Pogledaj cijelu verziju : Koju igru žalite što nema modding mogućnosti?
Ja, osobno i definitivno, žalim svaki dan što ne mogu modificirati Mass Effect. To bi jednostavno bilo predobro ( da bi bilo istinito ). Plače mi se :(
Oni. Žao mi je što ta igra nema modding mogućnosti. :(
ZorgTheBorg
15-09-2008, 22:21
Skoro sve. Igre tipa Notrium ili Wierd Worlds obožavam isključivo što ih je moguće okrenuti naopako i promijeniti pomoću jednostavnog codinga/text file editinga. Nažalost, to je rijetkost...
Arbiter of Change
15-09-2008, 22:30
Ja, osobno i definitivno, žalim svaki dan što ne mogu modificirati Mass Effect. To bi jednostavno bilo predobro ( da bi bilo istinito ). Plače mi se :(
Ja ne, sa praktične strane, jer bi vjerojatno trebalo gomilu vremena uložiti za napraviti bilo što van statističkih i drugih sličnih promjena vrijednosti (skripte na stranu. mislim da bi imao problema sa dijalozima; što zbog dijaloga, a što zbog lip-synca koji mi se čini kao da nije generiran (kao Oblivion) već da je posebno i jedinstveno snimljen za svaku izrečenu rečenicu). Ali ono, da bi bilo lijepo imati ga to da...
Hmmm... iskreno ne znam, ali bi se volio dočepati FF aka. "univerzalnog JRPG" makera ili, ako to zakaže, 3D i jako naprednu verziju RPG Makera kakav danas postoji. Witcherov dolazi pa nema potrebe navoditi ga.
Ja, osobno i definitivno, žalim svaki dan što ne mogu modificirati Mass Effect. To bi jednostavno bilo predobro ( da bi bilo istinito ). Plače mi se :(
Ja ne, sa praktične strane, jer bi vjerojatno trebalo gomilu vremena uložiti za napraviti bilo što van statističkih i drugih sličnih promjena vrijednosti (skripte na stranu. mislim da bi imao problema sa dijalozima; što zbog dijaloga, a što zbog lip-synca koji mi se čini kao da nije generiran (kao Oblivion) već da je posebno i jedinstveno snimljen za svaku izrečenu rečenicu). Ali ono, da bi bilo lijepo imati ga to da...
Hmmm... iskreno ne znam, ali bi se volio dočepati FF aka. "univerzalnog JRPG" makera ili, ako to zakaže, 3D i jako naprednu verziju RPG Makera kakav danas postoji. Witcherov dolazi pa nema potrebe navoditi ga.
Lipsync nije toliki problem ukoliko dobijem SDK uz njega... Npr u UE2 je bio Impersonator koji se mogao integrirati u razvoj, naravno cijeli Imp. Studio je trebao za to + Maya... Ne znam, ue3 mi je privlačan u Mass Effect ruhu... Tako bogat svemir na kojem možeš graditi :D
Painkiler sam samo radio mape u Mayi. A radim mod za MC2.
Radio bih ONI mod jer imam podosta ideja za tu odličnu igru ali stvarno nema moding mogućnosti :(
Arbiter of Change
16-09-2008, 12:45
Lipsync nije toliki problem ukoliko dobijem SDK uz njega... Npr u UE2 je bio Impersonator koji se mogao integrirati u razvoj, naravno cijeli Imp. Studio je trebao za to + Maya... Ne znam, ue3 mi je privlačan u Mass Effect ruhu... Tako bogat svemir na kojem možeš graditi :D
Shvaćam ja, ali problem je bi liSdobio sav potrebni software (sjećam se da je Bethesda za svoje TES igre, koje su ono praktički sinomnim za odlične modding igre, izdala lijepo CS, ali neke stvari su falile jer nisu bile Bethesdino vlasništvo već su samo iskorištene i problem je bila EULA (ubije me sada, ali ne mogu se sjetiti što... mislim da je bilo nešto oko importanja modela, jer su ljudi morali koristiti trikove konvertanja preko 3D Maxa ili čega već)).
Zapravo, predomislio sam se - volio bi da je Troika kao zadnju gestu prije kraja izdala SDK za Bloodlines... znam da community nikad nije prežalio što nije izašao.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.