Pogledaj cijelu verziju : Top 5 filmova svih vremena
bezimeni
22-02-2008, 23:22
Znam da je teško odabrati samo 5 filmova ali pokušajte...
1.Kum
2.Kum 2
3.Dobar,ružan,zao
4.Vod smrti
5.Tanka crvena linija
kad već pišeš piši u originalu kako se zovu...ovako smiješno zvuči :D
inače mislim da je ovakva tema već bila
1.Kum
2.Smrtonosno Oružje (svi)
3.Pakleni šund
4.Zelena Milja
5.Spašavanje vojnika ryana
1) Transformeri - ne šalim se :pray:
2) Hrid - (Nicolas Cage i Shawn Connery)
3) Black Hawk Down
4) Glup i Gluplji :D
5) Troja
Da_killah
23-02-2008, 00:42
bez nekog posebnog reda, iako mi prvi možda i je najdraži, apokalipsa danas, star wars empire strikes back, scarface, pulp fiction i ko to tamo peva, te filmove najviše volim pogledati, je da nisu svi top of the tops, neki se nekima uopće neće sviđat, al jebiga...
možda čudna tema jer svi imaju različite ukuse, pa mi prikladniji naziv bio vaših top 5 filmova, ali mislim da je postojala već takva...enivej, evo mojih:
1. Braveheart (Hrabro srce)
2. Mad Max 2: The Road Warrior (Pobješnjeli Max 2: Drumski ratnik :))
3. Groundhog Day (Beskrajni dan)
4. Independence Day (Dan nezavisnosti)
5. Terminator 2: The Judgement Day (Terminator 2: Sudnji dan)
...
ima ih još al' mi je ovo top pet najdržaih i njih uvijek mogu pogledati :pray:
E vidiš, slažem se za groundhog day! Eo mojih, bez nekog reda:
- Groundhog day
- Good, bad, ugly
- Clockwork orange (paklena naranča)
- Forrest Gump
- Léon (profesionalac)
bezimeni
23-02-2008, 09:55
Léon
- onaj film gdje Jean Reno glumi ubojcu koji počne podučavat onu malu Matildu (ne sjećam se kak se zove, recite mi pa ću ispravit)
Leon :wink:
E da, Leon profesionalac, ty guys :bravo:
Dreadlock
23-02-2008, 10:24
ides,pol ovih vasih filmova su ciste amerikanijade
1. 1408
2. saw
3. spawn
4. glup i gluplji
5. SAW 4
Nemoguce nabrojat 5 top filmova imam ih previše.
1. Policijska Akademija
2. Policijska Akademija 2
3. Policijska Akademija 3
4. Policijska Akademija 4
5. Policijska Akademija 5
ides,pol ovih vasih filmova su ciste amerikanijade
Ah da, zaboravio sam da sofisticirani pojedinci najviše uživaju u švedskim ljubavnim tragikomedijama...
1.300,predobar film,naježio sam se kad sam ga gledao.
2.Čovječe,gdje mi je auto? - isto super film,iako sam ga gledao davno...
3.Spašavanje vojnika Ryana - također gledao davno,ostao mi je u vrlo dobrom sjećanju.
4.Mrak film - kad se gleda sa ekipom,uf što je dobar :D
5.LOTR.Nema potrebe za objašnjenjem ;)
Evo, na brzinu, sam se sjetio ovih da su mi dobri:
1. Donnie Darko
2. V for Vendetta
3. Ultraviolet
4. Snatch
5. Legaly Blonde (ne šalim se)
Naravno, kad bih se sad malo bolje potrudio, našlo bi se nešto bloje, ali eto ...
Pulp Fiction
Halloween
Clockwork Orange
Friday the 13th part 3
Reservoir Dogs
ma mogao bi nabrajati do sutra...al evo ovo sad iz glave...
Svinjoguz
23-02-2008, 11:53
1.schindlerova lista
2.spasavanje vojnika ryana
3.miami vice
4.star trek first contact
5.kum
Ovo je nemoguce :?
Kako cu strpati toliko odlicnih filmova u 5 ...
Black Hawk Down
Alien
Godfather
Pulp Fiction
Leon
SW Trilogy
LotR
Psiho (Alfred H. ftw :pray:)
A uglavnom ... od Spielberga, Alfred H.-a, Ridley Scotta su svi filmovi odlicni ...
Ovo je nemoguc zadatak, nemogu se ni sjetit svih super filmova.
Npr. Memento, Butterfly Effect mi je sad pao na pamet
Mojih rezervnih 5: :D
1. Aliens
2. Predator
3. Indiana Jones i otimači izgubljenog kovčega
4. Star War V: Empire Strikes back
5. Dawn of the dead (Zora živih mrtvaca)
Mojih rezervnih 5: :D
1. Aliens
2. Predator
3. Indiana Jones i otimači izgubljenog kovčega
4. Star War V: Empire Strikes back
5. Dawn of the deadS(Zora živih mrtvaca)
Jeli to onaj prvi originalni Romerov film? Ako da, i meni je to najbolji zombie film ikada, sve ovo kasnije (pogotovo land of the dead) je sve gore i gore....
Jest, to je prvi originalni... :pray:
1. The Crow (1. dio sa Brandonom Leejem R.I.P.)
2. The Masters of The Universe
3. Highlander (1. dio, ostatak je smeće)
4. The last Samurai
5. Dances with Wolves
Dreadlock
23-02-2008, 13:35
ides,pol ovih vasih filmova su ciste amerikanijade
Ah da, zaboravio sam da sofisticirani pojedinci najviše uživaju u švedskim ljubavnim tragikomedijama...
ja sam samo naveo cinjenicu.
Cinjenica jest da je spasavanje vojnika ryana cista amerikanijada,dan neovisnosti takoder.
Ako zelis pojasnjenje samo javi :wink:
i nemoras odmah prelazit na vrijedanje :roll:
ides,pol ovih vasih filmova su ciste amerikanijade
Ah da, zaboravio sam da sofisticirani pojedinci najviše uživaju u švedskim ljubavnim tragikomedijama...
ja sam samo naveo cinjenicu.
Cinjenica jest da je spasavanje vojnika ryana cista amerikanijada,dan neovisnosti takoder.
Ako zelis pojasnjenje samo javi :wink:
i nemoras odmah prelazit na vrijedanje :roll:
isto tako je činjenica da je saving private ryan odličan film...i sad bi ga ljudi trebali mrziti jer veliča amerikance?
Dreadlock
23-02-2008, 14:18
ne,ja sam samo rekao da vidim da ljudi preferiraju amerikanijade,sto mi je jako zao.
beba nema zvečku
23-02-2008, 14:31
1. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
2.The Big Lebowski
3.Cidade de Deus
4.Godfather
5.A Clockwork Orange
mislim da bute znali koji su filmovi bez prevoda
1. Terminator 2 : Judgement Day (Terminator 2 : Sudnji Dan)
2. Matrix Trilogy (Matrix Trilogija)
3. Scarface (Lice s ožiljkom)
4. Saw (Slagalica Strave)
5. Danny The Dog (Vjerni Danny)
Braveheart
The Last Samurai
American History X
Gladiator
Fight Club
Znam ovak iz glave još par bogovskih filmova, al evo, 5 najboljih kojih se mogu sjetit. U svakom slučaju, preporuka za pogledat.
Al Bundy
23-02-2008, 20:34
lotr
lotr : two towers
lotr : return of the king
Matrix ( trilogija )
Star Wars
A boze,kako nabrojat pet najboljih?
Da li stavit svih pet od Kubricka?
Da li u prva tri stavit prstenovu trilogiju?
Da li stavit pet crno bijelih klasika?
Da li da stavim i nesto starih jugoslavenskih filmova?
mogu sastavit listu najboljih od onih koje sam u zadnjih mjesec dana gledao
1. The Seventh Seal
2. Time Machine (original)
3. Green Street Hooligans
4. Citizen Kane
5. Back To The Future
Matilda Mother
24-02-2008, 07:27
- onaj film gdje Jean Reno glumi ubojcu koji počne podučavat onu malu Matildu (ne sjećam se kak se zove, recite mi pa ću ispravit)
Leon :wink:
Matilda^^
hm...
randomly:
1. rashomon
2. rebecca
3. građanin kane
4. sve o evi
5. 2001: odiseja u svemiru
6. amarcord
od novijih:
1. panov labirint
2. amelie
3. klub boraca
4. memento
5. pulp fiction
6. moulin rouge :oops:
5 mi bilo premalo xD
Arbiter of Change
24-02-2008, 08:31
Drago mi je da je netko spomenuo Građanina Kane-a konačno. :)
Što se mene tiče, ja ne mogu napraviti listu iz čistog razloga jer se ne sjećam svih filmova koje sam pogledao i jer ne mogu izabrati 5 najboljih da me ubijete.
1. Policijska Akademija
2. Policijska Akademija 2
3. Policijska Akademija 3
4. Policijska Akademija 4
5. Policijska Akademija 5S:pray: :pray: :pray:
1. Savin Private Ryan
2. Godfather (svi)
3. Scarface
4. Halloween (skoro svi)
5. Matrix (svi)
Sickmanno1
24-02-2008, 23:30
Star Wars all Six Episodes...
RIPtheREAPER
25-02-2008, 15:01
najbolji mi je Snatch
a sad tesko mi se odlucit za ostala 4 :P
1. Spašavanje vojnika Rayana
2. Dan Nezavisnosti
3. Kum 3
4. Kemijski orgazam
5. Djevojka od milijun dolara
Gravestone_bluz
25-02-2008, 20:54
1. BorДt
2. L.A. Confidential
3. Glup i gluplji
4. Pjevajte nešto ljubavno
5. Jhon Rambo
mozda cak i nisu al tih se trenutačno mogu sjetit
nemrem napravit top al mogu rec 5 koji su mi bolji..
LOTR trilogija
zelena milja
mr.Brooks
kocka (1 il 2 ,nemrem se sjetit)
1408
Utoplytanian
25-02-2008, 21:46
1.SThe GameSsto nitko nije gledao taj film,po meni je najbolji /u uskoj konkurenciji sa ostalima :pray:
2. Kum trilogija
3. SW trilogija
4. Matrix trilogija
5. 300 / Gladiator / Troja, nesto te tematike,ne mogu se odlucit :)
ima ih jos ali sad mi samo ovi padaju na pamet koje sam nedavno pogledao
Matilda Mother
25-02-2008, 23:01
el boldani onaj sa M. Douglasom?
eee, to je dobar film:D
mrs.croft
26-02-2008, 15:28
1. Lock, Stock & Two Smoking Barrels
2. Mad Max 2
3. Pulp Fiction
4. Trainspotting
5. Snatch
Utoplytanian
26-02-2008, 17:07
sad sam tek vidio reply :)
film mi je predobar, obavezno pogledat, psiholoski triler a Douglas je to predobro odglumio :pray:
sad da ne bude offtopic, od filmova koje se obavezno mora pogledat jos bih ubacio A Beautiful Mind (genijalan um)- Russell Crowe :pray:
Demon Hunter
28-02-2008, 12:52
1.Lord of the Rings-Trilogy
2.Hitman
3.300
4.Enemy at the Gates
5.Dobar Los Zao
Matrix
Constantine
A.I.
Terminator 2( :D )
Harold i Kumar
Raoul Duke
28-02-2008, 15:25
The last Samurai
Friday
Friday After
How High
i normalno Ressurection xD :pray: :pray:
EDIT :OMG zaboravio KUMA !
btw. 666 post :evil: :rambo:
1. Spašavanje vojnika Ryana
2. Monty Python and the Holy Grail :pray: :pray: :pray:
3. Kum
4. Sin City
5. Forrest Gump
1. A Clockwork Orange - Stanley Kubrick
2. 2001: A Space Odyssey - Stanley Kubrick
3. Alien - Ridley Scott
4. Blade Runner - Ridley Scott
5. Stalingrad - Joseph Vilsmaier
nekako mi prvi pali na pamet...
shai_hulud
29-02-2008, 17:10
subjektivno
1.The Shawshank Redemption
2.Se7en
3.Taxi Driver
4.Forest Gump
5.O Brother where art thou
s tim da su Blade Runner i Alien treći daleko iznad konkurencije.
1. Terminator 2
2. Batman begins
3. Predator
4. Apollo 13
5. U-571
callista
29-02-2008, 17:31
1. Lotr- fellowship of the ring
2. DObar, loš, zao
3.nemogu se više sjetit
1. A Clockwork Orange - Stanley Kubrick
Ja ne znam jesam ja bio napušen dok sam to gledao ili što, ali meni je taj film bio užasan... Predug, dosadan uglavnom. A toleriram slow pace (ipak mi je Lost In Translation jedan od najdražih filmova :) )
Da_killah
29-02-2008, 18:38
pa onda je pravo pitanje jesi li bio napušen?
Matilda Mother
29-02-2008, 22:18
clockwork orange predobar film :pray:
Lord Jambrek
29-02-2008, 22:21
Star Wars Episode VI: Return of the Jedi
Star Wars Episode IV: A new Hope
Lock, Stock & Two smoking barrels
Munje
John Rambo
1. A Clockwork Orange - Stanley Kubrick
Ja ne znam jesam ja bio napušen dok sam to gledao ili što, ali meni je taj film bio užasan... Predug, dosadan uglavnom. A toleriram slow pace (ipak mi je Lost In Translation jedan od najdražih filmova :) )
Da si bio napušen možda bi ti bio bolji :) To je remekdjelo među filmovima, mislim da su drugi režiseri iskoristili svaku sekundu paklene naranče ubacivši po nešto u svoje filmove.
Metabolicc
06-03-2008, 18:43
1. Der Untergang (Hitler-Konacni pad)
2. Stalingrad
3. Taekguki (Izgubljeno bratstvo)
4.Dvanaestorica zigosanih (neznam orginal ime)
5.Saving private Ryan (nije da volim Amerikance ali film stvarno nije loš)
Hamti Damti
06-03-2008, 22:06
1. Glasnici vjetra
2. Spašavanje vojnika Ryana
3. Neprijatelj pred vratima
4. Tanka crvena linija
5. Huligani
nema nekog posebnog rasporeda:
black hawk down
saving private ryan
mad max 2
mad max 3
i zadnje je otvoreno jer se trbam odlučiti
edit.odlučio sam se za film za koje ne znam ime,glumi sjećam se brad pitt cigana uglavnom ima mafije i boksa,dijamanata,psa koji jede dijamante,sarkazma,bilo je nedavno na rtl
mrs.croft
06-03-2008, 23:41
edit.odlučio sam se za film za koje ne znam ime,glumi sjećam se brad pitt cigana uglavnom ima mafije i boksa,dijamanata,psa koji jede dijamante,sarkazma,bilo je nedavno na rtl
Snatch
kum je svakako number 1. al za ostalu četvorku je teško reć,puno mi dobrih filmova pada na pamet,e da number 2. je scarface
edit.odlučio sam se za film za koje ne znam ime,glumi sjećam se brad pitt cigana uglavnom ima mafije i boksa,dijamanata,psa koji jede dijamante,sarkazma,bilo je nedavno na rtl
Snatch
thx
genijalan film
4.Dvanaestorica zigosanih (neznam orginal ime)
Dirty Dozen
blackman
08-03-2008, 10:38
(1.) Back to the future (sva tri nastavka)
(2.) LOTR (cijela trilogija)
(3.) The Godfather
(4.) The last samurai
(5.) Magnificent Seven
gray fox1415
19-03-2008, 00:08
1. Gladiator
2. 300
3. Bravehearth
4. Star Wars (svi)
5. God of war
gabriel logan
23-03-2008, 21:27
1 bourne identity (1988)
2 Black Hawk Down
3 Terminator 2: The Judgement Day
4 Forrest Gump
5 Predator
ps lotr
kum je svakako number 1. al za ostalu četvorku je teško reć
:pray:
Black_One.
24-03-2008, 21:20
1.Saving Private Ryan
2.Black Hawk Down
3.Blood Diamond
4.The Last Samurai
5.Crank
1. Pirates of kariba 3
2. Pirates of kariba 2
3. Constantine
4. Secret window
5. Transformers
1. Pirates of kariba 3
2. Pirates of kariba 2
3. Constantine
4. Secret window
5. Transformers
zlaja ukus filmova ti je zakurac
1. Kum I II i III
2. SW
3. Miris žene
4. Saving pvt. Ryan
5. LOTR
Da_killah
24-03-2008, 23:52
pacino fan :)
Black Hawk Down
Saving Private Ryan
Jarhead
Don't be a menace while...
Snatch
to bi bila moja petorka...
Constantine
03-04-2008, 15:35
1.The Shawshank redemption
2.The Italian job(stara verzija)
3.28 days later
4.Munich
5.Oldboy
1.Kum I,II,III
2.Indiana Jones I
3.Saving Private Rayan
4.Gladiator
5.13 Ratnik
ludkopuska
13-04-2008, 01:43
Pola ljudi drži da je Kum najbolji film... moram to pogledat :|
Sickmanno1
13-04-2008, 03:34
1. Kum I II i III
2. SW
3. Miris žene
4. Saving pvt. Ryan
5. LOTR
Salis se?
Pola ljudi drži da je Kum najbolji film... moram to pogledat :|
nisi gled'o kuma?! srami se, dijete :o
Da_killah
13-04-2008, 12:46
1. Kum I II i III
2. SW
3. Miris žene
4. Saving pvt. Ryan
5. LOTR
Salis se?
ti se šališ? ako je to jedini film za kojeg je pacino dobio oskara, onda znači da jebeno dobro glumi u njemu :)
Sickmanno1
13-04-2008, 15:03
Ne ja se nesalim...a i od kad je film nuzno super dobar ak je dobio nekog oscara...
bezimeni
13-04-2008, 15:31
Nemojte biti smješni,ukusi se razlikuju i o ukusima se nikada ne raspravlja.
Da_killah
13-04-2008, 21:16
nisam ni rekao da je film super dobar nego da ovaj super glumi u njemu, a uostalom, ja mislim da je pacinova gluma dovoljno dobar razlog da ti se neki film svidi, ma kakav on bio...
Miris žene je odličan film.
1.Transformers
2.Transformers
3.Transformers
4.LOTR- Trilogy
5.LOTR- Trilogy
:P ne fakat ta dva filma bi mogal gledat stalno
1.Transformers
2.Transformers
3.Transformers
4.LOTR- Trilogy
5.LOTR- Trilogy
:P ne fakat ta dva filma bi mogal gledat stalno
i ja! samo kaj ovak bi išlo
1. H.P. svi
2. transformers
2. LOTR - trilogija
i sada bum uskoro vidio iron mana pa možda i to dođe na listu
###DK###
26-06-2008, 12:29
1. Saw 2
2. Resident Evil 2
3. Hrid
4. Oceanovih 11
5. Alien vs. Predator
seahawk37
26-06-2008, 13:00
akcija: Die Hard 1,2,3
horor: The Exorcism of Emily Rose
bajka: LOTR 1,2,3
drama: The Longest Yard
komedija: Borat
Lord Jambrek
26-06-2008, 23:28
Ok,
Scarface je bog i batina filmova
Edi Sm187
27-06-2008, 11:27
1. Apocalypse now Redux
2. Il buono , il brutto, il cattivo
3. Goodfellas
4. Monty Python and the Holy Grail
5. Memento
Windwalker
27-06-2008, 11:30
bajka: LOTR 1,2,3
LOL :rotfl: bajka
Kaže se fantasy ili epski spektakl, a ne bajka.
Ivica i Marica i Pepeljuga su bajke.
Ubizec Corporation
27-06-2008, 11:53
1.James bond serial
2.Rocky serial
3.Maratonci trce pocasni krug(najbolji)
4.Ko to tamo peva
5.Star Wars
seahawk37
27-06-2008, 12:15
bajka: LOTR 1,2,3
LOL :rotfl: bajka
Kaže se fantasy ili epski spektakl, a ne bajka.
Ivica i Marica i Pepeljuga su bajke.
lol ko si ti da mi sudis
seahawk37
27-06-2008, 12:30
sve su to bajke
za mene je i ferrari bajka
Windwalker
27-06-2008, 14:39
bajka: LOTR 1,2,3
LOL :rotfl: bajka
Kaže se fantasy ili epski spektakl, a ne bajka.
Ivica i Marica i Pepeljuga su bajke.
lol ko si ti da mi sudis
No hard feelings, samo mi je stvarno glupo da se za takav megaspektakl kaže bajka, dok su bajke zapravo pričice za malu djecu.
Duke of Earl
27-06-2008, 15:05
Malo teži izbor, al probat ću nešto složit :wink:
Godfather (http://www.imdb.com/title/tt0068646/)
Hot Fuzz (http://www.imdb.com/title/tt0425112/)
Easy Rider (http://www.imdb.com/title/tt0064276/)
Fear And Loathing in Las Vegas (http://www.imdb.com/title/tt0120669/)
Duel (http://www.imdb.com/title/tt0067023/)
A Beautiful Mind (http://www.imdb.com/title/tt0268978/)
Goodfellas (http://www.imdb.com/title/tt0099685/)
Snatch (http://www.imdb.com/title/tt0208092/)
Falling Down (http://www.imdb.com/title/tt0106856/)
Scarface (http://www.imdb.com/title/tt0086250/)
Zatoichi (http://www.imdb.com/title/tt0363226/)
Léon (http://www.imdb.com/title/tt0110413/)
Kolko god da sam se trudio, nisam uspio suzit izbor na 5 filmova, pa evo nekih koji su mi odlični, i kojih sam se mogao sjetit.
Još tu ulazi serijal Star Wars filmova, svih 6, makar je stara trilogija puno bolja.
seahawk37
27-06-2008, 15:24
No hard feelings, samo mi je stvarno glupo da se za takav megaspektakl kaže bajka, dok su bajke zapravo pričice za malu djecu.
uf sta ga komplicirate, iz zaeb*** sam napiso bajka
MILF hunter
29-06-2008, 00:37
Pulp fiction,American beauty,e to su remek djela...
za ostatak ne znam,ali većina filmova od Jima Carreya,luđak :D
ANGEL EYES
03-08-2008, 19:06
1. Dobar, loš, zao
2. Snatch
3. Hladnokrvni kažnjenik
4. Bilo jednom na divljem zapadu
5. Rio Bravo
nosferatu25
03-08-2008, 23:57
moji omiljeni, za najbolje ne znam:
1. Vantage Point (Tačka nadmoći) :pray: :pray:
2. 300: Bitka kod Termopila
3. Snatch
4. Kralj Artur
5. Troy
6. Kill Bill 1&2 (ništa ne pitajte, volim taj film :wink: )
7. Gun Shy
8. Legends of the fall (Legenda o jeseni) :pray: :cry:
ovo je bio offtopic, but forgive me
Anarion.Umarth
12-08-2008, 19:02
children of men
paklena naranča
lotrovi
monty phyton brianov život (čudno da se niko toga nije spomenija)
dr strangelove
buono, il brutto, il cativo
BIG lebowski
1.Sin City
2.Transformers
3.Full Metal Jacket
4.John Carpetner The Thing
5.(nemogu se odlučit)
Mojih TOP 5 filmova:
1) K - Pax :pray:
2) Terminator 2
3) Rambo IV
4)Zora zivih mrtvaca
5)Mrtav Ladan
:)
1. pulp fiction
2. batman returns
3. clockwork orange
4. rocky horror picture show
5. matrix
neox99buleseye
03-10-2008, 20:33
1. pulp fiction
2. batman returns
3. clockwork orange
4. rocky horror picture show
5. matrix
1. Matrix: Revolutioins ( 3 dio ako koji seljak to nezna :? )
2. Matrix: Reloaded
3. Matrix
4. xXx 2: State of union
5.friday
1. The Matrix
2.SHannibal
3.SThe Butterfly Effect
4.SArtificial Intelligence
5.SThe Good,the Bad and the Ugly.[/b]
Dizanje ove teme mi je smiješno samo zbog Bartucovog četvrtog posta.
Inače nemesis, probaj ne dignuti topic star dvije godine.
Sorry,nije bila lockana. ^^
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.