PDA

Pogledaj cijelu verziju : Pištanje kompa



mehekek
03-05-2008, 11:42
Imam stari komp kojeg dosta koristim u svrhu surfanja ili gledanja videa na youtubeu. Procesor ima 3Ghz maticna je neka 848PNeo-V... i komp mi tako pišti da bi mi susjedi seru zbog toga :(
Zauzece processora je konstantno preko 60% ... molim pomoc

Mjutant
03-05-2008, 11:43
Stisni ctrl+alt+delete da ti otvori task maneger i odi pogledat sto ti toliko opterecuje proc

mehekek
03-05-2008, 11:46
http://img72.imageshack.us/img72/2945/50376862qb1.jpg

croat1gamer
03-05-2008, 14:01
meni je jednom pistao zbog pogresno stavljenog ram-a (uopce nije bio stavljen)
otvori komp (osim ak nije pod garancijom) i pogledaj jesu li ona dva komada uz ram okomita ili nakosena, ako su nakoseni ram nije uopce spojen na komp pa ih vrati na okomit polozaj tako da ram pritisnes u utor (trebati ce malo sile, ali nemoj prejako da ne pukne), kada oni zlatni konektori na ramu budu jedva vidljivi znaci da je ram spojen (ovo sam malo amaterski objasnio)
kada upalis komp trebalo bi biti bez pistanja

!!! prije spajanja izvuci kabel od kompjutera iz struje

C
04-05-2008, 21:33
http://img72.imageshack.us/img72/2945/50376862qb1.jpg
System Idle Process je na 99%, što znači da ti je uzemljenje CPU-a 1%.

Pretraži PC nekim programima, AV-ima, očisti ga od prljavštine, itd.
Kada to uradiš, ako nisi prije radio vidjeti ćeš kako će ti PC prodisati.

To mi je najžešće, donese ti netko PC na servis i kaže, PC je jako spor, jedva ulazim tamo, jedva zatvaram, jedva, sve nešto zbrda zdola, jednom prijeđeš CCleanerom i k'o raketa radi.

Ako ti pišti dok šljakaš s njime normalno, prvo ga očisti svime mogućim, i ako i dalje bude isti problem, onda je hardware.
Pa tada možeš pokušati s resetiranjem BIOS-a i čišćenjem CMOS-a.

Ovo je moj CPU u testu s virusom. :D
[attachment=0:22v2lldy]CPU_and_HDD_Killer.PNG[/attachment:22v2lldy]

B4j4
04-05-2008, 22:16
hehe.. imo sam taj problem.. otvori ga i pocisti prasinu iz njega...