Pogledaj cijelu verziju : Game maker 7
ponco1234
01-07-2008, 17:16
Jel netko registriran na yoyogames.com ak netko je nek mi kaže koje je igre napravio ja sam tek sad počeo na nekom ping pongu a od programiranja sam odusto možda za dvije godine nanovo počnem :D :D
e da i jel netko zna kako se napravi neprijatelj ono da puca na mene i to
DragonSoul
01-07-2008, 18:21
Kani se Game Makera. Uzmi bolje RPG Maker XP.
Ja osobno sam napravio side scrolling shooter. A sad dali sam tamo registiram, čisto sumnjam, jedino ako se drugačije nije moglo downloadati.
ljudi okanite se game makera i ostalih maker programa. ako želite raditi igre uzmite si knjigu ili opširni tutorial i krenite. morate imati volje. s druge strane, ak učiš gamemaker, nemoj pitat nešto non-stop. imaš tutoriale uz njega i tamo nauči raditi (tako sam ja, tako su i svi drugi).
e da, IDI OD PRVOG TUTORIALA A NE OD ONOGA GDJE PIŠE NEŠTO ŠTO TEBE ZANIMA, UČI SE OD PRVE LEKCIJE NE 4.
DragonSoul
01-07-2008, 19:18
ljudi okanite se game makera i ostalih maker programa. ako želite raditi igre uzmite si knjigu ili opširni tutorial i krenite. morate imati volje. s druge strane, ak učiš gamemaker, nemoj pitat nešto non-stop. imaš tutoriale uz njega i tamo nauči raditi (tako sam ja, tako su i svi drugi).
e da, IDI OD PRVOG TUTORIALA A NE OD ONOGA GDJE PIŠE NEŠTO ŠTO TEBE ZANIMA, UČI SE OD PRVE LEKCIJE NE 4.
Ma pusti ga, ako si ga pratio par dana, ona bi vidio da nema neke nade (ove godine) od njega. Nek čeka, a na game makerima nek uči logiku, trebat će mu.
Game_Fan
01-07-2008, 19:54
game maker nije toliko los kako se misli i prica,onaj ko picinje raditi igre uz programiranje lijepo je da pocne od game makera da se uvjezba sta mu sve treba u izradi igre.Ja bih rado poceo programirati u Visual C# al neznam engleski bas naj bolje,pa se kanim odakle poceti uciti neznam koje programe koristiti za eng pola ljudi vice da su neke rijeci netacne pa me strah da nenaucim krivo pa propade sve jbg.
Edit: Pa sam zato uzeo game maker da se malo uvjezbam nadam se da cu tu nauciti eng jezik.
Edit 2: Izvinite zbog spomenutog rjecnika,to sam samo naglasio.
ma game maker je super! ja već u njemu radim 2-3 godine (ne stalno ali tu i tamo) ak se želite udružiti, jer imam ja već ekipu neku tj. imao javite se na msn ili nekak, bili smo aktivni na stranici http://www.igre.co.nrSsad više i ne, al ak se skupimo opet možemo je pokrenuti! Inače završio sam ja 2 kolegija programiranja u c++ al game maker mi je nekak draži :)
fps_gamer
01-07-2008, 21:13
ti nisi normalan....
Game_Fan
01-07-2008, 21:49
ev javljam se ja i neznam bas mnogo u gm al kako koje objasnjenje ucim brzo
ev moj msn jasmin_destiny@hotmil.comSjavi se
Edit: fps_gamer,kome ti to nije normalan
fps_gamer
01-07-2008, 22:17
tebi... znas c++ a zajebavas se sa gm-om... radi igre sa SDL-om, directx-om, opengl-om
Game_Fan
01-07-2008, 22:30
e cekaj malo jarane ti si mene pomjeso snekim,da nebi bilo svadje ja uopste neznam ni jedan program ni c++ ni directx,opengl,c#,pa sam zato najavio da bi poceo raditi u Visual C# al nemogu zato sto neznam engleski jezik bas dobro
pa mi propada sve :(
a sad se lijepo vratimo na temu
Game_Fan
01-07-2008, 22:52
ja sam za 8)
fps_gamer
01-07-2008, 22:53
zajeb... duxu... :lol:
sorry
Game_Fan
01-07-2008, 22:55
:friends: :gitara:
da razjasnim malo, da napravim sa c++ i openGL-om nešto treba mi bar 3-4 puta više vremena nego u game makeru. U game makeru moje igre se sastoje barem od 90% GML-koda dok ostatak ide na one blokove i evente. Za sve koji žele napraviti jednostavne, zabavne igre što brže preporučam definitivno game maker. Ako žele raditi neke uber mega projekte nek si nađu još par ljudi koji se kuže u jezike i grafiku te neka si odvoje 2-3 mjeseca slobodnog pa neka rade, ja za to nemam vremena.
Nek me netko uštipne možda je sve ovo samo san ... :)
da razjasnim malo, da napravim sa c++ i openGL-om nešto treba mi bar 3-4 puta više vremena nego u game makeru. U game makeru moje igre se sastoje barem od 90% GML-koda dok ostatak ide na one blokove i evente. Za sve koji žele napraviti jednostavne, zabavne igre što brže preporučam definitivno game maker. Ako žele raditi neke uber mega projekte nek si nađu još par ljudi koji se kuže u jezike i grafiku te neka si odvoje 2-3 mjeseca slobodnog pa neka rade, ja za to nemam vremena.
I ponovno se vračamo na osnovni razlog nekorištenja GM-a. Ta igra nije tvoja, kod te igre je napisao autor gm-a. Ono malo skripti koje napišeš su 5% koda cijele igre.
Zbog toga, nemam ništa protiv ako netko koristi GM; ali hvaliti se igrama napravljenim u njemu je glupo jer je autor svake igra napravljene u gmu samo malim djelom njezin autor. :P
upravo to što kažeš luka. mislim, ako netko nezna ništa o programiranju neka proba sa gm-om. ali neka proba i sa gm-ovim onim jezikom. nek proba, al nek se ne zadržava dugo sa njime. kad ga nauči neka krene na c++ ili c#. vjerojatno neće imati pojma šta je šta ALI neka krene učit jeb...kad se krene u školu nemaš blage veze neke stvari ALI ih naučiš, pa tako i programiranje. odvoji si malo vremena, volje i PONCO1234 kreni učiti, a ne otvarat 5-6 tema sam tak... :ekipa: ovdje ne voli to...
fps_gamer
02-07-2008, 09:54
ja sam jos prije 2god nesto pokusavao sa gm-om ali nije mi se dalo zajebavati se s tim i odustao...
veci je gust to raditi sve programiranjem iako ce trebati nesto vremena za doci do toga...
ponco1234
02-07-2008, 18:40
imam jedan problem kada sam napravio igru i želim je objavit na yoyo.games.com piše mi da nemam adobe flash player 9.Ja si instaliram a on meni opet!
imam jedan problem kada sam napravio igru i želim je objavit na yoyo.games.com piše mi da nemam adobe flash player 9.Ja si instaliram a on meni opet!
skini najnoviji firefox i iz njega instaliraj
ugl, moraš skidati flash iz browsera u kojem ćeš ga koristiti
ponco1234
02-07-2008, 18:50
hvala sad radi :D
DrunkyDuck
02-07-2008, 20:46
I ponovno se vračamo na osnovni razlog nekorištenja GM-a. Ta igra nije tvoja, kod te igre je napisao autor gm-a. Ono malo skripti koje napišeš su 5% koda cijele igre.
Zbog toga, nemam ništa protiv ako netko koristi GM; ali hvaliti se igrama napravljenim u njemu je glupo jer je autor svake igra napravljene u gmu samo malim djelom njezin autor.
Malim djelom, kakva glupost, a sto je sa grafikom i audiom? Po tebi 2D dizajner koji ce koristiti svoju grafiku, a to nije mala stvar, nema pravo nista napraviti dok ne nauci programiranje ili nadje tim. Po tome je i vecina osoba koja radi na profesionalnim (komercijalnim) naslovima nepotrebna. Eh, volio bih vidjeti jedan Assasin's Creed ili Unreal Tournament koji koristi "programmer art".
A onih 5%... Igra treba varijable, dijaloge, po potrebi inventorij, GUI i stosta toga. GM nema "make my game" opciju pa i samo skriptiranje zahtijeva dosta posla. Inace, ako zelis biti puritanac kod programiranja nemoj koristiti .h datoteke i sdk-ove pa ces na kraju moci reci da si sam napravio veci dio posla.
I ponovno se vračamo na osnovni razlog nekorištenja GM-a. Ta igra nije tvoja, kod te igre je napisao autor gm-a. Ono malo skripti koje napišeš su 5% koda cijele igre.
Zbog toga, nemam ništa protiv ako netko koristi GM; ali hvaliti se igrama napravljenim u njemu je glupo jer je autor svake igra napravljene u gmu samo malim djelom njezin autor.
Malim djelom, kakva glupost, a sto je sa grafikom i audiom? Po tebi 2D dizajner koji ce koristiti svoju grafiku, a to nije mala stvar, nema pravo nista napraviti dok ne nauci programiranje ili nadje tim. Po tome je i vecina osoba koja radi na profesionalnim (komercijalnim) naslovima nepotrebna. Eh, volio bih vidjeti jedan Assasin's Creed ili Unreal Tournament koji koristi "programmer art".
A onih 5%... Igra treba varijable, dijaloge, po potrebi inventorij, GUI i stosta toga. GM nema "make my game" opciju pa i samo skriptiranje zahtijeva dosta posla. Inace, ako zelis biti puritanac kod programiranja nemoj koristiti .h datoteke i sdk-ove pa ces na kraju moci reci da si sam napravio veci dio posla.
Drunky pretjeruješ... I programeri i artisti su potrebni kod većih projekata i to se podrazumijeva... Treba vladati međusobno poštovanje, svatko radi svoj posao najbolje što može, i ništa nije manje bitno od drugog. Kohezija i suradnja je ključ uspješnom projektu, a što se tiče GMa i takvih programa, slobodno ih koristite, ali to je vaš izbor.
DrunkyDuck
02-07-2008, 21:21
Pa da, ali kod odluke koristiti li "Maker" ili ne je bitna procjena. Recimo da se osoba odlucila za graficki dizajn i krenula je sa ucenjem. Nakon nekog vremena ce imati nesto za pokazati i sad ima 2 opcije:
1) naci amaterski tim
2) sam krenuti u izradu
Ako krene sa prvim, sto se dogadja? Necu govoriti o teoriji nego praksi. Nadje programera ili dva i nakon nekoliko buildova se projekt raspadne (90% slucajeva). Vecina nas je to prosla i sto je najgore, uglavnom nakon nekog obavljenog projekta i posla se vise nikom neda kretati ispocetka sa drugim timom.
S druge strane, ako dizajner odluci sam krenuti u izradu, opet ima 2 opcije. Jedna je da zaboravi na usavrsavanje u poslu koji je odabraoSi krene na ucenje programiranja sto nema smisla, a naravno, balansirajuci sa 2 ogromna posla nista nece zavrsiti.
Dakle, najvise sansi ima ako krene sa makerom, bio on 2D ili 3D. Moze se posvetiti grafici i iz te perspektive ce ionako uciti sve sto mu je potrebno za isti smjer.
Zasto sve to? Pa, prva stvar, mozda je osobi hobi. Druga, mozda zeli pokazati sto moze napraviti u slucaju da ga zanima posao u gaming industriji, to je ipak lakse prezentirati u igri nego statickim renderima.
Nemojte me krivo shvatiti, ako cemo o postotku, 99% igri napravljeno sa makerima je smece. No, ne zbog cinjenice da su napravljene sa spomenutim nego jer skoro nikakav trud nije ulozen u njih.
I ponovno se vračamo na osnovni razlog nekorištenja GM-a. Ta igra nije tvoja, kod te igre je napisao autor gm-a. Ono malo skripti koje napišeš su 5% koda cijele igre.
Zbog toga, nemam ništa protiv ako netko koristi GM; ali hvaliti se igrama napravljenim u njemu je glupo jer je autor svake igra napravljene u gmu samo malim djelom njezin autor.
Malim djelom, kakva glupost, a sto je sa grafikom i audiom? Po tebi 2D dizajner koji ce koristiti svoju grafiku, a to nije mala stvar, nema pravo nista napraviti dok ne nauci programiranje ili nadje tim. Po tome je i vecina osoba koja radi na profesionalnim (komercijalnim) naslovima nepotrebna. Eh, volio bih vidjeti jedan Assasin's Creed ili Unreal Tournament koji koristi "programmer art".
A onih 5%... Igra treba varijable, dijaloge, po potrebi inventorij, GUI i stosta toga. GM nema "make my game" opciju pa i samo skriptiranje zahtijeva dosta posla. Inace, ako zelis biti puritanac kod programiranja nemoj koristiti .h datoteke i sdk-ove pa ces na kraju moci reci da si sam napravio veci dio posla.
Ofc, netko može napraviti grafiku i to staviti u GM. Reći da je napravio igru ili se njome hvaliti kao neki slučajevi na forumu nije ok jer kod te igre nije napisao, a kod igre je daleko najbitniji dio igre jer čini samu igru. Da, kod koji napišeš u gmu je 5% ukupnog koda koja bi igra imala bez GM-a. Ima brdo inicijalizacija i pozadinskih stvari već i kod najjednostavnijih igra za tako nešto.
DrunkyDuck
02-07-2008, 22:58
Dakle, osoba koja napravi pricu, grafiku, zvukove, glazbu i sama osmisli gameplay u biti nije napravila igru jer ju nije kodirala.
Interesantno, hoces li ti poslati e-mail profesionalnim dizajnerima price, dijaloga, zvukova, glazbenicima, modelarima, konceptualnim umjetnicima, 2D artistima, vodjama projekta i reci im da se mogu poceti pakirati?
Ja cu biti malo realniji pa cu reci da svi ti poslovi + programiranje medjusobno zavise jedan od drugog i da su jednako bitni. Vidis, jedan level designer (profesionalac) vjerojatno ne zna mnogo o programiranju, tek zna skriptirati shadere i evente na mapi. Svejedno, bez njega igra nema igre jer nema tog programiranja koje ce zamjeniti kvalitetan level design, i obrnuto, naravno. Taj isti level designer vjerojatno ulaze istu kolicinu vremena kao i programer radeci mape i polirajuci ih. Dakle, nije manje bitan posao niti manje zahtjevan, no ako ti dalje zelis hvaliti ono sto znas raditi najbolje, samo pucaj.
Jednom kad se okusas u ostalim aspektima izrade igre mozemo pokusati sa objektivnijim razgovorom.
Slažem se s tobom u svemu što si rekao, ali profesionalci ionako ne koriste game makere. Ono što ja želim reći je da 99,9% ljudi koji koriste gm-e teksture nacrtaju u paintu - a taj dio je jako mali u odnosu na kod enginea game makera koji pokreče sve to.
DrunkyDuck
02-07-2008, 23:08
Ok, tu se slazem ali sam ja mislio na developere koji se stvarno potrude oko svega sto mogu kontrolirati u makeru i grafike. Oni na kraju naprave zanimljivu drugaciju igru ali i sam sam rekao da se takvi pojavljuju u promilima.
Mislim da kod koristenja makera nema izgovora za slabu grafiku i gameplay.
ponco1234
03-07-2008, 07:01
jel moguce u visual c# napravit igru????
jel moguce u visual c# napravit igru????
Ponco moguce je u bilo kojem programskom jeziku napraviti igru... on samo podreduje stil pisanja i dostupnost te igre za odredene platforme
Sto se tice GM i programiranja, mislim da ste se previse ufurali u to vase programiranje i velicanje programiranje u nebesa... Kod nikako nije daleko najbitniji dio igre a bome ni najbitniji, nekada jest ali sada je to samo dio posla...
I btw 90% koda kojeg vasa isprogramirana igrica koristi niste vi napisali, ali ne vidim da vam tko sere zbog toga...
nitko nije ni rekao da je kod najbitniji dio igre. ja znam jer kad sam radio sam bez tima programirajući svoju igru e onda je bio problem modeli, leveli, jer bez toga i animacija likova nisam mogao nastaviti tako da ja programiranje i modeliranje dijelim na 50:50
#ponco, gle ovako...čoeče pa ti ni neznaš šta je programerski jezik nit logiku programiranja. napravi slijedeće: odi na google upiši visual c++ express ili visual c# express (besplatni su) skini jedan od njih uzmi neki tutorial na netu za onog kojeg si skinuo i kreni učiti...e da, ako neznaš engleski si je** ježa u ledja...
Sad ide lock.
Ponco, dao sam ti onu e-knjigu, ako te zanima pročitaj, ako ne nemoj.
Ovo nema više smisla, stalno otvaraš nove teme da bi pitao jednu te istu stvar.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.