PDA

Pogledaj cijelu verziju : Browser igra



Halo2
22-07-2008, 22:33
Pozz prijatelji...Prije nego sto zapocnem molim vas nemojte pljuvat po meni jer sam tek pocetnik u tome...Ja i mojih par (pametnih) prijatelja zapoceli smo radit igru.
Radi se o motorima nesto slicno ko onaj crash damagde ali ce se odvijat radnja sa motorima.
Ja trenutno trebam jednu pomoc a to je...kako napravit dizajn u dreamweaveru ja sam nesto isprobavao sa backgroundovima itd.,ali mi sad treba dreamweaver kako bi to sve to pospajo ili pitaj boga sta se u tome radi :shock: :oops: zato molim jedan tut, ili neka mi netko to objasni ako moze...
Kontakt:e-mail:mbukovic@net.hr
matejbukovic@yahoo.com
X-vatra:ifi455
THX SVIMA!!!
P.S. nemojte mi davat one linkove sa C++ itd. jer ce me to izludit :ekipa:

cerberi
22-07-2008, 22:40
haha ha :nonono: ...daj malo više detalja o tome što tražiš. šta ti treba tut za dizajniranje web site-a, za pospajati šta? ili nešto treće?

Halo2
22-07-2008, 22:42
Za dizajniranje web sitea

cerberi
23-07-2008, 00:40
poslao sam ti pm...

Plexihack
23-07-2008, 09:38
/cut

Prvo,ako ste toliki početnici da neznate ni HTML i CSS,dug je put pred vama...
Drugo,site radiš u HTML-u i CSS-u,program je Dreamweaver,a ostalo se radi u PHP-u,koji je teži...je netko u ekipi već programirao?
Onda,trebate imat nekog grafičkog dizajnera u ekipi,jer nitko neće igrat igru bez slika i s užasnim dizajnom.
Dobar hosting je isto osnovna stvar,ako planirate imat više od 100 posjetitelja istovremeno.

Nije to lak posao,ali možete skinuti i već gotov kod i onda samo malo izmijeniti,pa ćete biti 1 od x klonova.

Halo2
23-07-2008, 13:39
Ja sam graficki dizajner ja stavljam te slike i to samo moram sad naucit radit u dreamweaveru a za onog ko radi u php to jos neznamo tko ce bit, poznamo jednog sto zna u tome radit ali on radi na nekom drugom projektu tako da cemo to morat probat sami...A di se mozes skinut taj kod?

fps_gamer
23-07-2008, 14:44