PDA

Pogledaj cijelu verziju : C++... pomozite mi s klasama!



djelim s nulom
01-04-2008, 18:47
Evo napokon sam prelistao 225 stranica knjige "Demistificirani C++" i dođoh do tih famoznih klasa. Uglavnom sam shvatio o čemu se tu radi ali već na prvom primjeru iz knjige kojeg sam proba na kompu pojavljuje se jedan error kojega ne kužim. Molim vas možete li mi pomoći!


#include <iostream>
using namespace std;

void main()
{
class vektor
{
public:
float ax, ay;
void mnoziskalarom(float skalar);
};

void vektor::mnoziskalarom(float skalar)
{
ax = ax * skalar;
ay = ay * skalar;
}

vektor v;
v.mnoziskalarom(5.0);
}

error C2601: 'main::vektor::mnoziskalarom' : local function definitions are illegal


Vidim i sam po debuggeru da je neka početnička greška... ali ja sam početnik s klasama... možete li mi pomoći, znate li gdje je greška i kako je popraviti!?

DragonSoul
01-04-2008, 20:18
Ovdje (http://www.google.hr/search?hl=hr&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=Wyl&q=error+C2601+%3A+local+function+definitions+are+i llegal&btnG=Tra%C5%BEi&meta=)Sje riješenje svih tvojih problema :D

djelim s nulom
01-04-2008, 20:52
Već sam ja progooglao, ali ne nalazim rješenje, koliko ja vidim ne definiram jednu funkciju unutar druge i nisam zaboravio zatvorit vitičaste a to se navodi kao glavni problemi... Pa zato se nadam da će ovo znat odgonetnuti netko s foruma.

djelim s nulom
01-04-2008, 21:07
Evo privremeno sam rješio problem tako što sam deklaraciju vektora i funkcije prebacio izvan main():

#include <iostream>
using namespace std;

class vektor
{
public:
float ax, ay;
void mnoziskalarom(float skalar);
};

void vektor::mnoziskalarom(float skalar)
{
ax = ax * skalar;
ay = ay * skalar;
}

void main()
{

vektor v;
cin >> v.ax >> v.ay;
v.mnoziskalarom(5.0);
cout << v.ax << endl << v.ay;
char z;
cin >> z;

}


ali zna li tko u čemu je problem i može li mi objasniti?

koki007
02-04-2008, 15:12