, 17:02
wtf kako mozes onesvijestiti mrtvog covjeka?

The Boz
10-09-2011, 17:03
Nabrajam situacije koje su mi se događale, dude. Odvojeni slučajevi.

Bartuc
10-09-2011, 17:06
Cloak + Battery + Energy čokoladica i samo protrčiš kroz igru :D

skitkid
10-09-2011, 17:34
ja nisam nikog ubil osim bosseva. valjda. lol.

Kenyi
10-09-2011, 18:00
Pokušavam Pacifist run sredit...
Ima par bugova u igri, i mislim da je nemoguće. Nema nigdje "people killed" counter, tako da je jedini način da skužiš jesi li usrao ili ne prijelaz igre i gledanje jel dobiš achy ili ne.
Šetam Detroitom i vidim nasumično crknutog beskućnika. Onesvjestim lika i vidim da je mrtav. Vučem onesvješteno tijelo i ono krepa.
Needs patch.
Zapravo ako na kraju svakog questa dobiješ ghost i smooth operator onda ces dobiti Foxiest of hounds ach.
Usput, endinzi su mi totalni šrot i kada sam birao, osjecao sam se kao da biram boju zavjesa za sobu :(

The Boz
10-09-2011, 18:08
Pacifist != Foxiest of Hounds.

Chupacabra
10-09-2011, 18:09
Pacifist =/= Foxiest of Hounds.

Za one koji nisu programeri.

Kenyi
10-09-2011, 18:12
Pacifist != Foxiest of Hounds.
A bre onda ne znam :(
Al opet dobiješ istu kitu, nikog ne ubiješ osim bosseva i niko te ne smije vidjeti maltene.

Deadwalker
11-09-2011, 11:32
@Bartuc
Ne znam kako ti radnja može biti plus kada završava sa totalno klišejaliziranim (ajme riječi) pristupom, al ok.
Ukusi jel.

Bartuc
11-09-2011, 11:55
Igra je prequel, normalno da su uveli Iluminati i slične teorije zavjera kad se oko toga vrti radnja u jedinici, ne kužim kak vam je to minus!? Priznam da mi se nisu svidjeli "zombiji", ali jebiga, radnja vrlo dobra.

Aral
11-09-2011, 12:02
Pazi, sad bi svaki put morali smislit wow kraj da bi kao igra valjala u cijelini :/ Nisam još prešao igru, al ako drži vodu i kakav takav je uvod u "jedinicu", koga briga dalje. Zasada, radnja u globalu je itekako dobar plus ovoj igri.

Al opet, stvar je ukusa :)

Deadwalker
11-09-2011, 12:43
Igra je prequel, normalno da su uveli Iluminati i slične teorije zavjera kad se oko toga vrti radnja u jedinici, ne kužim kak vam je to minus!? Priznam da mi se nisu svidjeli "zombiji", ali jebiga, radnja vrlo dobra.

Da sada ne analiziram previše, ali završetak u igri gdje imaš jedan od izbora srušiti cijeli kompleks te ubiti sebe kako bi opstalo čovječanstvo je totalna suprotnost karakterizaciji lika koji od početka radnje lovi otmičare i glumi detektiva. Otišli su iz jedne krajnosti u drugu krajnost koja je btw gora od onih knjiga koje se bave Iluminatima u vjerskom aspektu. Ili ja jednostavno ne podnosim tu tematiku :(
Mislim da bi radnja bila puno bolja da se ostali na novcu, moći i nekakvoj osobnoj borbi za opstanak.

Xero
11-09-2011, 12:46
Mogu ga oni okaraktezirat kolko hoće, ali pošto ga igrač kontrolira on može bit budala koja se baca s zgrada iz zabave(bez icarus landing augmenta).

Deadwalker
11-09-2011, 13:38
Ne vidim kako tvoja konstatacija ima veze s mojom, al ok.
I ima igra još nekih izraženih mana kao što je problematičan AI u akcijskom dijelu igre kao i sama mehanika napucavanja. Doduše, Deus Ex je zamišljen da se igra stealth pa taj dio ne mogu gledati kao poveći minus, što naravno ne opravdava Eidos pošto su morali to odraditi kako treba ako su već uveli teško naoružanje u igru. Da ne pričam kako su neka oružja u potpunosti bespotrebna kao što je primjerice snajper koji je neupotrebljiv zapravo u skučenom level dizajnu.
Dobra je igra, nema sumnje, no ima svojih minuseva.

UGLAVNOM, ignorirajte moje postove, bavim se recenziranjem, previše sam objektivan :D

Aral
11-09-2011, 14:00
I bolje da ima minuseva, inače ne bi bila dobra igra :D

bezimeni
11-09-2011, 14:30
CvqYb4LNkB0

Ima genijalnih fora :D .

Babitz
11-09-2011, 15:46
Pokušavam Pacifist run sredit...
Ima par bugova u igri, i mislim da je nemoguće. Nema nigdje "people killed" counter, tako da je jedini način da skužiš jesi li usrao ili ne prijelaz igre i gledanje jel dobiš achy ili ne.
Šetam Detroitom i vidim nasumično crknutog beskućnika. Onesvjestim lika i vidim da je mrtav. Vučem onesvješteno tijelo i ono krepa.
Needs patch.
Suprotnost je original gdje si nekog mogao onesvijestit i bacit ga s pedesetog kata. Igra bi ga i dalje označila kao onesviještenog.

Aral
11-09-2011, 16:53
Kako onaj Smart Vision dobro izgleda :pray:

IGoR_2803
11-09-2011, 17:22
da li se story line nastavlja na prijašnje nastavke? neugodno mi je ali moram priznati da nisam odigrao deus ex još... nadoknadit ću to, ali ako se priča ne nastavlja, radije ću prvi HR odigrati...

Xero
11-09-2011, 17:43
Pa ovo ti je prequel.

SharpDressedChevap
11-09-2011, 19:51
Koji je toliko napredan da uglavnom svi uredi imaju elektronički zaštićena vrata, a koju godinu kasnije u "kasnijem" Deus Ex svijetu lockpickanje tih običnih vrata doživljava svoj magičan povratak. Da ne spominjem ljude koji su, eto tako, odlučili da ne budu više augmentirani.

skitkid
11-09-2011, 19:57
heh

Bartuc
11-09-2011, 20:24
Koji je toliko napredan da uglavnom svi uredi imaju elektronički zaštićena vrata, a koju godinu kasnije u "kasnijem" Deus Ex svijetu lockpickanje tih običnih vrata doživljava svoj magičan povratak. Da ne spominjem ljude koji su, eto tako, odlučili da ne budu više augmentirani.

Fora je u tome što je Deus 1 iz 2000. godine, tada je pojam ili vizija budućnosti bila malo drugačija nego danas i naravno da je ova budućnost naprednija od one. U doba jedinice, sve je bilo SF, u doba Human Revolutiona, SF-a gotovo da i nema.

The Boz
11-09-2011, 20:51
Nakon kraja čak i ima smisla što ljudi baš i ne koriste augove...

SharpDressedChevap
11-09-2011, 21:30
Koji je toliko napredan da uglavnom svi uredi imaju elektronički zaštićena vrata, a koju godinu kasnije u "kasnijem" Deus Ex svijetu lockpickanje tih običnih vrata doživljava svoj magičan povratak. Da ne spominjem ljude koji su, eto tako, odlučili da ne budu više augmentirani.

Fora je u tome što je Deus 1 iz 2000. godine, tada je pojam ili vizija budućnosti bila malo drugačija nego danas i naravno da je ova budućnost naprednija od one. U doba jedinice, sve je bilo SF, u doba Human Revolutiona, SF-a gotovo da i nema.

A znam jebemu, ali ako već drže do toga mogli su umjesto ovoga izbaciti sequel i ubaciti još više augmentacija, oružja i tih sci-fi điđađođa.

Sad sam u Kini. Koliko gradova ova igra ima?

Babitz
11-09-2011, 21:43
Dva, u načelu. Oba se recikliraju. Ostalo ne moš smatrat hubovima.

Stvar s tim da sve ima elektroničku bravu koju se da hakriat isto kao komp je stvar lijenosti / nedostatka vremena u produkciji.
Al nego, augovi u originalu su bolji i JC je trostruko jači. Ljudi su se brinuli da će Jensenovi augovi bit napredniji, al to nije slučaj. Tak da gg.

Falus
11-09-2011, 21:54
Jesan ja nesto propustija ili svoj (Jensonov) kompjuter moram hakirat?

Babitz
11-09-2011, 21:57
Potraži datapad. Tamo dobiš šifru. Ak oš skill bodove, hakiraj.

Falus
11-09-2011, 22:19
Kako sam jeftin, hakiran svoj komp zbog sitnih expa ili creditsa

The Boz
11-09-2011, 22:32
Ja sam u prvom prelasku mislio da će novac biti vrijedan ili nekaj, pa sam jedan po jedan nosio svaki sačmagun, mašin pištolj i pljucu onom liku u benzinskoj i prodavao za siće...
Nisam pojma imao da doslovno nije moguće potrošiti sve novce u igri.

Bartuc
11-09-2011, 22:45
Doslovno ti treba 40'000 dolara za praxise i to je to :D Ajde, serem, kupio sam još i 20 metaka za 10mm pištolj i nešto upgrade-a :D

*Fila*
12-09-2011, 00:49
http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... Revolution (http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/4137-Deus-Ex-Human-Revolution)
:pray:

Bartuc
12-09-2011, 06:51
Nije loše, ali nakon onog Ed-a, Yahtzee mi više nije zanimljiv :D Nadam se da će lik napraviti review Deusa.

Xero
12-09-2011, 11:50
Ed je peder.

Bartuc
12-09-2011, 11:53
Koju igru ti je popljuvao pa ga mrziš? :D

Xero
12-09-2011, 12:01
Ne igram je te konzolaške stvari koje on recenzira. Nije smiješan i koristi slike niske rezolucije.

Bartuc
12-09-2011, 12:07
Resident Evil 5 recenzija je nešto najgenijalnije što je svanulo na youtubeu :D

9X-1Pc5-yjU&feature=channel_video_title

Xero
12-09-2011, 12:10
Ne valja ništa.

Kid A
12-09-2011, 12:20
Jel to gore Ed o kome ti i Babic pricate? Ili cynical Brit ili kako vec. Nista ne znam

Bartuc
12-09-2011, 12:22
Da, to je taj lik, baš zajebant, fino recenzira i čini mi se da ima dobar ukus.

Falus
12-09-2011, 12:23
Meni je on takodjer zabavan za pogledat i konkretniji mi je od Yahtzeeja samo sta nema bas puno recenzija

Kid A
12-09-2011, 13:02
Sad sam pogledao njegov review za [s:2megnz7i]Dead Island[/s:2megnz7i]SDead Rising 2, jebote kako losa igra

Aral
12-09-2011, 13:18
Loša igra i još gori recenzent.

Xero
12-09-2011, 13:21
Sad sam pogledao njegov review za [s:3gra79ww]Dead Island[/s:3gra79ww]SDead Rising 2, jebote kako losa igra
Već sam ti htio slat hate mail.
EDIT: Aral je opet u pravu. Nešta opako nije uredu.

Babitz
12-09-2011, 22:09
Ed rula, kripli jedni. To ste samo ljuti jer je popljuvo AC2, vašu omiljenu igru.

Kid A
12-09-2011, 22:10
Jel on ide pod jos nekim pseudonimima?

Babitz
12-09-2011, 22:17
Kolko ja znam, ne.

Xero
12-09-2011, 22:17
AC2 je smeće. Ed nij popljuvo ni jednu igru koju volim, ali svejedno je peder.

Kenyi
13-09-2011, 19:37
http://www.escapistmagazine.com/article ... -Got-Wrong (http://www.escapistmagazine.com/articles/view/columns/extra-punctuation/9115-Extra-Punctuation-What-Human-Revolution-Got-Wrong)

Falus
15-09-2011, 13:50
Taman san zavrsija dio u Tai young medical center. Jedna stvar me zanima

Kako bi neko presa onaj zavrsni dio kad te Malik treba extractat ako nema robot hack aug? Kako bi bez toga iskljucija ona 2 robota?

Xero
15-09-2011, 13:51
Pucaj u njih?

Falus
15-09-2011, 13:53
Lol, nije mi palo na pamet :)

Kenyi
15-09-2011, 15:13
Emp posluzi za te levate :D

flander
15-09-2011, 18:25
http://i.imgur.com/I05uO.jpg

http://www.joystiq.com/2011/09/15/star- ... tion-load/ (http://www.joystiq.com/2011/09/15/star-wars-ads-find-their-way-into-deus-ex-human-revolution-load/)

Maloki
16-09-2011, 06:44
Završio jedinicu pa počeo Human Revolution.
Dobra je igra zasad, iako mi se ne sviđa regeneracija te mi bezveze što nema specijalizacije za oružja u stilu skillova.
Odmah sam si isključio ono highlightanje objekata jer mi je totalno debilno i bode u oči i mislim da ću si morat dić težinu na hard.
Stealth mi je baš dobar.

Deadwalker
16-09-2011, 09:58
Igra je na i na hardu prelagana.

Marvin OCX
16-09-2011, 10:12
U kom smislu? Debilnog AI pa su stelth a samim tim i ostali elementi prelagani ili...?

Deadwalker
16-09-2011, 10:20
Pa gledaj to ovako - kada igraš na stealth način, gameplay ti se svodi na izbjegavanje neprijatelja, a one koje čistiš po putu, radiš to većinom besmrtnim ili smrtnim comboima. Kada si otključaš određene augmentacije poput gledanja kroz zidove, nevidljivost, hakiranje topova i robota ili primjerice da na radaru vidiš točne kretnje kamera i pogleda protivnika, igra postaje vrlo jednostavna. Štoviše, uz skriptirani AI gdje se protivnici kreću točno po pravocrtnim linijama, izbjegavanje te skidanje jednog po jednog nije nimalo teško. Eidos je mogao za hard težinu u ponašanje protivnika ubaciti više random neočekivanih modova ponašanja i bila bi to sasvim druga dimenzija igranja.

flander
16-09-2011, 10:27
stealh u ovo igri ne postoji

jebo ja takav stealh di imam nevidljivost

Deadwalker
16-09-2011, 10:30
Dobro Flander, tebi se igra ne sviđa, al pobogu, nemoj gluposti pričati.

:(

Akul
16-09-2011, 10:37
Taman san zavrsija dio u Tai young medical center. Jedna stvar me zanima

Kako bi neko presa onaj zavrsni dio kad te Malik treba extractat ako nema robot hack aug? Kako bi bez toga iskljucija ona 2 robota?

EMP granate: K.O.

Marvin OCX
16-09-2011, 10:46
Pa gledaj to ovako - kada igraš na stealth način, gameplay ti se svodi na izbjegavanje neprijatelja, a one koje čistiš po putu, radiš to većinom besmrtnim ili smrtnim comboima. Kada si otključaš određene augmentacije poput gledanja kroz zidove, nevidljivost, hakiranje topova i robota ili primjerice da na radaru vidiš točne kretnje kamera i pogleda protivnika, igra postaje vrlo jednostavna. Štoviše, uz skriptirani AI gdje se protivnici kreću točno po pravocrtnim linijama, izbjegavanje te skidanje jednog po jednog nije nimalo teško. Eidos je mogao za hard težinu u ponašanje protivnika ubaciti više random neočekivanih modova ponašanja i bila bi to sasvim druga dimenzija igranja.

AI znaci. Jos koja linija koda za AI na hardu... Dobro,to je standardna boljka otkako je gaminga,uciniti protivnika na hardu pametnijim ili tvrdokuhanim i + ovde imas opciju toliko da nabrijes lika...
Svejedno jedva cekam da nabavim igru. Ne pamtim kad sam imao priliku da citam 20 postova hvale za neku igru kao ovde.

Deadwalker
16-09-2011, 10:49
Dobra je igra, bolja od većine što izlazi u zadnje vrijeme. Nije remekdjelo, ali sumnjam da ćeš nešto biti nezadovoljan :)

Marvin OCX
16-09-2011, 10:57
Bio sam totalno skeptican prije izlaska,sve mi mirisalo na totalno pojednostavljivanja svega,i ono highlightanje objekata poput ljestvi ili vrata mi djelovalo kako tutorial za debile. A vidim da se moze iskljuciti sto je very nice.

Falus
16-09-2011, 11:28
Ja nisan puno ocekiva pa se odusevija. Setting igre mi je jedan od boljih sta san ima prilike vidit. Inace volim malo vedrije, sarenije lokacije u igrama tako da mi je ova šema sa narancastom bojom kao bomboncic

Maloki
16-09-2011, 14:43
stealh u ovo igri ne postoji

jebo ja takav stealh di imam nevidljivost
Nevidljivost je ultimativni stealth lol.

Falus
16-09-2011, 14:59
Maloprije san stavija crate jedan na kauč i blokira kameri pogled da mogu u miru haxat lasere 8).

Babitz
16-09-2011, 22:22
Dobro Flander, ipak moš bit nevidljiv cijelo vrijeme pa ti argument stoji.



Bio sam totalno skeptican prije izlaska,sve mi mirisalo na totalno pojednostavljivanja svega,i ono highlightanje objekata poput ljestvi ili vrata mi djelovalo kako tutorial za debile. A vidim da se moze iskljuciti sto je very nice.
Realno, igra je prilično pojednostavljena. Kad bolje razmislim, u mnogočemu mi je više kao IW nego kao original, a rekli su da su gledali kako da igra ne ispadne kao IW.
I netko ovo može poricati, no istina je da je IW bio mnogo raznolikiji gameplayem nego HR, tj. imao si buildove. Ovdje nemaš.
Da ne idem u tl;dr, igra je natprosječna za današnje doba, no nije na onom standardu originala i zlatnog doba PC gaminga generalno.

Deadwalker
17-09-2011, 15:34
Oni koji još igraju, dobro je znati da je stigla zakrpa za PC verziju.


Deus Ex: Human Revolution Update Released
Product Update - Valve
The new patch addresses a variety of issues as well as adds some new features:

Fixes:
- We have addressed various issues that can occur for players that would result in ‘stuttering’.
o Stutters that are the result of graphics driver shader processing are now removed or significantly reduced.
o Stutters that are the result of data streaming have been removed or significantly reduced.
o Performance has been improved and made more stable on dual-core systems. This could previously also result in stuttering.
- Fixed issue where some players couldn’t complete the Motherly Ties side quest.
- Fixed an issue where doors in Omega Ranch sometimes wouldn’t open.
- The TYM medical card should no longer fall through the table if an NPC’s body comes into contact with the card. Players already stuck in this area will need to revert to a previous save before the card fell through.
- Occasional hangs for some players during video-playback have been fixed.
- A crash on startup when running DX11 on a single-core CPU has been fixed.
- An issue causing Eyefinity setups to not be correctly detected for some players has been fixed.
- Fixed an issue where the HUD would get permanently disabled for some players.
- Fixed certain issues that caused the mouse cursor to be able to leave the game-screen on multi-monitor setups.
- Fixed an issue that caused the mouse cursor to not be visible in-game when the user has mouse trails enabled in Windows. We still recommend disabling mouse trails for a smoother in-game mouse cursor.
- Fixed issue where ammo count for collected guns is incorrect when Adams weapon is augmented.
- In DX9 mode:
o Fixed error message for some users when trying to use FXAA Medium or FXAA Low anti aliasing modes.
o Fixed shadow-mapping ‘lines’ on some graphics hardware when using anisotropic filtering.

Feature Additions:
- The Enter and Numpad-Enter keys can now be bound to game actions in the keyboard control menu.
- Intro logos can now be skipped on all but the first run of the game.
- Added windowed mode.
o Selectable in the menu, and can be toggled between windowed, fullscreen, and fullscreen windowed using ALT-ENTER.
- Added an option to change the text language of the game. This setting only changes the text language, the audio is controlled by the language option in Steam.

On top of this we are continuing to monitor for any issues that may need to be addressed in a future patch. One extra feature we can already confirm for a future patch is support for Nvidia 3DVision and Nvidia Surround.

We hope this patch will allow players to further enjoy Deus Ex: Human Revolution.

Falus
18-09-2011, 21:34
Kako me fight sa Yelenom izbaci iz takta. Pretpostavljam da postoji caka sa strujom, ali naporna je brate

SharpDressedChevap
18-09-2011, 21:47
TL:DR i Spoiler alert!!!


Napokon sam ovo odigrao i sad je red da nešto napišem. Probat ću ići nekim redom, pa ako bude malo zbrčkan tekst nemojte zamjerit.

Prvo, prije samog igranja bio sam dosta nepovjerljiv zbog nepotrebnog pojednostavljivanja nekih segmenata igre (health, cover sistem itd.). Nakon tjedan dana čekanja poslije downloada napokon sam zaigrao.

Počet ću (malo) s tehnikalijama, a kasnije ću dovršiti samo zbog početnog dojma. Nemam neku mašinu pa sam morao isključiti gro stvari iz postavki da uopće hodam glatko bez štucanja. Sam osjećaj (dok se krećeš i to) je dosta čudna isprve, a nije baš podložan sensitivityju. No dobro.

Sad se vraćam na priču. Priča očito naginje ka izvornim idejama Deus Exa. Priča je u najmanju ruku čudnjikava. Ukratko, priča je: teži prosjek.

Jensen je šef osiguranja i istražuje sve oko onog napada. Bit ću licemjer pa ću samo reći: dosadno. Jednostavno mi se ne da pričati o tome, nisam ju uopće doživljavao kroz cijelu igru i sve djeluje kao hrpa nabacanih eventova. Likovi koji bi trebali biti važni (Taggart i ostali) su jednostavno smiješno dočarani i ne znaš ni prozora o njima, ne spominju se baš nešto pretjerano i nemaju nikakvu osobnost (pod tim mislim na ono nešto, ne samo njihove ciljeve i ostalo). Jedan Bob Page ih sve nadmašuje, iako nije ni on nešto maštovit. Kada Jensen dozna da su oni znanstvenici (skupa s Megan) zapravo oteti, to bi trebao kao biti neki boom. Big deal, živi su i sad ih treba pošto poto spasiti. Dosadno.

Neznam zašto, ali jednostavno je dosadno. Niti blizu originalu (koji, iz DANAŠNJEG gledišta, ima skoro pa najobičniju priču u ovom žanru; ipak ne običniju od ove) gdje je sve bilo dosta fluidno. Ovdje je sve to razbacano, neke stvari se naglašavaju kao užasno važne ali zbog mutavo glupih odluka na kraju padaju u vodu. Kao što je netko rekao (Kenana mislim), kao da biraš boju zastora. Cut-scene kao one na kraju me obično tjeraju na razmišljanje o "tim stvarima" (u igri) ali ovdje - ništa. Zapravo sam razmišljao o nečem stotom dok sam ih gledao.

Ajmo na gameplay. Volim kad možeš birati svoj stil igranja: stealth, rush, mix, tvoj izbor. Odmah ću prijeći na combat, a tu se ima što kazati. Igra nudi pristojnu ponudu oružja (vatrenog) i iz toga se može izvući dosta zabave pri eliminaciji dušmana, tako da se Action men mogu iživljavat na plasma riflovima, strojnicama, laserskim puškama itd.. Stealth se pak zasniva na rukama, stun gunu i stealth oružjima (bilo lethal ili non-lethal). E sad, izbor.
Isprva sam mislio odmah ići na pacifist run ali mi je dopizdilo već na uvodnom levelu. Zašto? Naporno je. Stealth je ustvari jako, jako naporan. Veći je užitak kombinirati ovo dvoje i igra može donijeti vrlo velike količine razonode.
Kombinirao sam stealth i puškaranje i mislim da sam izvukao maksimum zabave na taj način. Stealth je jednostavno nezanimljiv kad nema melee oružja, nema baš mnogo objekata koje možeš bacati za privlačenje pažnje (iako objekata (uglavnom nepomičnih) ima na tone svuda uokolo) i nema sjena. Cover sistem je bespotreban (po meni) i nikad ga neću prihvatiti, jer je to varanje. Ne možeš gledati što je iza zida osim ako ti ne viri glava, sori. Ili imaš Spy Drone, jel.

Možeš ih sve lijepo eliminirat tiho, ali veći je gušt uzet neko vatreno oružje i izrešetat dušmana nabrzinu. To je zapravo tužno jer je stealth manje zabavniji od puškaranja. Nije ni to dosta, i samo puškaranje je traljavo odrađeno. Miks je optimum, bar po meni.

Ajmo na ostalo u gameplayu. Kako nema lockpickanja (totalno glupi potez kreatora) hax0rzi dolaze na svoje. Okej, hakiranje je zabavno prvih deset, dvadeset puta ali jebemu. Dosadno. I to baš ono bolno, a kako se exp. dobiva hakiranjem UMJESTO traženja kodom (što bi se trebalo nagrađivati prije nego haxanje) onda ste i blago prisiljeni na to.

Augmentacije su prosjek. Ništa prezanimljivo, ali baš ništa. Niti jedna mi nije bila nešto napeto (Icarus nisam ni uzimao, čak ni Typhoon nije nešto - završio sam igru na Normal s 14 preostalih Typhoon ammo packova). Ima ih dosta nepotrebnih, stealth add-onn nisam ni dirao, i tako... što reći, trebalo je paziti na to da ne bude napredniji od JC-a a postigli su to da bude dosadniji od njega. Jej.

Dijalozi su nešto svijetlija točka igre. Nema se tu što reći, Social Enhancer i deri. Mada su animacije likova dok pričaju repetitivne, al ajd.

Gradovi. Netko mi je rekao da je atmosfera u gradu prejebena, da je grad življi i to. Mislim si, koji kurac? Ono je mrtvi prozor. Ništa bolje od jedinice. Svi stoje tamo, eventualno šetaju okolo. Nisu baš pričljivi, prostitutke s ogromnim sisama mi se nabacuju, bande se kurče kad im priđeš, obični civili pričaju o jebenim augmentacijama non-stop... nije baš nešto. A i od atmosfere ni a, jebemu nadao sam se barem tome ali ništa. Osjećao sam se kao da igram najobičniju igru na svijetu.

Side questovi. Uglavnom dosadni i jednolični, iako sam ih gotovo sve završio. Zašto? A eto tako. Ima par svijetlih trenutaka.

Boss fightovi. Glupo, bespotrebno i tako mutavo da mi dođe da se ubijem. Prvi boss mi je bio najteži dok nisam skužio da imam Typhoon i... to je to. Typhoon, dva, tri i boss je gotov. Kako retardirano, a onaj zadnji fight je tako blesav da sam zapravo trčao na botove s pištoljom u nadi da će se nešto zabavno dogoditi.

Posebna stvar koju moram napomenuti, Panchea. Kako retardirano složeni level (jednolično, dosadno i glupo) i retardirani neprijatelji. Likovi u kapuljačama koji mašu rukama kao majmuni? Mislim stvarno?

To je uglavnom to o gameplayu, sad nazad na tehnikalije. Grafika je (koliko sam ja mogao primjetiti) na razini, samo da nije glupog... narančastila. Sve je narančasto, i to je retardirano. Zvuk je ok. Animacije tako tako.

Sveukupni dojam? Bezveze. Da je neki drugi naslov, bilo bi OK. Ali ovo nije Deus Ex. Mailovi, datacubeovi, novine, to je isto činilo DE. Ovdje je to odrađeno nezanimljivo. Stealth je naporan, priča bezveze... dok sam igrao, samo sam imao jednu misao; doći ću do kraja. I sad, hvala bogu, mogu je izbrisati i priznati da ovo čudo neće dobiti još jedan playthrough od mene.

Aral
18-09-2011, 22:07
Dao si malo truda zadnji par dana i konačno prešao ovo čudo.

Sve u svemu predivna igra, pravi Deus Ex za 2011. godinu, ni više ni manje, iz koje treba izvuć maksimum. Treba fino zaboravit prijašnje nastavke i prepustit se ovoj dobroj sf igri sa predivnom atmosferom, settingom itd. Ima nedostataka ali ništa čime bi razbijao glavu, negodovao nad time ili uspoređivao s nekim drugi igrama. Setting je unikatan, nema tu puno kompliciranja; čitanje emailova, različitih datapadova i sličnog je na razini, razgovori dobri, cover sistem odličan, grafika stvarno dobra i što je najvažnije dočarava svijet kako treba, pogotovo mi se sviđa taj narančasti glow, daje određeni ton igri. Štoviše, sama igra u globalu je high tech, tmurna pomalo...poželim živjet u tim vremenima.

Sve u svemu, igra za još dva tri prelaska najmanje, 81/100 od mene i spremanje u arhivu all time best igara.

SharpDressedChevap
18-09-2011, 22:30
A eto, ja to ne mogu shvatiti. Tekstovi u mailovima, novinama i datacubeovima su mi 90% nezanimljivi. To mi iz nekog razloga totalno ubija atmosferu. A sami level dizajn je naporno dosadan. 80% igre čine uredi, liftovi i ventilacija. Čak je i kanalizacija bedasto napravljena.

Xero
18-09-2011, 22:32
Kad si prevelik fanboj prvog djela da cijeniš nastavak.

Babitz
18-09-2011, 22:35
Nema većeg fenboja od Boza pa je on oduševljen.

Jesam ja jedini koji je primjetio kako gameplay ima manje raznovrsnosti od IW-a?

Windwalker
18-09-2011, 23:36
Sve u svemu, igra za još dva tri prelaska najmanje, 81/100 od mene i spremanje u arhivu all time best igara.
Ček malo, tolko nahvališ igru, spremiš ju u arhivu all time best igara i daš samo 81?
I to ti kojemu je i svako sranje dobro?
Stvarno čudno.

Aral
19-09-2011, 06:59
Kaj hoćeš više, 81% je i više nego odlična ocjena za bilo koju igru. Sa svim svojim plusevima je toliko zavrijedila, ali ima i dosta debelih minusa. Al u globalu, igra koju ću definitivno pamtit, pogotovo zbog settinga i atmosfere koja je kao stvorena za mene.

SharpDressedChevap
19-09-2011, 09:48
Kad si prevelik fanboj prvog djela da cijeniš nastavak.

I šta to sad ima veze? Znao sam da neće igra biti ni blizu jedinici pa je opet nisam odjebao prije igranja. Ali kad sam zaigrao, jebiga, totalno bezveze. Mislim si, da nije ljudima ovo super zato što im se servira sve više failova od igara pa misle "Jedem govna ali ovo je malo boljeg okusa pa eto, to valja".

Što je Aral rekao, "treba fino zaboravit prijašnje nastavke". To je glupo. Igra iz 2011 je zapravo dosadnija od one iz 2000. Osam godina su imali i nakon Invisible Wara koji očito faila (tu neću ništa govorit, nisam još igrao) su izdali skroz prosječnu igru. Šta nije bio problem nazvat igru drugačije? Igra je duga, vau. Svi se nešto pale na to ali jebemu nije to to ako je dosadna. Detroit i Hong Kong su nekako... jednolični. Trenutno sam ljut zbog drugih stvari pa se ne mogu baš izraziti kako hoću ali bih radije igrao CoD x nego ovo. Žalosno.

Šetuckanje po cijelom jebenom gradu zbog side questova, atmosfera apsolutno nikakva, AI skoro pa isti osim što ovi koriste cover, boss fightovi, exp. za svaku glupost... a neznam više. Očito ispadam ko Vedran ali ne trollam, stvarno je naporno igrati ovo.

Kenyi
19-09-2011, 09:52
Kad kažeš imali su osam godina, isto kao da je igra u developmentu toliko :D
Zapravo je tek prije 2-3 godine izašao prvi teaser sa onim listicem na kojem piše 2026.

SharpDressedChevap
19-09-2011, 09:55
A dobro, valjda si u pravu. Ali ipak, umjesto da igra bude bogatija oni je osiromašuju. Pobogu i sam se osjećam kao maloumni klinac ponekad zbog ovakvih igara.

Aral
19-09-2011, 10:48
Koji vrag onda to igraš :) , pa već godinama nemaš poštene i sadržajom bogate igre, takve igre su se prestale radit davnih dana; čast iznimkama naravno.

U trojci pak, nema mi većeg gušta hodat po gradu, gledat kuhara kako okreće tavicu na štandu, slušat onu background muziku, žamor ljudi, atmosfera je fakat na razini...ponekad pustim da se to vrti sat dva na monitoru, bez da igram, dok radim nešto drugo.

Neki dan sam ponovno, nakon dugo vremena, išao igrat jedinicu, obuzeo me jedinstven osjećaj, osjećaj kojeg više nema kod novih igara... Zato danas igram sve nove igre od reda, prošao sam sve od početka devedestih pa do danas, mogu si dopustit igranje bilo čega u današnje vrijeme. Na kraju krajeva, sve ove nove igre koje su vrijedne spomena, na kraju krajeva nisu toliko loše, u globalu su dobre a loše su samo nama koji smo davnih dana igrali njihove "originale", ako govorimo o nastavcima naravno. Mlađim generacijama pak, novi DeusEx je vjerojatno vrh vrhova; ako vole takav žanr.

Nije igra kriva, krivo je vrijeme u kojem živimo. A bit će samo još gore, vizualno i adrenalinski vrlo atraktivne igre, bez imalo duše.

Srle
19-09-2011, 10:51
..ponekad pustim da se to vrti sat dva na monitoru, bez da igram, dok radim nešto drugo.

Dude, what?
Jedno je biti hiper uzbuđen oko igara, al ovo je previše...

Aral
19-09-2011, 10:54
Pa u biti ne, ono igram, a pošto bude dosadno malo mi se počinje spavat, pa prilegnem, a to se i dalje vrti. Nekad pak nemam volje igrat pa ostavim tak, nekad samo alt tabam...ne kužim kaj je tu čudno :) Tak mi se jedan dan meni od Space Marinea vrtio sat vremena i više lol.

Babitz
19-09-2011, 11:11
cut+1 na sve ovo.
Današnja su vremena takva da se jednostavno mora podilaziti masama.
Pogle recimo System Shock 2. Briljantna igra na koju su svi kritičari s oduševljenjem drkali u recenzijama, no komercijalno je bila propast. 8 godina kasnije isti tim napravi Bioshock, mnogo jednostavniju igru koju prodaju pod spiritualan nastavak što nikako nije jer je čisto poglupljena verzija. Svatko tko je igrao SS2 i Deus Ex će ti reći da je igra dosadna, glupa, jednostavna i kako užasno blijedi u usporedbi s navedenim, no igra je pokupila 96% prosječan rejting, postala ogroman hit komercijalno, a danas je slave kao vrh gaminga i gaming naracije svi koji su počeli igrat igre 2005. il kasnije.

Tako je i sad HR nadmašio (ako nije još, definitivno bude) original DX prodajom jer je drukčije doba i igra se ne bi prodala ni upola dobro da su konceptom ZBILJA napravili pravi DX. Plus ono što je Yahtzee reko da se danas tolko ulaže u grafiku da jednostavno ne moš radit tak kompleksnu igru ko prije. DX je rađen 3 godine ak se ne varam, s 20 zaposlenih, ima 700 MB pa je duži i kompleksniji od HR-a koji zauzima preko 8 GB, rađen 4 godine, s mnogo većim timom iza njega i u koji je sigurno spiskamo deset puta više novaca.

Aral
19-09-2011, 11:15
SS2, dao si mi dobru ideju. Odoh odigrat igru koju dan danas nitko još nije nadišao, barem na tom polju.

Babitz
19-09-2011, 11:18
Javi ako te muči pokretanje, a mučit će te. :D

Aral
19-09-2011, 11:19
Znam, čitao sam o tome...nadam se da će bit sve ok :)

SharpDressedChevap
19-09-2011, 11:38
Neki dan sam ponovno, nakon dugo vremena, išao igrat jedinicu, obuzeo me jedinstven osjećaj, osjećaj kojeg više nema kod novih igara... Zato danas igram sve nove igre od reda, prošao sam sve od početka devedestih pa do danas, mogu si dopustit igranje bilo čega u današnje vrijeme. Na kraju krajeva, sve ove nove igre koje su vrijedne spomena, na kraju krajeva nisu toliko loše, u globalu su dobre a loše su samo nama koji smo davnih dana igrali njihove "originale", ako govorimo o nastavcima naravno. Mlađim generacijama pak, novi DeusEx je vjerojatno vrh vrhova; ako vole takav žanr.

Nije igra kriva, krivo je vrijeme u kojem živimo. A bit će samo još gore, vizualno i adrenalinski vrlo atraktivne igre, bez imalo duše.

Da, ali ja sam klinac. Ja nisam "igrao igre dok su još imale dušu". Meni je HR lošiji od originala. Kako sad to?

Kad sam tek počeo igrati nisam uopće znao engleski niti se zamarao dijalozima, pričom i ostalim u svim igarama. Tako je bilo i s Deus Exom - samo sam pucao teroriste jer nisam znao bolje. CoD 2 se tad igrao (ako se dobro sjećam) a DE mi je bio stoput draži, iako je imao lošiju grafiku, traljavije napucavanje (jedinstven osjećaj, ne bih mogao to opisati, treba jednostavno zaigrati :)) uglavnom jer je imao "ono nešto". Kad sam skužio engleski i malo "odrastao" onda je DE dobio puni smisao kao igra. Ja i frend smo valjda bili jedini u 4.A koji su pričali o teorijama zavjera, svemiru i crnim rupama (nebitno al eto) :D

A HR? Jednolično, bez šarma, ništa. Stealth je toliko naporan na trenutke da evo sad razmišljam kako to nekome može biti zabavno. Ne kažem da nije zabavno par puta bit' ko sjena, but c'mon. Repetitivno. Nezanimljiva priča. UVIJEK ISTO.

Odlučio sam da odjebem gaming kad izađe Skyrim i kad odigram još neke klasike koje nisam stigao. Jednostavno me nerviraju ovakve stvari, na kraju će gaming završiti isto kao i augmentirani ljudi u HR, popizdit će.

Marvin OCX
19-09-2011, 11:43
Današnja su vremena takva da se jednostavno mora podilaziti masama.

Ja bi prije rekao da je obratno ili da se uzajamno podilazi kako niko ne bi ispao glup :D Imas reklamnu masineriju i placene "recezente" koji ce nesigurnima i neznanjem potkovanim gamerima prodavati igre i davati im max ocjene sto covjeka tjera da se pita "ko je ovde glup?" Razumijem da grafika i setting mogu biti u domenu ukusa, donekle, al fizika i sirina gameplaya je nesto sto bi svaki debil trebao biti u stanju da prepozna,i tako u recenzijama Crysisa 2 pise kako sije prvi dio u svemu kao i u fizici i u sirini gameplaya,to mi je nekako najbolniji primjer navedenog. Jebeni recezent ti na suptilan nacin govori da si glup ako se ne slozis i ako ne kupis igru.
Najveci problem je sto developeri ne prilaze izradi igara na ozbiljan nacin,sa namjerom da naprave dobru igru koju ce njen kvalitet prodati. Vec sklepaju gameplayem siromasnu sarenu slikovnicu za sve platforme a marketing je proda.
Izgleda da je jedina pozitivna strana i realna opipljiva kvaliteta ovog Deus ex-a sto u nekim elemnetima lici na originalni,time cak i recezenti hvale igru, to sve govori.
Ja se nadam da ce doci do prezasicenja ovim mehanizmom gaminga u globalu,kod konzumenata prvenstveno,i da ce se prestati kupovati glupe igre sa ocjenama 9.5.

Aral
19-09-2011, 12:09
Neki dan sam ponovno, nakon dugo vremena, išao igrat jedinicu, obuzeo me jedinstven osjećaj, osjećaj kojeg više nema kod novih igara... Zato danas igram sve nove igre od reda, prošao sam sve od početka devedestih pa do danas, mogu si dopustit igranje bilo čega u današnje vrijeme. Na kraju krajeva, sve ove nove igre koje su vrijedne spomena, na kraju krajeva nisu toliko loše, u globalu su dobre a loše su samo nama koji smo davnih dana igrali njihove "originale", ako govorimo o nastavcima naravno. Mlađim generacijama pak, novi DeusEx je vjerojatno vrh vrhova; ako vole takav žanr.

Nije igra kriva, krivo je vrijeme u kojem živimo. A bit će samo još gore, vizualno i adrenalinski vrlo atraktivne igre, bez imalo duše.

Da, ali ja sam klinac. Ja nisam "igrao igre dok su još imale dušu". Meni je HR lošiji od originala. Kako sad to?

Kad sam tek počeo igrati nisam uopće znao engleski niti se zamarao dijalozima, pričom i ostalim u svim igarama. Tako je bilo i s Deus Exom - samo sam pucao teroriste jer nisam znao bolje. CoD 2 se tad igrao (ako se dobro sjećam) a DE mi je bio stoput draži, iako je imao lošiju grafiku, traljavije napucavanje (jedinstven osjećaj, ne bih mogao to opisati, treba jednostavno zaigrati :)) uglavnom jer je imao "ono nešto". Kad sam skužio engleski i malo "odrastao" onda je DE dobio puni smisao kao igra. Ja i frend smo valjda bili jedini u 4.A koji su pričali o teorijama zavjera, svemiru i crnim rupama (nebitno al eto) :D

A HR? Jednolično, bez šarma, ništa. Stealth je toliko naporan na trenutke da evo sad razmišljam kako to nekome može biti zabavno. Ne kažem da nije zabavno par puta bit' ko sjena, but c'mon. Repetitivno. Nezanimljiva priča. UVIJEK ISTO.

Odlučio sam da odjebem gaming kad izađe Skyrim i kad odigram još neke klasike koje nisam stigao. Jednostavno me nerviraju ovakve stvari, na kraju će gaming završiti isto kao i augmentirani ljudi u HR, popizdit će.
Gle, to je samo zabava u tvoje slobodno vrijeme. Shvatio bi da pizdiš zbog faxa, posla i sl. Za ovo te ima bit najmanje briga ;)

Maloki
19-09-2011, 14:17
Borio se sinoć sa Barrettom.
Pretpostavljam da ima još takvih boss fightova. Što je retardirano. Cijelo vrijeme igram na stealth i non-lethal tako da mi ni ne treba niti jedno drugo oružje osim tranquilizer riflea. I onda naletim na nešto ovakvo.

Falus
19-09-2011, 14:21
Ja san Yelenu, drugog bossa, ubija iz 20. pokusaja

Bartuc
19-09-2011, 14:37
Borio se sinoć sa Barrettom.
Pretpostavljam da ima još takvih boss fightova. Što je retardirano. Cijelo vrijeme igram na stealth i non-lethal tako da mi ni ne treba niti jedno drugo oružje osim tranquilizer riflea. I onda naletim na nešto ovakvo.

Stun Gun je ultimativno stealth oružje, ako nisi probao, bolje niti nemoj pošto je pre jako :D Ali da, imaš još takvih boss fajtova.

Deadwalker
19-09-2011, 22:10
Borio se sinoć sa Barrettom.
Pretpostavljam da ima još takvih boss fightova. Što je retardirano. Cijelo vrijeme igram na stealth i non-lethal tako da mi ni ne treba niti jedno drugo oružje osim tranquilizer riflea. I onda naletim na nešto ovakvo.

Da vidiš tek idući boss fight. Retardluk do bola. Pa još toliko.

Falus
19-09-2011, 22:17
Ne znam jel pocinjem gubit interes ili mi prica postaje napornija sve i dosadnija

Babitz
20-09-2011, 05:41
Ček samo da se priča kompletno uruši kao kula od karata nakon trećeg bossa.

Bartuc
20-09-2011, 05:44
Pre često se dešava to da priča propadne pred kraj igre, kao da nemaju vremena dovršiti igru pa je zbrzaju. Tu je apsolutni kralj Fahrenheit :D

Aral
20-09-2011, 07:56
A ne, uživam cijelu igru i onda popizdim pred kraj :(

Deadwalker
20-09-2011, 09:23
Ček samo da se priča kompletno uruši kao kula od karata nakon trećeg bossa.

Počne se to dešavati puno prije.

Aral
20-09-2011, 10:54
-A6eeeq_2TE

Koji kralj!

Bartuc
20-09-2011, 11:12
Haha, najbolji Deus video ikada :D

Falus
20-09-2011, 11:54
Jel stvarno moguce izvest sve one poteze?

Bartuc
20-09-2011, 11:57
Da, to ti je sa onim double takedown augmentom. Tak da imaš single i dual, lethal i non-lethal, hrpa kombinacija.

Marvin OCX
20-09-2011, 12:40
Konacno nabavio igru,tj odvojio vremena za to,instalirao,podesio sve na max i kontam kako cu sad konacno da zaigram nesto sto te uvuce u svoj svijet,lomim prste cekajuci da zavrsi loading kad-
Deus ex human revolution has stopped workingS :cry: I izbaci me na desktop.
Ima li ko kakav prijedlog?

Kostolomac
20-09-2011, 12:54
Imaš pp.

Falus
20-09-2011, 14:15
Jese Malik moze spasit kasnije kad je nadjem na stolu kraj nekog tipa sta prcka po njoj?

The Boz
20-09-2011, 14:17
Jese Malik moze spasit kasnije kad je nadjem na stolu kraj nekog tipa sta prcka po njoj?
Misliš ako nađeš njezin leš u mrtvačnici?

The Fury
20-09-2011, 14:38
Cijelu igru igram kao pacifist, znači da nikoga ne ubijem i naravno, to je nemoguće napraviti zbog bugova.
Hvala ti igro što ne cijeniš moje milostive geste prema drugim ljudima u igri.

Sada sam zapeo na jednom dijelu:
gdje se Malik srušila sa helićem, pokušao sam je spasiti ali je skoro nemoguće sa tran gunom. Pokušat ću još par puta.

Maloki
20-09-2011, 14:43
Ja u Kini i nemam municije za tran rifle :@

Aral
20-09-2011, 14:44
Samo treba uletavat guns blazing, a prije toga kao hinit da furamo neki stealth. Samo čučanj iz ćoška i bam - headshot.

Dania
20-09-2011, 15:04
Ja u Tai Young Medical, nemrem naći pass card što je onaj izgubio
Netko zna možda?

Falus
20-09-2011, 15:09
Jese Malik moze spasit kasnije kad je nadjem na stolu kraj nekog tipa sta prcka po njoj?
Misliš ako nađeš njezin leš u mrtvačnici?

Lawl nisan zna da je mrtvacnica :D. A e na to san mislija, ali san racuna da je mozda neko operira nesto pa da je mogu spasit ako je izvadin otale. Nvm

Bartuc
20-09-2011, 15:39
Zašto je nisi spasio? :D Jedini pozitivan lik u igri, a ti ga ne spasiš :D

Falus
20-09-2011, 15:47
Iskreno nisan se ni snasa, a vec su pucali po meni. Pa sam mislija mozda cu kasnije imat prilike, i tek sam posli vidija na jutubu da se tad morala spasit. Bilo mi je krivo malo, da. Spy boy :(

bezimeni
20-09-2011, 16:26
Eto riješena je misterija oko boss borbi .Svatko tko je igrao osjetio je da ne spadaju u ovu igru .Eto i odgovora zašto (http://www.bug.hr/master/vijesti/zasto-zavrsne-borbe-deus-exa-cudne/111074.aspx)S.Zbilja debilna zamisao , odluka i realizacija.Čak ni drugi dio ( koji je meni osobno bila vrlo dobra igra ) nije imala ovako debilne dijelove .Da se razumijemo , ne pljujem igru u cijelosti već ove boss borbe koje su šaka u oko.

Deadwalker
20-09-2011, 16:29
Boss borbe svakako zaslužuju najveću moguću dozu pljuvanja. Toliko su imbecilno loše složene da je to katastrofa. Neiskusan vanjski suradnik podosta objašnjava ovu situaciju.

The Boz
20-09-2011, 16:33
Realizacija je daleko od debilne. Istina da baš ne pašu u igru savršeno, ali su sami fajtovi odlično napravljeni. Osim zadnjeg. Zadnji cijeli nivo je smeće.

Deadwalker
20-09-2011, 16:35
:(
Onda očigledno je samo mene toliko isfrustrirala činjenica da bez odgovarajuće opreme se mučiš pola sata i više, dok sa pravim augmentacijama sve te borbe obaviš u 10 sekundi i manje.
Oko zadnjeg levela se apsolutno slažem.

bezimeni
20-09-2011, 16:37
Pa ako se može nazvati odličnim fajtom , opaliti tri puta iz bacača granata i završiti borbu u deset sekundi na normal težini , onda je to odličan fajt.Ja sam se nakon takvog fajta kiselo nasmijao .

Marvin OCX
20-09-2011, 16:51
Ljudi, nahajpali ste me oko igre pozitivnim komentarima i sad ovo pljuvanje kad sam je konacno zbavio,cut the shit. :D
Tek sam zapoceo,napucavanje je zadovoljavajuce,atmosfera nice,jedino grafika i animacije su mi losije al uz dobru pricu necu garant imati vremena da analiziram texture...

Aral
20-09-2011, 17:52
Koji im je vrag trebao sa tim boss borbama. Znao sam da su imali nekog izvana po tom pitanju...ovo je baš bezveze.

Bartuc
20-09-2011, 17:54
Ma daj ajde, 2 Praxisa košta noBoss augment :D Tak i onak ih do kraja imaš i previše.

Babitz
20-09-2011, 18:32
Ja u Tai Young Medical, nemrem naći pass card što je onaj izgubio
Netko zna možda?
Uf, nisam siguran, al mislim da je u onom kupleraju. Pregledaj sve sobe.

SharpDressedChevap
20-09-2011, 20:01
Realizacija je daleko od debilne. Istina da baš ne pašu u igru savršeno, ali su sami fajtovi odlično napravljeni. Osim zadnjeg. Zadnji cijeli nivo je smeće.

Ma daj. Sejvaš Typhoon ammo za bosseve i ne stignu te ni dotaknut. Na normal.

Deadwalker
20-09-2011, 20:04
Ista stvar je i na hard težini :(

Dania
20-09-2011, 20:06
Uf, nisam siguran, al mislim da je u onom kupleraju. Pregledaj sve sobe.
Thanks, prošuljala sam se ipak bez :)

Falus
22-09-2011, 14:10
Dopizdilo mi igrat stealth bez ikakvog onesposobljavanja protivnika pa san malo izminija to na lethal stealth :D. I da, otkad san locka fps na 30 sto puta je igrivije

Akul
22-09-2011, 18:48
Meni je zadnji Boss bio još i dobar: jedino sam u tom Boss Fightu mogao koristiti uobičajene sposobnosti (stealth, takedown, Stun Gun...)

SharpDressedChevap
22-09-2011, 19:20
Ono govno s onom ženskom šta je zavezana za neki vrag? Hah. Bacio automatic unlock tool na ono malo terminala što se moglo hakirat, uništio sve botove s explosive roundsima (Magnum, nisam imao EMP) par puta pucao onu žensku i to je to. Totalno blesavo.

Maloki
22-09-2011, 19:22
Igra je počela svako malo crashat, ne prođe ni 15 minuta i eto me nazad na desktopu.

Deadwalker
22-09-2011, 20:29
Meni se nije ni jednom rušila na desk, čudno

Bartuc
22-09-2011, 21:51
Niti meni, 100% stabilna. Nego, Ćevap, jel kužiš da si ispričao kraj igre bez spoilera :(

Maloki
22-09-2011, 21:53
Sinoć i danas je bilo koma.
Apdejtao drivere malo prije pa je sad u redu :)
Nego, odoh spasit Malik.
Non-lethal style.

Bartuc
22-09-2011, 21:57
Samo se zaleti sa stun gun i treba ti 1 EMP, pičkin dim.

PS: Ako ideš komplet non leathal zbog ačivmenta... MORAŠ maknuti tijela od likova iza robota pošto grune nakon EMP-a i ubije ih!

Maloki
22-09-2011, 22:06
E a jel i prolog ulazi u ačivment?
Jer sam tamo poubijal dosta njih ;(

Bartuc
22-09-2011, 22:09
nebi trebao posto tamo nema stelth opcija !?

Maloki
22-09-2011, 22:11
Evo pogledal sad i kažu da ni njih ne smiješ ubit već se moraš prošuljat kraj njih.

Bartuc
22-09-2011, 22:12
a lol, jebiga onda :(

Maloki
22-09-2011, 22:54
I pretpostavljam da neću dobit ačivment za hard težinu jer sam digao tek nakon prve misije.

Babitz
23-09-2011, 06:16
Morat ćeš opet prelazit igru za ačivment. :(

SharpDressedChevap
23-09-2011, 08:50
Niti meni, 100% stabilna. Nego, Ćevap, jel kužiš da si ispričao kraj igre bez spoilera :(

Šta, ovo s zadnjim bossom? Pa nije da sam spoilao nešto važno lol, samo piše što treba i kako. Ne vidim šta je problem tu.

Bartuc
23-09-2011, 11:09
Pa da, opisao si kako izgleda zadnji boss i kako ga ubiti :D

Deadwalker
24-09-2011, 12:02
Deus Ex: Human Revolution endings 'simplified' due to constraints (http://www.shacknews.com/article/70312/deus-ex-human-revolution-endings-simplified-due-to-constraints)


We wanted the players to get involved in doing something more that would make the choice mean more in their minds, but again it was just a constraint of production at some point. We simplified the ending to make sure that we could do it, that we could ship it."

Nakon objašnjena zašto su boss borbe loše, evo u jednu ruku objašnjenja zašto su krajevi igre također lošost.

Srle
24-09-2011, 14:56
Tako su i KOTOR 2 uništili onomad...

Horny Devil
24-09-2011, 17:07
I Fahrenheit(Indigo Prophecy)...

I System Shock 2...

I Dragon Age 2, iako ta igra sucksa sama po sebi, a kraj je samo dodatna uvreda.

A cujem i da je u novom Witcheru Act 3 zabrinjavajuce kratak.

Maloki
24-09-2011, 22:10
A da, Act 3 je dosta kratak u odnosu na prvi i drugi act.

Maloki
25-09-2011, 01:11
Završio igru, zadnji fight je bio ubibože besmislen, zbunjujuć i lagan.
Provjerio sve krajeve
Taggartov mi se nekako najviše sviđa, reguliranje augova je dobra stvar.
Uništavanje postaje mi je bezveze.

Falus
25-09-2011, 10:24
Prosa i ja jucer. Sram me ali izgubio sam se negdje na 3/4 price pa sam cita po internetu da vidim sta se zbivalo. Tako mi i triba kad san pijan u 3 ujutro igra par puta.
Nisan igra prvi da ih uspoređujen ali igra ima odlicnu atmosferu, setting, dijaloge, cover sustav radi kako treba, Jensen mi se svidija, sta mi je inace dosta bitno da mi protagonist bude drag, i jednostavno je zabavna. U niti jednom trenu mi nije bila naporna, cak je i lagana pomalo. Bossovi su takvi kakvi su, Yelena me najvise silovala, predzadnji je pao u 2.5 sekunde a zadnji je onako, debilana. Fokusira san se na stealth bez ikakvog onesposobljivanja protivnika ali mi je dosadilo pri kraju i vjerojatno cu u drugom prolazu ic guns blazing in sta ce bit poprilicno teze. Svakako, ogromna preporuka sa moje strane.

Kid A
28-09-2011, 20:04
Evo dobio sam ova dva dlc-a zapravo uz onaj augmented edition
http://store.steampowered.com/app/28060/
http://store.steampowered.com/app/28061/

Kostolomac
28-09-2011, 21:46
Prošao igru. Odlično sve osim zombija i zadnjeg boss fighta. Vidio sve krajeve, možda bih se odlučio za Sarifa. Ali nisam siguran jer mi svi imaju dobre argumente, pa čak i rušenje postaje.

Aerial
29-09-2011, 20:26
Počeo i ja danas, so far so good.
Sviđa mi se hrpa neobaveznih informacija po levelima... u pravilu provedem pola sata na misiji, a sat vremena čitajući časopise, emailove, chatajući s ljudima i sl.

E, da, i primjećujem sumnjivo puno crnaca u Sarifu i u SWAT-u, hmmmm. :D

Aerial
04-10-2011, 20:10
Usput,
jel tko uspio spasiti Faridu?

Kostolomac
04-10-2011, 20:52
Da,uleti i razyebi sve! Ako si dovoljno brz da protivnici ne unište zrakoplov, onda Malik preživi.

Maloki
05-10-2011, 00:04
Obavezno prvo skinut ono dvoje sa strojnicama.
Protiv mecha će ti jako pomoć ako imaš typhoon na drugoj razini.

Srle
05-10-2011, 06:27
Završio...jako dobra igra, glavni lik odličan, a i sporedni su fino definisani. fps/tps combo je odlično na kraju ispao. Nema nešto u igri da kažem "ne valja"...

Bartuc
05-10-2011, 07:19
Obavezno prvo skinut ono dvoje sa strojnicama.
Protiv mecha će ti jako pomoć ako imaš typhoon na drugoj razini.

Ili 1 EMP.

Aerial
05-10-2011, 13:23
Ok, na sljedećem runu morati ću ovo pokušati kroz ... cijelu igru :D
Uzeti si jedan turret i nositi ga u džepu.

7ZrFbpd3yKI&feature=related

"Ah ooh ah ooh ah ooh ah ooh ah ooh ah ooh ah ooh" :D

Aerial
06-10-2011, 16:37
Jej, prešo sam igru.
Ma dobar je HR, čak i odličan. Igra se često približava opasno prvom dijelu u nekim elementima/temama, pa dobrano skače po rubu remakea/recikliranja ideja... ali nekako mi se čini da u konačnici to dobro funckionira jer s jedne strane ima dozu nostalgije kod ovih koji su igrali prvi dio, a s druge strane "if it ain't broke don't fix it", pa za današnje standarde donosi zapravo nešto relativno originalno.

Ponadao sam se da će negdje u igri biti i Daedalus ili Morpheus, ali nvm. Barem su Page i Everett u "secret" endingu :P

Aral
06-10-2011, 17:04
Još nisam prešao, planiram kad završim Rage. Malo mi je žao kaj sam prekinuo došavši u Shanghai ali nema veze, budem nadoknadio.

Falus
06-10-2011, 19:17
Mene je Yelena skroz ohladila od igre jedno vrime, ali kad san je prosa vratija se ponovno ogromni faktor zabave i zadovoljstva. Onako san gusta dok san Splintera igra :)

Aerial
06-10-2011, 19:53
Što se tiče bosseva...
Ja sam igru prošao kao hacker/sneaker bez nekakvih jeftinih trikova tipa stun gun ili serija od 400 granata, tako da mi boss fightevi nisu bili baš lagani/blesavi :D
Barret mi je zapravo bio sasvim ok. Za prvog bossa nije nešto zahtjevan, a taman te zapravo navukne da dobro koristiš run/cover.
Yelena me namučila dok se jadna nije zbugirala i zapela na mjestu, nakon čega je revolver na point blank udaljenosti učinio svoje. Bez bugova pretpostavljam da bi je ubio blesavo trčeći okolo dok se ne bi spržila pokraj generatora.
Namir me namučio možda i najviše jer tu nemaš baš ništa od skillova što bi ti dobro došlo, osim eventualno "trika" sa sentry gunom kojeg možeš prošvercati iz prostorije prije. Uglavnom sam bježao ko' crvenkapica i pokušavao progurati metak u njega bez da me one-shota sa prokletim plasma rifleom. Ona jeftina šaka u glavu za vrijeme skakanja preko zida mi nije pala na pamet :D
Zadnji boss (nećemo imena spominjati, jel? spoiler :D ) je zapravo više WTF nego težak. Cijeli fajt je čudno koncipiran, ali dobro je što skillovi imaju svrhu, pa mi je kao hackeru bilo neobjašnjivo jednostavno srediti stvar (hackirao life support, nakon čega sam čekao valjda 5 minuta nekakvih električnih discharga, nisam točno ni siguran zašto).

Anyway, kolko god čudni boss fightevi bili, pomalo je i razumljivo da će neki biti "jeftini". Uz tolko skillova, nije ni lako osmisliti bossa koji će svakom char buildu pružiti nekakve opcije (što naravno ne znači da se nisu mogli malo više potruditi) :S

Maloki
06-10-2011, 23:21
Namir me namučio možda i najviše jer tu nemaš baš ništa od skillova što bi ti dobro došlo, osim eventualno "trika" sa sentry gunom kojeg možeš prošvercati iz prostorije prije.
A Typhoon? :)

Barret mi je osobno bio najteži, došao mi je kao neki šok.
Yelenu i Namira sam riješio u par sekundi uz pomoć Typhoona.

I kakav Everett na kraju, wtf? Vidiš Pagea i kuju izdajničku, nema Everetta :o

Dania
07-10-2011, 00:09
Typhoon <3
I Maloki, molila bih te da koristiš spoiler tag :(

Maloki
07-10-2011, 00:17
Još nisi završila igru?
Pfffffff

Aerial
07-10-2011, 00:18
A Typhoon? :)

I kakav Everett na kraju, wtf? Vidiš Pagea i kuju izdajničku, nema Everetta :o

Typh-.. aha, da, vidiš, mogo sam možda i to koristiti xD
Typhoon sam mislim dva put u igri uključio, i to oba puta na Panchaei među hrpom onih "zombija". Nije mi uopće padalo na pamet na bossevima to raditi :D

Everetta ne vidiš, ali ga Bob spomene :D

Dania
07-10-2011, 00:19
Još nisi završila igru?
Pfffffff
Ne :( Imam dosta posla, a ne volim takve igre igrati pod stresom/dekoncentrirana

Aerial
07-10-2011, 00:37
Also, činjenica da na kraju secret endinga počne originalna Deus Ex tema je masivan turn on :D

Malo mi je nejasno ono "keep going through the wreckage, maybe we'll find something we can use for the Morpheus initiative".
Jel pod wreckage misli na Panchaeu? Hyron? Elizu (ona je u Montrealu ekšuali)? Jel to znači da kanon uzima u obzir da je Jensen na kraju HR-a urušio Panchaeu i od nje (i sebe) napravio kajganu?

kFmEvaK4hYo

Kenyi
07-10-2011, 07:53
Pod Morpheus initiative se misli na Daedalus AI koji je Morgan stvorio.
A i prica se o Gray Deathu malo

Babitz
07-10-2011, 08:52
Ne neg se misli na Moprheus AI koji je prototip za Daedalusa bio.

Kenyi
07-10-2011, 09:28
Dođe na isto na kraju :(

Bartuc
07-10-2011, 09:44
Morpheusa nađeš u "tajnoj" prostoriji unutar Morganove vile (DeusEx 1), možeš razgovarati s njime...

1b-bijO3uEw

Aerial
07-10-2011, 10:40
Ma ne brine me Morpheus nego "wreckage" :D

Btw, tek sam sad skužio koliko su (fizički) slični Jensen i Paul Denton :D *khm khm*

Maloki
07-10-2011, 12:29
Ta sličnost je tu više kao referenca, nema neke ozbiljnije veze između njihovog izgleda.

Aerial
07-10-2011, 14:25
Hm, da, vid' stvarno, Paul je već imao 9 godina za vrijeme HR :/

Arbiter of Change
18-10-2011, 17:28
WTF, dobro im je težak [1.5GB]Sovaj novi patch. Prokleto siljenje DLC instalacije pa makar ne imao taj DLC.

Inače, patch notes.

- A fix for some players that get stuck on an infinity loading screen in Detroit.
- Fixes for some issues that caused crashes for players using specific firewall or proxy software.
- Additional improvements to counter stuttering in the game.
- Support for Eyefinity in combination with 3D when using interleaved stereoscopic monitors.
- Support for additional brands of stereoscopic interleaved monitors when using AMD graphics hardware.
- Support for Nvidia 3DVision.
- Support for Nvidia Surround, also in combination with 3DVision.
- Improved control over the stereo-3D display in the game.
o The allowed range for the stereo 3D Strength setting has been increased.
o A Stereo 3D Plane setting was added to provide additional control over the 3D effect.
- Various performance improvements.
- Fix for ‘moire’ issues seen on billboards in DX11 mode.
- Some changes to try to counter specific driver issues causing crashes in DX11 mode.

Deadwalker
18-10-2011, 17:38
Mene zanima samo da li je moguće igru završiti u non-lethal načinu igranja?
To je jedini razlog zašto bih išao još jednom odigrati Deus Ex :)

Xero
18-10-2011, 18:02
Pa normalno da je. Samo ti se bossovi ne računaju.

Deadwalker
18-10-2011, 18:03
Pa ne znam pošto su se neki žalili ovdje da je igru zbog bugova nemoguće završiti na taj način

The Boz
18-10-2011, 18:06
Nemoguće je jer neki neprijatelji nasumično umru u nesvjesti.

Deadwalker
18-10-2011, 18:07
:(

Xero
18-10-2011, 18:09
Može ti se desit da slučajno hakiraš neki turret ili, ako koristiš wall punch takedown. Prilično sam siguran da ima ljudi koji su prošli non-lethal.

The Boz
18-10-2011, 18:11
Pa ono, može se, ako saveaš svakih sedam metara u individualni save slot. Vjerojatno. Ali je ništa manje frustrirajuće.

Xero
18-10-2011, 18:13
Pa to ionako moraš. Uvijek ti se može desit da predugo držiš "Q".

Srle
18-10-2011, 18:43
Mislim da može...Jedino Boss fightovi zahtjevaju ubijanje...

Maloki
18-10-2011, 19:00
I treba pazit na prolog jer i on se računa u ačivment. On me i sjebao.

Srle
18-10-2011, 19:16
E, ko prolog pređe bez ubijanja, zaslužuje čestitke...

Maloki
18-10-2011, 19:39
Pa ono, sumnjam da je toliko teško jer nema previše neprijatelja, samo ih moraš fino izbjegavat.

Srle
18-10-2011, 19:45
Sad kad razmislim moglo bi se...Ne vjerujem da bih mogao iz prvog prelaska, aql bi iz drugog...

skitkid
18-10-2011, 20:39
pa ja nisam nikog ubil

Maloki
19-10-2011, 02:41
E jesi ti bil večeras u Krivom Putu?

Kid A
19-10-2011, 03:23
:pray:

najbolji oftopic ikad

nemam pojma zasto se smijem ovoliko :D

croat1gamer
19-10-2011, 03:56
Cetri ujutro je. Odi spavat.

Aral
19-10-2011, 09:59
Deus Ex Human Revolution: The Missing Link Review (http://pc.ign.com/articles/121/1210002p1.html)
8.0

Vani je, al neću ga igrat dok ne prođem Deusa do kraja.

Babitz
19-10-2011, 10:02
Taj DLC se odvija negdje na 4/5 igre. Ne gubiš ništa. Bar nećeš trebat sve odigrat ispočetka.

Aral
19-10-2011, 10:12
Aha, vidiš to nisam znao. Dobro, znam otprilike di počinje dlc, pa ću vidjet kad ću se ubacit.

*Fila*
19-10-2011, 12:17
Neki vele da je to stand alone...dal moram imat ovaj origigi ili?

Srle
19-10-2011, 12:55
Moraš.

Scarecrow
20-10-2011, 09:34
veoma dobra igra

Auctor
26-10-2011, 20:32
Upravo završio igru i DLC The Missing Link sam putem riješio kako je pratio priču, stvarno mi je bilo odlično i poduže iskustvo i prva i jedina Deus Ex igra koju sam igrao/odigrao :D

9/10 :thumbs2:

The Boz
26-10-2011, 21:11
Neki vele da je to stand alone...dal moram imat ovaj origigi ili?
Fakat bum benal ljude za ovakve debilizme.
Reci mi, jesi ti na nekakvim drogama možda?
Jesu na recept ili ovako, od tipa iz kvarta?

Babitz
27-10-2011, 08:03
Pa poanta DLC-a je da moš odigrat dio igre bez da imaš igru.