PDA

Pogledaj cijelu verziju : Bilo kuda, GTA svuda!!!!

Raziel
01-07-2008, 08:51
Neznam da se smijem ili da plačem, ali neki gameri neznaju svoju grancu.
Danas mladež zbilja žele biti Niko
(Ne trebam prevodit, zar ne?)

Teens busted for GTA copycat crimes (http://www.gamespot.com/pages/news/show_blog_entry.php?topic_id=26457169&sid=6193079&om_act=convert&om_clk=newstop&tag=newstop;title;17)

The Grand Theft Auto franchise has never had an easy time of it in the press. Given that the title is in itself a felony, it's not surprising that some parents and politicians would assume it to be a negative influence on kids.

Those who share that point of view can point to an incident in New York this week, as Long Island-based Newsday is reporting that police have arrested six teens for going on a crime spree that they admitted was imitating acts seen in Rockstar's GTA series. Through Tuesday night and into Wednesday morning, the kids mugged and severely beat a man, attempted a carjacking, and vandalized a vehicle before being arrested by Garden City police, authorities said. A bat, a crowbar, and a broomstick were confiscated from the teens upon their arrest.

The teens spanned ages between 14 and 17. Two of them had prior records, one for burglary and larceny, the other for drug possession. All six suspects were charged as adults; five of them face a felony robbery rap, while the sixth was charged with misdemeanor criminal possession of stolen property.

"They decide that they're going to go do some street robberies, emulating the popular fictional character Niko Bellic," Nassau County detective lieutenant Raymond Cote told Newsday. In the first incident of the night, the mugging, Cote said the teens "approach him from behind, force him to the ground, start punching him, kicking him, knocking the teeth out of his head and take what he has on him."

BTW nadam se da sam napisao na pravi podforum. :)

nosferatu25
01-07-2008, 11:43
u, sad kad ponovo odnekle izbije Jack Thompson... :D

Miles
01-07-2008, 12:59
u, sad kad ponovo odnekle izbije Jack Thompson... :D
Da ima imalo pameti ovaj put bi šutio. Klinci su i prije ovog incidenta radili srajna. Ovo što su rekli da su pokušali imitirati Niku je samo jadan pokušaj da se izvuku sa lakšom kaznom na temelju neuračunljivosti: "Nisam ja kriv, nasilje u igrama me natjeralo da razbijem liku lubanju." :twisted:

ScorpiuS
01-07-2008, 13:55
Ši, blame it all on gamez!
Slažem se s Milesom u potpunosti. Igre nisu krive za retardiranost retardiranih.

Peyo
01-07-2008, 15:31
DA, bolje bi bilo da na nasilnim igrama piše: zabranjeno za retardirane, maloumne, šizofreničare, psihopate, nasilnike, ubojice, silovatelje, pedofile, nekrofile.... itd ili najbolje prije kupnje igre trgovcu pokazati liječničke nalaze. :D

RayDX
01-07-2008, 15:33
Hmmm... Vole nasilje... Idemo se zatvoriti u battleground, a malom Rayu ćemo dati nanosuit i motornu pilu iz Gears of Wara... Pa da vidimo veselja.

nosferatu25
01-07-2008, 16:36
najbolje prije kupnje igre trgovcu pokazati liječničke nalaze. :D
ili dosije :D

Thrall
01-07-2008, 17:21
Te osobe bi i bez GTA-a napravili neka sranja... Ja sam znao igrati dan i noć Super Maria pa mi nije palo na pamet da jedem crvene i zelene gljive i zavlačim se u cijevi.

Arbiter of Change
01-07-2008, 17:24
... Ja sam znao igrati dan i noć Super Maria pa mi nije palo na pamet da jedem crvene i zelene gljive i zavlačim se u cijevi.
Isse, sad sam doživio flashback kad mi je stari govori da ću baš to raditi ako ne prekinem. :rotfl:

neox99buleseye
30-09-2008, 08:26
Ma lol.. to sta ovi govore ... to je samo da ispadnu veci ludjaci preed sudom... pa da je manja kazna !!! Bullshit , no body has ever killed anybody beachoase the games!!!

Lord Jambrek
30-09-2008, 14:48
Teens busted for GTA copycat crimes (http://www.gamespot.com/pages/news/show_blog_entry.php?topic_id=26457169&sid=6193079&om_act=convert&om_clk=newstop&tag=newstop;title;17)

The teens spanned ages between 14 and 17. Two of them had prior records, one for burglary and larceny, the other for drug possession. All six suspects were charged as adults; five of them face a felony robbery rap, while the sixth was charged with misdemeanor criminal possession of stolen property.
)

Ovo dovoljno govori

Lord Jambrek
30-09-2008, 17:48
To je opće poznato, samo mediji to ignoriraju.

neox99buleseye
01-10-2008, 06:54
To je opće poznato, samo mediji to ignoriraju.

Mas mediji prikazuju svakoga i sve vezano uz to u sto losijem svijetlu ..... ovi su ludi, igre su ih na toi natjerale, a roditelji zlostavljali.... mislim nije nis od tog istina, ni da su ovi ludi( mozda) ali niti su ih roditelji zlostavljali, a vjerojatno su prije tjkedan dana dobili computer....