Dec 2005
    Već vidim Half Life za Wii

Senior Member My way or the highway
    Datum registracije
    Mar 2006
    ali wii truje žene u americi
    niste vidjeli?
    = Citat = Izvorno postao Praetorian the Wise
    Ma "nove" igre su sto puta bolje od "starih". Napredovale su u apsolutno svemu, oni koji govore da su stare igre bolje lažu sami sebe.

Senior Member Giant leap for forum
    Datum registracije
    Oct 2006
    Nope. O čemu se radi?

to se samo u americi može dogoditi

NEVJEROVATNO, ali istinito!

Organizatori natjecanja su sudionike upozorili da odmah odustanu čim se počnu osjećati loše te ne riskiraju svoje zdravlje, ali Jennifer Strange, po svemu sudeći, to upozorenje nije poslušala.
    Ipak je to Amerika!

Member Plants Vs Zombies Chyque's Avatar
    Datum registracije
    Sep 2006
    = Citat = Izvorno postao goGAMERo
    NEVJEROVATNO, ali istinito!

Organizatori natjecanja su sudionike upozorili da odmah odustanu čim se počnu osjećati loše te ne riskiraju svoje zdravlje, ali Jennifer Strange, po svemu sudeći, to upozorenje nije poslušala.
    Ipak je to Amerika!
    POTPIS

btw.Evo je reći majka ima troje djece i bori se da bi dobili nitendo wii

Joj sto kenjate za Xbox360. A evo i review od covjeka sto je i testirao konzole:

I have done about 40 to 50 hours of research on the PS3 and heres a few reasons why I’m buying the ps3 instead of the 360, I’m not going to even bother with the Wii because the graphics are too ‘unimpressive’. 1. Blu ray capabilities, I think it is inevitable that Blu ray discs will replace DVD’s, just like DVD’s replaced video cassettes and CD’s replaced tapes. All those people who say that Blu ray has failed, I say wait a few months, and then we’ll see how much you love your 360, and since that Microsoft has released an attachable Blu ray disc drive to connect to your 360, it's an obvious indication that Blu ray is the future. Also, as we all know, games in the future are going to become bigger, better and more detailed, and game developers of the 360 are going to have limitations of 8GB per disc, resulting in either underdeveloped games, or constantly changing disc during game play, neither of which I desire. 2. The 360 lacks in video RAM, as shown in the stats, the 360 has only 10MB of video ram compared to ps3's 256MB! However, I will not deny that 360 with its 10MB of video ram can and has still produced astounding graphics, but still, its a few pennies short of a dime. 3. In comparison of the CPU of the 360 and PS3, I have concluded that it is a near draw. The 360 has 3 processors running at 3.0GHz each, but the PS3 has 1 Core processor running at 3.2GHz with 6SPU utilised for gaming, 1 for the Operating System, and 1 disabled to optimise performance which clocks in just slightly faster than the 360's CPU. 4. I also think it comes in a near draw in which console runs the OS better, the PS3 has one SPU reserved for the OS, however, it also reserves 64/256MB of the CPU's DDR2 RAM to run the OS, which is 25%! The OS system will only require 12.5% of the 360's 512MB of ram, however, it will constantly 'milk' the systems CPU, unlike the PS3 which has 1 SPU dedicated for the OS. 5. When comparing the graphics ( http://au.gamespot.com/features/6162742/index.html... without consulting the specifications, the ps3 is at the moment on par or slightly better than the 360. I think this is quite amazing, if the first wave of PS3 games can even match the 360's current games, this is an indication of PS3’s power because, as we all know, it takes developers about a 6 months (up to a year) to fully utilise a consoles potential, and if PS3 can match the latest 360 games since it came out in march, PS3 buyers have a great future to look forward to. However, I must point out that I will sorely miss Halo and Gears of War, but I’m sure I'll be able to find plenty of other great games, such as Resistance - Fall of Man. 6. There is only one reason why I happy the PS3 is coming out so later than the Wii and 360, it has given Sony enough time to, well, copy Xbox and Wii controllers. I think the PS3 controller has truly changed for the better, acquiring the PS button, trigger like R2 and L2 buttons, more or less a copying the 360 controller, also, Sony has developed a motion sensing controller, much like the Wii. Many 360 and Wii fans are saying that Sony cannot come up with its own ideas, and has to copy Wii and 360, but frankly I am quite happy, the controller has definitely improved for the better, and I don’t care who they 'copied', as long as it works well. 7. I quite like all the bells and whistles available with the 60GB version of the PS3, including wireless networking (removing the need for the long Ethernet cable), a relatively large Hard Drive Disc and many different types of card readers, and wireless rechargeable controllers, which the 360 lacks. Also since the PS3, is a CD, DVD and BD player, a Playstation gaming system, can read multiple memory cards and can be used basically as a normal computer (since a USB or Bluetooth keyboard and mouse can be used), the PS3 has become a major entertainment hub, removing the need for a large amount of unnecessary electronics. One adjustment I would have like to seen is a later amount of DDR2 RAM, to at least 512MB or 1GB, and hopefully in the future, Sony should release a patch that would allow games to be played with a keyboard and mouse, just for all PC gaming lovers. Honestly, i think the only big difference between the PS3 and 360, is the graphics card, and all the extra ‘extra’s’ Sony offers. Frankly, I just think the 360 is just a cheap version of the PS3, and the Wii isn’t for serous gamers.

Senior Member Master Blaster Wizard's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2006
    = Citat = Izvorno postao Valtiel
    I just think the 360 is just a cheap version of the PS3, and the Wii isn’t for serous gamers.
    Spa mislim da ta recenica opisuje zapravo cijeli tekst, lik voli grafiku, samo i jedino grafiku, aliusporedjivati PS3 s compom i Wii-om je svarno glupo i nepotrebno, i govoriti da Wii nije za ozbiljne igrace je najgore od svega, odma ga 8x manje postujem, i njega i njegov tekst, ali xBox 360 je opija konzole koja je izasla godinu dana poslje , ali najbolje od svega je sto tokom teksta govori da je PS3 kontroler moze mjeriti s Wiimoteom. Mislim da PS3 ima jednu veliku prednost, Blu Ray, ali mislim da ta prednost nece biti presudna, tesko da se PS3 moze vratiti u ovu utrku, mozda je PS3 jaci stroj od Wii-a (zapravo je sigurno) i od xBox-a 360, ali to mu nece biti dovoljno, barem ne za ozbiljne gamere, za djecu koja nevide dalje od grafike oce, ja bi kupia sada radije xBox, namjerno jer me Sony zivcira, obe su odlice konzole, ali xBox ima prednost od godine dana i jako je dobro koristi, mislim da je to prednost koju PS3 nece moci sustici.
    Well, as long as it's interesting.

Senior Member Lock'n'Load
    Datum registracije
    Jan 2007
    [quote="Valtiel"I’m not going to even bother with the Wii because the graphics are too ‘unimpressive’[/quote]

Necu dalje ni da citam. Nije on ni F od gejmera!

Sramota,600 ojra za sranje zvano next gen a koliko će još nabit cijenu u hrvatskoj

Bolje stoput kupit wii zbog inovativnosti ili najbolje komp
    intel celeron 2.60 GHz/nvidia geforce 6600GT/768 MB twinmos RAM/asus P4SGX-MX Motherboard/Samsung SyncMaster 763MB/WD 80 GB

Datum registracije
    Oct 2006
    = Citat = Izvorno postao Regret
    I’m not going to even bother with the Wii because the graphics are too ‘unimpressive’
    Necu dalje ni da citam. Nije on ni F od gejmera!
    Upravo to. Mišljenje nekoga ko takvo nešto izjavljuje se uopšte ne može uzeti za relevantno. Neće se on zamarati Wii-jem jer mu grafika nije impresivna... kreten, ukratko, i usput, malo žešći Sony fanboy. A zar XBox360 nema unificiranu video i sistemsku RAM memoriju? Čini mi se da sam takvo nešto pročitao.

Fuck ps3, fuck xbox. To što nam oni nude je pod geslom : Više para više muzike. Zajebi, da moram lajat. WII je jeftin, pouzdan, čak i zabavan.

Senior Member Respawned sorcerer Om3G@'s Avatar
    Datum registracije
    Dec 2005
    Joj sto kenjate za Xbox360. A evo i review od covjeka sto je i testirao konzole:

I have done about 40 to 50 hours of research on the PS3 and heres a few reasons why I’m buying the ps3 instead of the 360, I’m not going to even bother with the Wii because the graphics are too ‘unimpressive’. 1. Blu ray capabilities, I think it is inevitable that Blu ray discs will replace DVD’s, just like DVD’s replaced video cassettes and CD’s replaced tapes. All those people who say that Blu ray has failed, I say wait a few months, and then we’ll see how much you love your 360, and since that Microsoft has released an attachable Blu ray disc drive to connect to your 360, it's an obvious indication that Blu ray is the future. Also, as we all know, games in the future are going to become bigger, better and more detailed, and game developers of the 360 are going to have limitations of 8GB per disc, resulting in either underdeveloped games, or constantly changing disc during game play, neither of which I desire. 2. The 360 lacks in video RAM, as shown in the stats, the 360 has only 10MB of video ram compared to ps3's 256MB! However, I will not deny that 360 with its 10MB of video ram can and has still produced astounding graphics, but still, its a few pennies short of a dime. 3. In comparison of the CPU of the 360 and PS3, I have concluded that it is a near draw. The 360 has 3 processors running at 3.0GHz each, but the PS3 has 1 Core processor running at 3.2GHz with 6SPU utilised for gaming, 1 for the Operating System, and 1 disabled to optimise performance which clocks in just slightly faster than the 360's CPU. 4. I also think it comes in a near draw in which console runs the OS better, the PS3 has one SPU reserved for the OS, however, it also reserves 64/256MB of the CPU's DDR2 RAM to run the OS, which is 25%! The OS system will only require 12.5% of the 360's 512MB of ram, however, it will constantly 'milk' the systems CPU, unlike the PS3 which has 1 SPU dedicated for the OS. 5. When comparing the graphics ( http://au.gamespot.com/features/6162742/index.html... without consulting the specifications, the ps3 is at the moment on par or slightly better than the 360. I think this is quite amazing, if the first wave of PS3 games can even match the 360's current games, this is an indication of PS3’s power because, as we all know, it takes developers about a 6 months (up to a year) to fully utilise a consoles potential, and if PS3 can match the latest 360 games since it came out in march, PS3 buyers have a great future to look forward to. However, I must point out that I will sorely miss Halo and Gears of War, but I’m sure I'll be able to find plenty of other great games, such as Resistance - Fall of Man. 6. There is only one reason why I happy the PS3 is coming out so later than the Wii and 360, it has given Sony enough time to, well, copy Xbox and Wii controllers. I think the PS3 controller has truly changed for the better, acquiring the PS button, trigger like R2 and L2 buttons, more or less a copying the 360 controller, also, Sony has developed a motion sensing controller, much like the Wii. Many 360 and Wii fans are saying that Sony cannot come up with its own ideas, and has to copy Wii and 360, but frankly I am quite happy, the controller has definitely improved for the better, and I don’t care who they 'copied', as long as it works well. 7. I quite like all the bells and whistles available with the 60GB version of the PS3, including wireless networking (removing the need for the long Ethernet cable), a relatively large Hard Drive Disc and many different types of card readers, and wireless rechargeable controllers, which the 360 lacks. Also since the PS3, is a CD, DVD and BD player, a Playstation gaming system, can read multiple memory cards and can be used basically as a normal computer (since a USB or Bluetooth keyboard and mouse can be used), the PS3 has become a major entertainment hub, removing the need for a large amount of unnecessary electronics. One adjustment I would have like to seen is a later amount of DDR2 RAM, to at least 512MB or 1GB, and hopefully in the future, Sony should release a patch that would allow games to be played with a keyboard and mouse, just for all PC gaming lovers. Honestly, i think the only big difference between the PS3 and 360, is the graphics card, and all the extra ‘extra’s’ Sony offers. Frankly, I just think the 360 is just a cheap version of the PS3, and the Wii isn’t for serous gamers.
    E ovo je vec uvreda kompletnom covjecanstvu. Da PS3 ima bolji graficki podsustav od XB360???? Kompletan clanak, i jos k tome ogroman, je napisan subjektivno!

Senior Member Small step for mankind
    Datum registracije
    Feb 2006
    "...sony has developed motion sensing..."

ne da mi se scroolat po temi jer me ne zanima previše, ali nema li PS3 kontroler samo "tilt sensor", a ne pravi "motion sensor" kao kod Wiimote-a. nekako mi se čini da su to onako nabrzaka sklepali, a ni dizajn se nije promijenio...

dajte recite jesam li u pravu ili nisam u vezi motion sensinga? ne da mi se googlat, a zanima me nešto...
    I noga u guzicu korak je naprijed!

// Pentium 4C 2.8@3.5 / 7000AlCu // P4P800E-Deluxe // 1 GB TwinMOS @ 400 // Radeon 9800Pro @ 400/692 / VF700-Cu // 2x Baracuda 80GB / Maxtor 76 GB // Creative SB PCI 128 / Sony CMT-CP101 // Hauppauge WinTV // Asus DRW-1604P // Tagan EasyCon 430W / Chieftec LBX-02B-B-B // Logi G15, Logi Mx518, Logi Chillstream, M$ FreeStyle Pro, Logi MOMO // 2x SM 710N \\

pljujem na PS3 a i na xbox360

wii je jedini inovativan za prihvatljivu cijenu a PS3 je obično smeće koje djeca kupuju zbog grafike,pazi

Nevidim svrhu kupovanja ps3 kad za toliko novaca možeš kupit cijeli komp,još možda malo nadodelaš i imaš sto puta bolju grafiku; da ne spominjem kakav lcd ili plazmu od 10000 + kn koju trebaš imat za ps3

Jebeš i blu ray,šta fali dvd-u a uskoro će se nać i hd dvd i blu rey za pc
    intel celeron 2.60 GHz/nvidia geforce 6600GT/768 MB twinmos RAM/asus P4SGX-MX Motherboard/Samsung SyncMaster 763MB/WD 80 GB

Senior Member Giant leap for forum Kiklop's Avatar
    Datum registracije
    Aug 2006
    Lezim u krevetu,surfajuci kroz astralnu projekciju citam Kasopejske transkripte
    ma daj na ovom x boxu360 svaka malo ljepsa igra trza i vuce se na 20tak fps fakat jadno

You have no Friends,go kill yourself
    I don't care if your world is ending today
    Because I wasn't invited to it anyway

Senior Member Giant leap for forum mravojed20's Avatar
    Datum registracije
    Jan 2007
    = Citat = Izvorno postao Kiklop
    ma daj na ovom x boxu360 svaka malo ljepsa igra trza i vuce se na 20tak fps fakat jadno
    koja npr?

Senior Member Giant leap for forum Kiklop's Avatar
    Datum registracije
    Aug 2006
    Lezim u krevetu,surfajuci kroz astralnu projekciju citam Kasopejske transkripte
    = Citat = Izvorno postao mravojed20
    koja npr?
    pogle na nekom od pcp dvd a imas trailer id bia:hh
    kako igra steka a i skoro u svakoj recenziji u gameplayu kazu da igre znaju gadno stekat

You have no Friends,go kill yourself
    I don't care if your world is ending today
    Because I wasn't invited to it anyway

Datum registracije
    Jan 2007
    bah,ni konzole više nisu šta su nekad bile,baš sam švrljo po netu,puno ljudi se zali da im dolazi do usporavanja u igrama,pa to je po meni bila jedna od glavnih prednosti konzola nad kompom. da ti igre ne trzaju dok igraš.na plejki 1 mi se to nikad nije dogodilo.

Senior Member Respawned sorcerer Om3G@'s Avatar
    Datum registracije
    Dec 2005
    Ma vraga...
    BTW, citam gameplay redovito kod frenda, a osim toga!
    To je cista programerska greska jer kad pogledate, GoW uopce ne trza, a radjen je na Unreal 3.0 engineu...

ili wii kupit ili nadogradit komp.druge nema.

šta će ti konzole kad je gotovo neigrivo ili teško igrat FPS žanr

Neznam je li se to šta popravilo sa novim konzolama ali ne vjerujem,zato

= Citat = Izvorno postao bl4ckb1rd
    šta će ti konzole kad je gotovo neigrivo ili teško igrat FPS žanr

Neznam je li se to šta popravilo sa novim konzolama ali ne vjerujem,zato
    Zato postoje "KONZOLAŠKI FPS-ovi" za koje vi očito niste čuli, i pritom NE mislim na prvi Halo jer je imao staromodne kontrole, nego neke novije igre kao naprimjer Perfect Dark Zero koji kad ga ovladaš postaješ killing machine i tu ni miš nikome ne pomaže! Također je dio izvedbe u Gears Of Waru pokazan kao "savršeno upravljanje", a ima i još primjera....

No ako je igra čisti port sa PC-a, naravno da ne valja ako je prilagođena mišu!

ROCK ON!

Senior Member Ninja hurdle
    Datum registracije
    Nov 2006
    Frend/susjed ce vjerovatno kupiti ps3 pa cu visiti kod njega...
    Inace pc rulz, jedino sto mi se svidjelo od konzola jest super nintendo(dok jos nisam imao pc).
    Ps1 sam igrao dok nisam nabavio pc, a kad je napokon pc dosao u moje ruke pozdravio sam se sa svim konzolama ukljucujuci i ps2 koji sam igrao jako malo, eventualno sam na njemu znao bacit tekken ili pes sa frendovima prije nego sto "izadjemo" van...
    A mozda mi se ps3 svidi vise od pca, ko ce znat, sve u svoje vrijeme...

Evo danas sam konačno imao prilike isprobati taj PS3 i to u tri dućana.

IGRE
    Vidio sam Motorstorm i Formula 1, obje izgledaju prvoklasno i uopće ne zaostaju za svojim konkurentima kao što je npr. PGR 3, čak mi se čini da su i bolje dorađene, MotorStorm doista izgleda bolje od 70% jurilica na XBoxu 360. No pogled na Call of Duty 3 pol metra dalje daje dojam da je rezultat ipak izjednačen.

KONZOLA KOMPLET
    E tu sam se već razočarao. Crna boja konzole neodoljivo odaje svaki atom prašine i packe prstiju, a i veličina je glomazna i po meni je veća od XBox-a 360 (pol metra udaljenosti, nisam mogao puno fulat).

No to nije tako strašno kao kontroler. OverLord je imao potpuno pravo kad ga je iskritizirao na First Touch-u. Isprobao sam sve verzije: Od novog netaknutog, preko korištenog, pa do onog kojeg su klinci rasturili u 3 dana. Tipke nemaju nikakav napredak od PS2 i brzo "omlohave" pa su labavi i neprecizni za korištenje. Sa druge strane (kao što sam rekao - pol metra dalje) XBox 360 kontroler odaje znakove starosti samo na gljivama koje su malo "glađe", a svi gumbi vjerovali ili ne - ko´ novi! (kao i moj doma ) i još uzmite u obzir da je tamo preko godinu dana.

Triggeri su kao što sam i mislio - sranje. Niti imamo normalan L/R 2 gumb, niti imamo neke poštene trigere, a kad ih stišćeš imaš dojam kao da napinješ feder lol! Onaj PS_Logo je kao i svaki drugi gumb što je loše. Em je premali, em bi trebao biti puno više izbočen jer ovako je nezgrapno i lakše je pritisnuti Start i Select nego njega. Da ne ispadne sve crno pohvalit ću gljive koje su ostale na PS2 razini, kao i D-Pad koji se ipak mogao promijeniti nabolje.

Objektivno, najobjektivnije - Kontroler nije ispunio očekivanja i može ga spasiti samo SixAxis funkcija i funkcionalne i kvalitetne igre. A ako ćemo ga usporediti sa XBox 360 kontrolerom, onda je PS3 ovu rundu izgubio, definitivno.

nakon ovoga još sam ponosniji vlasnik XBox-a 360, no lagao bi kad bi rekao da uopće ne želim PS3

ROCK ON!

Senior Member Fight fire with fire Aerial's Avatar
    Datum registracije
    May 2006

Eto ga i kod nas, napokon - Playstation 3

Petak, 23. ožujka - PS 3 se napokon u potpunosti pojavio u geografskoj regiji svijeta manje-više poznatoj kao Europa, u koju, igrom slučaja, spadamo i mi

Pozamašna početna cijena, od nekih 600-tinjak eura za 60 GB model (u TehnoTradeu u Zadru cijena je sića - okruglih 5000 kuna) poprilično je .. hmm.. overkill za novčanike ?

Pa me zanima - namjeravate li u dogledno vrijeme nabaviti PS 3?

Evo meni je palo na pamet nabaviti ga (naravno, PRIJE nego sam vidio aktualnu cijenu, heh), jer me polako počinje živcirati ovaj kvazi-tehnološki rat na PC-u koji cijelu gaming scenu na PC-u polako pretvara u nekakav globalni benchmark...

Ako ništa drugo, onda barem zbog 3 franžize zbog kojih se ispalti imati PS - Final Fantasy, Tekken i Metal Gear Solid
    Ne možeš postati tako brzo iza zadnjeg posta kojeg si postao/la.

Datum registracije
    Jan 2007
    Razmišljam da ga kupim zbog istog razloga. A i 5 000 kn nije puno za konzolu koja ce mi trajati 4-5 godina. za PC u isto toliko vremena potrošim bar 7-8 i opet mi sve trza,ne radi,šteka,ma nek idu u pm više.

Datum registracije
    Sep 2006
    Uopće ga neću nabaviti, jedino ako ga moj brat ne kupi... a ne vjerujem oće.

radije se ubijem nego konzolu kupim.tolko od mene

Pravila postanja

• Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove
  • Ne možeš slati privitke
  • Ne možeš mijenjati svoje postove
  •